Auteur Topic: EK FRANKRIJK.  (gelezen 52797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #45 Gepost op: 13 juni 2016, 21:49:47 »
Zo, en dan ga je verdedigend spelen tegen de Italianen .... krijg je natuurlijk het deksel op de neus ....


Sta je bij de rust 0-1 achter ....


En nu, her Wilmots?
ja, nu er 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, en dan druk druk druk zetten en hopen .....


Nu kan je dus net zo goed nog 1-2 gaan winnen, als gewoon koud gepakt worden op de tegenaanval, want dat gaan de Italianen zo proberen uitspelen de tweede helft, nu België met zijn allen MOET ten aanval trekken, terwijl ze heel simpelweg met een aanvallende ploeg hadden moeten starten  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #46 Gepost op: 13 juni 2016, 21:51:37 »
Aiaiai. Te zwak voorlopig. Het wordt nog moeilijk.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #47 Gepost op: 13 juni 2016, 21:51:56 »
Ciman, de man die je er uit wilde was wel 1 van de beste in het veld.  :lol

Zo, en dan ga je verdedigend spelen tegen de Italianen .... krijg je natuurlijk het deksel op de neus ....


Sta je bij de rust 0-1 achter ....


En nu, her Wilmots?
ja, nu er 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, en dan druk druk druk zetten en hopen .....


Nu kan je dus net zo goed nog 1-2 gaan winnen, als gewoon koud gepakt worden op de tegenaanval, want dat gaan de Italianen zo proberen uitspelen de tweede helft, nu België met zijn allen MOET ten aanval trekken, terwijl ze heel simpelweg met een aanvallende ploeg hadden moeten starten  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #48 Gepost op: 13 juni 2016, 21:59:25 »

Ja, hoe erg is het niet, indien een verdediger de beste man is van de Belgen, dan scheelt er dus iets aan hoe ze spelen ......  :-\ ;D

Ciman, de man die je er uit wilde was wel 1 van de beste in het veld.  :lol

Zo, en dan ga je verdedigend spelen tegen de Italianen .... krijg je natuurlijk het deksel op de neus ....


Sta je bij de rust 0-1 achter ....


En nu, her Wilmots?
ja, nu er 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, en dan druk druk druk zetten en hopen .....


Nu kan je dus net zo goed nog 1-2 gaan winnen, als gewoon koud gepakt worden op de tegenaanval, want dat gaan de Italianen zo proberen uitspelen de tweede helft, nu België met zijn allen MOET ten aanval trekken, terwijl ze heel simpelweg met een aanvallende ploeg hadden moeten starten  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #49 Gepost op: 13 juni 2016, 22:56:03 »
BEL - ITA  0-2


Hoe kan je nu met zulke ingesteldheid spelen? Of beter, je ploeg op deze manier opstellen?


Offensief, of we krijgen ook van Ierland een pak rammel, en dan nog maar zwijgen over Zlatan ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #50 Gepost op: 13 juni 2016, 23:15:02 »
Het was niet goed. Het was echt niet goed. Maar bon, niks verloren: 6 op 6 tegen de Ieren en de Zweden nu 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #51 Gepost op: 13 juni 2016, 23:21:37 »
Ik vond het wel meevallen, zeker de tweede helft. Veel inzet! Er hadden er zo 2 in kunnen zitten. Het geluk lag bij de Italianen.
Niet getreurd.......er komen nog een paar wedstrijden. en dan komt het vast goed.

En als die Belgen hier gaan zitten jammeren, ben ik zo voor de Duitsers  :lol
Michelle zou dat niet erg vinden.....  :xrated
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #52 Gepost op: 13 juni 2016, 23:31:17 »
Het was niet goed. Het was echt niet goed. Maar bon, niks verloren: 6 op 6 tegen de Ieren en de Zweden nu 8) .
Zeg jij me eens, als voetbalkenner, hoe ze tegen de Ieren moeten beginnen?  ;)
Ook starten zoals tegen Italië, met 7 man die puur verdedigend denken, omdat ze het spel niet durven maken en bang zijn op een tegentreffer?  :-\


Dacht Wilmots nu echt dat hij een wedstrijd tegen Italië kan winnen als hij een opstelling neerzet waarvan je weet dat ze zo nooit kunnen scoren?  Dat zag zelfs Jan Mulder toen hij de opstelling zag, EN Imke Courtois, en Geert de Vlieger......
Johan (alweer) citeren: Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen .......
Deze ploeg rendeert alleen indien ze aanvallen ... en dan hoor je mij niet klagen .... laat die jongens aanvallend voetbal brengen, en dan is het niet erg dat ze er uit gaan ....
Dit deed al voor de wedstrijd pijn aan de ogen, en het spel van de Rode Pussycats was niet om aan te zien ....  ;D


Ik wil balvirtuozen zien .... Dembele .... Mertens ..... Carrasco .... en Kevin de Bruyne op de 10, waar hij hoort .....
Eden Hazard maar een keertje op de bank laten starten voor mijn part (geen must maar hij loopt daar waar ik Kevin wil zien )

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #53 Gepost op: 13 juni 2016, 23:38:40 »

Ik vond het wel meevallen, zeker de tweede helft. Veel inzet! Er hadden er zo 2 in kunnen zitten. Het geluk lag bij de Italianen.
Niet getreurd.......er komen nog een paar wedstrijden. en dan komt het vast goed.

En als die Belgen hier gaan zitten jammeren, ben ik zo voor de Duitsers  :lol
Michelle zou dat niet erg vinden.....  :xrated
Heb jij ook (zoals deket zaterdag) naar Zweden - Noord Ierland gekeken?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
.... bijna niets van het ek gezien, nu probeer ik ook te multitasken met het ene oog op Zwaden-Noord Ierland.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #54 Gepost op: 14 juni 2016, 14:25:29 »
Mijn opstelling voor zaterdag tegen de Ieren ......


[attachimg=1]


Wilmots zal wel niet meegaan in mijn denkwijze, want je weet maar nooit dat Ierland 1 aanvaller heeft die ooit wel eens een doelpunt heeft gescoord, dus weer 7 man die verdedigend denken ....


Ik kies voor:
- 3 achterspelers (Alderweireld, Vertonghen en Vermaelen)
- 2 echte flanken (Carrasco en Mertens)
- een middenveld waar techniek EN kracht in zit (Dembele - in balbezit een der beste ter wereld, Fellaini - de beste Rode Duivel van gisteren en een werkpaard en vechter
- op de 10 de enige man die op de 10 moet spelen, Kevin De Bruyne
- en Lukaku en Hazard vooraan (Lukaku die dan toch het nodige bewezen heeft in de Premier League en Hazard die vanop die positie met een individuele actie de match kan beslissen)


De kritiek dat de Belgen niet met drie achteraan zouden kunnen spelen, want dat ze daar dan 2 jaar op hadden moeten trainen ...... hoe idioot is dat .... het zijn stuk voor stuk spelers die in de beste competities ter wereld spelen (onze achterlinie is de achterlinie van Tottenham aangevuld met iemand van Barca, de flanken zijn bij de beste ter wereld (Carrrasco en mertens) en zijn ook nog eens creatief en hebben individuele acties in huis).
En bovenal, die mannen verdienen van 150 000 euro tot 350 000 euro ..... PER WEEK  :-\
Niet met een driemansdefensie kunnen spelen met 2 flanken die zo goed zijn ... dan heb je een betere defensie dan met (met alle respect) Ciman of (met veel minder respect) J.Lukaku (den bleiter dat hij te veel kritiek krijgt), die mannen mogen bij Atletico of napoli geeneens ballenjongen spelen wegens niet goed genoeg ......


Het middenveld valt wel wat over te zeggen ....
Ik kies dus wel voor kracht , en niet uit het oog verliezen dat Fellaini topschutter is van deze generatie Rode Duivels, voor mij verdient deze notenkraker op dit EK zijn plaats, ver boven Witsel, maar dan ook ver erboven. Witsel heeft gisteren geen enkele pas vooruit gegeven, maar dat zei ik al voor de wedstrijd, Wilmots lijkt Witsel als vaste waarde te beschouwen (helaas).
Dembele, en niet Naingolan? Starten met Dembele, voetballen. Ik zou Naingolan wijsmaken dat we hem wat laten rusten omdat we hem later nog zullen nodig hebben, indien we toch één defensieve middenvelder nodig hebben is hij namelijk de ideale man. Je kan gerust met Dembele starten en bij een 2-0 voorsprong (ik veronderstel toch dat Wilmots voor winst wil gaan) Naingolan voor de defensie gaat posteren.
Dembele is een wonder met de bal aan de voet....... moet gewoon spelen tegen Ierland, die man kan ook Debruyne aan voetballen toe brengen.


Onze 10, daar valt ook wat over te zeggen .... Kevin De Bruyne .... ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ie gisteren een statement op de grasmat heeft gemaakt ..... en dat statement is ...
IK WIL OP DE 10 SPELEN .... hij gaf te veel passen die niet aankwamen, hij leed meer balverlies dan de vorige 20 wedstrijden die hij heeft gespeeld, hij liep er tegen zijn zin bij. Dat moet iedereen gezien hebben.
Het is ook niet moeilijk, een ploeg met Kevin op de 10 of op de flanken is een wereld van verschil.
Op de 10 posteren en laten bedienen door Dembele......


Vooraan ... Lukaku en Eden Hazard ....
Lukaku? Die man die gisteren die levensgrote kans heeft gemist? Ja, tuurlijk ..... hij is maar één keer deftig aangespeeld ...... geef die jongen zijn kans, hij kan het, alleen zegt hij zelf dat de Duivels anders moeten spelen, in functie van ..... en gelijk heeft ie, bij zijn ploeg is het een doelpuntenmachine .
Posteer daar Eden hazard naast en geef die ballen op de rand van de 16, daar is hij levensgevaarlijk en zal hij er wel eentje intrappen met zijn fluwelen techniek .... het kan toch niet dat Hazard achter onze middenlijn de ballen moet gaan ophalen .... hoe onnozel is dat, indien je spelers als Carrasco, Mertens, Debruyne, Dembele, Fellaini, .... bij de 23 hebt.....


De ploeg die Wilmots gaat opstellen zal er helaas veel anders en verdedigender uit gaan zien ..... maar hij had beter eens naar Johan geluisterd ... "om te scoren mot je de bal hebben" .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #55 Gepost op: 14 juni 2016, 18:52:19 »
't Is niet dat De Bruyne niet wil voetballen; integendeel : hij zit er volledig door. Mag effe op de bank. En Eden Bazard, hij lijdt stilaan aan het Luc Nilis-syndroom : bij de club alles en bij de nationale ploeg niks.

Laat Carrasco en Mertens maar starten, en ook Origi.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #56 Gepost op: 14 juni 2016, 19:57:10 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #57 Gepost op: 14 juni 2016, 21:46:07 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #58 Gepost op: 15 juni 2016, 20:23:48 »
If Belgium is second of their group, it is possible for me to see them for the quarter final in Lille on 1st of July because I also bought 2 tickets for this 1/4  :dance:, and if they win on 1/8, of course, probably Portugal if they finish 1st with Arrogant Ronaldo  :character0029: :sign0137:  :lol

« Laatst bewerkt op: 15 juni 2016, 20:29:38 door Tikinui »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #59 Gepost op: 15 juni 2016, 21:13:59 »
If Belgium is second of their group, it is possible for me to see them for the quarter final in Lille on 1st of July because I also bought 2 tickets for this 1/4  :dance: , and if they win on 1/8, of course, probably Portugal if they finish 1st with Arrogant Ronaldo  :character0029: :sign0137: :lol
Have you seen his reaction? He blamed Iceland that they defend to good  :-\
And that arrogant "strandjeanetje" (serach google translate what that means) did not wanted to exchange his jersey ..... i do not know who is the most arrogant footballplayer on planet earth, he or Zlatan ..... (the last one is sometimes funny, Ronaldo is just a loser)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal