Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 565172 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg op een Donderdagavond
« Reactie #105 Gepost op: 17 januari 2014, 21:25:39 »
het licht er een beetje aan waar je van hou op een vrijdag en een zaterdag is de bezetting het best ma het ziet er dan ook leterlijk zwart van de wandelaars als je met een dvp staat te praatten staan er gelijk een paar andere mee te luisteren op een door de weeks dag is het wat rustiger ma er zit dan nog genoeg dinsdag is de meest rustige dag ma goed de vulkaan is top relatief goedkoper als een sauna club en je houd je condietsie op peil en als je thuis kom slaap je zo in al die trapen  :017:
sluit ik me bij aan. Ik vind de weekenden maar zo zo.... Wel de meeste dames ja, maar ik kan niet zo goed overweg met bepaalde groepjes die je op de zaterdag en vrijdag helaas ook veelvuldig treft.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #106 Gepost op: 17 januari 2014, 21:38:24 »
Rebecca in de Vulkaan in de middengang, als je binnenkomt aan de rechterzijde één van de eerste ramen.  Kent iemand toevallig haar service  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #107 Gepost op: 17 januari 2014, 21:42:25 »
ma meneer wil alles voor zich zelf houden eigenheimer  :o


Nee hoor, WG deelt heel graag zijn ervaringen en heeft zeker niet bewust dat weggelaten. Wellicht weet hij het huis en kamernummer nog ?


Naast proper, potent, galant, charmant, voorzien van aftershave en een talenknobbel heeft hij ook een geheugen als een olifant dus wellicht schudt hij het alsnog zo uit zijn mouw.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #108 Gepost op: 17 januari 2014, 21:42:44 »
Rebecca in de Vulkaan in de middengang, als je binnenkomt aan de rechterzijde één van de eerste ramen.  Kent iemand toevallig haar service  :douchen?
je bedoelt rebecca kamer nr is 219 haar stratus service is 30 euro 20 minuten pm nm voor vedere info kan je het haar zelf beter vragen ze is niet bij iedere klant hetzelfde  :cheer:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #109 Gepost op: 17 januari 2014, 21:44:46 »
ma meneer wil alles voor zich zelf houden eigenheimer  :o


Nee hoor, WG deelt heel graag zijn ervaringen en heeft zeker niet bewust dat weggelaten. Wellicht weet hij het huis en kamernummer nog ?


Naast proper, potent, galant, charmant, voorzien van aftershave en een talenknobbel heeft hij ook een geheugen als een olifant dus wellicht schudt hij het alsnog zo uit zijn mouw.


Groet, Foots  O0
laat ma horen dan wijze grijze de vulkaan is al ingewikeld genoeg graag kamernr plaatsen dan hebben we er allemaal wat aan  ;D

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #110 Gepost op: 17 januari 2014, 21:51:04 »
Rebecca in de Vulkaan in de middengang, als je binnenkomt aan de rechterzijde één van de eerste ramen.  Kent iemand toevallig haar service  :douchen ?
je bedoelt rebecca kamer nr is 219 haar stratus service is 30 euro 20 minuten pm nm voor vedere info kan je het haar zelf beter vragen ze is niet bij iedere klant hetzelfde  :cheer:


Dat laatste hoort SEF heel heel erg graag.


Ik zelf trap dan gelijk op de rem, voor mij is een profie dame die altijd goed is een veel betere keuze (want ik heb geen charmes, kom niet voor een relatie of een goed gesprek, ik ben niet galant, heb geen aftershave en ik vergeet de naam voordat ik het hoor).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #111 Gepost op: 17 januari 2014, 21:57:28 »
Rebecca in de Vulkaan in de middengang, als je binnenkomt aan de rechterzijde één van de eerste ramen.  Kent iemand toevallig haar service  :douchen ?
je bedoelt rebecca kamer nr is 219 haar stratus service is 30 euro 20 minuten pm nm voor vedere info kan je het haar zelf beter vragen ze is niet bij iedere klant hetzelfde  :cheer:



Dat laatste hoort SEF heel heel erg graag.


Ik zelf trap dan gelijk op de rem, voor mij is een profie dame die altijd goed is een veel betere keuze (want ik heb geen charmes, kom niet voor een relatie of een goed gesprek, ik ben niet galant, heb geen aftershave en ik vergeet de naam voordat ik het hoor).


Groet, Foots  O0
heb haar zelf nog nooit bezocht ik denk zelf dat het te maken heeft met de verdienste van die dag hebben ze te weinig voor zich zelf dan bieden ze meer ik ga altijd voor 30 van bil en zie wel wat er allemaal gebeurt ik wordt de laatste tijd wel veel verast  ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #112 Gepost op: 17 januari 2014, 23:54:08 »
ik ga altijd voor 30 van bil en zie wel wat er allemaal gebeurt

Ik ga altijd voor € 50 van bil (gewente, saunaclubs) en betaal bovendien geen inkom bij de Vulkaan.  Ja foots, als ik dan voor € 50 uit haar meer kan krijgen dan stratus-service, zou ik al héél gelukkig zijn.  Echter, zo ken je me ook, is de inzet € 30 (verder kan ik het nogal goed uitleggen en naar mijn hand zetten)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg op een Donderdagavond
« Reactie #113 Gepost op: 31 januari 2014, 18:25:54 »
Ik was eerder op de dag uitgekeken op Freude39 en besloot op de terugweg, uiteraard, weer langs de vulkaan te gaan. Ik arriveerde er tegen 21:30 en het was er aardig rustig. Goed, dus veel aandacht door de meiden en veel tijd om te ouwehoeren en hier en daar een beetje te lachen.

Als eerste bezocht ik favorietje Fatish, alwaar ik een prettig half uurtje heb doorgebracht met een buitengewone extra service. Nog steeds ontypisch voor de Vulkan en, ik herhaal het nog maar een keer, absoluut saunaclub waardig. Maar vooralsnog voelt ze zich hier senang en haar verdiensten zijn mooi. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


Mijn aansluitende verdere verkenning leverde een optisch zeer WG-proof skinny mini-Roemeentje op dat zeker een aanmerking was gekomen voor een serieuze nadere inspectie. Uiteraard vraag ik altijd naar prijs en bijbehorende service. Het standaardprogramma, Blasen, Ficken, Anfassen, Stellungswechsel. Toen ik haar wilde vragen of ze ook aan PZC deed, interpreteerde ze dat blijkbaar als twijfel bij mij, want ze zei er meteen achteraan: Blasen und Ficken ohne Gummi!  :o Ik kan me voorstellen dat dit binnen de kortste keren tot serieuze problemen zal leiden als deze service zich gaat rond spreken. Het meisje was nog heel jong.

Dus maar op zoek naar een volgend interessant onderzoeksobject. En dat vond ik in XXX, een jong 20 jarig Roemeentje. Ik vroeg haar of bij haar PZC mogelijk was? Ze trok me een beetje naar binnen, buiten het gehoor van andere collega’s en zei samenzweerderig, dat ik hygiënisch uitzag en dat ze ermee akkoord ging. Ik mocht het echter niet doorvertellen. OK, kijken of we er een schepje bovenop kunnen doen. “Hoe sta je tegenover klaarkomen in je mond?” Hier moest ze even over nadenken. “Luister schatje, alleen pijpen en eindigen met een FT’tje, meer niet!” Nu weet ik niet waarom, maar ze ging overstag en zei dat me dat ook EUR 30,= zou kosten. Eerlijk gezegd was ik verrast door dit koopje, als het al waar was, en twijfelde of ik niet geript zou gaan worden. Ik zou nog een rondje lopen, maar beloofde terug te komen.

Dat gaf me de mogelijkheid de Duisburgse She-male situatie te onderzoeken. Interessant om daar iets over te ervaren. Wat ik daar in kaart bracht, lees je hier (zie post http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14311.msg45149#msg45149
 
Ik kwam na een uurtje bij XXX terug en was megageil. Enerzijds het vooruitzicht op een FT en anderzijds de spanning of het wel werkelijk zou plaats vinden. Het begon goed. Eerst ging zij me aan de wasbak wassen. Vind ik altijd prettig als een meid dat doet. Daarna het bed op en een hemelse blowjob volgde. Een heerlijke afwisseling van verschillende stijlen. Zij probeerde gewoon uit wat ik lekker vond en lette op mijn reacties. Haar vingertje vond mijn gevoelige plekje bij m’n sluitspier en masseerde me. Wow, daar had ik helemaal niet op gerekend. En ze bleef maar lekker doorlikken. Toen ik bijna klaarkwam vroeg ik haar oogcontact met me te houden. Zo zou ik haar reactie kunnen zien op het ultieme moment. En die was precies zo als in een goeie blowjob film. Alles spetterde op haar tong en rond haar lippen. Met haar tong likte ze Wijze Stijve uitvoerig schoon. Hemels! Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Ik maakte meteen een herhaalafspraak voor a.s Zaterdag. Op de terugweg van Villa Marisol wil ik dit nogmaals beleven. Ook ging ze ermee akkoord dat ik een paar foto’s van haar nam voor m’n privates Kopfkino.

En nu moet ik jullie teleurstellen met gegevens betreffende XXX’s haar kamer, naam of identiteit. FT biedt ze namelijk nooit aan. Waarom ze dit dan bij uitzondering toch bij mij had gedaan? Omdat ik zo’n aardige respectvolle en vriendelijke uitstraling had…..Need I say more?

Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #114 Gepost op: 1 februari 2014, 22:20:52 »
Ofwel meen je waar je mee eindigt, ofwel lach je er zelf om.  Als je het meent, hoop ik dat je geen problemen hebt met dames die hét énkel en alleen met jou doen (en dat hoeft niet bij FT te blijven, er worden wel andere voorstellen gedaan, door nette heren)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #115 Gepost op: 2 februari 2014, 13:37:13 »
Ofwel meen je waar je mee eindigt, ofwel lach je er zelf om.  Als je het meent, hoop ik dat je geen problemen hebt met dames die hét énkel en alleen met jou doen (en dat hoeft niet bij FT te blijven, er worden wel andere voorstellen gedaan, door nette heren)  :douchen.

er worden zeker andere voorstellen gedaan door andere nette heren alleen de dvp die wijze grijze niet beschrijft op haar verzoek dat ze een ft nooit aanbied en als hij dat wil geloven is dat zijn goed recht de tijd zou het leren

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #116 Gepost op: 2 februari 2014, 13:53:20 »
Er zijn er ook die zeggen dat ze niet ziek zijn en énkel en alleen met jou neuken zonder condoom (zelfs niet met hun vriendjes - niet-hoerenlopers -).  Ach... ik heb het allemaal al gehoord.  Voor hen is het een "bindmiddel" maar zoals ik al schreef mag je je daar gelukkig bij voelen als je het risico weloverwogen aanvaard.  Lees dit ook niet als een terechtwijzing want ik praat niet van horen zeggen maar heb enige tijd mijn ballenverstand geruild voor mijn bovenkamerverstand  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #117 Gepost op: 2 februari 2014, 15:29:35 »
Er zijn er ook die zeggen dat ze niet ziek zijn en énkel en alleen met jou neuken zonder condoom (zelfs niet met hun vriendjes - niet-hoerenlopers -).  Ach... ik heb het allemaal al gehoord.  Voor hen is het een "bindmiddel" maar zoals ik al schreef mag je je daar gelukkig bij voelen als je het risico weloverwogen aanvaard.  Lees dit ook niet als een terechtwijzing want ik praat niet van horen zeggen maar heb enige tijd mijn ballenverstand geruild voor mijn bovenkamerverstand  :douchen.

eideren raker (ijsbeer) wandel op zijn eigen manier sexefun en het belangrijkste is om ieder in zijn eigen waarde te latten of ze nu nm nz pm pz of ze denken dat ze de enige zijn waar de dvp het bij doet het is ma waar je zelf in geloof . en als jij een dvp met respekt behandel kan ze met bepaalde klanten en dat zijn we gewoon allemaal Rakers maak geen valse elisies het draaid gewoon om de euro's zeker wat veder gaan als bij een ander .in de p seks is meer mogelijk als bij je thuis ma sommige dinge moet je voor je zelf houden  :lol_hitting:

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg op een Zaterdagavond
« Reactie #118 Gepost op: 2 februari 2014, 19:42:58 »
Komende vanuit Hamminkeln, waar ik in Villa Marisol de BBQ-party had bezocht (lees http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1163.msg45290#msg45290), leidde mijn terugweg me langs de vulkaan.
 Ik arriveerde er om 00:30 en ik had volgens mij ergens een verkeerde afslag genomen. Dit leek eerder op het Taksimplein in Istanbul. De migrantendichtheid benaderde op dat moment wel de 95%.
 
 Nu had ik ook afgesproken hier eens de illustere Duisbug Spesjalist te ontmoeten om eens wat meer inside informatie over de Vulkaan uit eerste hand te ontvangen. Bovendien zou hij mij een encryptie sleutel overhandigen om zijn forumteksten gemakkelijk naar ABN over te zetten.
 
 De Duisburg Spesjalist stelde voor ons gesprek op het overdekte terrasje van de Vulkanimbiss voort te zetten en haalde er twee drankjes bij. De voertaal om ons heen was Turks en Koerdisch, de sfeer kan ik het best als levendig omschrijven. Het gaf de vulkaan een leuf bazaarambiënte. We hebben zeker 45 minuten met elkaar zitten praten, ervaringen uitgewisseld en herinneringen aan de oude vulkaan opgehaald. Daarna namen we afscheid, want uiteraard wilde ik wel nog wat WG-DNA achterlaten.
 
 Ik ging rechtstreeks naar de kamer van XXX, waar ik 2 dagen geleden nog voor slechts EUR 30,= van een FT’tje had mogen genieten. Helaas was XXX vandaag niet (meer?) komen opdagen. Optie B dan maar: Fatish. Zij stond net met een klant te praten en om dan maar een beetje op de achtergrond te gaan staan wachten vond ik nu ook kansloos. Bovendien leek het me niet onverstandig om Fatish te laten merken dat het niet altijd een “sure bet” kan zijn. Dus ik vervolgde mijn speurtocht en kwam in Haus 21-23, Kamer 19, bij Jessica terecht.
 
 Naam : Jessica
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Bulgaars
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart,licht krullend tot net over de schouders
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : super-skinny, 41 Kg, maat 30, B-cups
 Service: PZC/ NMC/ 69/ COB
 Voordelen:
 Nadelen: geen TZ
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Jessica is pas sinds 5 dagen in Duitsland en spreekt geen enkele moderne taal. Mijn 40 woordjes Bulgaars braken enigszins het ijs en voor de rest moesten we het met internationale lichaamstaal en handengebaren doen. Jessica’s kamer beschikt over een bidet en daar waste ze zich netjes vooraf aan. Keurig.
 
 Jessica's PZC is wel lekker en ze kriebelt gelijktijdig ook lekker je klokkenspel. Alleen gaat ze niet te lang door. Net als ze goed bezig is dan wisselt ze weer af naar iets anders. Ze heeft een heerlijk mals naturel vochtig poesje. Ondanks dat ze zich net gewassen had, was ze ongelofelijk nat en soppig. Dat was heerlijk om mee te spelen. Een vingertje erin hield ze echter tegen. Toen mijn orgasme naderde bood ze uit zichzelf aan alles over haar heen te spuiten. Nou, dat was niet aan dovemansoren gericht, met als gevolg dat Jessica zich daarna weer uitgebreid aan het bidet kon gaan wassen. Ook had ze er geen problemen mee nog even voor wat fotootjes te poseren. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze[/font]
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2014, 19:49:23 door Wijze grijze »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #119 Gepost op: 6 februari 2014, 18:08:42 »
het is weer is tijd om de waarheid onder ogen te zien  :-\ de bezetting in duisburg is matig nou matig er werken nog zo 200 dames op de vulkaan 17-19 telt veel legen kamers . daarin tegen begin eros 26 zich weer Leker te vullen . 23-25-27 vulkaanstrasse de opgeknapte getto  :cheer: is daarin tegen goed gevuld alleen zit er niks wat mijn aanspreek ik houw van blond blank of zonebank bruin frisse jonge dames zoals in lr. ma niet van bejaarden nou bejaarden  :17: de dvps spraken mijn daar gewoon niet aan  :mistress

11 en 21 maken gebruik van deze gelegenheid om de kamers te renoveren ik zag in 11 dat er  :douchen geplaatst werden op de kamers . wat mijn het laatste half jaar wel opval is dat het onderhoud van 17-19 vulkaanhuisen sexpallas zwaar tegen val in 17-19 is er al lang een raam kapot als je via het nieuwe gedeelte na het oude loop boven over en dan heb ik het over het oude vulkaanhuis boven buiten deur . in sexpallas liggen de tegels los op de trappen en worden de trapleuningen met plakband vast gehouden triest er is genoeg tijd om iedere kamer een likje verf te geven in deze periode . ik denk dat er nog een tijd kom dat de getos er beter uit zien als 17-19-eros 26 en het vulkaanhuis .

veder is het niet spanend tussen de 2 motor clubs de gok hal van eros 26 moet sluiten om 01.00 uur en er zijn 2 kasten verdwenen ze worden scherp in de gaten gehouden . en ik heb er een nieuw schatje bij mia

veder kijk ik uit naar de lente gewoon weer leker rond kunnen lopen in mijn polo op de vulkaan alles weer normaal gevuld  :movingtits