Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706933 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1965 Gepost op: 1 oktober 2018, 17:49:01 »
Weet iemand wie de blonde stoot is die vanmiddag op Verversrui 5/2 stond?

Bet(d)weter, jou zag ik rondrijden op je fiets dus jij moet haar ook wel gezien hebben. Bekend?
'k Heb ze inderdaad ook gezien; weet echter niet wie het is....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1966 Gepost op: 1 oktober 2018, 19:43:25 »
Weet iemand wie de blonde stoot is die vanmiddag op Verversrui 5/2 stond?

Bet(d)weter, jou zag ik rondrijden op je fiets dus jij moet haar ook wel gezien hebben. Bekend?
'k Heb ze inderdaad ook gezien; weet echter niet wie het is....

Dedju hé  :character0029:

'k zal woensdag, donderdag of vrijdag nog eens gaan kijken en als ze er staat een klapke doen.  :ecomcity:

Als iemand ondertussen iets meer te weten komt over deze dame dan lees ik het graag.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1967 Gepost op: 2 oktober 2018, 00:14:23 »
Ik hoop dat het volgende stadsbestuur van Antwerpen zo slim is om een 'SKW-pas' in te voeren, in navolging van de museumpas. Eén pas voor alle musea. Eén pas voor alle SKW-dames. Dan konden we gewoon van deur tot deur alles eens uitproberen en dan zouden we al lang geweten hebben hoe het zit met die blonde stoot...  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1968 Gepost op: 2 oktober 2018, 09:29:06 »
Weet iemand wie de blonde stoot is die vanmiddag op Verversrui 5/2 stond?

Ik heb een 3 tal weken geleden een mooie blonde zien staan op VR 13/1  tijdens de avond  , haar naam was Julia.ro
Misschien dezelfde ?

Doc

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1969 Gepost op: 3 oktober 2018, 10:14:33 »
Het was weer redelijk druk gisterenavond in het SKW. In tegenstelling tot de leegte van overdag. Jammer genoeg is het soort mannen in de straat 's avonds ook 'anders' dan overdag. Soms loop je daar een beetje verloren tussen. Aan verschillende ramen stonden meisjes te praten in hun eigen taal tegen mannen van hun eigen herkomst. Gek eigenlijk dat een Roemeen eerst naar Antwerpen moet komen om hier een Roemeense te komen naaien. Leve Europa.

Alhoewel het hele SKW autovrij is, reed er toch een viertal 'klanten' rustig rond in een Mercedes. Langzaam de straten op en af. Een van de inzittenden had op een laptop (denk ik) een forum open staan. Ik kon niet direct zien of het RB was of Hookers of nog wat anders. Twee andere inzittenden waren op hun telefoon bezig. En ondertussen rustig alles rondom in het oog aan het houden. Tot er in de Schippersstraat heibel ontstond met een redelijk bezopen man met een rugzak, die blijkbaar niet kon hebben dat die gasten daar per auto rondreden.

Dat is het nadeel van strontzat te zijn natuurlijk: je kan niet meer nadenken. Want wie geraakt er met de auto in de Schippersstraat?? Juist, ja, degene die de paal naar beneden kan doen gaan, aan het begin van de straat. De flikken dus. Nadat onze vier 'klanten' aldus ontmaskerd waren als flikus anonnymus, werd er door het autoraampje een blauw flikkerlicht op het dak gezet, en met nog wat blauw kermislicht binnenin haastten zij zich de straat uit.

Enerzijds weer maar eens een aanwijzing van hoe laag het IQ van veel nachtelijke wandelaaars is. Ambras gaan maken met een voertuig waarvan je toch gewoon kan 'weten' dat het anonieme flikken zijn. Anderzijds een mooi voorbeeld ook van het intellect van die flikken. Waarom rond gaan rijden in burgerkledij en in een anonieme wagen, in een straat waar je de paal moet kunnen laten zakken om erin te geraken. Wat je anoniem noemt he. Of zouden zij HUN paal rechtop hebben gehad, ipv hem te laten zakken? Leuke job alleszins. Hoeren kijken en er nog voor betaald worden ook.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1970 Gepost op: 3 oktober 2018, 15:56:29 »
Roemeense mannen die aan raam praten met Roemeense dames zullen geen klanten zijn die vanuit Roemenie komen als klant ;)

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1971 Gepost op: 3 oktober 2018, 18:33:43 »
Op VR 5/2 staat Adelina , dat is de blonde stoot.    :13:   Er bestaat een topic over.
Ze is niet nieuw, maar is zeer wisselvallig aanwezig.   Meestal 2 a 3 weken hier, dan naar Bucharesti om het geld op te fuifen.

Op  VR  7/3 stond deze nm ook een (nieuw) mooi blond meisje.... 

Groeten
Doc


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1972 Gepost op: 3 oktober 2018, 19:27:44 »
Roemeense mannen die aan raam praten met Roemeense dames zullen geen klanten zijn die vanuit Roemenie komen als klant ;)
Neen, boodschappenjongens, of schoenenverkopers  :lol_hitting: :lol
Het maakt geen zak uit voor me, als ik betaal en ze zuigen me eens lekker klaar, ben ik al tevreden, al kruipt heel Roemenië er gratis op, boeit me matig (eigenlijk helemaal niet      ;D ;D ;D ;D ;D        )
En aan wie ze hun geld afgeven, boeit me eigenlijk nog minder
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1973 Gepost op: 3 oktober 2018, 19:29:51 »
Vanderbeffen, ik ben meestal een nachtelijke wandelaar .... wil je nu zeggen dat ik een laag IQ heb?  :king: :-\ :-P ;D :))
Let op je antwoord, ik ben adminner dan admin   :lol :lol :lol ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1974 Gepost op: 3 oktober 2018, 19:52:23 »
Op VR 5/2 staat Adelina , dat is de blonde stoot.    :13:   Er bestaat een topic over.
Ze is niet nieuw, maar is zeer wisselvallig aanwezig.   Meestal 2 a 3 weken hier, dan naar Bucharesti om het geld op te fuifen.

Op  VR  7/3 stond deze nm ook een (nieuw) mooi blond meisje.... 

Groeten
Doc

Bedankt Doc!

Ik zag ze vanmiddag ook weer staan maar wilde persé eerst gaan kijken of Erika en/of Vanessa vrij waren. Ik had chance want Erika was vrij en ik kon direct bij haar binnen voor weer een geweldige sessie. Toen ik bij Erika buiten kwam heb ik nog een paar toertjes gelopen en nét toen ik een praatje wilde gaan doen met deze blonde stoot kwam iemand haar lunch brengen en verdween ze naar achter.

Ik ga zo dadelijk even op zoek naar dat topic!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1975 Gepost op: 3 oktober 2018, 20:02:57 »
Op VR 5/2 staat Adelina , dat is de blonde stoot.    :13:   Er bestaat een topic over.
Ze is niet nieuw, maar is zeer wisselvallig aanwezig.   Meestal 2 a 3 weken hier, dan naar Bucharesti om het geld op te fuifen.

Op  VR  7/3 stond deze nm ook een (nieuw) mooi blond meisje.... 

Groeten
Doc

Bedankt Doc!

Ik zag ze vanmiddag ook weer staan maar wilde persé eerst gaan kijken of Erika en/of Vanessa vrij waren. Ik had chance want Erika was vrij en ik kon direct bij haar binnen voor weer een geweldige sessie. Toen ik bij Erika buiten kwam heb ik nog een paar toertjes gelopen en nét toen ik een praatje wilde gaan doen met deze blonde stoot kwam iemand haar lunch brengen en verdween ze naar achter.

Ik ga zo dadelijk even op zoek naar dat topic!

Ok, topic gevonden! Morgen nog eens even gaan kijken of ze er is en anders staan er nog wel een aantal dames op mijn verlanglijstje. Maar deze heeft wel een body om van achterover te vallen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1976 Gepost op: 3 oktober 2018, 20:04:05 »
Vanderbeffen, ik ben meestal een nachtelijke wandelaar .... wil je nu zeggen dat ik een laag IQ heb?  :king: :-\ :-P ;D :))
Let op je antwoord, ik ben adminner dan admin   :lol :lol :lol ;D ;D ;D

Wat is dat, een IQ?

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1977 Gepost op: 3 oktober 2018, 21:43:15 »
Roemeense mannen die aan raam praten met Roemeense dames zullen geen klanten zijn die vanuit Roemenie komen als klant ;)
daar vergis je je toch wel in Roemeense mannen kunnen net zo goed klanten zijn zeker als het arbeids immigranten zijn  met hun kroos in roemenië

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1978 Gepost op: 4 oktober 2018, 00:17:25 »
Vanderbeffen, ik ben meestal een nachtelijke wandelaar .... wil je nu zeggen dat ik een laag IQ heb?  :king: :-\ :-P ;D :))
Let op je antwoord, ik ben adminner dan admin   :lol :lol :lol ;D ;D ;D
Gelieve te noteren dat ik daar zelf ook niet stond om het verkeer te regelen, maar om te wandelen  :lol :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1979 Gepost op: 4 oktober 2018, 00:26:26 »
Vanderbeffen, ik ben meestal een nachtelijke wandelaar .... wil je nu zeggen dat ik een laag IQ heb?  :king: :-\ :-P ;D :))
Let op je antwoord, ik ben adminner dan admin   :lol :lol :lol ;D ;D ;D

Wat is dat, een IQ?

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Een IQ is een getal waaraan je kan zien hoe slim iemand is. Het simpelste wat je bij een man kan doen, is dat IQ vergelijken met zijn schoenmaat. Is het IQ groter dan die schoenmaat, dan heb je een wandelaar voor je staan, is echter het IQ kleiner dan die schoenmaat, dan moet je opletten, want dan heb je hoogstwaarschijnlijk te doen met een flik (eventueel in burgerkleren). :dance2 :dance2 :dance2