Auteur Topic: favoriete clubs  (gelezen 9445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Gepost op: 2 november 2015, 21:40:47 »
Omdat op een ander forum iemand ooit mij vroeg wat ik van de villa vond, lijkt het mij een goed idee om voor de schrijvers een favorieteclubrankschikking mee te delen.
nu bezoek er niet zoveel dan jou kanariepiet en de villa nog nooit maar een subjectieve evaluatie.
5. PHG, eigenlijk meet een zomerclub en al een tijd niet meer gefrequenteerd.
4 Samya, nog langer geleden, maar herinner mij de mooiste line-up.
3 LR, vroeger voor mij onbetwiste 1.
2. Sixsens en Babylon.  Bij den Bab is de sfeer soms wat mat maar wel gezellig.  Bij SS toffe ambiance, maar wat veel ruimtes uit elkaar
1. Bij mij thuis, echter dit is niet openbaar

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #1 Gepost op: 2 november 2015, 21:52:25 »
Eigenlijk vind je dit op elk forum en is dat voor iedereen persoonlijk en dus geef ik dit ter nullerwaarde mee:

1) Sakura FKK te Stuttgart (prachtige club, lekker eten, perfecte wellness, hoge servicegraad der dames en indrukwekkende line up).
2/3) PSR en SS.

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2015, 21:55:25 »
1. Pauschalclub Dortmund (De ambiance is perfect, alles nieuw)
2. Pauschalclub Münster (De sfeer kan hier soms het beste zijn)
3. Pauschalclub Bochum (Vaak te druk als ik er ben)
4. Partytreff "La Vita" Wallenhorst (Leuke club, maar haalt het niet bij de top 3)
5. Totalclub Osnabruck (Van de top 5 zijn hier de dames in het algemeen het minst gemotiveerd)

Maar het is natuurlijk ook zeer afhankelijk van de dames, die op dat moment aanwezig zijn.

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:50:10 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2015, 18:56:39 »
Op 3: Freude39

De minpunten van Freude39:
-de club is enigszins gedateerd. Douches, welness (geen jacuzzi of zwembad) en lockers kunnen een upgrade gebruiken
-het eten is heel basic. Het voldoet, maar daar is ook alles mee gezegd
-onduidelijke prijzenstructuur. Elke week verandert er wel iets

De pluspunten van Freude39:
-de line-up is vanaf 's morgens vroeg al op niveau. 17 à 20 meiden, waarvan het merendeel fuckable, is om 11u 's ochtends geen uitzondering
-er hangt een gemoedelijke sfeer in de club. Saai zullen sommigen zeggen, maar persoonlijk heb ik me nog maar zelden verveeld. Zeker indien je met kameraden naar Freude39 trekt, kan je je er goed bezig houden
-de service van de meiden ligt gemiddeld hoog tot heel hoog. Bijna alle meiden maken (dankzij de timer en strakke clubleiding) ook braafjes de 30 minuten vol
-de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend: 40€/30 min en 70€/60 min


Op 2: Samya


De minpunten van Samya:
-vanaf opening tot pakweg 19u zijn er weinig meiden in de club aanwezig en is de sfeer heel doods
-er lopen nogal wat meiden met een gemiddelde tot slechte service rond in Samya
-geen jacuzzi of zwembad

De pluspunten van Samya:
-vanaf 19u loopt de club meestal vol en 's avonds hangt er een unieke feestsfeer in de club
-naar mijn smaak heeft de club de beste line-up van alle clubs die ik bezoek
-als je ze vindt, kan je uitstekende service krijgen van bloedmooie meiden
-in Samya kan je voor een lage inkomprijs (50€) veel en lekker eten en drinken
-een uurtje kameren kost slechts 75€


Op 1: Sixsens


De minpunten van Sixsens:
-de line-up is in vergelijking met Samya stukken minder (nogmaals: naar mijn smaak)
-de sfeer is onregelmatig top, gemiddeld of doods. Je kan er niet echt een lijn op trekken.
-een half uurtje kameren kost 50€, een uurtje kameren kost 100€. Voor een pannekoeker kan dat snel oplopen...

De pluspunten van Sixsens:
-happy hour tarief is 40€ en daarvoor krijg je heel veel in ruil
-de welness faciliteiten in Sixsens zijn top
-je kan er veel en lekker eten en drinken
-overall kan je je altijd amuseren in Sixsens, ook op de doodsere momenten. Er zijn bijna altijd Vlaamse of Nederlandse ijsberen aanspreekbaar
-als de sfeer top is, is hij ook echt top
-de service van de meiden ligt gemiddeld lager dan in Freude39, maar hoger dan in Samya. Mijn percentage tegenvallende kamergangen ligt in Sixsens veel lager dan in Samya
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2015, 19:24:08 »
3 Samya
Het nadeel is dat je wat meer moeite moet doen om meiden met bovengemiddelde service te vinden, verder is eigenlijk alles uitstekend voor elkaar. Mits je houdt van een discotheek-style SC


2 Sixsens
Na een redelijk aantal recente bezoekjes voel ik me steeds prettiger in SS. Het is wat wisselvallig qua drukte en sfeer maar algemeen gezien is het een prettige club om te zijn, uitstekende wellness, degelijk restaurant en (voor mij) een aantal prima meiden


1 Living Room
Eigenlijk is het raar dat LR op 1 staat. Het eten in LR is over het algemeen niet super, de hele toko kan een opfrisbeurt gebruiken, bij drukte zijn er extreme wachttijden en door het rookbeleid is het soms belachelijk mistig binnen.....maar.....die toko heeft iets qua sfeer wat me aanspreekt. En daarbij is volgens mij zelfs de minste kamer nog heel redelijk geweest. Ik heb er gewoon al een heleboel hele goede meiden getroffen.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2015, 19:34:16 »
Mijn top 3 heeft nogal met favoriete meiden te maken:

1.Sixsens.

2.Living Room,liefst in de week.

3.PHGarden.

Babylon en Aca-Gold om onduidelijke redenen links laten liggen dit jaar. ::)  ;D

you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2015, 19:38:36 »
1. Living Room
Mijlen ver boven de rest uit, domweg omdat ik daar jaren met foots iedere zaterdag kind aan huis was, van de meer dan 500 sessies 1 zeer slechte en de rest bovengemiddeld tot denderend ....
Het is voor mij een 18+ disco voor geile oude mannen, die graag eens een jong, lekker blaadje lusten
Wachttijden kende ik er niet of zelden, ik neukte desnoods in de tuin of anders in één van de kino's.
memorabele feestjes van RB meegemaakt, en de freet, tja, dat nemen we er maar bij, ik ben nogal snel tevreden als het op eten aan komt ....
Ik ben ook zeer gevoelig voor de vriendelijkheid van de mensen die er werken, en dat is gewoon top (Uwe, Manuela, Ralph, ...)


2. Ex aequo BABYLON / SIXSENS / SAMYA


Babylon
Vooral de sfeer, en neen, geen feeststemming maar de sfeer die er hangt is steeds goed voor me.
Is ook gegroeid met de jaren, je leert de mensen die er werken beter kennen, den Ed is echt een leuke vent (tot een bepaalde grens, pakweg 8 flessen drank  ;D :lol_hitting:  ), de service is gewoon erg goed, er lopen steeds wel wat servicegranaten rond die je alle oeken van de kamer laten zien .... mooie club geworden na de uitbreiding ook, kleine maar leuke tuin, veel kamers, wat terugtrekplekjes, die je vroeger niet had en het eten is gewoon erg goed (ik ben dan ook snel tevreden)


SixSens
Geweldige leiding, leukde dames, en die club is gewoon AF AF AF. Niks op aan te merken, de welness is van hoog niveau (alhoewel ik enkel broebel en douche), steeds een aangename en gezellige sfeer, en Cindy uiteraard ....  :happy
Ook hier: Beata, Willy, ze weten echt wel met hun klanten om te gaan ... TOPTENT
Het eten ... altijd goed, ik club ook alleen op zaterdag-steakdag .... en als Belg .....


Samya
Dat is gewoon de geilste tent van allen - dansmariekes die kletterend het podium op staan, shows, vriendelijke thekes, leiding, geweldig mooie stoten (vergelijkbaar met LR), het eten is volgens mij het beste van alle clubs .... 11/11 is er trouwens weer ganzenpoot .... lekker lekker ...
Service van de dames ... ja, wat beter uit je doppen kijken, maar dat valt ook nog wel mee .... hier heb ik de allermooiste stoot ooit (na Shakira/Loredana) gekamerd .... gewoon al 50 euro waard om ernaar te mogen kijken .....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2015, 20:07:18 »
Mijn bijdrage (ook al kom ik nauwelijks nog aan wandelen toe) :

3 : Samya

Club wordt gerund door mensen die weten wat ze willen en dan ook durven investeren.

+ afstand heen-terug op 1 dag is nog perfect te doen vanuit B en NL.
+ 50 euro entree, plus de regel 6 keer komen is 7e keer gratis. Minder is meer! Tip voor wie het nog niet weet : abonneer je op de nieuwsbrief van de club : er worden af en toe promoties gedaan die niet op de website komen.
+sublieme line-up, ook al is het opletten voor slechte sessies.
+freibier en een uitstekende resto.

-overdag is er geen zak te zien.
-miniem buitengedeelte, niet geschikt bij zomerse temperaturen.


2 : FKK World.

+echte FKK
+in het weekend goede line-up
+ zeer grote club met mooi buitengedeelte
+freibier
+uitgebreide wellness

-Vér : niet te doen op 1 dag heen en terug en dat maakt het natuurlijk kostelijk.
-club was/is een beetje de trappers kwijt. Hopelijk keert het tij nu er een renovatie bezig is.


1 : FKK Sharks, ook een club die gerund wordt door gasten die weten wat ze willen.

+ echte FKK
+Uitstekende line-up, ook op weekdagen.
+interessante kortingsmogelijkheden.
+zeer ruime club met veel wellnessmogelijkheden.
+mooi buitengedeelte
+degelijke resto.

-nog verder dan World.
-geen freibier

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2015, 20:08:23 »
Mijn favorieten clubs ik heb ze eigenlijk niet een club is nooit het zelfde ma laten we het even over de ontvangst hebben. Ontbijt luns avond eten ezv

Voor mijn op 1 living-room mede door het hard werkende personeel ontbijt tot 15 uur een heerlijke Hollandse frikadel bitterballen en dan ook nog is het personeel achter de receptie dan praat ik nog geen eens over de line-up  en SM geef het al aan gewoon top sessies

Op 2 voor mijn aca velbert de 2e plek kom door het ontbijt niet zo uitstekend als LR ma verder veel mooie dames uitstekende service ook hier beginnen ze me te kennen  binnen zwembad lekkere kippen vleugels en pommes fris en koffie bij de prijs inbegrepen 

En op 3 babylon hier kennen ze me nog steeds niet het avond eten is er alla kart mooie tuin genoeg kamers ik verheug me al op de verjaardag van zuidpool beer en hier ook nog nooit een slecht sessie gehad

In de zomer vind ik PHG een uitstekende club dan veruil ik LR vaak voor PHG ma we leven nu in de winter

En op een helle warme dag dat ik een keer vroeg van huis kan GT mede door de airco’s op bijna alle kamers fantastisch ontbijt helaas ma tot 13 uur fantastische tuin en een line-up die vergelijkbaar is met ACA velbert     :017:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
favoriete clubs
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2015, 20:29:48 »
Tja, moeilijk hoor. Het is maar net waar je de klemtoon op legt.
Op basis van service:

1. Acapulco Gold
Ik noem de panthers maar eens op die uitstekende service geven zonder vragen of meer tijd en extra's én waar je met knikkende knieën van de kamer komt: Lena, Melody, Denisa, Natasha, Aida, Celine, Nicole, Diana, Karina, Nesrina, Vanessa en zelfs Bianca ontpopt zich (maar dat moet ze wel vasthouden). Stuk voor stuk girls next door, maar ze trekken wel het velletje over je kop  ;D
Jammer dat Luziana is vertrokken, zo ook de Poolse Ewa en Diana, Michelle, Sabrina, Maria....pfff waar eindigt dit.

2. Babylon
Daar heb ik nog geen slechte Zimmer gehad, geloof ik.....?! Alice, Tina, Steffi, Monika, Alina, Bianca....

3. Sixsens
Dan denk ik aan Crystal, Larissa, Emma en Carmen. Nou maar hopen dat die nog even blijven.

4. Van Goch
Tja een beetje rare club, met het drankprijzenbeleid, maar a la: Olivia, Luna, Anna, Ellen, zelfs Samantha (1 minuut, zijn 2 minuten, dat wel).
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke