Auteur Topic: Linnéstraat 045, Lisa  (gelezen 34380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 045, Lisa
« Gepost op: 20 november 2012, 23:26:18 »

 
[box title=LISA]
Land:             NIGERIA
Taal:              ENGELS, NEDERLANDS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]

 
 

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 045, Lisa
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2013, 14:32:36 »
Vrijdag rond 15.45 Hr eens binnengestapt bij deze mooie verschijning. De prijs was 25€ voor p+n. Lisa is een lieve meid die nogal graag babbelt, ook tijdens de seks, doch ik heb het niet als storend ervaren. Ze heeft al enige ervaring in het vak.
Voor 25€ moet je geen uitgebreide service verwachten. Na een korte babbel en het uitkleden dus onmiddellijk bed op. Ze bracht met haar mond onmiddellijk een cd aan en begon aan een verrassend goede pijpbeurt. Ze ziet er zeer goed uit en het zicht in de spiegel naast het bed was opwindend. Ze pijpte zeer variabel en keek me ook regelmatig aan. Mijn ervaring leert mij dat eens je klaargekomen bent, het "game over" is. Daarom probeerde ik mij enigszins in te houden om zo lang mogelijk van deze meid te kunnen genieten. Na een 5tal minuten stelde ze voor om te neuken. Aangezien we geen aantal standjes overeengekomen waren, probeerde ik of meerdere mogelijk waren. Het bleek geen probleem. Eerst zijwaarts, dan missio om uiteindelijk in doggy het af te maken. Ze kreunde af en toe lekker mee.  Hierna hebben we nog even gebabbeld, ons opgefrist (zij waste zich uitgebreid, dus qua hygiëne zit het bij haar wel goed) hetgeen het uiteindelijk een leuke sessie maakte.

Besluit: Lisa is een knappe jonge dame, die voor slechts 25€ al een goede service geeft. Binnenkort eens horen of er nog meer servicemogelijkheden zijn.
Herhalingsgevaar: 200%

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 045, Lisa
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2013, 09:56:42 »
Vorige week nog eens binnengestapt bij Lisa. Ze herinnerde zich mij nog. Nu gekozen voor een iets uitgebreider menu. Ik betaalde haar 40€ voor P+N, beffen, ...
Na het uitkleden en een korte babbel gingen we het bed op waar zij na wat geknuffel begon aan een stevige pijpbeurt. Na enkele minuten zijn we dan overgegaan in 69. Ze rook lekker fris. Ondertussen kreeg ze me goed geil en ze genoot blijkbaar ook van het beffen. Ondertussen werd ik zo geil dat ik ze wou neuken. Ondanks dat ze een nauw kutje heeft  bleek glijmiddel niet nodig. Meerdere standjes (ze doet alles en hoeveel je wil, zijwaarts, missio, doggy,...) maakten er een echt hete stoeipartij van. Ze houdt wel van wat "dirty talk" tijdens het neuken. Ondertussen deed ze lekker mee en bracht me naar een heerlijk hoogtepunt. Ik mocht nog even "in" haar blijven nagenieten, wat ik toch plezant vind. We zijn nog even op bed blijven liggen. Het is echt een aangename meid die graag lacht.
Achteraf ontdeed ze me van mijn condoom en begon ze zich uitgebreid te wassen. Dat kon ik ook aan de lavabo. Vervolgens heb ik mij rustig aangekleed, ondertussen hebben we nog wat gelachen, en met een kusje afscheid genomen.

Besluit: Voor mij een zeer goede ervaring, zonder tijdsdruk of wat dan ook. Mij zal ze in ieder geval nog terugzien.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 045, Lisa
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2013, 11:04:54 »
Als je in Brussel goed zoekt vind je dus echt wel toppertjes... :laydown