Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365005 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1755 Gepost op: 19 mei 2021, 01:38:05 »
..... en las ik ook in een vooraanstaande Antwerpse krant ....

Vooraanstaande Antwerpse krant? Je bedoelt een deel van de zwaar gesubsidieerde Regimepers die naar de pijpen van de politici danst?
Er zijn GEEN vooraanstaande kranten, ze schrijven wat de politiek hen voorkauwt, anders zijn ze hun 300 miljoen subsidies kwijt.

Als je kwaliteit wil lezen ... één webadres ... 'https://www.tscheldt.be/ ....
Eigenlijk was dat 'vooraanstaande' satirisch bedoeld... in de stijl van tscheldt.

Sinds de algemene invoering van het toiletpapier, was krantenpapier enkel nog nuttig om patatten op te schillen, en ik koop liever geschilde patatten in een blikje in de supermarkt of een pak friet in een frietkot. Dus ik heb al vrij vroeg het lezen van kranten afgezworen. Dat zij elektronisch gegaan zijn, heeft daar niet veel aan veranderd. Alhoewel ik af en toe toch bv hln wel eens aanklik, maar dat is dan vooral om van de hoogstaande commentaren van lezers op de actualiteit te genieten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1756 Gepost op: 19 mei 2021, 01:45:16 »

Nu is er een zot die met een raketwerper, een automatisch geweer en een geweer op hol geslagen, en hebben ze de Ranstige en zijn familie naar een veilige plaats ondergebracht. Op den Oudaan?  :lol :lol :lol :lol


Ik zou de Ranstige naar een veilige plaats in de Begijnenstraat brengen. In de douche even de zeep op de grond gooien, zodat hij zich moet bukken, en dat komt wel klaar...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1757 Gepost op: 19 mei 2021, 13:04:03 »
Niet te verwarren met de Dolle Begijnensteeg, daar is het veel te leuk! Ik wipte er ooit mijn eerste Roemeentje en die was zo goed dat het vervolg gekend is....

Ik zou de Ranstige naar een veilige plaats in de Begijnenstraat brengen. In de douche even de zeep op de grond gooien, zodat hij zich moet bukken, en dat komt wel klaar...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1758 Gepost op: 19 mei 2021, 13:12:25 »
Ik ga naar 't park en krijg mee van 't vaderland ......



Met dat eerste schoten wij tijdens oefeningen op tanks, en als je die raakte  .... dada tank .... .... dat geven ze dan een extreem rechtse aap mee die op een lijst van extreem gevaarlijke personen staat.

Met zo één raket roeit hij alle viroliegers tegelijk uit (en neen, we zetten niet aan tot haat, we zien VanRanst liever een klotteke zeet oprapen in de Begijnstraat)  :-\ :-\ :-\

ABL - ARM België  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1759 Gepost op: 19 mei 2021, 13:24:36 »
Niet te verwarren met de Dolle Begijnensteeg, daar is het veel te leuk! Ik wipte er ooit mijn eerste Roemeentje en die was zo goed dat het vervolg gekend is....

Jij kreeg de Dolle Koeienziekte en maakt nu jacht op een Dol Roemeentje in haar thuisland?   ;D ;D ;D ;D ;D
Met dat verschil .... indien jij raak schiet kan ze het terug netjes maken met wat Kleenex  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1760 Gepost op: 19 mei 2021, 14:16:38 »
Geachte heer SM,

Even corrigeren wat u zonet neerpende:

1. Mijn eerste Roemeense sletje was er eentje dat deze toen 17jarige geilaard (oei, even benadrukken, het was met toestemming en op mijn vraag), uiteraard al deed spuiten na de derde stoot in haar kale grotje. Dat vond ze duidelijk veel te jammer voor deze onervaren snotneus (die het toenmalige standaardtarief van 50 Gulden/1000frank betaalde) en dus gaf ze me een uitgebreide rugmassage en mocht ik haar na een kwartiertje nog een tweede keer nemen. Terwijl ik klaarkwam trok ze mijn hoofd naar het hare en bleef me hevig tongzoenen tot ik leeggelopen was en uit haar kutje gleed). Kortom, dat soort ervaring kwam/kom je quasi nooit tegen (weet ik 1000'en foefjes later) maar het mag duidelijk zijn dat het bijdroeg aan mijn groei tot hoerenloper.....

2. En jij weet verdomd goed op welk dol Roemeentje ik jacht maak omdat ze nu eenmaal een 100% perfect wezen is. Volgens mij ken jij zelfs zeer goed de onverlaat die mij haar pad deed kruisen. Spreek je hem eens aan over een billijke schadevergoeding want mijn dagelijkse leven lijdt nog steeds aan een combinatie van priapisme en liefdesverdriet?

Tot zover deze bijdrage die bezwaarlijk iets met het thema van dit topic te maken heeft,

saluturi afectuoase și excitate




Niet te verwarren met de Dolle Begijnensteeg, daar is het veel te leuk! Ik wipte er ooit mijn eerste Roemeentje en die was zo goed dat het vervolg gekend is....

Jij kreeg de Dolle Koeienziekte en maakt nu jacht op een Dol Roemeentje in haar thuisland?   ;D ;D ;D ;D ;D
Met dat verschil .... indien jij raak schiet kan ze het terug netjes maken met wat Kleenex  :dance2
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1761 Gepost op: 19 mei 2021, 17:27:32 »

2. En jij weet verdomd goed op welk dol Roemeentje ik jacht maak omdat ze nu eenmaal een 100% perfect wezen is. Volgens mij ken jij zelfs zeer goed de onverlaat die mij haar pad deed kruisen. Spreek je hem eens aan over een billijke schadevergoeding want mijn dagelijkse leven lijdt nog steeds aan een combinatie van priapisme en liefdesverdriet?


Geachte viespeuk.
Ik heb hem net gesproken, en hij wil je al het leed vergeven dat je hem hebt aangedaan voor een uurtje of drie met zijn favorietje (lees goed: vergeven, niet vergeten)  :lol :lol :lol
Stuur ik zijn rekeningnummer door per interne mail of betaal jij haar, zodat hij die financiële romplsomp niet door moet?  :dance2 :dance2 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1762 Gepost op: 19 mei 2021, 18:13:47 »
Als hij juist nog even helpt om mijn droomvrouw te repatrieren vanuit haar liederlijke thuisland zonder toekomst naar mijn living (waar ze 100% de macht krijgt) ... Dan mag je hem die toegift doorgeven....

 :happy


Ik heb hem net gesproken, en hij wil je al het leed vergeven dat je hem hebt aangedaan voor een uurtje of drie met zijn favorietje (lees goed: vergeven, niet vergeten)  :lol :lol :lol
Stuur ik zijn rekeningnummer door per interne mail of betaal jij haar, zodat hij die financiële romplsomp niet door moet?  :dance2 :dance2 :dance2
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1763 Gepost op: 19 mei 2021, 18:49:56 »
Ja man, ik ken hem goed, en zo goedkoop werkt hij ook weer niet, en aangezien 't stad zijn project niet subsidieert, gaat de prijs omhoog ....    :lol
Bieden mag, een weekendje Barcelona met mijn poeplief en 't is in orde       ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Als hij juist nog even helpt om mijn droomvrouw te repatrieren vanuit haar liederlijke thuisland zonder toekomst naar mijn living (waar ze 100% de macht krijgt) ... Dan mag je hem die toegift doorgeven....

 :happy


Ik heb hem net gesproken, en hij wil je al het leed vergeven dat je hem hebt aangedaan voor een uurtje of drie met zijn favorietje (lees goed: vergeven, niet vergeten)  :lol :lol :lol
Stuur ik zijn rekeningnummer door per interne mail of betaal jij haar, zodat hij die financiële romplsomp niet door moet?  :dance2 :dance2 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1764 Gepost op: 20 mei 2021, 02:32:02 »
mijn living (waar ze 100% de macht krijgt) ...
Doorgaans is het verstandiger om een vrouw diensthoofd van de keuken te maken, ipv haar de living toe te vertrouwen. Je riskeert, met de living, immers dat ze de hele dag in de zetel ligt en dat je zelf moet koken.

Vrouwen zijn namelijk niet allemaal 'standaard' door de natuur voorzien van de wetenschap hoe je een man levenslang aan je zijde moet houden: zorg dat hij elke dag een volle maag en lege ballen heeft.

 :happy :lol_hitting: :happy

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1765 Gepost op: 20 mei 2021, 06:33:43 »
mijn living (waar ze 100% de macht krijgt) ...
Doorgaans is het verstandiger om een vrouw diensthoofd van de keuken te maken, ipv haar de living toe te vertrouwen. Je riskeert, met de living, immers dat ze de hele dag in de zetel ligt en dat je zelf moet koken.

Vrouwen zijn namelijk niet allemaal 'standaard' door de natuur voorzien van de wetenschap hoe je een man levenslang aan je zijde moet houden: zorg dat hij elke dag een volle maag en lege ballen heeft.

 :happy :lol_hitting: :happy
Onze sloef of "pantoffeldheld" heeft gesproken  :lol_hitting:  UGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1766 Gepost op: 20 mei 2021, 07:32:27 »

Bieden mag, een weekendje Barcelona met mijn poeplief en 't is in orde       ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Waarom Barcelona? Van de stad zie je toch niks, geen tijd om cultuur te snuiven of om te eten. Die hotelkamer waar je haar 24 uur per dag uitwoont, kan toch ook gewoon in België liggen? Al die verloren tijd om te reizen....... Aanrader: een romantisch huisje in de bossen bij Dilsen.  :lol
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1767 Gepost op: 20 mei 2021, 08:33:21 »

Bieden mag, een weekendje Barcelona met mijn poeplief en 't is in orde       ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Waarom Barcelona? Van de stad zie je toch niks, geen tijd om cultuur te snuiven of om te eten. Die hotelkamer waar je haar 24 uur per dag uitwoont, kan toch ook gewoon in België liggen? Al die verloren tijd om te reizen....... Aanrader: een romantisch huisje in de bossen bij Dilsen.  :lol
Cultuurbarbaar ....    :lol

Ik ben niet monogaam, dus dit is de reden:

https://www.apricots.es/en/

Je lijkt wel van Ranst, die beslist ook voor anderen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1768 Gepost op: 20 mei 2021, 15:57:04 »
Koken en kuisen kan ik zelf,
Dus als ze die ballen geregeld leegmaakt zal ik wel braaf de sloef zijn  :lol_hitting:

mijn living (waar ze 100% de macht krijgt) ...
Doorgaans is het verstandiger om een vrouw diensthoofd van de keuken te maken, ipv haar de living toe te vertrouwen. Je riskeert, met de living, immers dat ze de hele dag in de zetel ligt en dat je zelf moet koken.

Vrouwen zijn namelijk niet allemaal 'standaard' door de natuur voorzien van de wetenschap hoe je een man levenslang aan je zijde moet houden: zorg dat hij elke dag een volle maag en lege ballen heeft.

 :happy :lol_hitting: :happy
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1769 Gepost op: 20 mei 2021, 18:33:07 »

Ik ben niet monogaam, dus dit is de reden:

https://www.apricots.es/en/

Je lijkt wel van Ranst, die beslist ook voor anderen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Ik beslis niet, ik adviseer, geachte heer Sexmachine. De reiskosten kunt u dan - samen met uw sexmachientje - beter in een van de meisjes van apricots steken.  :dance2
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"