Auteur Topic: Lorena (German) GT  (gelezen 25720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JacoGillongo

  • Gast
Lorena (German) GT
« Gepost op: 1 december 2013, 00:38:44 »
When I'm talking to the two Belgians, Lorena walks by. I only have eyes for her from then onwards. :bud What a beauty. We talk a bit. Her English is flawed. I ask her for her nationality. German, I had not expected that. She is partly from Italian descent. That explains her looks. She is 22 years old, about 1.65 tall, plastic C-cup. Has brown eyes, long black hair. A staggering beauty. I get her laughing. So that's OK. She is more beautiful without smiling, though. I ask her about kissing. She tells me she kisses more than a bit. We agree on repeating a sequence of kissing >> blowing >> kissing etc. In the room she asks about my iPad. Well, I use it for reading, writing, playing games and keeping track of the time. Well mostly keeping track of time she supposes. Well, have it your way.   :017:
She takes of her clothes except for the lingerie around her waist. She is truly beautiful. Only minor point are her breast. Very hard plastic.
We start kissing. That's OK. Like she promised. She cleans my dick with a cloth. Then she goes down on me. It's not very good. Kissing again. Just like she promised. She goes down on me once more. Then a condom pops up. After 7 minutes??? :017: O0 She had only one condom left. I tell her I don't like this. She wraps it again as good as it gets. She promises to cuddle if I finish before time is up. My dick is disappointed though. It seems to look for a way out of there. :bud Then she starts blowing again. This time it's phenomenal. So, she really can do the job. A bit unsteady. But that's OK. Finally you're trying. My dick salutes me. Back again. :bud She tickles my balls with her nails. Feels so fine. We go intimate. Her on top for starters.  It's OK. But she doesn't 'allow' me to penetrate deeply. Then we go doggy. This is sensational. It's not just fucking her that is really good, but her butt is the best I laid my hands on so far. Perfectly firm. I grab her buttocks and clench them. She groans unsteadily. Is it real?? :017: It doesn't take so much longer anymore now. I come. She immediately moves forward, so the feeling doesn't last long. I look at her buttocks. They are pretty red at where I put my hands.  :ladyred We talk a bit more. We don't like each other very much. I don't like sessions of 18 minutes. I ask her whether she comes from Frankfort. I only had 18 minute sessions in Sharks. No, not from Frankfurt. She didn't like me checking my watch (two times actually). I had to trust her. Well, that's a bit too much to ask for if I have to fight for 18 minutes. No cuddling anymore. So much for promises. Still 12 minutes left but it's end of session. She also threatened to exclude me. Well, thats good for a first session. Talking about it openly. What the hell is she thinking?  :ffI guess Lorena is the perfect example of why people are criticizing GT. She was by far the most beautiful girl that I saw this day. She also is the least likely girl to go back to. But ... thinking again of her beauty and thinking again of the 'butt moment' I must admit that I simply liked my time with her. Looking at her beauty won't cost me.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (German) GT
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2013, 07:32:10 »
Lorena... Ex Jayjay.

Maanden geleden heb ik meerdere keren met haar gekamerd. Tijdens 1 bezoek aan GT zelfs 3 keer op 1 dag. Ze was toen nog nieuw in de club en had nog geen silli borsten. Haar dienstverlening was top en ze keek nooit op een minuutje meer op de kamer. Maar... al snel veranderde ze en werd ze professioneler. Mijn laatste sessie met haar was een tegenvaller en vertoonde grote gelijkenissen  met JG zijn verhaal.

Lorena heeft nog vaak geprobeerd me terug mee op een kamer te krijgen, maar ik hoorde vaker en vaker van andere ijsberen dat haar service nog verder bleef achteruit gaan. Ik ben dus wijselijk niet meer met haar op kamer geweest. De goede beslissing als ik JG zijn verhaal lees.

Maar wat haar kont betreft: dat is inderdaad 1 van de lekkerste exemplaren die ik ooit in mijn handen heb gehad! :-\
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (German) GT
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2013, 09:46:47 »
Even in mijn archief gedoken om mijn geheugen op te frissen. Blijkbaar heb ik eind december 2012 de 1ste keer met Lorena gekamerd en ben ik diezelfde dag al 3 keer met haar op een kamer beland. Hieronder het verslag van mijn eerste ervaringen met haar. Maar opgelet: haar serviceniveau is zoals al gezegd ondertussen drastisch gedaald ::)

"In tegenstelling tot bij mijn laatste bezoek aan GT, heb ik gisteren nog eens een nieuwe DVP uitgeprobeerd en dat is JayJay (geen flauw idee of je het zo schrijft) geworden. Ze was mijn eerste DVP van de dag. Ik had op dat moment eigenlijk nog geen zin om te kameren, maar haar pré-sales waren zo overtuigend (ze nam haar tijd en ze kwam heel zelfzeker en toch spontaan ontwapenend over), dat ik mij toch heb laten overtuigen. Uiteindelijk heb ik gisteren 3 keer met haar gekamerd. De eerste keer een half uur, de 2 andere keren een uur.

JayJay is een slanke Duitse meid, 21 jaar oud, mooie donkere ogen en lang zwart haar. Ze heeft en heel mooi figuurtje en een zalig kontje. Het enige dat een beetje tegenviel waren haar borsten: een slappe A-cup die de sporen (striemen) dragen van 2 moederschappen (ja: ze heeft ondanks haar jonge leeftijd al 2 kinderen). Ze gaat vermoedelijk een borstvergroting laten uitvoeren in januari. Ze wil gaan voor een D-cup, ik heb haar ervan proberen overtuigen dat een C beter bij haar figuur past. Ik weet niet of dat gelukt is. Tenslotte: JayJay heeft geen tatoeages en heeft een navelpiercing (die ze gisteren wel niet in had).

Haar dienstverlening. Het zoenen was goed. In het begin voorzichtig, maar naarmate de sessies vorderden, werd het allemaal heviger. Ik mocht haar overal overvloedig betasten (ze moedigde dat zelfs aan) en daar leek ze oprecht opgewonden van te worden. Het pijpen was goed tot uitstekend: soms zacht, soms hard. Ik kon er absoluut van genieten. Het neuken was ook dik in orde: zij vanboven deed ze zowel zacht als wild, missio hebben we met veel gevoel en variatie gedaan en hondjes was elke keer top: schitterend lijfje/kontje om naar te kijken en ik mocht elke keer lang en hard doorbeuken. Ze heeft over de 3 sessies heen 2 keer gezegd dat ze is klaargekomen. Of dat waar is, weet uiteraard niemand!

Wat kan ik nog vertellen:
Haar tussen en after-sales waren uitstekend, het is een heel toffe meid met een vlotte babbel, die je absoluut de nodige aandacht geeft.
Ze is niet zo vaak in GT aanwezig (omwille van haar 2 kindjes). In januari zal ze omwille van haar borstvergroting afwezig zijn (die borstvergroting heeft uiteindelijk nog vele maanden op zich laten wachten). De rest van de maand december en vanaf februari zal ze onregelmatig aanwezig zijn in GT.

Ik heb een andere ijsbeer haar op het einde van de avond nog zien neuken in de kino: wat een geil zicht was me dat!!

Herhalingsgevaar: het gaat niet simpel zijn haar terug tegen te komen, maar als ik JayJay nog eens tegenkom, ga ik zeker op herhaling!"


Blijft jammer hoe 'te professioneel worden' plezier maken met dergelijke meiden verpest...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena (German) GT
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2013, 10:10:20 »
Ik heb gisteren voor het eerst in bijna een jaar nog eens met Lorena gekamerd. Ik had al een tijdje twijfels bij de service die ze de laatste tijd zou leveren (afgaande op de commentaar van andere ijsberen), maar ik moest en zou haar nieuwe borsten eens uitproberen ;).
 
Ik heb het mij niet beklaagd: Lorena zoent nog altijd heel lekker. Ze heeft mij een uitstekende pijpbeurt gegeven, waarbij ze regelmatig geil in mijn ogen keek. Het neuken was uitstekend: eerst zij vanboven, waarbij ik haar nieuwe borsten aan een grondige controle mocht onderwerpen :)) (heel mooi gedaan en een perfecte grootte voor haar lichaam, mochten wel iets zachter zijn voor mij), vervolgens overgeschakeld op missio en hondjes waarbij ik lekker stevig tekeer mocht gaan.
 
Met een knal klaargekomen ;D en de kamer na 25 minuten héél tevreden verlaten.
 
Lorena ziet mij zeker terug en deze keer zal dat geen jaar duren 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum