Auteur Topic: Koopliedenstraat Lana  (gelezen 3000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Lana
« Gepost op: 5 augustus 2011, 15:51:46 »
plaats van tewekstelling: Koopliedenstraat
Naam: Lana
Nationaliteit: Litouwse
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Groen
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: a - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC, alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Het was gisteren pas heel laat in de nacht toen ik de beroepswerkzaamheden kon stopzetten. Ik vond dat ik het verdiend had en ging de koopliedenstraat dan maar bezoeken. Allesandra, waar ik vorige keer mee kamerde was er ook maar die leek me niet meer te kennen.

Na daar even vertoefd te hebben, viel mijn oog op Lana. Lana is een heel mooi meisje maar zonder babegehalte, zonder franjes. Aan haar gedragingen kon ik afleiden dat ze nog maar pas actief is. Dit bevestigde ze later ook toen ik het haar vroeg. De voertaal is een heel klein beetje Engels.

Op de kamer vroeg ik of ik haar mocht uitkleden. Dat was prima voor haar en onmiddellijk zag ik die onwennigheid. Ik probeerde haar op haar gemak te stellen. Ik duwde haar op bed en kwam naast haar liggen. Haar hand begeleidde ik maar naar kleine Roberto want dat deed ze zelf niet. Ze begon dan maar wat te trekken en zo kwam er wat meer leven in...

Het pijpen was zonder meer goed. Geen verfijnde techniek maar ze toonde veel inzet. Het neuken heb ik afgemaakt in twee standjes. Lana doet echt goed mee en maakte er hier ook het beste van.

Lana is dus seksueel NOG geen hoogvlieger. Ze zit ook nog niet zo lang in de prostitutie. Deze meid toont echter bakken inzet en probeert je waar voor je geld te geven. Op de klok kijken doet ze ook niet en ik stapte tevreden weg.
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2011, 15:59:36 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Lana
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2011, 00:48:33 »
Met het goede weer was ik nog eens in de nacht naar de Koopliedenstraat gereden. Dat was trouwens weer meer dan een week of 2 geleden...

Ik koos voor Lana met haar had ik al het genoegen. Ze had me dus al eens gepakt! ;D

Ik merkte een lichte verbetering van de service bij Lana. Het is een leuk meisje waar ik al eens graag mee kamer. Toch geen echte topper maar wel sympathiek en niet de slechtste...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...