Auteur Topic: Melissa (Duitse)  (gelezen 6681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melissa (Duitse)
« Gepost op: 9 maart 2015, 18:37:31 »
[box title=MELISSA]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melissa (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2015, 18:38:27 »
Gisteren heb ik voor de eerste keer gekamerd met Duitse Melissa (schiet me niet dood als ik de naam verkeerd heb, overmatig drankgebruik heeft bepaalde details een beetje wazig gemaakt…).

Melissa is 24 jaar jong. Het is een kleine meid van 1,60m met een mooi gezicht en lang zwart haar. Ze is slank, heeft een lekkere poep en een mooie A-cup. Ze heeft meerdere tattoo’s, waaronder een halve (nog af te werken) sleeve.  Melissa is een vriendinnetje van Lavinia.

Melissa haar pre-sales waren uitstekend. We hebben in de loop van de avond meermaals gepraat en geteased, vooraleer laat op de avond uiteindelijk de kamervraag kwam.

De eigenlijke kamergang (uurtje) was uitstekend ;D: Bij het zoenen mocht er iets meer tong aan te pas gekomen zijn, maar ala. Het pijpen (deepthroat, balletjes werden niet vergeten…)  was super. Eén van de betere pijpbeurten die ik dit jaar al gehad heb. Melissa haar mooie poes was lekker nat en ik mocht haar volop beffen en vingeren. Pussy-sliden was heel close. Het neuken was uitstekend: cowgirl, missio en hondjes. Ik mocht lekker wild gaan en Melissa deed goed mee. Knallend klaargekomen :pica!

Aftersales: weet ik niet: niet zo heel lang na de kamergang heb ik GT verlaten.

Herhalingsgevaar: héél groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melissa (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2015, 18:45:34 »
Ah ja, ik ben een heel opvallend feature vergeten: Melissa heeft een piercing aan de binnenkant van haar bovenlip :o. Heb ik nog niet vaak gezien. Naar haar zeggen deed het geen pijn te piercing te laten zetten. Ik ga het toch niet zelf uitproberen :o 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum