Auteur Topic: Aarschotstraat 118, Valentina  (gelezen 50972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 118, Valentina
« Gepost op: 5 januari 2013, 06:08:12 »

 
[box title=VALENTINA]
Land:             BULGARIJE
Taal:              FRANS, BULGAARS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC
[/box]

[box title=pro en contra]
+Vaste waarde in Brussel.
-Geen extra's.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2013, 13:47:17 door mechelen »

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 128, Valentina
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2013, 13:50:01 »
Na een ietwat mislukte wandelgang in Seraing en Luik, ben ik onlangs bij deze dame binnengestapt. Ik had ze al langer gespot en regelmatig getwijfeld om binnen te stappen. Vorige week zag ze er zo lekker uit dat ik besloot binnen te gaan. Het tarief was 40€ voor p+n. Ik gaf haar 50€, waarmee ze blij was.
Nadat ik eerst naar het toilet was geweest en me een beetje opgefrist had aan de lavabo, terug naar het kamertje getrokken waar zich ons avontuurtje zou afspelen. Het zijn kleine doch voldoende grote ruimtes met een normaal bed (al niet slecht voor de A straat). Er bevond zich een elektrisch vuurtje in het kamertje en ze vroeg me of de temperatuur binnen goed was. Voor mij was ze perfect.
Nadat we uitgekleed waren nodigde ze me uit op bed. Ik mocht met haar heerlijke (echte!!) borsten "spelen" :movingtits. Ze genoot er blijkbaar van want na een tijdje trachte ik haar ook te vingeren (wat ze toeliet) en ik merkte dat haar kutje al lekker nat was. Zij begon me ondertussen ook sensueel te strelen en na enige tijd richtte kleine Nico zich naar de hemel ;). Een beetje later heeft ze dan een cd aangebracht en is ze begonnen met een verdienstelijke pijpbeurt. Ondertussen bleef ik haar lekker vingeren, wat soms licht gekreun van beide zijdes met zich meebracht. Een tijdje later stelde ze voor om te neuken en ze vroeg hoe ik wou beginnen. Ik liet haar on top :tietjes beginnen zodat ik nog wat met die fantastische D cup kon "spelen" :)). Ze bereed me zo lekker afwisselend (ze kuste me ook hier en daar op mijn lichaam, nek,...), keek me geil aan, ... dat ik ze na een tijdje moest temperen of ik zou mijn cdtje reeds volgespoten hebben. Ze stelde dan doggy voor hetgeen ik weer helemaal zag zitten. Toen ze voor me zat viel me haar ongelooflijk lekker lichaam weer op. Ik liet kleine Nico in haar poesje glijden en genoot met volle teugen van deze lekkere Bulgaarse stoot. Om niet te snel klaar te komen onderbrak ik soms het stoten om met haar borsten te spelen, haar te kussen (geen TZ), ... ze vond het allemaal geen probleem. Gewoon lekker sexen ;D. We kregen er niet genoeg van (ik al zeker niet :-P) en ze wou nog in missionaris neuken. No problem baby. Onze lichamen lagen lekker in mekaar, we kusten en knuffelden mekaar nog tijdens het neuken. Uiteindelijk drukte ze me krachtig tegen haar aan en schoot ik mijn lading in haar (allez, in de cd). Amai, wat een heerlijk orgasme. Het waren een heerlijke 20 à 25 minuten geweest met een vriendelijke, lekkere en goed voorziene dame. :dance2

Besluit: Valentina is een vriendelijke, maar vooral lekkere meid.  Ze deed echt moeite om een goede service te leveren. Ze vertelde me tijdens de "aftersales"(die mss net iets langer mochten zijn) dat ze 28 jaar is, en dat volgende keer 40€ ook goed zou zijn.
Herhalingsgevaar? Absoluut, liever vandaag dan morgen ;D