Auteur Topic: Condooms in thailand is een must  (gelezen 58055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline benijsbeer

  • have as much fun as possible
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
  • 100+ dagen in clubs per jaar.Een leuke dure hobby
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Gepost op: 27 mei 2013, 21:37:56 »
Condooms zijn in Thailand onontbeerlijk. Ik had een greep gedaan in een zak bij een pauschalclub en had dus de nodige 'gummies' bij me.

Maar ook een grotere hoeveelheid raakt op.

Zeker als je met 4 of de laatste dag zelfs met 8 meiden meerdere uren bezig bent en van het ene gaatje naar het andere gaatje wisselt.

Gelukkig was het hotel steeds weer bereid voor 'Nachschub' te zorgen. Dat moet ik het hotel nageven: ze waren zelfs op ons voorbereid. Gedurende de nacht en ochtend hebben we drie keer gebeld om extra condooms en handdoeken.

Die werden steeds binnen enkele minuten gebracht en door ons afgerekend.

Als je zo vaak wisselt krijg je er handigheid in merk ik. Meestal doen de meiden ze om maar in Thailand heeft niet iedere meid daar evenveel ervaring mee. Ik kon die nacht behoorlijk oefenen. Alleen die stomme folie rondom de doosjes zorgde voor vertraging.

Wij verbruikten die nacht masr liefst een stuk of 40 condooms.

2/3 of 3/4 door mij want mijn maatje Ronny was iets minder wild.

Toch ben ik thuis gelijk naar de ggd gegaan om me te laten testen. Ondanks mijn escapades werd alleen maar de gebruikelijke schimmel vastgesteld. Daar is gemakkelijk vanaf te komen gelukkig.

Erger is dus weer eens voorkomen door dat dunne latex laagje.

Behalve in enkele andere forums vind je meer info over mij en mijn activiteiten op www.facebook.com/ben.ijsbeer

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2013, 22:39:39 »
Condooms zijn in Thailand onontbeerlijk. I


Gelukkig was het hotel steeds weer bereid voor 'Nachschub' te zorgen. Dat moet ik het hotel nageven: ze waren zelfs op ons voorbereid. Gedurende de nacht en ochtend hebben we drie keer gebeld om extra condooms en handdoeken.

Die werden steeds binnen enkele minuten gebracht en door ons afgerekend.



Ehh heb jij serieus de roomservice 3 keer gebeld voor condooms ?
Dat kun je niet menen.


Ik weet zeker dat je een verpletterende indruk hebt gemaakt.
Jou vergeten ze NOOOOOOIT meer.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2013, 15:41:49 »
Condooms zijn een must in de P6, zeker in Thailand. Ik neem ze altijd zelf mee, dan weet ik zeker dat ik de juiste maat heb. Maar ik heb me al twee jaar achtereenvolgens verkeken op het geschatte verbruik, verkeerde zuinigheid, ik weet het, waardoor ik genoodzaakt was om op de lokale markt te gaan shoppen. Op zich geen probleem, want bij de kassa van elke 7/11 of Familymart liggen de verschillende soorten Durex. Alleen, de opschriften zijn in het Thais. De eerste keer maar op goed geluk een pakje gekocht, met als gevolg dat ik dagenlang de ringen in mijn snikkel had staan. De tweede keer had ik het geluk dat er een bargirl achter me in de rij stond. Ze zag me twijfelen en reageerde ad rem: What you look for? Big size? Then take these. En zo kwam het toch nog goed.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2013, 19:20:49 »
Zo ook in de Filipijnen.


Ik meen me te herinneren dat het merk sensations 3 stuks voor 80 peso mij prima paste.
Echter de locale knelelastiekjes waren ook voor mijn zeer bescheiden minifoots te klein.

Er zijn genoeg dames daar die geen condooms gebruiken, ook genoeg half/half kinderen gezien.
De grootste afname van antibiotica in de Filipijnen is in Angeles City.



Groet, Foots  O0


Ps. Trouwens iedereen spreekt er engels, dus het hoeft geen probleem te zijn.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #4 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:49:59 »
Ik heb de laatste keer ook maar de grootste durex verpakking hier in de drogist mee gesleept naar Thailand.
De dame achter de kassa keek al een beetje raar maja niet mijn probleem.
Had de vorige keer ook al veel problemen met de juiste maat condoom te vinden en dat gerotzooi om een erom heen gestroopt te krijgen werkt bij niet echt lust opwekkend.

Offline benijsbeer

  • have as much fun as possible
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
  • 100+ dagen in clubs per jaar.Een leuke dure hobby
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2013, 23:36:01 »
Hoi foots, sorry voor de late reactie maar ik kijk nu pas weer in dit Thailand deel van het forum.

Ja ik ben soms een beest.

Ik merk het gelijk als de meiden er niet echt lol in hebben en dan lukt klaarkomen bij mij niet.

Dat was met die drie vriendinnen ook het geval. Ze hadden ingestemd met doorgaan tot ik klaarkwam. Nou dat hebben ze geweten.

Ik had ze alledrie opgepikt uit de marine bar op walking Street en dacht dat het wel een leuk stel was.

Eentje zou moeten blijven slapen de rest kon naar huis.

Toch was de sessie op de automatische piloot. Dus ging ik van de ene meid naar de andere. Steeds wisselen betekent ook steeds een nieuw condoom. Ja ik had er nog 5 en de meiden ook allemaal eentje maar na het stoeien im de badkamer en daarna op het matras zorgde er toch voor dat we niet genoeg hadden.

Ik stond er zelf ook van te kijken. Bij de tweede keer nabestellen was het ook al licht aan het worden. De derde keer was gewoon de uitdaging voor mij.

Dus ja, die Nacht heb ik iedere meid meerdere keren geneukt en ben daarbij maar een enkele keer klaargekomen. Ja dat heb ik zo af en toe. Ik weet dat ik 9 extra condooms heb laten aanrukken, 5 had ik er nog en dan wat de meiden hadden.

De vriendinnen remden zich in wat ze toelieten en hoe ze het wilden. Dus voor mij geen vriendinnetjes van elkaar meer. Wel collega's.

Ik neem ze nu wel mee eens van thuis. Je wordt er door de douane zo wel gemakkelijker uitgepikt voor een 'random' controle.
Behalve in enkele andere forums vind je meer info over mij en mijn activiteiten op www.facebook.com/ben.ijsbeer

Offline benijsbeer

  • have as much fun as possible
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
  • 100+ dagen in clubs per jaar.Een leuke dure hobby
    • Bekijk profiel
Condooms in thailand is een must
« Reactie #6 Gepost op: 1 maart 2014, 14:15:47 »
Condooms zijn in Thailand onontbeerlijk. I


Gelukkig was het hotel steeds weer bereid voor 'Nachschub' te zorgen. Dat moet ik het hotel nageven: ze waren zelfs op ons voorbereid. Gedurende de nacht en ochtend hebben we drie keer gebeld om extra condooms en handdoeken.

Die werden steeds binnen enkele minuten gebracht en door ons afgerekend.



Ehh heb jij serieus de roomservice 3 keer gebeld voor condooms ?
Dat kun je niet menen.


Ik weet zeker dat je een verpletterende indruk hebt gemaakt.
Jou vergeten ze NOOOOOOIT meer.


Groet, Foots  O0

Hoi Foots

Ja ik heb ze twee weken geleden weer gezien. Ze waren weer in de marine disco.

Ze wisten idd. nog dat we samen de beest hadden uitgehangen. Ik was met twee andere dames aan het swingen dus heb ik hun een drankje gegeven en verder bedankt.

Ik geloof niet dat ze het heel erg vonden.

Groet, Ben
Behalve in enkele andere forums vind je meer info over mij en mijn activiteiten op www.facebook.com/ben.ijsbeer