Auteur Topic: Linnéstraat 138, Beyounce  (gelezen 2784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 138, Beyounce
« Gepost op: 21 november 2012, 10:24:08 »
Gisterennamiddag rond 15.45 hr een bezoekje gebracht aan deze jonge dame van ongeveer 20 jaar. Aan de venster zag ze er best wel leuk uit. Slank, B cupje, goed uitziend, ... Ze is afkomstig uit Nigeria.
Eerst naar de mogelijkheden gevraagd. Voor 25 Euro deed ze p+n. Hiervoor kun je eigenlijk niet weigeren, noch je achteraf beklagen. Ik vroeg of er ook meer mogelijk was, doch daar kon ze niet direkt op antwoorden. Ze vroeg wat ik dan wel zou willen. Omdat het gesprek niet echt vlot verliep dan maar voor de p+n voor 25 euro gegaan. Mocht de ervaring echt positief zijn, dan kan ik achteraf nog eens terugkomen voor een uitgebreidere sessie dacht ik zo.
Nadat ik me uitgekleed had deed ze haar slipje ook uit. Haar bh'tje hield ze aan. Ik had eigenlijk geen goesting om te vragen of ze dat ook wou uitdoen, om de discussie over meer geld te vermijden.
Ze vroeg me op bed te gaan liggen en is dan begonnen met wat strelen over mijn jongeheer. Van zodra hij wat leven vertoonde deed ze de cd er over en begon ze met pijpen. Dit stelde eigenlijk niet veel voor. Na een minuut of 2 stopte ze al en wou ze dat ik haar zou neuken. Ze wou zich neerleggen, maar ik maande haar om on top te komen. Tja, je mag toch iets zelf doen voor je centen dacht ik zo. Uiteindelijk zat ze toch op mij en voorzichtig ging ze op en neer. Op een gegeven moment dacht ik dat ze pijn had, maar dat bleek niet zo.
Na enkele minuten zijn we dan overgeschakeld naar missio, omdat zij dat vroeg. Terwijl ik, toch eerder rustig, stootte zei ze verschillende malen "shit". Ik vroeg nogmaals of ze pijn had maar ook nu zei ze van niet. Iets later heb ik dan mijn cd'tje volgespoten, in missio dus.
Achteraf vroeg ik haar waarom ze verschillende malen shit zei. Ze antwoordde me dat ik vrij lang geneukt had. Dat vond ik vreemd want ik denk dat de sessie ongeveer tien minuten geduurd heeft. Dacht ze misschien dat ik na vijf keer stoten klaar ging zijn?

Besluit: de service van de juffrouw is matig te noemen, waarschijnlijk ook omdat ze volgens mij nog vrij onervaren is. Voor wat meer geld zal ze zich waarschijnlijk wel helemaal uitkleden, maar ik denk niet dat ze in staat is je een topsessie te laten beleven zoals Delphine dat kan, want ik denk niet dat ze van slechte wil was. Gewoon te onervaren.
Dus, als je een leuk uitziende, gekleurde jonge dame voor weinig geld wil neuken, is dit een mogelijkheid en neem je (gezien de prijs) de mindere zaken voor lief.

groeten

Nico64

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Linnéstraat 138, Beyounce
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2012, 13:43:54 »
Dank voor je recensie maat! In Brussel is wel degelijk meer te zien dan alleen maar de Aarschotstraat...