Auteur Topic: Lavinia (Duitse)  (gelezen 54940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Gepost op: 8 juni 2013, 20:27:04 »
Gisteren in GT nog eens 2 keer met Lavinia gekamerd. Het was weer top. Wat een schatje en wat een schoonheid is dit toch. Voor de volledigheid zal ik het verslag van mijn eerste ervaring met haar hieronder nog even weergeven:

"Mijn 3de nieuwe DVP van gisteren was de 22-jaar oude Duitse Lavinia. Dit is volledig mijn type: het is een kleine (1,65m), fijne meid. Ze heeft een onwaarschijnlijk mooi, lief gezicht met héél mooie ogen. Ze heeft mooie benen en een heel lekkere poep. Ze heeft een stevige A-cup waar het heel leuk mee spelen is. Ze heeft een 5-tal subtiele tattoo’s, onder andere 2 op haar rug, 1 op haar been… Ze heeft ook een navelpiercing.

Ik had Lavinia de voorbije maanden al meermaals opgemerkt (ze werkt ongeveer 1 jaar in GT, eerder zou ze in VV gewerkt hebben), en ik was al langer betoverd door haar schoonheid, maar ze zat er altijd zo afstandelijk bij (meestal op een stoeltje tegenover de bar) en leek nooit veel te kameren, dus tot gisteren had ik haar nog nooit benaderd.

Ik had al 4 kamergangen achter de rug, maar het was zo 1 van die dagen. Ik moest en zou nog met zeker 1 mooie meid neuken. Ik keek een beetje rond en werd plots voor de zoveelste keer betoverd door Lavinia haar wondermooie gezichtje. Ik heb haar dan toch maar aangesproken. En kijk… de afstandelijkheid verdween onmiddellijk en Lavinia bleek een leuke, lieve meid te zijn. We hebben een leuk gesprekje gehad en na ongeveer een kwartiertje liet ik haar een sleutel halen (het is buitenkamertje 12 geworden, dat eigenlijk veel te koud was). We moesten 15 minuten wachten op de sleutel en ze heeft me gedurende die tijd gezelschap gehouden. Het gesprek viel op het einde een beetje stil, maar dat voelde absoluut niet ongemakkelijk of onaangenaam aan. Lavinia gaf bij mijn sleutelvraag btw zelf aan dat ze nooit zoent op de kamer, maar ik was ondertussen zo betoverd door haar schoonheid, dat dat geen probleem vormde voor mij.

Op de kamer dan: het pijpen viel jammer genoeg tegen, maar met haar handje slaagde ze er toch in om mijn Piet paraat te krijgen (het kunnen spelen met die kleine, lekkere borstjes hielp daarbij uiteraard). Cowgirl was top: Ze heeft dat dikke 5 minuten volgehouden en aan wat voor een tempo en enthousiasme!! Het was ook onwaarschijnlijk geil om haar bezig te zien. Wat een mooie vrouw, wat een lekker lichaam, wat een leuke borstjes om mee te spelen! Vervolgens hondjes, missio, hondjes, missio en terug hondjes. Ik mocht lekker variëren, en ik mocht lekker stevig tekeer gaan. Het leek er niet op dat ik ging kunnen klaarkomen (5de kamergang van de dag!), maar tijdens ons laatste standje (hondjes) heb ik nog een tandje bijgestoken en ben ik minutenlang stevig blijven doorbeuken. Lavinia aanvaardde het allemaal probleemloos, ze leek er zelfs van te genieten. Uiteindelijk toch klaargekomen en hoe: met een ware oerknal!!

Even nagehijgd en leuk nagepraat en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Het is doodzonde dat Lavinia niet zoent, maar ik ga ongetwijfeld toch op herhaling.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2013, 16:35:16 »
En hierbij het verslag over mijn 2 kamergangen van eergisteren:

"Ik ben eergisteren rond de middag in GT aangekomen en Lavinia was toen al in de club aanwezig. Onze blikken omtmoetten elkaar, maar een glimlachtje kon er bij Lavinia niet van af. Ik had honger, dus ik ben eerst 2 broodjes gaan eten. Toen ik terug naar binnen ging, was Lavinia uiteraard verdwenen en ik zou haar het komend half uur niet meer zien. Plots kwam ze echter weer binnengewandeld en installeerde ze zich op haar vaste plaats tegenover de bar. Nog voor ik de kans had om naar haar toe te gaan, sprak een andere ijsbeer haar aan. Het gesprek leek geanimeerd, maar toch verdween de ijsbeer na een vijftal minuten terug. Dit ritueel zou zich nog twee keer herhalen. Waarom deze 3 mannen uiteindelijk toch niet met Lavinia naar de kamer zijn gegaan!? Ik vermoed omdat ze niet zoent. Tijdens de 3 gesprekjes maakten Lavinia en ik regelmatig oogcontact, maar een glimlach kon er nog steeds niet vanaf .

Enfin, nadat de 3de ijsbeer verdwenen was, ben ik onmiddellijk op Lavinia afgestapt. Ik zette me naast haar en daar was dan toch eindelijk die mooie, verlegen lach. Ik was weer onmiddellijk verkocht! We hebben heel even gepraat, maar ik had zo'n zin in deze bloedmooie meid, dat ik haar heel snel de sleutel heb laten halen.

Op de kamer werden al mijn verwachtingen weer overtroffen. Ze zoent nog steeds niet, maar ze pijpte me uitstekend. In het begin hield ze daarbij haar lingerie aan, maar op simpel verzoek, ontdeed ze zich zonder morren van de lapjes stof. Ze heeft me zo'n 5 minuten zalig gepijt en toen werd mijn zin in haar te groot: neuken maar! Cowgirl, missio, hondjes, terug cowgirl en uiteindelijk afgemaakt met nog eens hondjes. Tijdens alle standjes varieerden we lekker en zacht of hard: het mocht allemaal! Ik ben met een stevige knal klaargekomen!

Nog even nagepraat en na exact 30 minuten heb ik de kamer héél tevreden verlaten.

Ongeveer een uurtje later kwam ik Lavinia terug tegen in de kleedkamers en aangezien ik niet lang in GT ging blijven (ik moest nog naar Haus Panthera), liet ik haar maar snel voor de tweede keer een sleutel halen. Deze keer ben ik een uur met haar op de kamer gebleven en de sex was, zo mogelijk, nog beter dan bij de eerste kamergang: we hebben er een ware uitputtingsslag van gemaakt (allez, zij heeft mij uitgeput!) en ik ben na een zalige neukpartij voor de tweede keer klaargekomen.

Lavinia: zeker niet alle ijsberen zullen haar service oké vinden (aangezien ze niet zoent), maar ik vind haar bloedmooi en ik kan er zalig mee neuken. Ik kan niet snel genoeg weer met haar op een kamer belanden!"
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2013, 08:48:08 »
Gisteren opnieuw met Lavinia gekamerd. En ze heeft al mijn verwachtingen opnieuw overtroffen!

Ik had niet meer veel tijd in GT en ik had niet veel lust op het moment dat ik haar eindelijk vrij zag, maar ik dacht: ze zit daar weer zo mooi alleen te wezen. Ik ga er gewoon voor!

Op de kamer bleek dat de lust ver te zoeken was, maar de combinatie van Lavinia haar mooie uiterlijk en haar uitstekende hand- en zuigkwaliteiten zorgden er voor dat kleine Piet toch paraat kwam te staan.

Het gevolg was een stomend kwartiertje stevige sex, waarna ik zalig ben klaargekomen. Ik heb een condoom zelden zo gevuld gezien.

Lavinia: het is een toppertje! Moest ze tongzoenen ging ik in GT met geen ander meer. Maar ja...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2014, 09:01:40 »
Eergisteren tot mijn grote tevredenheid eindelijk nog eens met Lavinia kunnen kameren. Ze vertelde mij dat ze de komende maanden enkel op vrijdag en zaterdag zal werken.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2014, 11:42:39 »
Gisteren, voor het eerst in 6 maanden, ben ik weer met Duitse Lavinia op een kamer beland. Al zoent ze nog steeds niet en al is dat voor mij meer en meer een dealbreker, voor haar maak ik nog steeds een uitzondering. Haar engelengezicht werkt nog altijd als een magneet op kleine Piet.

 We hebben een tiental minuten moeten wachten op een sleutel en kregen het eerste blokhutje als je buiten komt. Het was er snikheet, dus we hebben de verwarming maar snel afgezet. Lavinia ontdeed zich van haar weinige kledingstukjes en, hoewel ze enkele kilootjes is bijgekomen, heeft ze nog steeds een zalig lekker lichaam.

 Zoals gezegd, zoent ze niet, maar ze heeft me daar toch een pijpbeurt gegeven, waar mijn tenen van opkrulden. Tijdens het pijpen mag je btw lekker met haar borsten, billen en poes spelen. Ik heb haar een tiental minuutjes laten doen en toen moest en zou ik haar neuken.
 
Condoompje eromheen, tijdje rustig geneukt in missio, daarna overgeschakeld op hondjes en vlak voor het half uur mijn 3de orgasme van de dag geproduceerd.
 
Doodzonde dat ze niet zoent. Anders stond ze in mijn top 3 aller tijden 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lavinia (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 9 maart 2015, 17:08:01 »
Lavinia heeft haar haarkleur veranderd: ze heeft haar lange zwarte haren ingeruild voor een blond-ros kleurtje. Het staat haar wel 8).

Ze werkt tegenwoordig btw ook af en toe op zondagen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum