Forum > ANTWERPEN - SKW

CORONA

<< < (2/367) > >>

seksenfun:
Wit-Rusland heeft de remedie gevonden.  2 à 3 x p/w à sauna gaan.  Pure alcohol drinken  :douchen.

Vanderbeffen:

--- Citaat van: mechelen op  9 april 2020, 18:15:54 ---
--- Citaat van: Mocata op  8 april 2020, 16:32:55 ---Ik vermoed dat eens alles terug zijn "normale" gangetje zal gaan er wel een hoop nieuwe DVP's bij zullen komen. Ik kan me voorstellen dat er heel wat meiden, ook zij die nog nooit dit beroep hebben uitgeoefend , dringend geld zullen nodig hebben. En waar kan je beter geld verdienen als knappe meid dan in de prostitutie ? ...

--- Einde van citaat ---


Dit zou ik GE-WEL-DIG vinden... eindelijk wat nieuw bloed in de sector.

--- Einde van citaat ---
Ik kan wel begrijpen dat we eens mogen glimlachen. Ik probeer er ook wel eens een grapje tussen te draaien, maar eigenlijk is dit in de huidige situatie een opmerking die niet echt getuigt van respect voor meisjes en dames in de stiel. Vind jij grauwe miserie van andere mensen dus geweldig, in hoofdletters en gesplitst in 3 lettergrepen dan nog wel... Sorry dat ik het scherp stel.

Vanderbeffen:

--- Citaat van: seksenfun op  9 april 2020, 21:22:24 ---Wit-Rusland heeft de remedie gevonden.  2 à 3 x p/w à sauna gaan.  Pure alcohol drinken  :douchen.

--- Einde van citaat ---

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5075456/wit-rusland-coronavirus-loekasjenko-wodka-ijshockey-lockdown

Kan die president hier bij ons de maatregelen niet komen bijsturen met zijn inzichten? Het SKW terug open doen, elke morgen een stuk of vijf vodka's in je kas, en verplicht 3 meisjes per dag komen consumeren, kwestie van hard te werken en sport te doen.
 :dance2 :tietjes :movingtits :pompe

invisible:
OM MARC VAN RANST AAN TE HALEN (dixit 8 april jl.) : ***Voor wie zijn paasfeest al in het water zag vallen, is het een hele opluchting: de paasklokken zullen ook dit jaar naar ons land komen, en de paashaas mag zijn taak gewoon uitvoeren. "We hebben ons er de hele middag over gebogen", zegt viroloog Marc Van Ranst, "maar de beslissing was unaniem: dit is een essentieel beroep." Maar wat dan met die niet-essentiële verplaatsingen? Mag de paashaas vrolijk rondhuppelen door ieders tuin, of kan hij hiervoor een boete krijgen? "De politie is op de hoogte", zegt Van Ranst, "ze zullen de paashaas niet hinderen tijdens zijn werk." ***
En zijn wij wandelaars van het SKW nu juist allemaal geen paashazen die met de kippetjes gaan spelen ?

In de wandelgangen heb ik ook nog vernomen dat -met het oog op het hernemen van de speeltijd in het SKW- er een app ontwikkeld wordt die verplicht geïnstalleerd moet worden door alle bezoekers, zowel hazen als kippetjes. Kwestie van bij te houden wie het met wie doet. Aan de toegangswegen zullen er ook nog stewards staan om te checken of je geen koorts hebt. Dit laatste kan wel een probleem opleveren met al die hazen welke na weken van ontbering hitsig/koortsig rondlopen !

Mocata:

--- Citaat van: invisible op 10 april 2020, 10:03:20 ---

In de wandelgangen heb ik ook nog vernomen dat -met het oog op het hernemen van de speeltijd in het SKW- er een app ontwikkeld wordt die verplicht geïnstalleerd moet worden door alle bezoekers, zowel hazen als kippetjes. Kwestie van bij te houden wie het met wie doet. Aan de toegangswegen zullen er ook nog stewards staan om te checken of je geen koorts hebt.

--- Einde van citaat ---

Ik weet niet of je een grapje maakt of niet maar ik zou er niet van verschieten dat zulke regels ook effectief worden doorgevoerd. De wereldleiders hebben nu het perfecte excuus om allerlei autoritaire maatregelen door te voeren. Wie niet akkoord gaat speelt zogezegd met de volksgezondheid en wees er maar zeker van dat de bevolking er volgzaam in mee gaat.Kijk maar naar al die klikkers in de tijd van de Soviet Unie. Ze hebben al kunnen proeven van hun extra portie macht en controle en dat zullen ze niet snel willen opgeven. Nu nog cash geld eruit krijgen zodat je enkel electronisch kan betalen zodat ze ons nog beter in het oog kunnen houden.

Of ben ik teveel aan het doemdenken nu ? :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie