Auteur Topic: WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD  (gelezen 20375 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2016, 22:57:49 »
me laatste club die ik met een vrijkaart bezocht heb was villa marisol .en niet met een vrijkaart van RB ma van het ijsberen forum . de manager van villa marisol wil namelijk niet dat wij mods en admins binnen komen met een vrijkaart . hij ziet ons als personeel  van RB. wij zijn echter geen personeel althans ik niet. ik modereer hier geheel kosteloos .
Stemt mij tot nadenken, nu je dat zegt .... ik zou je geld moeten vragen omdat je mag modereren hier  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2016, 23:11:20 »
Wijze Grijze klinkt een beetje als iemand die hele rare toeren lapt om toch maar naar saunaclubs te kunnen gaan, terwijl hij daar zonder al die toeren niet genoeg centjes voor zou hebben. Of zit ik er dan heel ver naast?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #17 Gepost op: 20 januari 2016, 00:56:01 »
Wijze Grijze klinkt een beetje als iemand die hele rare toeren lapt om toch maar naar saunaclubs te kunnen gaan, terwijl hij daar zonder al die toeren niet genoeg centjes voor zou hebben. Of zit ik er dan heel ver naast?
Wijze Grijze is CEO in dromenland, of de Keizer van Bochum ... en het enige positieve uit dit hele ding is .... hij zal vanaf nu de inkom in de clubs moeten betalen, dus zullen we hem daar niet meer tegenkomen ...
Hij is geband op Freiercafe (handel en gefoefel met vrijkaartjes), hier ook, en  Willem2 legt aan ieder jurylid van de beste recensie van de maand het verbod op om Wijze Grijze met een vrijkaartje te belonen.
Dan zal hij het moeten doen met waar hij nog terecht kan, Bochum .... das wars wat WG betreft ....





Maar veel belangrijker dan Wijze Grijze is het volgende.
Ik heb de laatste dagen al massa's interne mails gekregen van mensen die niet willen reageren op WG, maar wel hun steun betuigen en vooral hun hulp aanbieden om de schade die WG met zijn acties heeft aangericht mee helpen te herstellen.
Actief, bij de clubs, achter  de schermen van het forum, er wordt massaal hulp aangeboden.
Ik ga me vanaf heden ook daarop concentreren ...


Want ik geef het grif toe, er is werk aan de winkel.
Maar maar maar, als al die mensen mee inspringen, zie ik ons hier alleen sterker uitkomen, en ik bedank nu al iedereen bij voorbaar.
Ik ben zelf een plan aan het opstellen, en jullie hulp in de clubs is bij dzze aanvaard, ook achter de schermen van het forum.
Ik schrijf ieder van jullie persoonlijk aan, en samen maken we er iets moois van .... dat kunnen geen 100 Wijze Grijzen beletten, in geen duizend jaar.


Als afsluiter:
Een kleine anecdote ..... ons 4-jarig feestje, en ik mag doodvallen als ik lieg ...
Foots en ik kijken met verbazing naar Wijze Grijze buiten in de tuin van Living Room, Wijze Grijze is daar een griet aan het vingeren terwijl ze hem klaarpijpt, op een ligstoel in de tuin ... Ik had haar nog gezegd vooraleer er actie was ... let op want die gaat misbruik van je maken .....
Een tijdje later komt hij aangelopen en met een grijns op zijn gezicht ..... "Zie je wel dat ik niet lieg?"
Ik keek even verbaasd, maar al snel werd dat ongeloof.
Wat dan Wijze Grijze, waarom lieg jij niet?
"Mijn natuurlijke charmes, die meid wil geen geld van me"
Ik heb enkel "onnozelaar" gezegd.
Ik zakte door de grond van schaamte .... keek naar foots en die zei me .... doe maar sm .... waarop ik naar de lockers gegaan ben, 50 euro gepakt heb, die meid betaald heb uit eigen zak, en ik kreeg een dikke glimlach en thank you ...


Dit gezegd zijnde, ik ga verder met onze plannen om de schade te herstellen, en nogmaals een dikke dank je wel aan alle mensen die willen helpen aan onze toekomst. Iedereen welkom, een forum van, voor en door leden, zonder Onwijze Grijze.
So be it


Das wars


sexmachine



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2016, 15:42:47 »
Ha ha, ijsberenforum ziet dat het plannetje 'verder RB beschadigen' niet lukt, en dan snel snel de kak intrekken, nadat ze eerst wel de man, die ze uitsluiten van alle tombola's een vrij podium gaven ... Ik kan maar één reden verzinnen ... een gemakkelijke manier om RB te pakken .... dat viel dan toch even tegen ....

[attachimg=1]


Het zegt toch genoeg dat ijsberenforum vrij spel geeft aan WG, ach, noem het dat hij misbruikt wordt waar hij verder door de forumleiding uitgespuugd wordt ..... dat stemt alleszins tot nadenken ....
Big30 lost dit dan op door nadat ze het toelaten te vertellen  dat ze hier geen zin hebben en dat het hun zaken niet zijn.
Waarom laat je het dan toe in eerste instantie?
Het zijn inderdaad de zaken van ijsberenforum niet, iedereen stelt zich dan ook de vraag waarom je iets toelaat als je op voorhand weet dat het je zaken niet zijn..... en dat grif toegeeft.
Sprekend voor zich dat hij de quote van WG erin zet, dat de mensen WG kunnen IM'en. Als je het pleit openlijk aan hetverliezen bent, is dat nog de enige mogelijkheid om gezichtsverlies weg te moffelen namelijk, en voor WG om toch nog zieltjes te winnen ....


Verder geen problemen met ijsberenforum an sich ..... je mag uiteraard een concurrent proberen buitenspel te zetten, al is dat toch maar zielig en op die manier wil ik geen forum runnen.
Een forum moet je niet (laten) gebruiken om een ander forum proberen schade aan te richten, je moet je vooral niet mengen in de aangelegenheden aldaar. Mij boeit het ook niet wie er de leiding of de financiën bij ybf in handen heeft.
Zijn domweg onze zaken niet, en wij laten ons dus ook niet in met hun business, dat vinden wij simpelweg not done.


Ik citeer een zeer gerespecteerd ijsbeer die anoniem wenst te blijven: "Verwonderlijk, neen, onbegrijpelijk dat een zogenaamd "volwassen forum" deze praktijken hanteert.


Das wars
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2016, 16:24:23 »
Wg heeft een ieder beloont met een snoepkaartje wanneer ze positief schreven... t droop er gewoon vanaf... bah..

Mijn mening over WG is alom bekend.. en ben blij dat men de 'ware aard ' van dit beertje eindelijk ziet..

Chapeau aan SM hoe hij zich opsteld tov leden die zich al eerder kritisch uitlieten.

Nou maar verder met die ranzige verhalen hier..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #20 Gepost op: 20 januari 2016, 17:07:55 »
SM, ik begrijp je laatste reactie nog wel, maar ik denk dat je je nu even niet druk moeten maken over YBF.

Iedereen leest nu onderhand mee hier, beperk je tot zaken die er toe doen en ga je richten op de clubs en de mensen die je daarbij kunnen/willen helpen.  Steek je energie in positieve dingen en ga nu zeker geen partijen erin betrekken die geen onderdeel zijn van de oorspronkelijke discussie.

Slechts mijn 2 cent, doe ermee wat je wil natuurlijk.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2016, 18:44:01 »
Weet niet of het positief beschouwd kan worden, maar dit alles heeft ertoe geleid dat deze forum bekend bij mij is geworden en mij ervoor hebt aangemeld als nieuw lid.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #22 Gepost op: 20 januari 2016, 18:48:58 »
Weet niet of het positief beschouwd kan worden, maar dit alles heeft ertoe geleid dat deze forum bekend bij mij is geworden en mij ervoor hebt aangemeld als nieuw lid.  ;D


Welkom, wij zijn altijd blij met nieuwe leden, als die hun eerste post echter schrijven in het Wijze Grijze hoekje, dan zijn we op onze hoede  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #23 Gepost op: 20 januari 2016, 18:53:57 »
Weet niet of het positief beschouwd kan worden, maar dit alles heeft ertoe geleid dat deze forum bekend bij mij is geworden en mij ervoor hebt aangemeld als nieuw lid.  ;D


Welkom, wij zijn altijd blij met nieuwe leden, als die hun eerste post echter schrijven in het Wijze Grijze hoekje, dan zijn we op onze hoede  ;D ;)

No worries. Heb mij bij deze kwestie er buiten gehouden. Ik heb over deze kwestie ook geen melding gemaakt op de site van YFB. Dit lijkt me een kwestie tussen jou en WG.  :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #24 Gepost op: 20 januari 2016, 18:58:24 »
Weet niet of het positief beschouwd kan worden, maar dit alles heeft ertoe geleid dat deze forum bekend bij mij is geworden en mij ervoor hebt aangemeld als nieuw lid.  ;D


Welkom, wij zijn altijd blij met nieuwe leden, als die hun eerste post echter schrijven in het Wijze Grijze hoekje, dan zijn we op onze hoede  ;D ;)

No worries. Heb mij bij deze kwestie er buiten gehouden. Ik heb over deze kwestie ook geen melding gemaakt op de site van YFB. Dit lijkt me een kwestie tussen jou en WG.  :)
Ik grapte maar wat .....  :035: ;)
Welkom bij de idioten met het IQ van een pindanoot  :happy :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2016, 19:44:04 »
Dat "met het IQ van een pinda" en "kleuterklas niveau" wordt dan beweerd door iemand die z'n post vol strooit met smileys over de "tekst" verspreid als waren het kleurige smarties. Een volwassen indruk wekt dat niet.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2016, 09:41:36 »
Dat "met het IQ van een pinda" en "kleuterklas niveau" wordt dan beweerd door iemand die z'n post vol strooit met smileys over de "tekst" verspreid als waren het kleurige smarties. Een volwassen indruk wekt dat niet.
Zijn mannen niet altijd kinds van binnen? ?.  [emoji41] [emoji6] [emoji482] [emoji482]
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2016, 13:09:49 »
Wat de grond van de zaak betreft is het onderhand behoudens totaal blinden toch iedereen duidelijk meen ik. Ik herinner me nog levendig hoe ik meer dan een jaar geleden elders al meldde wat voor praktijken WG uithaalde. Toen nog kleinschaliger en met minder geldgewin voor hemzelf doch eveneens schadelijke gevolgen voor forumsponsoring etc. in het algemeen, een deeltjesversneller. Toendertijds werd dat somtijds op hoongelach van sommigen die zich onderhand toch diep zouden mogen schamen onthaald, werd een gedeelte (on-) terecht geveegd, doch hetgeen de laatste dagen verschenen is hier en elders (waar dat gelukkig een halt is toegeroepen) laat aan duidelijkheid weinig te wensen over. Ik vind het dan ook een wijs besluit van YBF dat ze het moddersmijten daar inperken, in beide richtingen. Ikzelve hoef geen modder te smijten, brengt en bracht ook weinig op want notielozen en deels afnemers van de achterovergedrukte vrijkaarten uit z´n opgezette handeltje zwijgen of in alle talen of verklaren nonsens. Ik ben voor de goeie orde nergens gelinkt, heb geen euro interest in het ganse foragebeuren en ontzeg me zelfs -tig eventuele vrijkaarten door niet langer te schrijven als ik ergens misstanden vermoedt of vaststel. Over anderen die wat persoonlijke vetes en strubbelingen uit het verleden trachten op te rakelen, dat is hun eigen zaak en verantwoordelijkheid. ietwat "revenge- trekjes" kunnen me ook niet schelen, ik ken die mensen niet eens, doch het zegt wat over sommige forumstrubbelingen. Dus ik ga me beperken tot feiten, en die zijn overduidelijk. Bronnen ga ik niet vermelden omdat het overgrote gros van die info me in vertrouwen is meedegedeeld en ik wens hen niet te comprommiteren of erbij te betrekken, is niet hun probleem doch dat mag voor weldenkenden hopelijk nog maar eens duidelijk maken welke zaken WG oa heeft gepraktiseerd en welk egocentrisch en egoistisch geldgewin georienteerde zaakjes hij uitvrat...

Zomaar een wilde greep uit facts, en daar komt voorts weinig kernwetenschap bij kijken...in onwillekeurige volgorde overigens:

* in 1 specifieke club minstens 10 keer mét "gewonnen" vrijkaart binnengewandeld (2014, dus voor z´n dienstjaar hier), niet 1 maal entree betaald daar..Clubeigenaar sprak me er persoonlijk over aan en was er om een understatement te gebruiken niet bepaald mee opgezet. Tot daar aan toe zou men dan nog kunnen denken, doch daarbovenop in die periode meermaals een Moderator aanschrijven op één van de Duitstalige fora waar hij actief was om specifiek voor die club vrijkaart(en) te winnen, nog meer ..IM´s daarvan zijn in m´n mailbox gevallen...Voor de goeie orde meerdere verzoeken per maand in een maand waar hij al een vrijkaart voor die club had gewonnen elders..Men zou kunnen stellen: de schaamte vér voorbij!

* Hausverbot voor WG in minstens 1 club, opgelopen in 2015...Bron: clubbezitter die me daar over aanschreef...1 der redenen: tot 5-maal toe in minder dan 3 maanden in de betreffende club binnenwandelen, met verschillende nicknames op de printjes van verschillende fora (dit duidt overduidelijk op verregaand "ruilgedrag" of vrij geinterpreteerd verkoopgedrag...Daarbovenop worden daar de sessies der dames opgeschreven/bijgehouden qua tijd  etc..Vanaf 3é bezoek met vrijkaart in korte tijdsspanne hield de dame die daarvoor verantwoordelijk is z´n kamergedrag in de gaten: 0 sessies in die laatste 3 bezoekjes, rondvraag bij de dames betreffende hem leverde welgeteld 1 dame op die een halfuur met hem kamerde tijdens een voorgaand bezoek doch klaagde over oncorrect afrekenen. De dienstdoende kok had te melden dat hij goed kon eten...

* WG werd al geruime tijd geleden gesperrt op een Duitstalig forum...redenen galore en die ga ik uit respect voor dat forum hier niet vermelden en het zou ook fijn zijn moesten fora die niets met zijn wanpraktijken hier te maken hebben er niet bij betrokken worden. Een ban op een forum loopt men voor de goeie orde niet zomaar op voor degenen die dat veronderstellen!

* Achteroverdrukken van vrijkaarten bij hier sponsorende clubs...Clubs die zelfs in nietig kleine Duitse fora 10 vrijkaarten per maand verdelen zouden na de briljante onderhandelingsakten van de zelfverklaarde topbusinessGrijze hier slechts 3 tot 5 vrijkaartjes per maand wegschenken..ss vindt dat vreemd en praatte met enkele clubeigenaars en de aap kwam uit de mouw..Sla me dood in hoeveel clubs hij hoeveel kaarten achter de rug bedisselde, doch die cijfers tellen op. Wat daarmee te doen als hij zelf sowieso gratis binnenkomt? Vul zelf maar in...Dat interesseert me niet voorts wie daarvan gebruik maakt, een mens heeft vermoedens doch het is een vrije wereld. Uit respect voor de clubs en hun openheid naar me laat ik me uiteraard niet uit over welke clubs.

* verregaand profitariaatsgedrag van WG richting dames, voorbeelden zijn enkele dames in enkele clubs die me deze info meedeelden uit eigen beweging, zelfs in clubs waar ik hoogzelden kom doch waar dames weten dat ik af en toe iets schrijf enzo, tot daar aan toe en voor interpretatie vatbaar doch het loopt als een rode draad door z´n gratis saunaclubparcours..De sneren van WG richting een dame die geen (gratis)FT wou doen etc. zijn indicaties van "respect" wss...Doch ieder kamert zoals ie dat meent te wensen dus dat is voor interpretatie vatbaar.

* Sexmachine die aan duidelijkheid over sommige praktijken hier weinig verbeelding overlaat. Snijden in eigen vlees doet men doorgaans als het niet anders meer kan lijkt me stellig.

* meerdere contacten met ijsberen/rakers/Freiers die me melden wat voor een leugens hij oa over mij persoonlijk verspreidt. Ik zou gevaarlijk enzo zijn, welneen, ben ik helemaal niet doch zoals bovenstaand vermeld, ik ben ongelinkt overal en haat leugens van profiteurs die de boel doelbewust belazeren, losstaand of dat voor eigen geldgewin of voor reclamediensten voor Paushallclubs is..Zelfs in telefoongesprekken van WG met Duitse foramedewerkers etc draaft hij nog altijd door, zelfs na z´n ontslag hier...Gelukkig lachen die dat vrolijk weg...Daar is hij overigens al maandelang  geband meen ik doch wisten ze niet dat het hem betrof omdat hij daar in alle talen over zweeg. Fijne insteek om zaken te doen want het betrof commerciele links tussen hen qua sponsorende clubs. WG hoopt uiteraard ergens nog munt te kunnen blijven slaan uit z´n opgedane ruil/verkoop/sponsoringsexpertise...Ik meen dat het een kwestie van zéér korte termijn zal zijn voor hem voor hij overal terecht uitgespuwd wordt.


Tot daar een lukrake greep uit facts en figures, nog lang niet alles want ik weet niet welke trukendoos er hier of daar nog zal worden opengetrokken gezien belangetjes en wrok ofzo. Mij persoonlijk heeft het een boel "stront over m´n kop" gekost hier en elders in fora, leugens over me in clubs/fora en bij dames. -tig gemiste vrijkaarten en nog altijd mensen die idioot reageren (ook hier) met hun soms  ;D, tja, het gros van hen is toch al lang verticaal geklasseerd bij me en hopelijk insgelijks, daar heb ik geen uitstaans mee voorts. Waarom schreef ik voor een jaar deze zaken iets minusculer en toen met minder evidence uiteraard want het was kleinschaliger toen, en doe ik dat nou nog eens: omdat het gezwel dient weggesneden te worden, de uitwassen van z´n ongebreidelde profitariaatsakten hebben genoeg schade in het sponsorgelinkte foralandschap aangebracht lijkt me. Mijn  medeleven gaat uit naar de PCB-dames die hem waarschijnlijk nog iets vaker zullen moeten bedienen voor muntjes want elders heeft het gros Schnauze Voll, logisch. Gelukkig is ie binnenkort jarig, dan volgt er ongetwijfeld een nieuwe verjaardagsÜberallreinfürnichtstournée.

Afsluitend uit de virtuele rechtbank: be the truth, the whole truth and nothing but the truth? So help me God, I do.

Peace out!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #28 Gepost op: 23 januari 2016, 13:30:06 »
Indien Wijze Grijze mag afsluiten op ijsberenforum .... geeft mij de kans om ook netjes af te sluiten, met een glimlach.


Niemand hecht belang aan wat toch wel je laatste stuiptrekkingen zijn, wat een zielige tekst, 90 percent moeten we niet overtuigen hoe je bent, en dan andere 10 percent willen het niet weten.


Over het 4-jarig feestje .... waaraan twijfel je dan .... of ik die meid al dan niet uit eigen zak heb betaald .... daaraan mag je twijfelen  ;D :035: 
Er waren verder geen getuigen? Foots heeft dat destijds tegen zeker 50 mensen in LR verteld, alleen gaan die niet openlijk met een parasiet in discussie, ze kotsen gewoon van die praktijken, net als die praktijk van die gedwongen gratis FT etc etc etc
Je kwam natuurlijk aanlopen naar "de oprichters" van het forum met je triomf, en iedereen weet dat foots en ikzelf als een eeneiïge tweeling door LR liepen, drie jaar lang, wij waren altijd samen, niet moeilijk dat er geen 'oorgetuigen' zijn.....

Er zijn al mensen voor minder de club uitgezet .... ja, er zijn ook al mensen voor minder de club uitgezet dan wat WG al een jaar uitvreet, maar sommige mensen hebben de gave nu eenmaal heel inpalmend te zijn, overtuigend, en met alles wegkomen (en voor WG is dat VVT, en de voltooid verleden tijd van wegkomen is weggekomen).


Die "Kom op zeg" is toch wel heel erg "een laatste strohalm" ... voelt zelfs Wijze Grijze aan dat zijn KeizerRijk zowat over is .... dan maar Rome platbranden .... de enige uitweg .....
Als je je medestanders al moet gaan zoeken in ex-mods, in "vijanden van rplover" waar jij nooit het bestaan van hebt afgeweten, in onkruid die wij nooit wilden als lid op RB ..... dan ben je erg hopeloos, en is er maar één conclusie ....
je hand overspeeld en verloren .... nooit een 4bet uitvoeren als je tegenstaander AA in handen heeft, dan heb je namelijk 9 percent kans, geen sikkepit meer. Dacht WG nu echt dat ik me als een lammetje ging laten afslachten?
Dat is toch een inschattingfout, in september stuurde je een mail met de vraag of nu echt alle Belgen dom zijn .... je hebt intussen het antwoord al aan den lijve ondervonden.


En blijven beweren dat ik mij afspraken niet nagekomen zou hebben .....
Enkel een parasiet slaat een vorstelijk aanbod af om nog uitbetaald te worden, als hij al een gans jaar vrijkaarten (en meer dan 20 maandelijks) heeft gestolen van een forum, de boel - en vooral de leden dus - belazerd heeft als hij daarbij één voorwaarde krijgt .... je wordt nog betaald, ondanks diefstal en bedrog, nadat de sponsors hebben betaald en nadat blijkt dat er geen acties komen van de ex-commerciële.


Als OnWijze Grijze Muis dat als "niet nakomen van afspraken" beschouwt, begrijp ik ook dat hij niet eens meer wil beseffen hoe fout zijn daden na zijn ontslag wel  niet zijn ....


Uiteindelijk .... moddergooien ..... een afscheidstoernee plannen, die uitvoeren en zelfs een forumleiding overtuigen mee de clubs proberen te overtuigen .... clubs proberen weg te halen ..... dat is moddergooien .....
Jij kapt gewoon een emmer stront over ons forum heen bij de clubs en Tiga ging daar woensdag nog eens in meedoen (foute zet van ybf, hun frustratie blijkt ook uit het feit dat ze na het sluiten van het topic en na woensdag toch nog WG zijn eindspeech laten doen), doe je mondje maar open, want die emmer krijg je, met inhoud, voorgeschoteld om op te vreten.


Dag Wijze Grijze, en het zou je sieren in je kelders te kruipen, je vrijkaartjes uit te delen die je nog hebt, anders heb je nog drie vrienden, als je het goed aanpakt, kan je nog 50 zieltjes winnen ..... wel met vrijkaartjes die je gestolen hebt van de leden van Relaxxxboard ....




Verder erg klein van ybf dat ze het topic sluiten, woensdag zelf een club probeerden te overtuigen van de strijd WG vs RB en dat ze bot gevangen hebben aldaar. Daarna uit frustratie het topic terug openen ....
Heren van het ijsberenforum, wij strijden niet tegen jullie, wij bemoeien ons niet in jullie interne aangelegenheden. En wij gaan nooit ofte nimmer een admin naar een club sturen om even op jullie interne aangelegenheden te wijzen.
Onze interne aangelegenheden zij onze zaak, niet die van jullie en al zeker niet jullie taak de clubs erop te gaan wijzen. Da zal jullie intussen wel duidelijk zijn nadat jullie terecht gewezen zijn.


En ik zal een oproep doen aan de leiding van ijsberenforum .... jullie forum is groter .... jullie hebben meer leden .... jullie bestaan 5 jaar langer dan ons .... ook jullie zijn destijds afgescheurd van een ander forum (Willem2 was moderator bij hookers en niet akkoord met de huidige gang van zaken) .... hookers is veel groter dan jullie .... jullie zijn veel groter dan ons.
Alle fora hebben bestaansrechten, daar beslissen namelijk de leden en de clubs over, niet één forum dat zich beter voelt dan een ander.
Wij vinden ijsberenforum een steengoed forum .... het zou erg dom zijn om anders te gaan verkondigen .... zowel ijsberenforum, hookers als relaxxxboard hebben namelijk allemaal (bijna) dezelfde leden ....
En het is aan de leden om te kiezen waar ze lezen, schrijven, deelnemen .... dat kan en mag op meerdere fora, daar hebben wij van RB alvast geen enkel probleem mee .... vrije markt ... vrije keuzes van individuen ....
Wij bepalen niet in plaats van mensen, ieder zal wel "wijs" (een zeer naar woord deze dagen) genoeg zijn voor zichzelf te beslissen, zowel leden als clubs .... geen enkele forumleiding mag zich daarboven verheffen.


Ik ga nu echt genieten van het weekend, na een topdag gisteren, een erg leuk feestje, en ik heb niemand gezien of gehoord die me raar aankeek .... enkel Sofie vertelde dat ze lesbisch was .... dat komt goed uit .... dat ben ik ook  :sex


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD
« Reactie #29 Gepost op: 23 januari 2016, 23:02:20 »
Hahaha die Koempel.... De  smile van toe hij wegliep.... ik heb hem zien lopen. Dat minachting lachje.. mijn charmes...
Echt niet... dat heet normaal wanbetaler!!!!
En haar heb je zo voor t blok gezet dat ze gewoon niet durfde bij Uwe te klagen. Nee, wat Foots zei klopt als een bus.
Dit was  niet je eerste streek ten opzichte van dames. Men is zeker al niet vergeten dat je op recensie over de dame die je hebt bedongen een ft van 15 euro te krijgen en dan klaag je er over.  En toch de onschuld trekken dat je stront over je kreeg.

Je hebt een gave woorden te verdraaien. Je zelf mooi praten.  Maar je bent door de mand gevallen.

Des te meer moeite je doet het te weerleggen des te ongeloviger het gaat klinken


Als je in stront blijft roeren zal t steeds meer stinken. .


Note sm: klopt als een bus, jij hebt het van foots gehoord toen hij wegliep en inderdaad, zijn woorden waren "mijn charmes" ....
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!