Auteur Topic: Sommige leden van motorbendes zijn niet enkel verzot op de motoren.  (gelezen 6217 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sommige leden van motorbendes zijn niet enkel verzot op de motoren.
« Gepost op: 15 oktober 2015, 21:41:12 »
Filip uit Gentbrugge zat niet enkel graag op zijn motor, maar ook op de dames die zijn mede-clubleden van de Red Devils toebehoorden. 't Koste hem bijna zijn leven...

Eigenaardige rechtszaak woensdag. Drie leden van de motorbende 'Red Devils' moesten gaan uitleggen waarom ze met zijn drieën Filip, toen ook nog lid van de 'familie', het pak slaag van zijn leven gaven. Na de klop- en stamppartij zetten ze het op een lopen.

Het leven van slachtoffer Filip hing een tijdlang aan een zijden draadje en helemaal de oude zal hij nooit meer worden: door de opgelopen hersenschade heeft hij zelfs een serieuze karakterverandering ondergaan.

Het parket wilde de zaak afdoen als 'geweld, da's typisch voor motorbendes, maar daar waren de advocaten van de drie beklaagden het niet mee eens. Filip was aan de haal gegaan met het liefje van een Red Devil-kameraad en daar begon de wrevel al een beetje. Toen ook nog eens uitkwam dat hij intussen de vriendin van een ander lid geregeld een onderhoudsbeurt gaf, was het hek van de dam. “Dit had net zo goed bij het Davidsfonds kunnen gebeuren”, aldus één der raadsmannen. Volgens hem lokt zoiets nu eenmaal geweld uit, motorclub of niet. (SL)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Sommige leden van motorbendes zijn niet enkel verzot op de motoren.
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2015, 13:45:42 »
Typisch mannelijk ... ik praat niet over die advokaten, want dat zijn de grootste en duurste hoeren die onze universiteiten hebben voortgebracht  ;D
Maar die leden van die motorbende, de gast die hun grieten neukt gaan bijeen motten, en ze denken er niet bij na dat hun wederhelften wel met de benen wijd (met de mond open) gingen.
Typisch toch, je vrouw gaat vreemd, en dan op zoek naar de boosdoener, en indien het goed is, staat de enige schuldige in de keuken, of nog beter .... ligt ze alweer met een ander in bed.


Bende sukkelaars van het zevende knoopsgat, ze zaten meer op hun masjien dan op hun wijf (of zoiets) en ook dat gaatje (niet enkel wat onder de benzinedop zit) moet af en toe gevuld worden, ......


Mannen toch, hun vrouwen worden geblust door een ander en dan die ander gaan verwijten dat het fout loopt, ach, we leven in een maatschappij van onverdraagzaamheid .... ik ben blij dat ze op mijn schatjes kruipen, dan kost het mij veel minder.


Ik zou zeggen .... naar de hoeren ... frustraties van je afneuken ... en dan ben je blij dat er eens een ander op die van u kruipt, moet jij dat kutkwarwei niet meer opknappen  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal