Auteur Topic: Sylvia en Oliva  (gelezen 7677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Sylvia en Oliva
« Gepost op: 11 mei 2016, 14:46:48 »
2 Poolse meiden.
di  10 mei
Ze zijn nieuw in GT, meestal trekken ze wat samen rond in gt.
Sylvia heeft zwart haar,   ong.  25 jaar,   niet slank zoals sommige modellen in gt doch ook niet dik.
Olivia is blond, zeer mooi  gezicht,  haar figuur is ook niet slank doch ook niet dik.   Ze is een look a like van een actrice in een Amerikaanse serie, waarvan de naam me ontsnapt.
Beide zijn zeer vriendelijk, en Sylvia spreekt vloeiend Engels en houdt een gesprek gaande.

Een trio in hut  9 dus een mezelf toegekend verjaardagsgeschenk.

Een superuur :  tz, pzc, rimmen,  lesbo, el, .....   Sylvia is de meest gedrevene, ze heeft de kneepjes van het vak in Zwitserland geleerd.

Herhalingsrisico : oohhh van hier tot in Tokio !!   Een uur later was ik trouwens met Sylvia opnieuw op de kamer.
Ze blijft nog tot en met vrijdag , daarna komt ze terug in juni  voor een weekje.

Olivia blijft nog 2  a 3 weken.


Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Sylvia en Oliva
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2016, 20:43:25 »
ma 16/5

Zoals eerder gemeld is Sylvia op za naar het Oosten vertrokken.
Olivia , heb ik voor een uurtje geboekt, ik heb het niet beklaagd.:  gfe, pzc met nodige afwisseling, rimmen, diverse standje, ..... 

Ze vertoeft nu meestal in de Poolse hoek, insiders van GT weten dat zijn.

Daarna nog kennis gemaakt met de  19 jarige Justine (D),  klein, zwart halflang haar,  A cup, zeer mooi lichaam.    Een franstalige vriend heeft ermee gekamerd en Justine is zeer onervaren.      Misschien iets voor de ervarenen onder ons ,  ze leert graag bij.


Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Sylvia en Oliva
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2016, 14:07:15 »
Di 7/6

Sylivia is voor een week in GT, meer precies tem  zo avond.

t was een happy weerzien  en misschien ook een goodbye.   Haar plannen zijn niet gekend.

t was uitstekend weer in de tuin ,  genieten tot met,  mooie zonnende dames,  actie in de tuin , na een uitstekende kamer met deze Poolse  heb ik mij in de ligzetels  genesteld.   Jammer geen zwembad in GT maar de line up maakt veel goed.
Omstreeks  16 uur een onweer van jewelste  , met zijn allen naar binnen.   Actie in de kino, het gejaag van sommige,  het was eerder rustig.     Mijn favo  s waren er niet of waren aan het werk,  enfin   gaan eten dan maar en afwachten.

Elona, kwam voorbij  .... 
 
zie topic over haar