Auteur Topic: Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel  (gelezen 12734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2016, 23:00:51 »
[attachimg=1]

Empathie kan ook heel goed samen met religie.  ;)
Terreur ook, dat is vandaag helaas maar eens te meer bewezen  :cry


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2016, 23:11:41 »
[attachimg=1]

Empathie kan ook heel goed samen met religie.  ;)
Terreur ook, dat is vandaag helaas maar eens te meer bewezen  :cry


[attachimg=1]

Terreur gaat er niet samen mee maar maakt er misbruik van. Net zo iets als je het huis betreedt van een ander zeg maar en je voordoet als de rechtmatige eigenaar terwijl je dat niet bent.  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #17 Gepost op: 23 maart 2016, 00:06:19 »
[attachimg=1]

Empathie kan ook heel goed samen met religie.  ;)
Terreur ook, dat is vandaag helaas maar eens te meer bewezen  :cry


[attachimg=1]

Terreur gaat er niet samen mee maar maakt er misbruik van. Net zo iets als je het huis betreedt van een ander zeg maar en je voordoet als de rechtmatige eigenaar terwijl je dat niet bent.  ;)


Je leest toch zeer slecht mijn vorige posts ..... één ding daarvan is ontkennen, omdat je moslim bent, dat ISIS extreme moslims zijn .... dat is net hetzelfde als ontkennen dat de Ku Klux Klan idioten maar ook christenen zijn, weliswaar protestanten, maar wel degelijk christenen.....


En neen, ik zeg daarmee niet dat moslim zijn slecht is, je mag lekker zelf kiezen waar jij in gelooft .... boeit me trouwens geen ene moer, zolang je maar beseft dat zij prediken, en jij een afvallige bent, net zoals ik, ik geloof namelijk in het feit dat ik ga sterven .... en zolang die dag niet gekomen is, wil ik leven, en zoals ik dat wil, niet zoals iemand mij dat oplegt, iemand of iets of een boekske van iemand met stemmen in zijn hoofd ... dat het nu de bijbel of de koran noemt, hallooooooo, die struik spreekt en vliegt spontaan in brand .... ja, jezeke ... en je kan zelfs over water lopen .... nog wat gras roken van die plant die in brand is gevlogen man  ....


Ik heb alle respect voor jou als mens, moslim en ik vind jou een fijne gast ....  En ik blijf erbij, we leven in Westenland, en in Westenland moet iedereen zich maar aanpassen aan onze normen en waarden ... die dat niet kunnen, een steen van de moskee meenemen en het eerste vliegtuig/ de eerste boot op richting land van herkomst ....  wij hebben niet de kans in moslimlanden te gaan werken, van het ocmw te leven, pensioen te krijgen, kerken te bouwen en aanslagen te plegen .... ze hakken onze hoofden af .... wij leven hier al zovele eeuwen in relatieve vrede en wij hebben niet om deze aanslagen gevraagd.
Ik vind trouwens dat Westerlingen uit de Westerlanden redelijk begripvol zijn voor "de moslims", ik gebruik niet graag het woord "tolerant" .... de moslims mogen hier toch naar hartelust moskeeën bouwen, naar hun middaggebed, de ramadam belijden, met kapkes oplopen .... ik zei het al eerder ... indien ik het voor het zeggen had .... mochten ze dat allemaal binnen hun eigen prive doen .....


Wij willen iedereen in zijn waarde laten, maar ik vind het toch kras dat ik je steeds zie in een slachtofferrol kruipen, terwijl jij als moslim niks met die extreme moslims hebt te maken, net zoals wij niks met de Ku klux Klan te maken hebben .... ik spreek je ook niet aan, ik heb het tegen de paljasmoslimmekes, ik zal ze voortaan ISISLAMIETJES noemen ..... met de nadruk op mietjes.


Je mag het echter ook niet te licht opnemen als ik de Ku Klux Klan aanhaal, lees er maar eens over .... hun enige geloof is de bijbel, die ze naar de letter interpreteren .... de overeenkomst kwa geweld en acties en daden en interpretaties met ISIS is schrijnend (die leven ook de koran naar de letter na), alleen hadden de eerste (KKK) hun hoogtepunt rond 1915, nu een dikke eeuw geleden .... ISIS komt een eeuw of zo te laat ....




Ik snap ook je vergelijking niet met een huis betreden van een ander en je rechtmatige eigenaar noemen .... dat slaat als een tang op een varken ..... als je denkt dat je geloof wordt misbruikt door een bende terroristen, geef ik je gelijk, maar zij leven wel de koran na op de letter ..... ik denk dat je dan grondig moet dat boekske in twijfel gaan trekken en niet het feit dat zij moslims zijn (van laag allooi) ..... ik trek ook dat christenenboekske in twijfel  (NT maar vooral OT)en lees liever woensdag gehaktdag dan "zwarte dinsdag" die morgen uitvoerig beschreven staat in alle kranten. De koran heb ik een keer of tien met afschuw doorlezen trouwens ....


We spreken hier over misdaden tegen de mensheid gepleegd in de naam van ..... ik hoor steeds "allah akbar" voor iedere aanslag .... dat zeggen  moslims toch vijf maal per dag aan het begin van hun gebed.... dus hoog tijd aan de echte moslims om mee ten strijde te trekken met de Westerse wereld tegen ISIS en hen tot in de wortel uit te roeien .......


AMEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #18 Gepost op: 23 maart 2016, 12:33:05 »
De oefeninterland België-Portugal van komende dinsdag is geannuleerd. Gaan we dan toch weer toegeven aan de terreur... :017: Geen sterker signaal dan dergelijke activiteiten te laten doorgaan!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #19 Gepost op: 23 maart 2016, 15:17:58 »
De oefeninterland België-Portugal van komende dinsdag is geannuleerd. Gaan we dan toch weer toegeven aan de terreur... :017: Geen sterker signaal dan dergelijke activiteiten te laten doorgaan!!

De derby Galatasaray-Fenerbahce was ook al geannuleerd ivm aanslagen in Istanboel vorige week.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #20 Gepost op: 23 maart 2016, 15:32:50 »
De oefeninterland België-Portugal van komende dinsdag is geannuleerd. Gaan we dan toch weer toegeven aan de terreur... :017: Geen sterker signaal dan dergelijke activiteiten te laten doorgaan!!

De derby Galatasaray-Fenerbahce was ook al geannuleerd ivm aanslagen in Istanboel vorige week.


De wedstrijd gaat door .... maar wel in Portugal .... dinsdag, belse tijd 20u45
Ik vind dit trouwens een redelijke en begrijpbare oplossing .... dit apenland kan de veiligheid van zijn onderdanen niet verzekeren, dus Portugal heeft voor de oplossing gezorgd ....... dank daarvoor aan Ronaldo en zijn onderdanen    ;D [size=78%]   .[/size]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #21 Gepost op: 23 maart 2016, 15:37:57 »
[attachimg=1]
En nummer 22, 6 en 10 .... tegenhouden aan de Portugese grens  ;D :lol_hitting:
Nummertje 4 komt duidelijk van Midden-Afrika, dus die mag doorlopen (en hij is toch gekwetst)  :035: ::)




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ER SERIEUS OVER
« Reactie #22 Gepost op: 25 maart 2016, 14:41:59 »
Dat ze nu lache met de godsdiensten.... dat is me allemaal scheissegal, je moet namelijk kunnen lachen met het geloof en het relativeren ....


Dat ze DIT (en al is de kritiek volledig terecht dat het Belgisch gerechtelijk apparaat te laat komt - ik zie niks anders in deze "prent") nog maar durven publiceren, is voor mijn schandalig ..... de lijken zijn nog niet allemaal geïdentificeerd, vrouwen waarvan de baarmoeder uit hun lichaam ligt, afgerukte ledematen, ONSCHULDIGE slachtoffers ... en daar op DEZE manier de spot mee drijven .... Je ne suis plus Charlie .... intriest ... wansmakelijk ... om van te kotsen ...
Van mij mogen ze het, ik ga nooit beweren dat ze het niet mogen, het is echter wansmakelijk in mijn ogen ......


[attachimg=1]




Dit vind ik dan weer wel kunnen, lach met de maatschappij, niet met doden, lach met religie, niet met geweld ....
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ER SERIEUS OVER
« Reactie #23 Gepost op: 27 maart 2016, 11:56:36 »
Dat ze nu lache met de godsdiensten.... dat is me allemaal scheissegal, je moet namelijk kunnen lachen met het geloof en het relativeren ....


Dat ze DIT (en al is de kritiek volledig terecht dat het Belgisch gerechtelijk apparaat te laat komt - ik zie niks anders in deze "prent") nog maar durven publiceren, is voor mijn schandalig ..... de lijken zijn nog niet allemaal geïdentificeerd, vrouwen waarvan de baarmoeder uit hun lichaam ligt, afgerukte ledematen, ONSCHULDIGE slachtoffers ... en daar op DEZE manier de spot mee drijven .... Je ne suis plus Charlie .... intriest ... wansmakelijk ... om van te kotsen ...
Van mij mogen ze het, ik ga nooit beweren dat ze het niet mogen, het is echter wansmakelijk in mijn ogen ......


[attachimg=1]




Dit vind ik dan weer wel kunnen, lach met de maatschappij, niet met doden, lach met religie, niet met geweld ....
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

Het valt me op dat CH niet spot met jodendom. Toeval?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ER SERIEUS OVER
« Reactie #24 Gepost op: 27 maart 2016, 12:21:42 »
Dat ze nu lache met de godsdiensten.... dat is me allemaal scheissegal, je moet namelijk kunnen lachen met het geloof en het relativeren ....


Dat ze DIT (en al is de kritiek volledig terecht dat het Belgisch gerechtelijk apparaat te laat komt - ik zie niks anders in deze "prent") nog maar durven publiceren, is voor mijn schandalig ..... de lijken zijn nog niet allemaal geïdentificeerd, vrouwen waarvan de baarmoeder uit hun lichaam ligt, afgerukte ledematen, ONSCHULDIGE slachtoffers ... en daar op DEZE manier de spot mee drijven .... Je ne suis plus Charlie .... intriest ... wansmakelijk ... om van te kotsen ...
Van mij mogen ze het, ik ga nooit beweren dat ze het niet mogen, het is echter wansmakelijk in mijn ogen ......


[attachimg=1]




Dit vind ik dan weer wel kunnen, lach met de maatschappij, niet met doden, lach met religie, niet met geweld ....
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

Het valt me op dat CH niet spot met jodendom. Toeval?
Zucht ....en we gaan de moslims weer in een slachtofferrol drukken .... die kutteroristjes zijn moslims die mensen doden in naam van .... en als je dat kan begrijpen dat dat allemaal in de koran staat (ook in het OT) dan zijn we op de goede weg ..... indien je het niet wil begrijpen, ook goed, maar maak je huiswerk vooraleer je de islam hier komt verdedigen .... wereldveroverende godsdienst die nog in de middeleeuwen zit (trek pakweg 6-700 jaar van de huidige jaartelling af, en we zaten in de ME, donkere tijden, waar heksen op de brandstapel gingen, de kruisvaarders net hun eeuwfeest vierden, ....) . Zo ver staat de islam hier en nu, 600 jaar achter de moderne tijd aanhollend ....


Hier het toeval
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]


Zolang jij niet kan lachen met je eigen godsdienst, en niet kan relativeren, zal dat oorlogen uitlokken .... het zijn die bekrompen geesten die doden uit naam van .... omdat hun profeet beledigd wordt .... lees dan eens goed in over wie mom was .... maar goed lezen wat die allemaal heeft uitgevreten omdat hij stemmen hoorde .... i




Zonder woorden dus ......



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #25 Gepost op: 27 maart 2016, 12:48:13 »
Thanks SM, het viel me alleen op uit je eerdere post, waarin alle godsdiensten waren vertegenwoordigd maar geen jodendom. Je hebt gelijk had het zélf eerst moeten checken.   ;D

Zolang het niet beledigend is heb ik geen moeite als er spot wordt gedreven met de islam.

Wat ik ook wansmakelijk vond was dat CH spot heeft gedreven met verdronken jongetje Aylan. Ze insuneerden namelijk dat hij als hij niet verdronken was op zou groeien tot een verkrachter of iets dergelijks.

Maar goed laten we op deze mooie paasdag over leukere dingen hebben.
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2016, 12:56:28 door pret »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #26 Gepost op: 27 maart 2016, 14:12:54 »
Thanks SM, het viel me alleen op uit je eerdere post, waarin alle godsdiensten waren vertegenwoordigd maar geen jodendom. Je hebt gelijk had het zélf eerst moeten checken.   ;D

Zolang het niet beledigend is heb ik geen moeite als er spot wordt gedreven met de islam.

Wat ik ook wansmakelijk vond was dat CH spot heeft gedreven met verdronken jongetje Aylan. Ze insuneerden namelijk dat hij als hij niet verdronken was op zou groeien tot een verkrachter of iets dergelijks.

Maar goed laten we op deze mooie paasdag over leukere dingen hebben.
Het probleem is, dat alle moslims een prent van hun profeet steeds als beledigend vinden, het zit hem niet in het sarcasme, het zit hem in de ingeprente drang om de wereld te veroveren en iedereen te willen vernietigen die hun geloof niet volgt, of hen geen gelijk geeft .... dat noemen wij extremisme, de isis-islam noem dat de koran .... strakke stelling, maar iemand moet het zeggen ...


Moslims horen trouwens niet naar de hoeren te gaan, hoeren zijn verwerpelijk .... dixit de koran ....


Uit dat laatste besluit ik dat jij dus geen moslim bent, anders veracht je hoeren, ze moeten namelijk dood, een vrouw hoort niet te verleiden, moet haar gezicht zelfs bedekken om ons, mannen, niet in verleiding te brengen .....


Aylan,  erg, heel erg, en wansmakelijk dat daar de spot mee wordt gedreven, maar ik bekijk dat niet uit het standpunt van moslims, maar uit het standpunt van "mens zijn".....
Ik herhaal, ik vind het heel erg dat die jongen is verdronken, wat ik nog veel erger vind is dat door de hele moslimgemeenschap is misbruikt om zich alweer in de slachtofferrol te plaatsen, net zoals na de aanslagen in Parijs en Brussel .... dat is misbruik maken van je geloof, en wat stelden we nu weer na dinsdag .... terroristen die misbruik maken van een geloof (wel hun geloof)
Wij, Westenlanden, vangen de vluchtelingen op, en Turkije misbruikt heel de vluchtelingencrisis om Europa onder druk te zetten, terwijl hij 80 percent van de olie van ISIS opkoopt .... dat is UW leider en president, pret, stel je daar eerst maar wat vragen bij....


Turkije bij de EU? Om verschillende redenen kan dat NOOIT goedkomen:
- de mayonaise tussen islam en christendom pakt niet
- Turkije hoort geografisch bij Azië, niet bij Europa
- Turkije schendt op grote schaal de mensenrechten
- Turkijke steunt openlijk ISIS
- Turkije pleegt massamoorden op Koerden
- ......


Wij, dus jij en ik, pret, leven in een Westenland, en zowel jij als ik moeten ons maar aanpassen aan de regels en gewoontes van dat land, het staat ons namelijk vrij in een ander land te gaan wonen, waar onze overtuigingen misschien beter aansluiten bij de gewoonten van dat land .... zo makkelijk is het .....




Ik zou zeggen: Schild en vriend ......


Pasen is trouwens voor mij niet mer dan paaseitjes rapen voor de kinderen, geen gek hier die gelooft dat jezeke verrezen is, wel dat hij gestorven is aan het kruis tussen andere misdadigers .... zelfs dat zou wel eens een fabel kunnen zijn, want 3000 jaar eerder heeft er iemand geleefd (een jood, want jezeke heeft het christendom opgericht) die net hetzelfde heef geleid , misschien had iemand stemmen in zijn hoofd en het wiel heruitgevonden een dikke 2000 jaar geleden ...... zal mij worst wezen .... zolang de verhalen van de tempelhoeren waar zijn, ben ik tevreden ....
En nu, de hoeren ..... als dat mag van mom en jezeke  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal