Auteur Topic: Monica, 24 jaar, Roemenie  (gelezen 1060 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Monica, 24 jaar, Roemenie
« Gepost op: 8 september 2012, 14:05:06 »
Naam : Monica

 Nationaliteit /taal : Duits-Engels

 Leeftijd : ca. 24 (ongeveer)

 Haarkleur/lengte : Lang donker haar

 Lengte : 1.60

 Postuur /Cupmaat : erg slank / a

 Tatoeage / Piercing : Nee / Nee

 Service : geen TZ, PmC, beffen, NMC.

Pas rond 22.30u sprak ik ene Monica (24, lang donker haar, bijz. slank) aan in de bar. Ik vond deze dame maar wat rustig erbij zitten, dus ging het gesprek aan wat er bij haar mogelijk was op de kamer……haar woorden waren alles behalve anaal. Dat leek mij een mooie gelegenheid om haar te zeggen dat ze de slussel kon gaan halen. Dat duurde dus naar tevredenheid niet zo heel lang. Maar eenmaal op de kamer en toen we begonnen veranderde haar hele doen en laten. Tongzoenen…….vergeet het maar, dat vond ze niet hygiënisch of zoiets, vervolgens het vingeren was ze ook niet blij mee. Ook deze dame wist blijkbaar niet hoe het doen en laten was in een saunaclub. Want voor dat ze mij wilde pijpen deed ze er eerst een condoom overheen, waarop ik haar nog zei dat het normaal was zonder, maar dat ging niet door. Nou, als je daar al na 5 min. achter komt…is eigenlijk je sessie al naar de maan (tenminste bij mij wel!!!) Eenmaal toen we wilde neuken begon ze ook wat lastig te doen. Ze wilde niet dat ik boven op haar kwam en tja, dan lukt het ook niet erg. Dan was er nog een ander probleem……het condoom bleef niet echt zitten. Nou, uiteindelijk toch maar een beperkt aantal standjes gedaan en na 25 min. was het genoeg. Ik heb de tijd ook niet verlengd en ben weer terug naar de bar gegaan!!