Auteur Topic: Oostvlaamse dames op TMF  (gelezen 34555 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Gepost op: 3 maart 2014, 10:50:16 »
Verleden jaar ben ik wat afgeweken van mijn normaal wandelpatroon en af en toe een dame
laten komen die adverteert  op TMF. Was ook niet de slimste zet van mijnentwege. Goedkoop
dat wel, zo'n 125 euro; maar ze hebben allen dit gemeen. Ze komen met chauffeur, en na een half uur zijn de deur al uit. Omgerekend is dat 250 euro per uur, voor een ronduit minderwaardige service.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2014, 11:39:48 »
TMF ???  :o  Komen de Oostvlaamse dames tegenwoordig op TV ?
Ik neem aan dat ik gewoon niet weet wat TMF is, want MTV babes kun je doorgaans ook niet via de afstandsbediening boeken.


Tja de "limosine"service zou wil in kunnen houden dat we met BV's te maken hebben. Dat wel.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2014, 11:50:48 »
Jazeker op pagine563

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2014, 11:56:51 »
Op teletekst van TMf pagina 563 niet in beeld  maar wel met telefoonnummer

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2014, 12:49:28 »
Ook soms op teletekst van TV Vier bij contactadv. Voor wat vertier bel deze dame hier om maar één voorbeeld te noemen

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2014, 17:30:19 »
Ik zou het een goede Dvp afraden, ook is het komkommertijd, om daarop te adverteren. Wat je
meest aantrekt is tuig van de richel. Van de Oostvlaamse dames kan ik maar één iemand aanduiden die de naam DVP  verdiend en dat is Debby(Sint-Niklaas),mag gerust in de voetsporen treden van legendarische Dvp's als daar waren Jenny En Sara. De meeste dames die er adverteren zijn voor mij platvloerse hoeren. Lokken je met een gunsttarief, maar de service is ondermaats en van heel korte duur

Offline REBECCA

  • rakkertje
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2014, 22:49:03 »
lol adverteren op tmf, pas op het kan wél goedgaan hoor,
jaren geleden raadde iemand mij dit ook eens aan, nou zoals wandelaar54 zegt, mohammed en pa flodder zijn er oververtegenwoordigd als kijkers, dat was dus niks,
ondertussen is het al weer paar jaar of zo geleden dat ik nog eens aldaar een adje zette, maar als je begint met 'high class', geen tarieven vermeld en je zo arrogant mogelijk opstelt (dus zéker een lijst met wat niét kan) én consequent niét reageerd op privenrs of smsers, wie dan nog over blijft zijn meestal beginnende wandelaars of heren zonder internet (meestal senioren) en soms zit er al eens een kandidaat tussen ja, maar zelfs dan is het 99% niks, maar ach ik heb er toch ooit een paar vaste klanten aan overgehouden :)

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2014, 23:56:40 »
Ik kan alleen maar mijn mening geven als klant. Heb drie dames gehad prijs 125 per uur, alle drie waren ze binnen de 25 minuten de deur uit.
Dat jij Rebecca er een paar klanten er aan overgehouden hebt spreek boekdelen over jouw diensten.
Mijn favoriete dvp heeft het ook eens geprobeerd, in een poging de komkommertijd voor te zijn. Ik denk dat de volgende drie weken voor haar een nachtmerrie waren

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2014, 17:39:20 »
Adverteert regelmatig een zeker Sylvia" noemt zichzelf een heet konijntje" uit Lokeren op TMF pagg 563

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #9 Gepost op: 17 augustus 2014, 11:58:07 »
Ik denk dat ze vroeger ontving op Zele(heikant). Naamsveranderingen wijzen m.i. of op mindere kwaliteit in dienstverlening of frequent van locatie veranderen. De ervaring die ik heb met een drietal dames in het verleden  is dat ze ronduit een belabderde  service leverden. Komen met veel vijven en zessen toe met chaffeur en zijn riebedebie na 20 minuten. Kostenplaatje 120 à 130 euro voor 20 minuten. Duren is een mooie stad, maar blijven duren ?

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #10 Gepost op: 18 augustus 2014, 09:20:23 »
Ik denk dat ze vroeger ontving op Zele(heikant). Naamsveranderingen wijzen m.i. of op mindere kwaliteit in dienstverlening of frequent van locatie veranderen. De ervaring die ik heb met een drietal dames in het verleden  is dat ze ronduit een belabderde  service leverden. Komen met veel vijven en zessen toe met chaffeur en zijn riebedebie na 20 minuten. Kostenplaatje 120 à 130 euro voor 20 minuten. Duren is een mooie stad, maar blijven duren ?

Naamsveranderingen wijzen niet altijd op mindere service hoor, ken paar meiden die van naam veranderden om van sommige mannen af te raken.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #11 Gepost op: 18 augustus 2014, 17:48:04 »
Jammer maar helaas daar heb ge ook gelijk in :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #12 Gepost op: 18 augustus 2014, 19:42:34 »
Jammer maar helaas daar heb ge ook gelijk in :lol_hitting: :lol_hitting:

 :13: :13: :13:

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #13 Gepost op: 18 augustus 2014, 20:37:34 »
Beertje, je mag het draaien of keren veel goeds heeft er van Oost-Vlaamse dames niet opgestaan tenzij Hot-Debby Sint-Niklaas.
Hoe dan ook naamsveranderingen, veelvuldig verhuizen, wijst op problemen, van welke aard die ook zijn.
Ben wat te oud en zeker nog niet seniel om al die bullshit-verhalen die men mij heeft proberen wijs te maken, om die zomaar te geloven.
Er is hier nog niet te veel aandacht aan besteed, maar concurrentie op het scherp van de snee bestaat
Zijn M haar problemen niet begonnen de dag dat ze de deur van de Burggravenlaan heeft dichtgesmeten
En als ik alles mocht geloven wat men mij komt wijsmaken :039: :039: :039: :039:



Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Oostvlaamse dames op TMF
« Reactie #14 Gepost op: 19 augustus 2014, 07:33:21 »
Wandelaar, het wereldje van DVP hangt aaneen van de leugens en de jaloezie.  De dames kunnen wel zeggen dat ze ervan genieten( zal bij sommigen wel zo zijn) maar het enigste dat voor hun belangrijk is zijn de eurotjes en iemand die je wat anders wijs maakt liegt.