Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 565165 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eindejaarsoefening in de Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #90 Gepost op: 29 december 2013, 17:00:07 »
Nadat ik samen met Krukar uit Heaven7, enigszins ongelukkig door de povere line-up (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg43693#msg43693 ), vertrokken was, arriveerden we tegen 21:00 op de Vulkan. Er was nog parkeerplek op de binnenplaats van 17-19.
 
 De laatste keer dat Krukar hier geweest was, was nog voor de tijd, van de aanbouw achter 17-19, Sexxxpalace bestond nog niet en de hal 26 was nog een gewone loods. Leuk om zo iemand dan een tour touristique te geven.
 
 Na een algemene eerste indruk, stelde ik voor om maar aan het begin van de straat te beginnen. De huisnummers 11, 13 en 15. En wie troffen we daar op haar krukje op de benedenverdieping? Fatish. “Hé, Holländer, alles klar? Hast du deine Banane mitgebracht?" En meteen werd de staat van Wijze Stijve geïnspecteerd. Ok, Krukar, kleine onderbreking van uw rondleiding. Uw gids dient even een kleine werkbespreking met een van de plaatselijke ondernemers door te voeren. Gelieve over een half uur voor de Imbiss op me te wachten.
 
 Fatish beklaagde zich over de verharde concurrentiestrijd. Na goede eerste weken, merkt ze nu dat het nieuwe er voor veel bezoekers een beetje af is en dat ze minder klanten per dag krijgt. Haar service naar mij toe is echter nog steeds van absoluut saunaclubniveau. Tongzoenen en diverse standjes, afgewisseld met regelmatig PZC en 69. Extra wasje nog eens op het bidet voordat we beginnen en absoluut geen tijdsdruk. Nu wilde ik dat niet onnodig uitbuiten, vooral omdat de druk ook navenant groot was, na een dagje droogstaan in Heaven7. Dus na een half uurtje was het feestje afgelopen en kon ik me weer bij Krukar vervoegen om onze tour te vervolgen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Krukar had op eigen houtje alweer een paar huizen verkend en wist te berichten dat enkele dames hem voor de standaardprijs van EUR 30,= o.a ook PZC of zelfs anaal hadden aangeboden. We vervolgden onze tour en het aantal interessante dames steeg bij elke hoek die we omsloegen of etage die we betraden.
 
 Vooral de aanbouw achter Haus 17-19 leek wel een eindexamenfuif van de verzamelde Europese vrouwelijke 18-20 jarige prom queens. En dan allemaal verpakt in weinig verhullend textiel.
 
 Tussendoor laste ik als volleerd toeristenleider natuurlijk een rustmoment in. Niet om een tapijten weverij te bezoeken of de plaatselijk leren jassenverkoper, maar de lokale Vulkanimbiss met verwarmd terras. Hier vulden we ons vloeistofpeil aan en evalueerden de tot dan toe opgedane ervaringen. Krukar leed onder een inputdata overflow, want hij begon sommige locaties en bijbehorende dames al door elkaar te halen.
 
 Op de eerste verdieping van Haus 17-19 werd ik door een Turkse lady herkend als de Sittenkommissar die haar de vorige keer over haar hele lichaam gefouilleerd had. Of ik dat niet nog eens wilde herhalen? Ik suste haar, drukte haar in spread eagle tegen de muur en vertelde dat ze niets mocht verraden want ik was nu onderweg als Special agent “Smart Grey”.
 
 Uiteindelijk belandde ik met Krukar wederom in loods 26, alwaar hij besloot zich van de kwaliteiten van een van de aanwezige dames te overtuigen. Daarna had hij nog wat andere dames op het oog en zou dan naar zijn hotel in Dortmund doorrijden om op Zondag wederom Pauschalclub Bochum aan te doen. Aldus namen we afscheid.
 
 Zelf ging ik terug naar Haus 25 Kamer 11 (1ste verdieping). Want daar had ik eerder Monika gezien. Een klein Bulgaars kruimeltje.
 
 Naam : Monika
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart + Bruin, sluik tot net over de schouders
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34, B-cups
 Service: PZC/ 69
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 
 We hadden Monika tijdens de eerste rondgang samen met een Bulgaars collegaatje ontmoet en leuk met elkaar geginnegapt. Ik wilde me echter nader met haar bezighouden en ze ging akkoord met PZC en NMC. Haar kamer viel positief op doordat alles netjes opgeruimd was. Monika had zelfs plantjes op de vensterbank staan. Er was een bidet aanwezig waar ze zich netjes uitgebreid aan ging wassen. Ze bood uit zichzelf aan dat ik haar ook mocht likken. Tevens had ze geen bezwaar tegen twee vingers in haar poesje. Haar PZC kwaliteiten zijn goed; zeer afwisselend en vooral haar spel met haar tong en je ondertussen geil aankijkend is zeer opwindend. Ze heeft een knap gezichtje met donkere kattenogen. Al met al was het niet onaardig, met als kleine domper, maar uiteraard heel legitiem, dat ze me herinnerde dat de tijdsduur van 20 minuten bijna bereikt was. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

en waarom meld je niet even dat je kom kunnen we een keer een biertje doe ma je ben het met me eens he de vulkaan was verrassend en dat blijf altijd zo 

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #91 Gepost op: 29 december 2013, 18:01:42 »
Graag had ik met je afgesproken en we gaan elkaar zeker nog eens ontmoeten. Dit was echter een spontaan bezoekje omdat we in Heaven7 vandaag niet aan onze trekken waren gekomen. Ik was er zelf van 21:00 – 00:15. Krukar is waarschijnlijk nog langer gebleven.

Maar je hebt gelijk: de Vulkaan is “like a box of chocolates: you never know what you will get”.


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrassewaarschuwing meer verkeers- controles op de vulkaan
« Reactie #92 Gepost op: 10 januari 2014, 13:34:44 »
geachte lotgenoten strengere verkeers-controles in Duisburg    wat mijn de laatste tijd op val is dat er meer verkeers- controles zijn in duisburg ze worden rijdend uit gevoerd .er wordt na je auto papieren gevraagd ze kijken in je pupillen en als ze het vermoeden hebben dat je drugs heb gebruik nemen ze een uitstrijkje van je wang slijm  ze nemen ook een blaas test af om de promillage van de alcohol te kijken . er wordt nog niet na de groene milieu sticker gekeken . ik heb woensdag gevraagd waarom ze daar niet na kijken het antwoord daarop was dat ze dat wel gaan doen spoedig .

een ieder is dus gewaarschuwd

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #93 Gepost op: 10 januari 2014, 14:15:01 »
En als het weer slechter wordt ook de verplichte winterbanden en in Beieren mag je niet zonder condoom geblazen worden en roken is ook al uit den boze in de trappenhuizen.


Is er nog geen minister ter bescherming van de burgers tegen een opdringerige overheid die zich met alles in je persoonlijk leven wil bemoeien ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline hoerenloper

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #94 Gepost op: 10 januari 2014, 14:26:18 »
Geen probleem, zo'n groene sticker heb ik toch al lang op de auto zitten en voor volgende week vrijdag heb ik reeds een afspraak bij de garage om mijn winterbanden te laten monteren.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #95 Gepost op: 10 januari 2014, 15:25:05 »
Geen probleem, zo'n groene sticker heb ik toch al lang op de auto zitten en voor volgende week vrijdag heb ik reeds een afspraak bij de garage om mijn winterbanden te laten monteren.


Nou nog een alcoholslot, een clean verklaring van het CAD en een verklaring van goed gedrag en een kusje van de kleuterjuffrouw en dan mogen we van de overheid veilig naar Duisburg.


Let wel op banden staat een snelheidsaanduiding en wanneer dat lager is dan wat je auto kan dan moet je een sticker op je voorruit hebben dat je niet harder mag dan bv 210 km/h.


En de Duitse Autobahn sticker die komt eraan van Merkel, dus nog even en je kunt door de voorruit niet meer kijken van de stickers en heb je een overdekte  aanhanger nodig voor het vervoeren van je papierwerk omdat dat niet nat mag worden en dan mag je niet harder zeker dan 80 km/h vanwege je aanhanger.


De overheid word met de dag gekker. duurder kunnen ze het niet maken en ook niet makkelijker.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #96 Gepost op: 10 januari 2014, 16:58:57 »
Dan moet je eens naar een Belgische overheidsdienst gaan.  :111:
We werken hard, iedere werkdag meneer.
We zijn iedere werkdag van het jaar open meneer.
Druk dat het is, kijk maar eens ... naar een stapel documenten wijzen waar iedere week het stof wordt van afgenomen door de poetsvrouw...


Als je dan een poging neemt van 23 december tot 3 januari te bellen, krijg je ... geen antwoord ... te druk met te werken waarschijnlijk .. als je langs gaat zijn ze niet open ...


Ze maken het toch makkelijker voor ons, ze sturen ieder jaar automatisch een bruine/blauwe envelop en ze rekenen je netjes voor hoeveel je hen moet...
En indien je ook het voorrecht had gehuwd te zijn, dan ehb je nog een dienst die hier zo mooi DAVO noemt, dienst voor achterstallige vorderingen en onderhoudsgelden, die sturen me iedere maand twee maal de afrekening, dus zeg eens dat ze het niet makkelijk maken.. en ze maken het tegelijk iedere maand duurder...


ik verhuis zo spoedig ik kan naar Thailand ... daar kan ik ook fotoselectors maken verdorie, daar betaal je je ex geen alimentatie, vriezen de ballen niet van lijf, daar heb je geen auto en vignet nodig, daar strompel je zat van de bar naar je hotel, en daar neuk je voor een tiende van de prijs van de BENEDE...


Ik voel iets ... a mijn ei ligt op mijn stoel, dat is met deze dan ook weer geklaard....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #97 Gepost op: 10 januari 2014, 17:09:02 »
Goed gegokt of opgezocht Sexmachine.
Thailand heeft geen alimentatieverdrag met NL, Filipijnen wonderbaarlijk genoeg wel  :-\ .


Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #98 Gepost op: 10 januari 2014, 17:35:33 »
Goed gegokt of opgezocht Sexmachine.
Thailand heeft geen alimentatieverdrag met NL, Filipijnen wonderbaarlijk genoeg wel  :-\ .


Groet, Foots  :cochon
Niks opgezocht, maar als er toch al een verdrag moest zijn, dan koop ik daar wel een ambtenaar om om van naam te veranderen.


boomboommachina of zo  :pica :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #99 Gepost op: 10 januari 2014, 17:53:33 »
Goed gegokt of opgezocht Sexmachine.
Thailand heeft geen alimentatieverdrag met NL, Filipijnen wonderbaarlijk genoeg wel  :-\ .


Groet, Foots  :cochon
Niks opgezocht, maar als er toch al een verdrag moest zijn, dan koop ik daar wel een ambtenaar om om van naam te veranderen.


boomboommachina of zo  :pica :dance2


Ik heb het al voor je opgezocht.
U heet daar: "เครื่องเพศ"


Lijkt me best lastig voor een westerling om dat te vinden.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanstrassewaarschuwing meer verkeers- controles op de vulkaan
« Reactie #100 Gepost op: 10 januari 2014, 23:55:54 »
geachte lotgenoten strengere verkeers-controles in Duisburg    wat mijn de laatste tijd op val is dat er meer verkeers- controles zijn in duisburg ze worden rijdend uit gevoerd .er wordt na je auto papieren gevraagd ze kijken in je pupillen en als ze het vermoeden hebben dat je drugs heb gebruik nemen ze een uitstrijkje van je wang slijm  ze nemen ook een blaas test af om de promillage van de alcohol te kijken . er wordt nog niet na de groene milieu sticker gekeken . ik heb woensdag gevraagd waarom ze daar niet na kijken het antwoord daarop was dat ze dat wel gaan doen spoedig .

een ieder is dus gewaarschuwd
Het zal wel meevallen allemaal.

Persoonlijk heb ik al een keer of 10 een controle mee mogen maken. Met name diep in de nacht (na drieeën)  zie je de politie veel vaker dan tot pak 'm beet een uur of 2 's nachts. Verder vind ik dat er niet zoveel ruchtbaarheid aan gegeven hoeft te worden. De doorgesnoven drugskikkers kan ik missen als kiespijn evenals lui die het spul slechts koerieren en ook alcoholmobilisten hoeven niet op mijn sympathie te rekenen. De marges om gesnapt te worden liggen dermate ruim dat een ieder makkelijk een biertje of drie a vier kan consumeren voordat de controle apparatuur alarm slaat.

Met drugs op(stap) je zelf in Dld begeven is natuurlijk sowieso zelf vragen om problemen. Maar ook dat valt wel mee. Ik herinner me de politie controles in maart / april 2013 nog wel. Heel veel polizei, maar het gebruik van drugs nam er niet door af. Terwijl politie mensen alles in de gaten hielden wat de drie Rld straten daar in en uit ging rook je net zo vaak als anders die typische lucht van brandende Cannabis Sativa.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #101 Gepost op: 11 januari 2014, 00:14:29 »
Ik vind vooral de controle op pietleuterige onbenullige stomme overheidsregels zoals milieu sticker (denk je dat een milieusticker bedraagt aan een groener klimaat, laat me niet lachen) en op winterbanden bij 15 graden omdat het 1 december is geweest of het autobahn vignet of 5 km te hard en dat soort onzin vervelend doenerij van de overheid.


Groet, Foots  O0




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg op een Donderdagavond
« Reactie #102 Gepost op: 17 januari 2014, 18:35:55 »
Vanuit Golden Time in Brüggen is het iets meer dan 50 Km tot aan de Vulkan. Op deze Donderdagavond om 00:30 was het er echter uitgestorven. Om niet teveel in herhaling te vallen, besloot ik eerst maar eens een rondje door Haus 25 en 17-19 te maken. Dat viel echter zwaar tegen, niet echt veel dames, maar gezien de sporadisch aanwezige wandelaars was dat, vanuit damesstandpunt bezien, heel begrijpelijk. Het prijspeil wordt ook navenant aangepast en de service ook. De wervende spreuk luidt steeds meer: Französich natur. (=PZC)

Nog helemaal loom van de ontspannende dag in Golden Time (dat lees je hier) trok het vooruitzicht om nog eens alle trappen van Sexxxpalace te doorklimmen me ook niet echt. Dus nog effe Haus 11 en 13-15 checken. En alsof het lot het zo beschikt had, loop ik daar Fatish tegen het lijf. Tsja dan moet het maar zo zijn. Nadat ik er de afgelopen maanden wat vaker geweest ben, was er wat tijd voor een wat persoonlijker praatje, zeker ook, omdat Fatish nu toch wat beter haar taal beheerst. Mooi om te horen, dat ze haar draai min of meer gevonden heeft en ze tevreden is. Als het allemaal klopt wat ze vertelt, dan heb ik er ook een goed gevoel bij.

Qua service kan Fatish zich dus helemaal meten met elke saunaclubdame. Vergaf ik eerder vandaag 2 maal een 8,5/10, Fatish verslaat ze met een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 . En prijstechnisch ook nog eens.

Oproep
: Misschien kan een van de kenners hier eens een algemeen verhaal formuleren over de beste tijden om de Vulkaan te bezoeken. Als ik ooit veel tijd over heb, wil ik wel eens een toeristische routebeschrijving maken: Hoe zie ik de hele vulkaan en klim zo weinig mogelijk trappen?
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2014, 18:52:17 door Wijze grijze »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #103 Gepost op: 17 januari 2014, 20:55:46 »
11-13-15 vin je inderdaad top dames met sauna club ervaring op kamer 105 zit er een op kamer 305 en op kamer 106 op kamer 009 lisa ja de vulkaan daar kan geen een sauna club tegen op neem betty huis 25 de duitse vicky kamer 511 nieuwe vulkaanhuis en zo zul je in elk huis wel wat vinden wat ik jamer vin aan de info van wijze grijze is dat hij er geen kamer nr bij noemt ben een dag nr aan het plaken geweest in 11-13-15 ma meneer wil alles voor zich zelf houden eigenheimer  :o

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg op een Donderdagavond
« Reactie #104 Gepost op: 17 januari 2014, 21:12:58 »
Vanuit Golden Time in Brüggen is het iets meer dan 50 Km tot aan de Vulkan. Op deze Donderdagavond om 00:30 was het er echter uitgestorven. Om niet teveel in herhaling te vallen, besloot ik eerst maar eens een rondje door Haus 25 en 17-19 te maken. Dat viel echter zwaar tegen, niet echt veel dames, maar gezien de sporadisch aanwezige wandelaars was dat, vanuit damesstandpunt bezien, heel begrijpelijk. Het prijspeil wordt ook navenant aangepast en de service ook. De wervende spreuk luidt steeds meer: Französich natur. (=PZC)

Nog helemaal loom van de ontspannende dag in Golden Time (dat lees je hier) trok het vooruitzicht om nog eens alle trappen van Sexxxpalace te doorklimmen me ook niet echt. Dus nog effe Haus 11 en 13-15 checken. En alsof het lot het zo beschikt had, loop ik daar Fatish tegen het lijf. Tsja dan moet het maar zo zijn. Nadat ik er de afgelopen maanden wat vaker geweest ben, was er wat tijd voor een wat persoonlijker praatje, zeker ook, omdat Fatish nu toch wat beter haar taal beheerst. Mooi om te horen, dat ze haar draai min of meer gevonden heeft en ze tevreden is. Als het allemaal klopt wat ze vertelt, dan heb ik er ook een goed gevoel bij.

Qua service kan Fatish zich dus helemaal meten met elke saunaclubdame. Vergaf ik eerder vandaag 2 maal een 8,5/10, Fatish verslaat ze met een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 . En prijstechnisch ook nog eens.

Oproep
: Misschien kan een van de kenners hier eens een algemeen verhaal formuleren over de beste tijden om de Vulkaan te bezoeken. Als ik ooit veel tijd over heb, wil ik wel eens een toeristische routebeschrijving maken: Hoe zie ik de hele vulkaan en klim zo weinig mogelijk trappen?

het licht er een beetje aan waar je van hou op een vrijdag en een zaterdag is de bezetting het best ma het ziet er dan ook leterlijk zwart van de wandelaars als je met een dvp staat te praatten staan er gelijk een paar andere mee te luisteren op een door de weeks dag is het wat rustiger ma er zit dan nog genoeg dinsdag is de meest rustige dag ma goed de vulkaan is top relatief goedkoper als een sauna club en je houd je condietsie op peil en als je thuis kom slaap je zo in al die trapen  :017: