Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476406 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #315 Gepost op: 28 mei 2015, 23:59:19 »
Sibel en hannie waren not amused dat ze me niet tot een kamergang konden bewegen. Hannie begon me te TZ toen ik in de bioscoop lag bij te komen. Ze wilde me zelfs al gaan pijpen. Haar gelijk gezegt dat een kamergang er met haar niet in zou gaan zitten. Het is wel een lieve meid maar voor mij is ze veel te dik om mee op de kamer te zullen belanden
Sibel een Bulgaarse gooide met koud water naar me toen ik in jacuzzi zat.
Toen ik daarna op het schommelbed  lag te relaxen werd ik van achteren benaderd door Bonny.
Bonny is 23jr en heeft erg mooie stevige borsten, cup 68b. Ze staan fier vooruit vandaar dat het bijna sillies lijken.Ze heeft een erg witte huid, piercing boven haar lip. Ze was erg druk toen ze in bed op me ging zitten en liggen, daarbij maakte ze neukbewegingen. Ze vroeg me op haar te wachten terwijl ze 1 sigaretje ging roken. Na bijna 15 min was ze nog niet terug en ik ben blij dat Katy langs kwam waar ik mee op de kamer ben geweest aangezien ik aan de service van Bonny zeer twijfelde.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #316 Gepost op: 3 juni 2015, 19:36:37 »
Visit here on last Sunday  :-P

Usual swimming for starting then spaghetti carbonara with a friendly german billard partner then i spent some time in the garden, it is very quiet, i only heard the birds, so pleasant when you want to relax and sleep a little bit (no loud music like in DV's garden for example  :banghead: )

Usual girls at the beginning, Jenny, Sibel, polen Magdalena is back and many other same real Residenzius girls  ;D
Just before the evening, 4 young german girls arrived, first time i saw them in PSR, some of them were really good looking, i have been with the last one still available : Emily, brunette with beautiful blue eyes, she is not new in the business, she told me that she operated in Dusseldorf area and many other places, i did not ask which club

In the room, she did not kiss but i did not ask, as usual  8), very good and long blowjob, she asked if i wanted more but i wanted to go for sex, she moved very well on me then on doggy and finish with blowjob again, she performed it very well again
Except that she did not kiss me the session was correct but she seemed to be tired, no real enthousiasm, perhaps there was not chemistry between us although she tried to do the conversation in the room but the heart was clearly not there ...

I enjoyed a last meal then left early, i had a long way for work in France early this week 8)

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #317 Gepost op: 7 juni 2015, 14:48:06 »
Another visit in PSR yesterday, one PSR dude fan announced a visit here so i decided to come :-P

I arrrived early, in front of the door at 11h00  ;D
Usual 45 minutes swimming for starting the day, good for fitness  victory

Then i had spaghetti
Now all dishes are served with salads, this is summer dudes  ;D but you can ask pommes or wedges if you wish, of course  ;D

We spent the afternoon in the garden, perfect weather, it was relax day, so good  :king:
Nicki, Natasha (ex Hillary), Alice's sister, russian Evelyna and usual turkish, german, bulgarian and romanian girls
It was the 3rd day in PSR for my friend : he tried Shayna (or Shania, i do not remember exactly, sorry), Dana and a young cute brunette from PHG, the first ones offered some excellent service

Before the champions league final, i decided to go again with Natasha, last 2 times i had seen her were in Finca but CIM is 50 euros in Finca and 25 in PSR  ;D
She is clearly a blowjob queen  :lekker  :-P
I arrived in the kino 6 minutes after the beginning and it was already 1 - 0 ! damn :o 8)

Until the end i hoped for Juve but no surprise, time to go home, it was a pleasant day for relax time as usual in PSR  :))

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #318 Gepost op: 12 juni 2015, 17:40:32 »
Beautiful sunny day this Thursday in PSR. It’s always a pleasure to go to this quiet environment lost in the country.

Always a nice welcome from the charming Marion. Next time I don’t forget a rose for her …  ;D.

Many clients were presents, many girls too but it was a strange day because many girls stayed alone waiting for the men who prefered to bronze in the sun and drink beer after beer.

This was not a good day for the business of the girls.

The sentence of day ? From Alexa (ex Klara of Babs) : “You come in the room with me because I am… fresh  ;D and have no client today”. Surprising to see a girl like her remained without client all the afternoon !!!!

I did two sessions with Zara (excellent) and with Chayma (very good).


Zara (german-turkish, black) :

Although she’s not my kind of girl, it’s difficult to resist to her especially in the kino… ;D

She’s professionnal but in the good sense of the term. She learns how to know his customer and adapt her way according to your requests.

Beginning in gfe mode (caresses, kisses, blowjob, 69, cowgirl) followed in mode more pse with a doggy in front of the mirror and finished by a cum in her mouth  :laughingchick.

What a pleasure !!!!

Appreciation : excellent.


Chayma (Lebanon-Morocco, black) :

Good mix between Lebanon and Morocco. Smiling girl who has much charm. She is very attractive with a perfect body and a very pretty bottom.

Born in Casablanca, she speaks 6 languages (german, english, french, …) and lives in Germany since 6 years.

She gives a very good and complete service all in softness : kisses, blowjob, cuni and sex in some positions.

Very good level and there was a good complicity between us.

Appreciation : very good.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #319 Gepost op: 28 juni 2015, 11:34:50 »
Dudes ! i visited PSR last week on Saturday after colleagues announced a visit as well in this area
We started immediately the day in the swimming pool, it was a lesson for me, colleagues are swimming experts ;D and learned me very good swimming techniques, girls around were all wondering if we were crazy dudes, we put waters everywhere around outside the swimming pool, we do not make omelette without breaking the eggs  ;D

The day started very well  :))

We spent the afternoon in the couches, terrace and restaurant
No new girl for me that day, I decided to go with Emmi, sometimes it is good to go with a milf  ;D good as usual

It was a pleasant relax day again in PSR and thank you very much because i used my free ticket for this visit :035:  :039:

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #320 Gepost op: 3 juli 2015, 18:30:30 »
New visit on Monday in PSR with a french friend. I promised to offer a rose to Marion. That’s done !!!…. :))

It was Monday and of course a very quiet atmosphere in the club even too quiet for the girls. Few clients were presents and prefered to stay in the garden rather than going into the rooms ….

Lin-up very “light”. I noticed the presence of Zara, Nikki, Roxane, Jasmin, Alexa, Beatrice but the choice was (too) limited …...

However, many positive points of my visit :

- Staff always pleasant and kindly who take care about you.
- Top level restoration and no waiting time !!!!
- A very pleasant session with charming romanian girl Olivia.
- Sunny weather so we can use the garden.


Olivia (Rumanian, brown) :

Sometimes, we can discover an atypical girl with a different profile than the most of girls we usualy found in the club.

Olivia worked in Zurich (Swiss) and is in PSR since a few days.

This charming Romanian girl has a attractive body, a devastating smile and beautiful green eyes  :tietjes.

So, I spent much time with her and it was very difficult to leave her because she is very friendly with you before, during and after going into the room. We talked much on many subjects. It was very interesting.

She gives a excellent service all in softness : kisses, blowjob, cuni, 69. Much of sensuality in all that she does.   

Sex was classic but excellent because it was done with a natural way.

Unfortunatly for me, she smokes too much and the taste of cigarette is very present in her mouth.

Appreciation : excellent.
 

Another beautiful sunny day and a pretty meeting in PSR. Enjoy for the next visit !!!!

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #321 Gepost op: 5 juli 2015, 11:57:14 »
Dudes ! i visited the club yesterday, a good blowjob is warmly recommended when temperature is too much high  ;D

I arrived at 11 and swam immediately 45 minutes, normal routine here  :))
Then ordered some spaghetti carbonara and Roxy suggested to me that i need a good haircut according to her  :o ;D

Usual girls were there such as Nicki, Natasha, Magdalena, Sibel and many others

I decided to get some rest and spend 2 hours in the garden whereas the swimming pool had some great success by this hot weather, even girls were swimming  :o :-P

Then i had some beers at the bar, it is also recommended to drink a lot of beers because it is known that brewers yeast stimulates the sexual apetite  ;D 

I talked to Melinda, young german model with big boobs  :-P
She seemed very happy when i decided to come and talk to her  :sex
But she does not speak very much english, only a few words, she talked to me in german when i could understand

In the room, it started very well, she kissed me deeply for more than 5 minutes ! she did not want to stop kissing  :-P
Then the blowjob was long and really great, perfect, i was in Heaven  victory
Usual sex and we left the room after 35 minutes, i paid 50 euros  :-P
It was really great, Melinda is a nice and friendly girl  victory

In the evening, i was back in the swimming pool, so pleasant !
And i had a really good steak before i left

It was an excellent good relaxing day for me in PSR by this hot weather, i could go home peacefully until the border at 200 km/h on the road at night   :13:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #322 Gepost op: 6 juli 2015, 12:32:28 »
Ongezien, de vrouwen daar in het zwembad  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #323 Gepost op: 23 juli 2015, 18:36:35 »
Park Sauna Residenz, 23 juni 2015
Dagje relax met verleiding...

Met dank aan forum en Park Sauna Residenz voor de vrijkaartjes!

Al een tijd geleden had ik met eagelke (waar de nood hoog was) afgesproken om mijn vrijkaartjes Park Sauna Residenz te gaan verzilveren. Zelf wist ik nog niet dat ik in het weekend daarvoor twee maal Sixsens zou bezoeken en daar behoorlijk veel plezier zou hebben, waardoor de goesting vandaag ver te zoeken was. Echter, geen enkel probleem, want Park Sauna Residenz is op zich een prima plaats om ook zonder kamergang te vertoeven, dacht ik zo. En ja, bijna zou het weer anders verlopen vandaag...

De dag begon met een zakelijke afspraak en daarna de synchronisatie van aankomsttijd bij de parkeerplaats vlak voor de Duitse grens met eagelke. Nagenoeg op tijd kwamen we daar allebei aan, even contact gezocht via Viber en wat kreeg ik: "Ik sta aan het tankstation. Er staat hier een liftster voor Keulen. Neem jij haar mee?". Als ze ergens op een parkeerplaats in, om of nabij Keulen kon worden afgezet was mevrouw al heel blij, en wie zijn wij nette mannen dan om dat verzoek te weigeren? Ze moest eens weten waar wij op weg naartoe waren...

Dus scheuren maar, ondergetekende voorop want eagelkes navigatie werkte alleen met kaarten van de Benelux en daar hoort Duitsland dus niet bij. Nou is de weg naar Park Sauna Residenz geen moeilijke, maar ik wou het risico niet lopen om hem op het laatste slingerbochtenstuk hoch auf dem Berg uit het oog te verliezen. Effe vergeten te vertellen dat daar flitsers vlak voor en bij Park Sauna Residenz staan, oeps... maar volgens mij liep dat nog goed af..

Melden bij de theke, zoals gewoonlijk een norse blonde dame met dito ontvangst, begon al te klagen dat ze de vrijkaartjescodes niet kon vinden voordat ze was begonnen te zoeken en waarschuwde dat je Bezahlungspflichtig was zodra je een dame aanraakte. De codes werden alsnog (heel snel) gevonden en na ieder een badjas en handdoek in ontvangst te hebben genomen mochten we door. Eagelke was er nog nooit geweest dus ik heb de pet van Chef Rondleidingen maar weer eens opgezet. Althans, voor de club en de indeling, niet zozeer voor de dames, omdat de mij bekende dames er blijkbaar niet waren, zoals Alexa (Klara ex Babylon), Gala, Corina (ex HP), Kandy en Mali. Maar gelukkig kwamen we daar Sparky tegen, die daar bij de huisraad en het meubilair hoort en ons (met name eagelke) meer dan voldoende kon informeren over de kwaliteiten van de dames..

De sfeer in Park Sauna Residenz was mat, er was ook niet al te veel volk daar en ook qua dames had je niet veel handen nodig om ze op te kunnen tellen. Volgens Sparky zouden er zo'n 28 dames aanwezig moeten zijn maar hij twijfelde zelf aan dat aantal. Wel een aantal mooie tot heel mooie dames, echter de meesten waren meer met elkaar dan met de gasten bezig.

Na de eerste indrukken dan maar een ontbijtje genomen en een koffietje erbij, vervolgens moest eagelke een sigaretje roken en wat bijkletsen, waarna we ook nog een balletje pool hebben gespeeld. Eigenlijk heeft eagelke nagenoeg alleen gespeeld, want hij had verzuimd mij vooraf te informeren over zijn eerder gespeelde kampioenschappen... Laat ik het er dus maar bij houden dat de pooltafel al snel weer beschikbaar was voor andere gegadigden...

Met een biertje en een cola op een bankje plaatsgenomen kregen we al gauw gezelschap van Patricia, nota bene nadat ik opgemerkt had dat er weinig tot geen animatie was vandaag. Patricia is Bulgaarse, mooi slank en vooral met een ondeugend koppie. Het werd al gauw duidelijk dat mevrouw haar zinnen op mij had gezet (foute keus omdat eagelke stond te springen om een kamertje en ik niet), dus toen ze even werd weg geroepen greep ik mijn kans om een saunaatje te nemen. Eagelke greep ook zijn kans, want die werd belaagd door een blonde Rubensvrouw die hem zelfs tegen zijn zin in graag wilde verwennen.. Patricia zag het op haar terugweg gebeuren en beloofde (of dreigde?) dat dit nog wel een vervolg zou krijgen...

Toen ik na de sauna, het dompelbad en het zwembad in de grote jacuzzi zat kwam ze verleidelijk op de schommel liggen met haar kontje omhoog, mij tussendoor schalkse en ondeugende blikken toewerpende. Hetgeen bevestigde dat ze er inderdaad werk van wilde maken om mij op kamer te krijgen...

Intussen had eagelke dan toch een slachtoffer gevonden (of andersom) in de vorm van een schone deerne met de naam Alice. Het feit dat ie daarmee meer dan twee uur op kamer zou zijn laat niets aan twijfel over of dat een goede kamer is geweest. Tenzij ze hem daar heeft vastgebonden maar dat ontkende hij naderhand stellig.

Terwijl ik in de loungeruimte op een bankje wat zat te Viberen, kwam daar plots weer Patricia naast me zitten. Even kletsen en vragen hoe het ging, stiekem met haar nagels over mijn been en dus duidelijk weer bezig met presales... Er kwam nog een Duitser langs die haar met een hoofdknik mee wilde krijgen, maar daar zei ze nee tegen (???). Toen die gast weg was keek ze me indringend aan en fluisterde me in mijn oor: "Ich mag diesen Gast nicht, ist kein guter Mann. Ich will dich...". Slik... Haar handje kroop langzaam hoger en haar nagels over mijn ballen en lul hadden een behoorlijk effect, terwijl ze diep in mijn ogen bleef kijken. Ik waarschuwde haar nog dat als ze zo doorging, ik niet haar maar zij mij € 25,00 moest betalen als we niet op kamer zouden belanden, maar ze beloofde me dat dat eerste niet zou gebeuren... Ik nam de uitdaging echter aan en geheel tegen mijn natuur in probeerde ik stand te houden, zelfs toen ze haar borsten al begin "uit te pakken". Ze had nog geen initiatief genomen om me te zoenen en dat was ook maar goed ook, want dan was ik gigantisch door mijn knieën gegaan. Nu hield ik stand (letterlijk en figuurlijk) en zei ze tenslotte lachend: "Aaarrggh, du bist ein schwieriger Mann...". Uiteindelijk gaf ze haar presales op, gaf me een vette knipoog met de onuitgesproken belofte dat ze hier nog wel op terug zou komen (volgens mij wetende dat ik dan voor de bijl zou gaan), en liep zwierig richting de bar...

Intussen had ik toch wel honger gekregen en werd het wachten op de terugkomst van eagelke me intussen wel erg lang, dus ben ik maar alvast een soepje gaan eten om de eerste honger te stillen. En zie daar, daar kwam eagelke terug, met onerm brede grijns. Die had i.v.m. aflopende alibi helaas geen tijd meer om te eten, dus afscheid genomen en gewaarschuwd voor de flitsers op de terugweg. Hij liep nog met zijn hoofd in de wolken dus ik hoop maar dat het enigszins tot hem doorgedrongen was...

Zelf nog een heerlijk stukje zalm gegeten en toen ook gegaan. Ongepopt, echter toch tevreden over dit bezoek, dat uitnodigde om er nog eens heen te gaan als bovengenoemde dames er weer zijn.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #324 Gepost op: 23 juli 2015, 19:15:56 »
Luke, verstandig dat je die Patricia hebt laten lopen. Die is waardeloos op de kamer. Zie het draadje dat ik voor haar aangemaakt had.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #325 Gepost op: 23 juli 2015, 19:57:26 »
Luke, verstandig dat je die Patricia hebt laten lopen. Die is waardeloos op de kamer. Zie het draadje dat ik voor haar aangemaakt had.

Klopt, ik las het toen ik weer thuis was... met een zucht van verlichting...  :o

Maar haar presales waren wel heel oké... dus heb ik daar maar van genoten...  ;D
(zonder boete van € 25,00...)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #326 Gepost op: 19 augustus 2015, 16:25:28 »
--------------------------------------------------------------------------------

Termin in der Nähe, der zufällig eher beendet war. Wenn man schon mal in der Nähe ist, bietet sich dann ja ein Besuch in Rodenkirchen oder Lohmar an.
Da es noch recht früh am Tag war, schied Rodenkirchen damit aus und ich entschied mich für einen chilligen Tag in der PSR.
Es sollte mir zu denken geben, dass ich selbst den Club mittlerweile ohne Navi finde.
Mehr als 4 - 5 Mal im Jahr besuche ich den Club nicht. Einfach zu weit weg.

Meine Besuche dort waren bislang immer durch das gute Essen und das nette Wellnessangebot geprägt. Selbst Billard habe ich dort schon gespielt.  Ficken war so naja. Die beste Nummer hatte ich dort mal im Sommer mit einer jungen Polin, die aufgrund der Hitze mal einen Tag der alten Freude39 untreu wurde. Dann kann ich mich noch an eine gute Nummer mit einer ebenfalls blonden Polin erinnern, auf Empfehlung des Kollegen Riveras.
Das war es dann aber auch, was mir ficktechnisch positiv in Erinnerung geblieben ist.

Gedanklich war ich also auf Essen, Saunieren, Schlafen und dem Abwimmeln aufdringlicher Frauen eingestellt.

LineUp: Es mag aktuell nicht repräsentativ sein, aber so wenig hat mich die Optik der Frauen dort noch nie angesprochen. Bei der Größe des Ladens verliert man leicht den Überblick über die Anzahl der Damen. Grob geschätzt maximal ca. 25. Diesmal aber ohne Gewähr. Darunter einige Frauen, die mich an die deutschen Schlachtschiffe aus vergangenen Freudezeiten erinnerten.  Optisch ansprechend fand ich 4 Frauen. Eine Alexia (Rumänien), eine blonde gut Deutsch sprechende Dame, ein Rumänin in GNT – Format und eine sympathische deutsche Brünette. Die Blonde und die Brünette laufen wie geschnitten Brot. Ich bekam sie nur gelegentlich zu Gesicht und keine Möglichkeit auf eine Buchung. Mit der Blonden hatte ich in der Umkleide die Gelegenheit zu quatschen, als sie Feierabend gegen 20.30 Uhr machte. Dazu noch einige Kann – Optionen. Auch Elli, ex LuderLounge zählte ich dazu. Wobei mir in der LuLo ein 20 Minutenzimmer mit ihr völlig ausreichte.

Erstmal an den Futtertrog. Das Steak war medium und schmeckte vorzüglich. Dies war eines von acht zu Auswahl stehenden Gerichten. Dazu vier Nachspeisen, Salat und eine schmackhafte Suppe. Der Schuhverkäufer hätte seine wahre Freude gehabt. Unermalt wurde das Ganze mit zwei Gläsern eines gebrauten Drinks. Aber nicht die kölsche Plörre sondern lecker Pilsken.

Gut Essen und gut Trinken macht mich geil. Alexia schien das wohl aufzufallen und gesellte sich zu mir. Sie ist schlank, hat richtig schicke Titten und ein hübsches Gesicht. Die Anbaggerei war aber ein wenig einfältig. Sie erweckte auch nicht den Eindruck besonders kussfreudig zu sein. Trotz Absage hatte ich meinen Schatten des Tages gefunden. Sie animierte mich noch Xmal vergeblich.

Lorena war da schon wesentlich geschickter. Sie gab mir gegenüber an, 25 Jahre alt zu sein. A- Titties, schlanker Body. Nette Person, wobei sie optisch sicherlich kein Highlight ist. Aber was macht man wenn man geil ist, das Mädel einem die Eier krault und dabei wunderbar zu Küssen anfängt. Eine Weile konnte ich mich ja noch vor dem ersten ZK retten, sie schleckte mir aber den Hals und die Ohren ab. Ich schob meine Hand unter ihren Slip und untersuchte ihre Löcher. Dann schnappte sie zu und ich hatte ihre Zunge in meinem Hals.
Das gefiel mir und meinem Schwanz so gut, dass wir das weitere Geschehen ins PK verlagerten. Auf Zimmer hatte ich nämlich keinen Bock.

Wenn eine Pottsau auf Reisen geht, müssen sich die Mädels in Acht nehmen. Offenbar ist Lorena im Umgang mit Typen mit mir, noch ungeübt. Schatzi, komm einfach mal ins Revier, in die Freude39 oder LuLo , da bringen wir dir das schon bei. Sie meinte mehrfach zu mir: „Du bist ja verrückt“

Nachdem ihr also die Klamotten vom Leib gerissen hatte, sie im Stehen geknutscht hatte und dabei mal ansatzweise den Scherengriff probierte, hob ich sie hoch und warf sie auf die Liegefläche.

Ihr FO ist variabel mit intensivem feuchtem, weiträumigen Eierlecken, feinem Zungenschlag. Allerdings ist das FO eher mitteltief. Etwas Ablenken lässt sich Lorena durch die Laufkundschaft im Kino.

Für eine Runde intensivem Pussysliding konnte ich sie nicht gewinnen. Man könnte auch von einer allergischen Reaktion sprechen. Gefickt haben wir dann schön in diversen Stellungen im Kino. Genug Platz ist ja.
Eigentlich war es ein guter Fick, der eine Wiederholung möglich macht.
Allerdings disqualifizierte sie sich am Spind für weitere Aktivitäten. Ich überreichte ihr den exakten und auch gerechten Stundenlohn. „ Das ist aber wenig“, reagierte sie enttäuscht. Als sie meinen Gesichtsausdruck sah, war sie dann wieder freundlich.

Precaction: Für PSR ok
ZK: ja klasse
EL: nass und ausdauernd
FO: mitteltief, variabel, angenehmer Druck
Lecken: ja
Fingern: ja
GV: Reiter, Doggy, Missio
Wiederholung: Vom Service her ja, Optik naja und AST nein

Die zweite Essenrunde bestand aus Geschnetzelten mit Sauce und Rösti. Die Rösti waren lecker, die Soße schmeckte nach Wasser.
Zur Erheiterung aller Gäste und Frauen verwandelte sich ein trinkfester Holländer in eine TV. Strapse, Dessous und ein Slip zierten seinen formschönen Body. Das Interesse der Mädels nahm dann ab, als sie merkten, dass er nicht zum Poppen im Club war.

Bock auf eine zweite Runde hatte ich ja schon. Die Auswahl gestaltete sich ja aber schwierig. Alexia hätte ich gerne gepoppt, sie verschärfte auch ihre Animationsbemühungen, indem sie mir ihre Titten zeigte ich mal anfassen sollte. Nur Küssen wollte sie mich nicht.

Dann ließ ich mich mich mal wieder buchen. Und zwar so. Ich war im Speiseraum als mich eine ältere Dame zu sich winkte. Da ist man ja immer höflich. Sie stellte sich artig als Miri vor. Ihr Deutsch ist sehr gut, lebt sie doch angeblich seit 10 Jahren in Deutschland. Ihr Alter gab sie mit 39 an. Mag stimmen, kann aber auch 43 sein. Körperlich ist sie noch gut in Schuss.
Nachdem wir uns nach 30 Minuten gegenseitig verbal verarschten und viel zu lachen hatten machte sie dann darauf aufmerksam, dass sie an der Hand Reste vom Eigelb habe. Die von ihre angebotende Reinigung durch mein Zunge habe ich abgelehnt. Sie ging eben die Hände waschen. Nun ist alles sauber, meinte sie strahlend.
Das kontrolliere ich noch. Aber nicht hier.

Nach einer Raucherpause war sie dann bei mir. Ich schaute mal nach, ob sie wirklich sauber ist und schob ihr den Slip runter.  Sie meinte doch glatt, ich wäre ein Arschloch. Revanchiert habe ich mich mit einer Massage ihres verspannten Rückens. Sie ist übrigens extrem kitzelig. Am Bauch. Direkt an der Sliplinie.

Dann wollte sie mir unbedingt einen Kuss geben. Nur kurz. Das dauerte dann sicherlich 2 Minuten und war der Hammer, megazarte Knutschlippen, der Zungenschlag mal weich , mal fordernd. Davon wollte ich mehr. Also wieder rein mit der Zunge in die gute Stube.
Dann gelang es mir auch mal einen erfahrenen Vollprofi ins Schleudern zu bringen. Triumphierend hauchte sie mir das Wort Zimmer ins Ohr. „ Später vielleicht“ entgegnete ich ihr. Kurzzeitige Gesichtsentgleisung und ich hatte Mitleid: „War nur ein Scherz“

Das Zimmer hatte alles, was man von einem Vollprofi erwarten kann. Dramaturgisch gut gespielter Orgasmus beim Lecken mit ansprechender Lautstarke und einem Zucken der Extraklasse. Gutem FO mit manchmal zuviel Handeinsatz. Eierlecken ist nicht ihre Stärke.
Die liegt vielmehr im Poppen, Ich habe selten eine Frau erlebt, die derart intensiv mitgeht und ihr Becken einzusetzen weiß. Vor allem wenn sie auf dem bauch liegt und ich sie von hinten hämmer. Sehr geile Stellung. Das war vom ficken her das Beste, was ich bislang in der PSR erlebt habe.

ZK: einfach wunderbar
EL. Nicht ihr Ding
FO: Variabel etwas übermässiger Handeinsatz
Lecken: geile Inszenierung ihrerseits
Fingern: n.g.
GV: Missio und Doggy
Wiederholung: die Umstände führten zu dieser Numemr,die auch gute war, aber eigentlich ist sie mir zu alt.

Nach der zweiten Nummer hatte mich auf einmal Miss PSR auf dem Schirm. SIe verdödelte die Zeit mit einem PSR Stammi, der sie dann doch nicht gebucht hat. Tja da kam sie eine Stunde zu spät.

PSR war wie immer eine Reise wert. Die Zeit scheint dort aber ein wenig still zu stehen. Tolles Servicepersonal. Meistens leckeres Essen.
Die Optik der Frauen diesmal keine Offenbarung. Dafür aber doch überraschend viele 3 Beiner.
Ich freue mich auf meinen nächsten Ausflug nach Lohmar,
+

guest9105

  • Gast
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #327 Gepost op: 22 augustus 2015, 19:54:21 »
Gister op vrijdagmiddag 21ste was het tijd om weer eens bij Park Sauna Residence langs te gaan.  Dus besloot ik vol goede moed om rond 17u naar Lohmar te rijden. Tenslotte is het vrijdag en had ik goede hoop dat het druk zou zijn met beren en dames in de club.

Eenmaal aangekomen bij de club ben ik vriendelijk ontvangen door de theke frau. Eenmaal binnen (waarbij ik altijd langs de entree naar de zijkant van de club moet, waar nog een deur is) heb ik wat te drinken genomen en ben even mijn rondje gaan doen. Het plan was om eerst wat te gaan eten, maar dat liep anders. Bij het zwembad werd ik aangesproken door Alinda, een Roemeense dame van 22 jaar. Zij was net een maand in de club. Ze vertelde mij dat ze druk op zoek was naar een leuke vent…..dus zowaar gevonden!!!! Ik besloot om even tot rust te komen met haar op een bank met elkaar een gesprek te gaan.

Gedurende het gesprek wist ze de boel toch telkens te draaien met de vraag….of het nog geen tijd was om naar de kamer te gaan. Ik wilde eerst de boel even rekken, maar…..al na 30 gaf ik me gewonnen.

Eenmaal op de kamer ging het allemaal snel, ik besloot om met haar een half uurtje te verblijven, desondanks dat ze 2x vroeg hoe lang we daar zouden verblijven. Maar haar service was meer dan goed. Het tongzoenen was net als bij de meeste wat onrustig, maar verder alles gedaan tijdens dit half uur. Met alles bedoel ik beffen, TZ, PZC, vingeren en natuurlijk NMC in verschillende standjes. Het is een leuke dame waarvan ik denk dat er nog veel beren plezier aan gaan beleven. Het enige waarvoor ik je moet waarschuwen is dat zij ook wel weet hoe ze het plan moet aanpakken. Voordat we naar de kamer gingen vertelde ze mij dat als ik niet met haar naar de kamer zou gaan, zij naar huis zou gaan in Maastricht. Later na het kameren bleek dus dat daar niks van waar was….want toen stond ze alweer met andere beren te buurten.

Toen ik klaar was met deze Aldina, werd ik alweer vrij enthousiast ontvangen door ene Graziela. Deze dame heeft een klein buikje, maar wel enthousiast….en doet er veel voor om je aandacht te krijgen. Tijdens het eten en mijn verdere verblijf bleef ze constant om me heen lopen en gaf ze aan dat ze mij overal wel een beurt wilde geven….in de kino, in de voetbalroom, op de kamer….overal!!! Dus na het eten even een duik in het zwembad genomen.

Deze avond viel het aantal dames me tegen, daarentegen waren er ook weinig beren. Ik had het eigenlijk veel drukker verwacht. Maar ik denk dat dat ook wel het gevolg is van het einde van de zomer. Straks zal het wel weer wat drukker worden…….zo was ook mijn ervaring eerder. Toch was het zeer zeker weer de moeite waard geweest van het gaan!!!!

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #328 Gepost op: 4 september 2015, 17:26:55 »
Back from holidays and a new visit on Wednesday in PSR.

Of course, a very quiet atmosphere in the club even too quiet for the girls. Few clients were presents and some girls stayed alone waiting … hopeless for the men.

Many girls told me that the last weeks were not good days for their business.

Approximately 25 girls were presents : I noticed the presence of Nikki, Roxana, Ebru, Daria, Beatrice, Sonia, Alexa, Joy, Christina, Olivia, Ilona, Ivana, Patrizia, Adelina, Kashida, Graziella, Sissi and some new girls …

On Wednesday, it’s barbecue time when the weather allows it and it was delicious. 
 
So, I spent a pleasant day with some interesting meetings with several girls (Nikki, Olivia, Alexa, Kashida, Sissi).

I did 2 excellent sessions : the first with Nikki and the second with Olivia.


Nikki (Czech, brown) :

I knew her good reputation since a long time and I was not disappointed.
 
Afterwards, I was completely seduced by her behaviour and her high-level service  :ladyred.

Charming girl, always smiling, friendly with you before, during and after going into the room.

Nice social time but in … german  ;D.

During one hour, she offered to me an amazing service.

Preliminaries as I like it : long and sensual, deep french kisses, little games to increase the power between us … ;D.
 
Long and soft blowjob with good variations, cuni and 69 appreciated, cowgirl and reverse by changing the rhythm, missionary between the eyes and to finish by a wonderful doggy looking in the mirror… :035:.

Everything that she did was a perfect pleasure for me.

I left the room completly tired …. but very happy  :)).

Appreciation : Top level service !!!!
 

Olivia (Rumanian, brown) :

It was a pleasure to see again this charming rumanian girl met at the end of June.

I confirmed that she gives an excellent gfe service as I like it  :111:.

Difficult to note something negative about her behavior with me except that she always smokes too much and I hate that ….

To be recommended for the fans of softness.

Appreciation : excellent.
 

Summary of the day :

A nice welcome, user-friendliness and the quality of the services are some reasons that I will go back to PSR in the next weeks.

Unfortunatly that its geographical location is not optimal and that the prices are not more advantageous.


So long ….

Wijze grijze

  • Gast
Een lome Zondag in de Residenz
« Reactie #329 Gepost op: 1 oktober 2015, 00:43:02 »
Ik lig enigszins achter met wat verslagen. Hier is er alvast eentje.
 
Had ik in het begin van Augustus mijn PSR-vrijkaart nog ter beschikking van anderen gesteld vanwege tijdsgebrek ivm vakantie en andere club-prioriteiten, meldde zich format-Z recentelijk bij mij met de vraag of ik zijn PSR-vrijkaart wilde gebruiken. Na raadpleging van mijn agenda voor de rest van September, dacht ik dat dat alsnog wel moest lukken. Zondag 20 September was het dus gaan worden. Bedankt format-Z.
 
De katholieke kerk had opgeroepen om eens wat vaker te gaan biechten. Nu was ik me van geen zonden bewust, maar in Limburg luisteren we naar de kerk. Luistert de kerk ook naar mij? Ik stelde me mij zittend in zo’n biechtstoel voor met aan de andere kant, achter zo’n luikje, de dienstdoende priester. Ik vertelde hem dan van mijn escapades in de Duitse Sauna- en Pauschalclubs en hij wilde steeds meer details weten. “Hoe zag ze er uit? Welke kleur haren? Had ze een kaalgeschoren poes? Wat deden jullie allemaal op de kamer? Spoot je echt alles in haar geopende mond? Wat kost het?”
 
Mijn voorstelling dat de pater aan de andere kant zich op mijn verhalen zat af te trekken, deed me besluiten om de zondagsmis dan maar over te slaan en in plaats daarvan maar weer eens een dagje te gaan relaxen en daar maar m’n zonden te overdenken. Ik had ook een stapeltje ongelezen achterstallige krantbijlagen mee. Dan is de rustige Park Sauna Residenz geen verkeerde plek om een dagje te vertoeven.
 
Een uurtje rijden over een verlaten A4-Autobahn liet me om 14:00 arriveren. Vrijkaartje werd zonder problemen ingewisseld tegen zo’n fijne lichtbruine badjas en een handdoek. Het ontbijt was al opgeruimd, maar de menukaart was al actief. Dus mijn ontbijt voor die dag bestond uit een medium gebakken steak, groentemix en aardappelwedges. Maar met 2 Kölschkes erbij is dat goed te doen.
 
Ik wilde wat gaan uitbuiken en installeerde me met m’n leesvoer in de grote ruimte. Maar daar dachten verschillende meiden toch wel anders over. De een na de ander kwam eens polsen of er eventueel, wellicht, misschien, een kamergang in het verschiet lag?
 
Hannah:
Het meest volhardend was een wat voluptueuzere Bulgaarse meid. Ik zei haar meteen dat ik voorlopig niet zou gaan kameren. “Nema problema”, vond ze en ze bleef en bleef me maar gezelschap houden. Voor mij ook geen probleem want ze was een zeer aangename gesprekspartner. Ze stelde zich voor als Hannah en was 33 jaar en hoorde tot de wat vollere garde. Ik stelde haar meerdere keren voor, dat ze beter een andere prooi kon gaan zoeken, maar blijkbaar vond ze het wel gezellig bij mij. Extreem lang bleven we kletsen en het feit dat ze op een gegeven moment Wijze Stijve onder m’n badjas vond, zorgde ervoor dat ik het zelf ook geen straf vond. Het voortdurende gemasseer, gewrijf en gefriemel zorgde ervoor dat Wijze Stijve uitbundig voorvocht begon te produceren, hetgeen Hannah stimuleerde nog lekkerder met haar vingers en nagels aan m’n intieme regionen te spelen. Echter zo makkelijk wilde ik me niet gewonnen geven. Maar m’n wil mag dan nog zo vastberaden zijn, des te zwakker is m’n vlees. Hannah begon me ongegeneerd op te vreten en ik weet niet of het gebruikelijk is in PSR, maar op een gegeven moment zat ze me royaal te pijpen in de centrale ruimte. In de kino had ik dat hier vaker zien gebeuren, maar zo en plein public? Mij boeide het niet, ik genoot. Met wat verbale overtuigingskracht met wat me allemaal op de kamer zou staan te wachten zwichtte ik uiteindelijk. Schlüssel bitte. Maar eerst ging ik nog even douchen.
 
Op de kamer dacht ik dat ik bedrogen uit zou komen, omdat Hannah in de baas zijn tijd ook nog even de badkamer ging opzoeken en zeker 5 minuten wegbleef. Vind ik altijd vervelend, zoiets. Want wat doe je dan in je uppie op zo’n kamer? Maar Hannah bleek dus alles waar te maken wat ze eerder had beloofd. Haar tong is zeer begaafd in de klokkenspelverwenning en ze gaf zelfs aan enkele millimeters lager met haar tong te willen gaan, echter verbond dat met een meerprijs. Zoenen doet ze zoveel als je wilt. In PSR hangt een duidelijke klok op de kamer, zodat er geen tijdsdiscussie kan ontstaan. Hannah gaf echter aan dat ze het daar niet zo nauw in nam. En zo werd het een lekker half uurtje met een spetterende finish. En inderdaad; Hannah stond erop dat we nog wat na knuffelden en deed niet moeilijk over een eventuele tijdsoverschrijding. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
Tijd om wat aan te sterken in het restaurant. En wie zat daar en nodigde me uit bij haar aan tafel te komen zitten? Good old Ewa uit Panthera. Lang niet meer gezien. De laatste dag onder het regime van Bob in Panthera, was ook haar laatste dag daar. Nooit heeft ze daarna in Acapulco Gold gewerkt en is na wat omzwervingen door het Duitse clublandschap uiteindelijk hier beland. En zo was het aangenaam kletsen onder het eten en vloog de tijd.
 
Uiteraard was er ook tijd voor een uitgebreide jacuzzipauze en het wegtikken van nog wat pijpjes Kölsch. En kijk aan. Daar kom je vanzelf met anderen in gesprek. Nah, geht doch!

Selena:
Dan was er nog een jong Roemeentje uit de optische WG-categorie: Selena 23 jaar met een maatje 34, B-cupje en lange blonde krullen. Ik had haar in de kino bezig gezien op de grote matras en dat was nu eens helemaal niet verkeerd. Later op de avond kwam ze naar me toe in de centrale zitruimte en van het een kwam natuurlijk ook weer het ander. Het een was een overtuigende serie TZ en dat ander was een uitdagende blowjob op de bank. Dat had ze eerder Hannah zien doen en Selena meende dat ze me daar een pleziertje mee deed. Och ja, meid , ga gerust je gang. Ik had erin ieder geval niets op tegen. Ze bood zelfs aan om er hier op de bank mee door te gaan. Ik wist niet dat de dames hier in PSR ook zo’n Freude, Babylon of Panthera mentaliteit hadden. Ik genoot, maar gaf toch de voorkeur aan de intimiteit van een kamer.
 
Dat werd een kamer met 4-persoonsbed met een grote spiegel meteen naast het bed. Kon ik ook optisch meegenieten. Echter Selena gaf wel aan dat ze zich liever alleen tot PZC zou beperken en het NMC liever achterwege liet. “Huh?”. Ja, ze had gisteren en vandaag in totaal zo’n 30+ kamers gedaan en haar poes was overbelast. Dat was wel een domper op de feestvreugde, maar haar extra inzet bij het PZC maakte dat ruimschoots goed. Geheel overbodig bedankte ze me nog dat ik haar poesje ontzag. Als tegenprestatie mocht ik op m’n favoriete wijze bij haar eindigen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
Uiteindelijk heb ik het tot 23:00 volgehouden. Ik heb van een heerlijk ontspannen Zondag kunnen genieten. En met dank aan format_Z voor de overgedragen vrijkaart geef ik die Zondag een:
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Park Sauna Residenz vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze