Auteur Topic: Isa(belle) (Moldavische)  (gelezen 12655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Isa(belle) (Moldavische)
« Gepost op: 3 maart 2015, 16:10:43 »
Gisteren als tweede meid gekozen voor Elisa:

Iets voor de negenen kreeg ik het gezelschap van de 26 jaar jonge, Moldavische (?) Elisa, naar eigen zeggen overgekomen van The Palace in Frankfurt en relatief nieuw in Magnum.

Ik kreeg geen goed gevoel bij Elisa haar presales en de kamervraag kwam veel te snel, maar ze trof mij op een goed moment (lees: Piet had veel lust en ik werd betoverd door Elisa haar wondermooie, naakte borsten :o), dus ik zegde, zonder enige verwachtingen, toe tot een kamer.

Op kamer ontdeed Elisa zich onmiddellijk van haar weinige kledij. Wat een mooi lichaam zeg :o! Qua optic fuck zou dit alvast dik in orde komen ;D!

Elisa is een eerder kleine meid: 1,62m, heeft een mooi gezicht, groene ogen en lang, bruin haar.  Ze heeft een wondermooie, echte B-cup en een heel lekkere, stevige kont. Over de rest van haar lichaam kan ik ook geen slecht woord zeggen 8). Elisa is puur natuur: maw, geen tattoo’s of piercings.

De eigenlijke kamergang was zwak. Niveau raamprostitutie.

Zoenen, laat staan tongzoenen was uit den boze. De pijpbeurt was uitstekend, maar Elisa oriënteerde zich zo, dat ik niet met haar borsten, billen of poes kon spelen. Ze pauzeerde ook net iets te vaak om speeksel van haar lippen te verwijderen...

Het neuken had uitstekend kunnen zijn, moest Elisa haar handje niet voortdurend om Piet geklemd hebben… Enfin: gelukkig mocht ik stevig doorstoten tijdens hondjes en dat, in combinatie met het zicht op haar lekkere lichaam, maakte dat ik uiteindelijk toch tot een orgasme kwam :)).
   
Piet schoongemaakt en net als bij Janina het half uur al knuffelend en pratend volgemaakt. Vervolgens mijn 50€ overhandigd aan Elisa en kijk, toen kon er plots dan toch 1 zoen op de mond van af. Too little too late.

Herhalingsgevaar: jammer genoeg (want ik vind Elisa een héél mooie meid) onbestaande 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Elisa (Moldavische)
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2015, 18:59:59 »
Plots blijkbaar in GT :o. Ze probeerde me daarnet mee op kamer te krijgen. Tja, gaat dus niet lukken he ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Isa(belle) (Moldavische)
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2015, 17:01:13 »
Werknaam in GT: Isa(belle).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Isa(belle) (Moldavische)
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2015, 10:38:06 »
Is deze jouw Moldavische (lees: Roemeense) ISABELLA, KanariePiet?  ;)













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Isa(belle) (Moldavische)
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2015, 11:27:58 »
Moeilijk te zeggen. Destijds was haar haar bruin, en nog niet zo lang. De borsten en billen komen me wel bekend voor ;). Laten we het dus houden op ja 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum