Auteur Topic: Cindy (Duitse)  (gelezen 1295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Cindy (Duitse)
« Gepost op: 10 oktober 2012, 21:27:28 »


[box title=CINDY]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits
Leeftijd:         Eind de 20
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
Cup:               B natuur, tietjes beginnen te hangen ;)
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PZC, NMC, FT, DT, ANAAL
TZ en vingeren not allowed !
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Heeft een vrij grote tattoo (een naam) op de onderrug staan. Oudgediende in GT dixit haarzelf. Is uit op extra's.
[/box]

[box title=SESSIE]
Toen ik nog niet lang in GT was, kwam deze Cindy al eens polsen om in een hutje "Spass" te machen. Dit even afgewimpeld met het smoesje dat ik eerst iets wou drinken met Dolfie aan de bar. Toen ik een tijdje later van de tuin richting bar stapte, hield Cindy me weer tegen in de aanpalende gang en zei: "und jetzt" ? De meeste meiden in GT kennen er wat van, van jagen gesproken. ;) Maar goed, het was best een leuk en soms grappig onderonsje. In plaats van te vragen wat ze allemaal deed, vroeg ik Cindy wat ze allemaal niet deed. Tongzoenen en vingeren waren een no-go. Ook wist ze te vertellen met van die pretoogjes, dat ze kon deepthroaten. 8) Ik dacht bij mezelf, eerst zien dan geloven. Ik maakte het akkoord met haar dat als ze mijn snikkel in haar mond kon doen verdwijnen, dat we gingen finishen met een FT. De deal was rond en de sleutel van een hutje kon worden gehaald.

Eens op bed probeerde Cindy nog een extraatje uit de brand te slepen, namelijk anaal. Ik twijfelde nog even of ik haar sterretje ook eens ging verkennen, maar sloeg uiteindelijk het aanbod af. Het pijpfestival kon van mijn part dan starten en in het begin nam ze mijn pretstaaf tot half zijn lengte in haar mondje. Dus van DT was niet direct sprake maar dan plots verdween mijn snikkel, op 1 of 1,5 cm :D na, helemaal in haar keel. Schwanz verschwunden haha. What a feeling, weinigen die dat kunnen met mijn iets groter slangetje. ;) En dat herhaalde zich verschillende keren. Wat handsfree op en neer en dan zeer diep en op het diepste punt even halthouden. Zalig.

Tussendoor nog kort even gevogeld in cowgirl waarbij die slappe tietjes lekker bengelden. Condoom er afgerukt en door wat stevig pijpwerk moest ik me gewonnen geven en kwakte ik mijn witte saus in haar mond. Nadien bood Cindy me een sigaretje aan en vroeg ik haar in mijn beste Duits wat de echte truuk is achter deepthroaten. Simpel: ze heeft geen kokhalsneigingen en véééél oefenen haha.

Dus ik was tevreden van deze eerste sessie van de dag en aan de locker 75€ lichter en met een zuinig kusje afscheid genomen. Dan was het hoog tijd om de grommende maag te stillen met wat barbecue. Daarna Cindy nergens meer gespot, dus geen aftersales. ;D
[/box]
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck