Auteur Topic: Tanja, 28, Duits  (gelezen 1911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Tanja, 28, Duits
« Gepost op: 14 juli 2012, 00:13:20 »
Naam : Tanja
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Donker haar tot net in haar nek.
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cup maat : slank,
Tatoeages/Piercing : nee
Service: TZ, NMC, PZC, Beffen, vingeren
Voordelen: mooie verschijning
Nadelen: haar siliconen borsten (als je daar niet van houd.)


Gedurende het eten zag ik deze dame zitten en ben met haar in gesprek geraakt.  Later op de avond zag ik haar weer in de bar en heb haar meteen gevraagd om een sleutel te halen.

In de blokhut voelde het meteen vertrouwd en heb ik haar meteen toegezegd dat we een uur zouden verblijven in deze hut. Dat was geen probleem zei ze. Haar jurkje dat al aan alle kanten open was, was zo uit. Ik had op voorhand niet verwacht dat ze siliconen in haar borsten had. Ik weet niet of het nog niet zo lang geleden is gebeurt deze operatie, omdat ze nog behoorlijke gevoelige tepels had. In het begin hebben we rustig langs elkaar gelegen wat met elkaar gepraat. Ze praat in ieder geval heel makkelijk en is zeer geïnteresseerd in de ander. Het voelde allemaal heel relaxt en tijdens het gesprek foezel je wat met en aan elkaar.

In de loop van het samenzijn gewoon allerlei standjes op het gemak gedaan en ze is een liefhebster van pzc want dat kwam wel een paar keer terug. Wat mij verbaasde was het condoom. Ik had zelf niet eerder een rode condoom gezien, maar aangezien ook Larissa zulke gebruikte zal het wel een normale zaak zijn.

Zo tegen het einde begon ik te twijfelen of van het uur toch geen anderhalf uur met haar zou doorbrengen. Maar mijn gedachten was dat je voor anderhalf uur 100 euro zou betalen…..maar volgens haar was dat 125 euro. Kan iemand mij vertellen of deze prijs klopt? Ik heb nog niet die ervaring gehad dat ik langer dan een half uur met een dame door brengt (tja…1x eerder in Happy garden.) Ik vond het verschil voor er nog een uurtje bij wel erg groot..dus heb ik ervoor gekozen om het bij een uurtje te houden…maar ik ben benieuwd naar de prijzen boven het uur.
 

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Tanja, 28, Duits
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2012, 21:54:31 »
Guten Abend,

Ich kenne diese Dame. Seit zumindest 6 Jahren arbeitet sie in GT. Einige Mal sind wir ins Zimmer zusammen gegangen.
Sie hat immer mir gegenüber anständig sich verhaltet. Eigentlich ist sie ein nettes Mädchen, immer freundlich und ziemlich geduldig. Ihr französich ist super.

Sie verlangt die üblichen Preise in GT, das heißt 50 euro die erste Halbe Stunde und dann 25 euros jede zusätzliche Halbe Stunde. Kein Aufpreis für FO, aber 25 euros mehr für Französisch mit Aufnahme.