Auteur Topic: CORONA  (gelezen 365136 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1785 Gepost op: 27 mei 2021, 15:26:48 »
zo kunnen wij binnen een kleine twee weken terug naar Anna (VR 14/1, ben ik juist? )[/b]   :lol :lol :lol

I wish....
Barcelona is wachtende op mij .... je bent een schatje, barti   ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1786 Gepost op: 27 mei 2021, 15:34:11 »
die narcist opsluiten in een safe house,
Geloof je dat echt? Die zit toch gewoon in zijn labo. Geen mens die hem daar nog gaat zoeken.

 :bud :bud :bud :lol :bud :bud :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1787 Gepost op: 27 mei 2021, 16:02:10 »
die narcist opsluiten in een safe house,
Geloof je dat echt? Die zit toch gewoon in zijn labo. Geen mens die hem daar nog gaat zoeken.

 :bud :bud :bud :lol :bud :bud :bud
Ja, ik geloof dat, maar of dat zo safe is?
Die halve gare zou toch moeten weten (of intussen ingefluisterd zijn) dat hij zomaar traceerbaar is met zijn twitterbezigheden en zijn telegramgroepje .... er moet maar één bij zitten die toegang heeft tot zijn mobiele zendmast en het is geen safe house meer .... en dan is het weer broekskeschijt en politietje inschakelen omdat hij bedreigd wordt.
God denkt echt dat België hem toebehoort?



Ik kan het hem niet meer influisteren, hij heeft me vanmorgen geblokkeerd op twitter  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
De banknop als iemand hem dient van kritiek, een echte narcist .....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1788 Gepost op: 27 mei 2021, 16:17:03 »
We zitten aan 491 mensen op IC. Dus als er nu geen onverwachte zaken gebeuren, dan wordt er weer gewandeld vanaf 9 juni.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1789 Gepost op: 27 mei 2021, 16:26:04 »
We zitten aan 491 mensen op IC. Dus als er nu geen onverwachte zaken gebeuren, dan wordt er weer gewandeld vanaf 9 juni.
Klopt, met shiften waar de dames hun brood niet eens kunnen verdienen.

Ik schat in dat de ramen tegelijk met de terrassen zullen sluiten, dus 23u30 of zelfs 23u, en we zitten terug in een "soort van lockdown"

Ja hoor, we kunnen tenminste wandelen, maar voor de dames verandert dit geen ene moer, ik zou zelfs anders durven beweren.
Namelijk dames die nu een appeke huren om te ontvangen en daar pakweg 1000 euro per maand voor betalen .... hebben nu een appeke aan 1000 euro per maand waar ze 7/7 en 24/24 kunnen ontvangen.
Vanaf 9 juni kunnen ze dan een raam huren aan (laat ons stellen) 500 euro per week waar ze 7 of 8 uur per dag kunnen ontvangen.
Reken je even mee? Dan betalen ze om 1/3 van dezelfde tijd te kunnen ontvangen 2000 euro per maand.
Dus dubbele huurprijs voor 1/3 van de tijd, mijn wiskundeleraar zegt me dat een raam dus 6x zo duur is als een eigen ontvangstruimte.

Ik zou dus zeggen, leuk voor ons wandelaars maar beschamende praktijken voor de sukkels van dames, die al bijna een jaar in de ellende zitten.

Niks om te vieren of toe te juichen dus, maar dat is enkel mijn mening.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1790 Gepost op: 27 mei 2021, 16:29:45 »
Voor Barcelona moet ze de baas worden in mijn living schat....

zo kunnen wij binnen een kleine twee weken terug naar Anna (VR 14/1, ben ik juist? )[/b]   :lol :lol :lol

I wish....
Barcelona is wachtende op mij .... je bent een schatje, barti   ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1791 Gepost op: 27 mei 2021, 17:19:21 »
Voor Barcelona moet ze de baas worden in mijn living schat....
Word voor gezorgd, lieverd ... Jess wil namelijk ook een weekje naar Barcelona, en die, zoals je weet, heeft wel wat invloed op jouw Roemeense vlam :lol :lol

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1792 Gepost op: 27 mei 2021, 21:53:27 »
Die halve gare zou toch moeten weten (of intussen ingefluisterd zijn) dat hij zomaar traceerbaar is met zijn twitterbezigheden en zijn telegramgroepje .... er moet maar één bij zitten die toegang heeft tot zijn mobiele zendmast en het is geen safe house meer ....
Misschien weet hij dat... We zouden dat mogen verwachten van iemand die constant op social media zit. Maar we zouden ook mogen verwachten dat iemand, die de mensen verplicht om van thuis uit te werken waar mogelijk, op de hoogte zou zijn om via elektronische middelen zijn 'geliefde bijdragen' toe te lichten, ipv op zijn hoogdagen elke dag in een tv-studio te gaan zitten. Herinner je je nog het begrip 'essentiële verplaatsingen'?

Misschien is hij besmet door Louis Tobback, de ex Leuvense burgemeester die ook met geen computer kan werken. Misschien heeft MVR wel een communistisch slaafje in dienst, die voor hem de social media berichtjes uittikt.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1793 Gepost op: 27 mei 2021, 22:06:10 »
We zitten aan 491 mensen op IC. Dus als er nu geen onverwachte zaken gebeuren, dan wordt er weer gewandeld vanaf 9 juni.
Klopt, met shiften waar de dames hun brood niet eens kunnen verdienen.

Ik schat in dat de ramen tegelijk met de terrassen zullen sluiten, dus 23u30 of zelfs 23u, en we zitten terug in een "soort van lockdown"

Ja hoor, we kunnen tenminste wandelen, maar voor de dames verandert dit geen ene moer, ik zou zelfs anders durven beweren.
Namelijk dames die nu een appeke huren om te ontvangen en daar pakweg 1000 euro per maand voor betalen .... hebben nu een appeke aan 1000 euro per maand waar ze 7/7 en 24/24 kunnen ontvangen.
Vanaf 9 juni kunnen ze dan een raam huren aan (laat ons stellen) 500 euro per week waar ze 7 of 8 uur per dag kunnen ontvangen.
Reken je even mee? Dan betalen ze om 1/3 van dezelfde tijd te kunnen ontvangen 2000 euro per maand.
Dus dubbele huurprijs voor 1/3 van de tijd, mijn wiskundeleraar zegt me dat een raam dus 6x zo duur is als een eigen ontvangstruimte.

Ik zou dus zeggen, leuk voor ons wandelaars maar beschamende praktijken voor de sukkels van dames, die al bijna een jaar in de ellende zitten.

Niks om te vieren of toe te juichen dus, maar dat is enkel mijn mening.

Enerzijds klopt dit, anderzijds hebben de meeste dames nu wel degelijk ondervonden dat het veel minder vlot loopt om met wat RL advertenties volk over de vloer te lokken, dan om halfbloot in het raam te staan en verleidelijk te kijken naar passerende mannen.

De meisjes die veel vaste klanten hebben, zien (een deel van) die klanten nu op hun appartementje, maar heel veel nieuwelingen levert een advertentie op een site als RedLights ook niet op hoor. Veel fakers en rukkers, dat wel. In het SKW lopen er ook veel kijkers, maar toch is het bijna lijfelijke contact met de meisjes achter de ramen 'anders' dan het kijken naar de foto's van advertentie nummer 1428 op RL. Meisjes die leven van de gewone passerende wandelaar met een stijve fluit in de broek, hebben dit tijdens de sluiting jammer genoeg duidelijk gemerkt.

Ik schat dat vooral heel in het begin na de heropening, de eerste paar weken bv, de commerce wonderwel zal draaien, maar nadien volgt onvermijdelijk de gebruikelijke dalperiode van de zomer, net op het moment dat de eurofie van 'joepie, weer wandelen' wat uitgeblust zal zijn. En dan maar hopen dat alles in september vlot weer op gang geraakt, en dat de boel in oktober niet opnieuw plat gaat, om het nieuwe griep seizoen te vieren.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1794 Gepost op: 27 mei 2021, 22:11:31 »

Klopt, met shiften waar de dames hun brood niet eens kunnen verdienen.

Ik schat in dat de ramen tegelijk met de terrassen zullen sluiten, dus 23u30 of zelfs 23u, en we zitten terug in een "soort van lockdown"


Op de normale shifturen van voor de corontijd, zullen we met zekerheid niet moeten rekenen. En dat scheelt inderdaad heel wat in de inkomsten die meisjes kunnen maken. Op veel dagen begint het eigenlijk maar pas goed te lopen, tegen de tijd dat er dan al aan stoppen moet gedacht worden.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1795 Gepost op: 28 mei 2021, 13:19:03 »
Vooreerst, laat me duidelijk stellen dat ik uitkijk naar het moment dat ik zowel om 15u als om 3u een prachtlijf kan gaan berijden.

Maar toch deze nuance.... gaan de meeste raamuitbuiters niet gewoon één shift hanteren en/of lagere prijs hanteren als ze toch twee shiften blijven aanbieden? Dus dat compenseert een beetje. Al ga je natuurlijk Florys hebben die in het laatste geval in beide shiften een raam huren, en dan zal het wel duurder zijn. Al hebben Florys natuurlijk voldoende klanten op hun kontje te laten gapen, dus dat valt ook wel mee.

Ik dznk/hoop dat de meeste niet van hun appje hun werkplek zullen maken. Al zullen ze er wel sneller een goede klant ontvangen na de shift....

Intussen begin ik te geloven dat we 9 juni open gaan. De testen stijgen met 16% en de besmettingen dalen toch nog met 4 procent. De communisten zitten met de handen in het haar.... wat kunnen ze nog verzinnen om ons op te hokken.....?









Klopt, met shiften waar de dames hun brood niet eens kunnen verdienen.

Ik schat in dat de ramen tegelijk met de terrassen zullen sluiten, dus 23u30 of zelfs 23u, en we zitten terug in een "soort van lockdown"


Op de normale shifturen van voor de corontijd, zullen we met zekerheid niet moeten rekenen. En dat scheelt inderdaad heel wat in de inkomsten die meisjes kunnen maken. Op veel dagen begint het eigenlijk maar pas goed te lopen, tegen de tijd dat er dan al aan stoppen moet gedacht worden.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1796 Gepost op: 28 mei 2021, 14:14:45 »
Maar toch deze nuance.... gaan de meeste raamuitbuiters niet gewoon één shift hanteren en/of lagere prijs hanteren als ze toch twee shiften blijven aanbieden? Dus dat compenseert een beetje.

De meeste raamuitbaters? Zo heel veel zijn er niet, die veel ramen uitbaten (uitbaten is niet gelijk aan bezitten).  Net voor de sluiting was het zo dat er een verschil was. Er was er inderdaad eentje die al op 1 shift overgeschakeld was en een interessante prijs aanbood, in vergelijking met voorheen. Het was toen ook een kwestie van de ramen 'vol' te krijgen. Soms door te groeperen, een paar panden dicht houden (besparen op de stookkosten en op het onderhoud). Of dat compenseerde voor de meisjes, was maar zeer de vraag want de acties die de uitbateres ondernamen, waren een reactie op de tanende crisis-buisiness van dat moment.

In principe verwachten we dat, onmiddellijk na de heropening, weer net als vorige keer een soort 'rush' kan ontstaan, waarschijnlijk van relatief beperkte duur, en daar zullen de verhuurders ook wel hun graantjes willen van meepikken na een zo lange leegstand. Verhuurders zijn geen milde weldoeners.

Al ga je natuurlijk Florys hebben die in het laatste geval in beide shiften een raam huren, en dan zal het wel duurder zijn.

Twee shiften, hoe absurd kort ook, vallen duurder uit dan 1 shift. Lekker voor de verhuurders, nefast voor de meisjes, want om evenredig met de hogere prijs te kunnen verdienen waren de shiften net voor de sluiting toch wel te kort. Het waren overigens echt niet alleen maar 'de Florys' die twee shiften deden.

Al hebben Florys natuurlijk voldoende klanten op hun kontje te laten gapen, dus dat valt ook wel mee.

Het is niet realistisch om over Florys in het meervoud te praten. Op hun kontje gapen brengt de meisjes geen stuiver op. De wandelaars moeten binnen komen. Of dat 'ook wel mee valt' is een mening die je bij een rondvraag bij de meisjes waarschijnlijk zou herzien. Ik weet het wel, ze klagen altijd. Maar dat eeuwige vooroordeel betekent niet dat ze altijd zonder reden klagen. Ze klagen trouwens ook niet allemaal. Sommigen zijn er heel open en eerlijk in, en nemen het zoals het is.

Je kan in dit vak 'nog altijd' meer verdienen dan in velen hun thuisland, maar blijven geloven dat het loopt zoals pakweg 5 jaar geleden, of zelfs blijven geloven dat de toppertjes moeiteloos scoren, schept momenteel een verkeerd beeld. Uiteraard heeft corona daar geen goed aan gedaan, zoals in zovele gedupeerde sectoren.

Ik dznk/hoop dat de meeste niet van hun appje hun werkplek zullen maken. Al zullen ze er wel sneller een goede klant ontvangen na de shift....

Puur mathematisch kan je allerlei veronderstellingen gaan maken in de zin van 'thuis ontvangen is goedkoper wegens geen extra raamhuur', maar nu tijdens deze lange sluiting hebben flink wat meisjes die hier bleven, en niet naar hun thuisland gevlucht zijn om te trachten om te overleven, helaas ondervonden dat het vele malen moeilijker is om klanten te ronselen via advertenties op bv Redlights, in plaats van klanten binnen te lonken in het raam. Er is gewoon een overaanbod aan online advertenties, waarin de meisjes verloren staan. Het fysische contact in een raam werkt heel anders.

Er lopen voorbij dat raam ook mensen die speciaal naar daar gekomen zijn om minstens eens te kijken en als ze zich laten verleiden komen die ook binnen. Haast niemand loopt door het SKW zonder enige bedoeling naar de meisjes toe. Dat heb je niet als je op een flatje ontvangt. Geen enkele man die daar passeert, zal aanbellen om te vragen of hij 'toevallig' eens niet kan komen poepen, want hij weet niet eens dat er daar gepoept kan worden. Nee, mannen moeten getriggerd worden door iets in een advertentie. en daar zijn er toch zovele van... Allemaal gelijkaardig op de duur.

Ik denk wel dat je gelijk hebt, dat er meer zal geprobeerd worden om goeie vaste klanten na de shifturen 'thuis' te ontvangen, omdat een meisje op die manier geen raamtijd 'verkwanselt' aan zo een vaste klant, en op die manier mogelijk een aantal passanten mist, die binnenkomen. Vaste klanten die op hun appartementje langs komen, spenderen vaak ook meer geld dan bij een raambezoekje, alleen al omdat ze dikwijls ook langer blijven.

Dat laatste heeft evenwel mogelijk ook een omgekeerd effect in crisistijden: waarom zou een man bv 100 euro geven voor een half uur om middernacht bij haar thuis, als hij haar ook kan pakken voor 50 euro op een voor hem meer normaal uur (bv na zijn werk) in het SKW. Geeft hij in het SKW 100 euro, dan kan hij in principe 40 minuten seksen.

Intussen begin ik te geloven dat we 9 juni open gaan. De testen stijgen met 16% en de besmettingen dalen toch nog met 4 procent. De communisten zitten met de handen in het haar.... wat kunnen ze nog verzinnen om ons op te hokken.....?

We leven op hoop. Over de cijfers spreek ik me niet uit. Die worden al meer dan een jaar gemanipuleerd. En met het (denkelijk) toch betere weer voor de deur, is het normaal dat griepachtige virusjes aan een zomerslaap beginnen. Dat we terug zullen open gaan, dat zal er dus 'wel eens' van komen. Maar voor hoe lang? Wat gaat de reactie zijn als in het najaar het nieuwe griepseizoen zich aandient?
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2021, 14:21:33 door Vanderbeffen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1797 Gepost op: 28 mei 2021, 14:24:44 »
De communisten zitten met de handen in het haar.... wat kunnen ze nog verzinnen om ons op te hokken.....?
Marc wil wel, maar gelukkig vinden ze Jürgen niet   ;D ;D ;D ;D ;D


En indien ze zouden slagen, de zotten, zitten we met deze 2 opgescheept ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1798 Gepost op: 28 mei 2021, 14:32:19 »
Vanderbeffen schrijft weer een boek ....     :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

't Is makkelijk, 2 shiften, want de verhuurders-eigenaars (en jawel, dat is wel 't zelfde, mechelse koekoek - ik wil je niet rechtuit een kieke  noemen) willen maximum geld en hun verloren geld zo snel mogelijk terug.

Dus het zal wel een paar maanden goed gaan, en dan zien we wel weer.

Het skw kan pas terug floreren als het 24 uur open is, 2 shiften van 12 uur, zoals voor de corona-ellende.

En zolang dat niet gebeurt, ziet het er niet goed uit voor de meisjes - 't stad en de eigenaars zullen wel zorgen dat ze genoeg inkomsten genereren, op de kap vand e dames die al een jaar in de miserie zitten .... schandalig.

Maar ... mooi weer op komst ... dus vanaf 9 juni terug lekker wandelen en een pintje drinken op een terras ... laat ons dat toch toejuichen, hoe weinig het ook is
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1799 Gepost op: 28 mei 2021, 16:46:22 »
Het skw kan pas terug floreren als het 24 uur open is, 2 shiften van 12 uur, zoals voor de corona-ellende.

En zolang dat niet gebeurt, ziet het er niet goed uit voor de meisjes

Dat is de kern van de zaak. Dat het met kortere shiften en een nachtsluiting niet goed gaat, hebben we al kunnen vaststellen.