Auteur Topic: Linnéstraat 50, Sharon  (gelezen 52857 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 50, Sharon
« Gepost op: 26 maart 2013, 09:55:48 »
Om duidelijk te zijn, dit is niet de Sharon waarover hier al een topic bestaat.
Gisteren namiddag een bezoekje gebracht aan deze jonge dame. Ze is ongeveer 20 jaar oud, B of C Cup, ongeveer 1,60 m lang, zwart haar, Afrikaans.

Eigenlijk wil ik niet veel tijd aan deze dame besteden. Komt afspraken niet na. Ze vroeg 25€ voor pijpen en neuken. Ik vroeg of ze volledig naakt ging en ze antwoordde OK. Toen ik me uitkleedde ging ze terug voor haar TV zitten en zei dat ik maar moest roepen als ik klaar was. Dat viel dus al wat tegen dus.  Daarna hield ze ook haar BH + bikini aan. Toen ik er een opmerking over maakte dat we afgesproken haaden dat ze volledig naakt ging, trok ze haar borsten er half uit. Ik mocht ze echter niet aanraken.
Het pijpen duurde Max 1 minuut en toen ging ze op haar knieen zitten en zei me haar te neuken. Ze zat er echter heel ongeïnteresseerd bij. Na een paar minuten begon ze al te zagen dat het lang duurde. Ik zei haar dat ze misschien wat actiever mocht zijn. Daarop antwoordde ze dat zij niet moest neuken maar ik. Ze zei me dat ze alleen voor een goede positie moest zorgen en dat voor de rest ik haar maar moest neuken.
Voor mij was toen de maat vol. Ik heb me aangekleed en ben het afgebold. Alhoewel dat ze nog probeerde de "schade" te herstellen, heb ik haar geen blik noch woord gegund.

Besluit: Als je het mij vraagt is het een te meiden dame. De prijs van 25€ is idd niet veel, doch normaal voor deze buurt, werd door haar voorgesteld en een bijkomende afspraak van helemaal uitkleden werd niet nageleefd. Andere dames zoals Lisa op Nr 45 leveren wel reeds een deftige/goede service voor deze prijs.

Groeten,

Nico64
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2013, 10:30:13 door nico64 »