Auteur Topic: CEYLIN (SCHIEDAM)  (gelezen 10452 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
CEYLIN (SCHIEDAM)
« Gepost op: 3 april 2014, 13:58:47 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/521063-goedkoop-en-lekker-neuken/default.aspx
3-4-2014 ik had toch weer zin gekregen.en ik vond dit turkse meisje.haar gebeld en gevraagt
of ze naar me toe wou komen.dat was goed zei ze.ze kwam binnen we gaven elkaar een lekkere tongzoen.ze had snel haar kleding uit.(normaal vraag ik het nooit maar voor de verandering vroeg ik wat vind je zelf erg lekker).ze zei ik vind het lekker als je tijdens het neuken (heel erg langzaam rustig) lekker aan me tenen sabbelt.ik zei dit is voor mij totaal nieuw meisje.dit heb ik nog nooit eerder gedaan.(ik zei normaal doe ik altijd het ruigeren werk)maar het lijkt me wel eens lekker om te doen.ze ging naar de badkamer en waste haar voeten.ze ging op de bank liggen en gaf me haar voeten.ik sabbelden lekker aan haar tenen.
ze zei dit vind ik zo erg lekker.ik stop me lul lekker in haar.en neukten haar heeeeeel erg langzaam.haar kut werd zeiknat.vind je het ook lekker vroeg ze me.ceylin je tenen smaken best lekker zei ik.ze begon langzaam te spuiten ze was lekker nat.ik zei ik hou het niet meer.
ze zei spuit je sperma over me tenen dan lik ik ze weer schoon.ik haalden me lul uit haar kut en spoot haar tenen vol.en inderdaad ze likten me sperma van haar tenen af.ze ging even naar de badkamer om haar voeten te wassen.ze kwam terug en zei je mag  me nu laten zien wat jij lekker vind.ik zei zeker weten.ik ging in de bank zitten.ik zei ceylin ga maar op je kniee voor me zitten.ik stopten mijn lul in haar mond en begon lagzaam (eens kijken wat dit meisje hebben kan).ik pakten haar hoofd vast en mijn lul ging dieper.ze moest kokhalzen.
ik vroeg gaat het meid.we kunnen beter naar de douche gaan zei ik.ik stopten mijn lul opnieuw in haar mond en keelneukten haar flink.ik kwam lekker diep in haar keel klaar

(nu even een paar dagen rust.zaterdagavond ga ik er weer tegen aan)
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:44:14 door mechelen »