Auteur Topic: LINET (Hongaarse)  (gelezen 35116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #30 Gepost op: 20 juli 2016, 07:50:11 »
Deze dame heeft een mooi lichaam. kennismaking was aangenaam en daar nam ze ruim de tijd voor en op de kamer was het allemaal super. Hoop dat de dame nu wel blijft. Herhaling zal zeker volgen.

Kan het niet met je eens zijn wat betreft de mooiste naturele borsten kanarie piet ze zijn wel eens waar mooi maar op nummer 1 komt Linda uit LR en kort daarachter op nummer 2 Marianna uit GT en als je graag eens een mooie dame met mooie borsten wilt en goede service raad ik je aan GT eens op te zoeken en met deze dame een kamer te maken. En heel ver daarachter aan komen pas andere dames en misschien zit Linet daarbij in de voorhoede.
Ik ben akkoord met kempie wat betreft de borsten is Linda mooier.Moesten ze in dezelfde club zitten moogt gij Linda hebben,dan prefereer ik Linet,want qua service is Linet toch wel beter,mijn persoonlijke ervaring uiteraard.  :-P
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #31 Gepost op: 28 januari 2017, 18:46:53 »
Gisteren even mee gepraat in SS. Ze is nogal wat kilo's kwijt. Persoonlijk vind ik haar nu te mager. Jammer, want het is een lieve meid die uitstekende service biedt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2017, 18:51:11 »
Gisteren even mee gepraat in SS. Ze is nogal wat kilo's kwijt. Persoonlijk vind ik haar nu te mager. Jammer, want het is een lieve meid die uitstekende service biedt.
Ik dorst het haast niet te zeggen-schrijven, maar als jij ze al te mager vindt, dan is ze ook te mager ... geef dat kind een proteïnerijk dieet aub, zodat ze tien of vijftien kilo verdikt, nu is het een levend lijk dat daar rondloopt ......
Mag gerust 15 kilo bij, dan nog krijgt ze de stempel slank.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal