Auteur Topic: Villa Tinto 49, Manar  (gelezen 210334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #60 Gepost op: 1 oktober 2013, 23:50:05 »
Lap, vanavond was het weer van dat : Manar is opnieuw van raam veranderd.  :lol_hitting:

Nu zit zij op SS 02/1.  ;)
Vraag is voor hoelang ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #61 Gepost op: 2 oktober 2013, 01:41:37 »
Lap, vanavond was het weer van dat : Manar is opnieuw van raam veranderd.  :lol_hitting:

Nu zit zij op SS 02/1.  ;)
Vraag is voor hoelang ?

Tot ze naar huis gaat zeker, en morgen is er weer een dag.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #62 Gepost op: 4 oktober 2013, 12:31:56 »
We hebben duidelijkheid rond Manars "raamhopgedrag"  ;D
Het raam waar ze nu staat is voor 2 weken vrij, dus vanaf vandaag nog een twwaalftal daagjes op de SS02/1.
Daarna gaat deze schone een klein verlof inlassen (ik dacht dat ze 2 weken zei, kan ook 4 zijn).


Vanaf dan is het SHOWTIME  :dance2 :cheer: "Showtime" is gelegen op de Verversrui 13. Dat wordt dus na haar verlof haar vast raam. Kunnen wij alvast tegen onze vrouwen zeggend at we naar Café d'anvers gaan  :111: :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #63 Gepost op: 11 november 2013, 22:25:47 »
Nu zit ze sinds begin deze week in haar vast raam, in de SHOWROOM.


Verversrui 13/2 dus, en naar verluid ziet ze er stralend uit...  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Coca Smiler

  • Gast
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #64 Gepost op: 29 december 2013, 18:18:25 »
Werkt Manar alleen van vrijdag t/m zondagavond ?
... of kan ik haar ook doordeweeks in de avond bezoeken ? ?
Ben zeer nieuwsgierig naar deze temperamentvolle Spaanse mix, vooral na de voortreffelijke recensies over haar.   :showtits1

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #65 Gepost op: 29 december 2013, 18:47:21 »
Neen, Manar werkt de ganse week, maar 's maandags heb ik haar nog nooit gezien, zal haar "rustdag" zijn.
ik denk ook niet dat ze de 31e en de 1e gaat aanwezig zijn, maar vanaf dan zal ze wel weer aanwezig zijn, zowel doordeweeks als het weekend
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #66 Gepost op: 29 december 2013, 19:58:52 »
Werkt Manar alleen van vrijdag t/m zondagavond ?
... of kan ik haar ook doordeweeks in de avond bezoeken ? ?
Ben zeer nieuwsgierig naar deze temperamentvolle Spaanse mix, vooral na de voortreffelijke recensies over haar.   :showtits1

Bij deze wensen we Coca Smiler van harte welkom op Relaxxxboard!

 :welcome:

Coca Smiler

  • Gast
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #67 Gepost op: 30 december 2013, 00:27:36 »
Admin & Mechelen bedankt ! Hopelijk gaat Manar akkoord met €150 per uur als het zover is, want ja das toch het meest betaalde uurtarief voor smakelijk wipfile.  :pica22

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #68 Gepost op: 31 december 2013, 19:02:56 »
En vandaag, op een maandag dinsdag, eindejaar, werkte Manar tijdens de dagshift.
Heb ik toch nog eens kunnen kijken naar die geweldige stoot en een kus gekregen, joepie jeeeeeeeeeee, dat overkomt een oude lelijkaard als mij niet iedere dag ZONDER te moeten betalen   :lol_hitting: ;D


Het is me toch een verdomd lekker wijf, en ze zei weer zo lief .... "schatje", een mens krijgt er bijna ter plaatse een stijve van   :sex :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #69 Gepost op: 31 januari 2014, 23:22:08 »
Mooie Manar toch al een drietal weken niet meer gezien.

Misschien met verlof ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #70 Gepost op: 1 februari 2014, 00:13:26 »
We verwachten ze terug tegen volgende week, volgens de laatste roddels....
Het schatje heeft ook met oudjaar en nieuwjaar gewerkt, ze zal nu Chinees Nieuwjaar aan 't vieren zijn....   ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #71 Gepost op: 2 februari 2014, 01:36:20 »
Ze stond daarnet erg mooi te wezen achter haar raam.
Nog steeds in jeans en sexy tietenbeschermer...


SCHATJE   :blonde :shakekontje :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #72 Gepost op: 29 augustus 2014, 22:42:57 »
Ze heeft even een raamsprong gemaakt, maar gisteren is Bema het haar persoonlijk gaan vragen, en ze blijft nog een tijdje in de "showroom" staan.
En ze is en blijft verdomd lekker, pijpen is uitzonderlijk en als ze blaft, grrrrrrrr  :pica22 :shakekontje
Schatje.....  :haha
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #73 Gepost op: 3 juli 2015, 19:23:51 »
Gisteren als "stand-in" voor bet(d)weter Manar bezocht .... en of ze lekker was .....
Er is niks veranderd, en Manar kwam even buiten met ons gezellig een babbeltje slaan toen we er de eerste keer 's avonds passeerden. Dat was net na de Rocky-film die we gratis hadden mogen aanschouwen ... het was, net als Rocky, een B-movie, met een open einde ...
Maar we wijken af ... Manar, en tja, die kan gerust mee zowat overal, kwa schoonheid EN service.


Kanariepiet had zijn zinnen gezet op Julia, een andere lekkere stoot, en ik had al wat spelletjes in gedachten om de dag gepast af te sluiten..... bleek dat onze vriend bet(d)weter ook interesse toonde in Manar .
En ik zeg altijd .... de hoeren zijn van iedereen, dus liet ik hem graag voorgaan, er komen nog andere hete dagen genoeg aan deze zomer.


Manar was echter te eerlijk en zag dat bet(d)weter veel te diep in de Duvelglazen had gekeken, dus zei ze erg correct dat ze hem niet meer kon helpen. Terecht, bet(d)weter zou enkel 50 euro weggeggoid hebben, en Manar wil enkel tevreden klanten.


Ik besloot dus de rol van bet(d)weter over te nemen en eens te gaan genieten van die lekkere stoot.
Alleen al die heupen, die tieten, de borat-outfit, gadverdamme, eens binnen moest de airco op volle toeren om mijn hitte te verdrijven.


Gekozen voor "een beetje fetish", want ookd aar is ze goed in, erg goed.
Vetertje rond de balletjes, Manar een handschoentje aan, compleet naakt , een condoompje rond die kleine sexmachine, en vooruit met de geit, ze begon met een lekkere prostaatmassage en dan lekker kinky pijpen .... diep, wat harder, wat zachter, spugen, gewoon verdraaid lekker


Dan besloot ze dat het tijd was dat (ik lik geen kutjes verdomme) maar eens onder haar moest proberen te ademen, terwijl ze lekker verder pijpte ..... gadverdamme, een gedwongen 69, maar wel nadat ze mijn handen en voeten had vastgeketend aan bed .... zalig, echt zalig.
Nadat ik enkele keertjes deftig naar lucht moest happen,e n ze niet wou ophouden met pijpen, en me dwong om beter te likken (tja, ik ben Lassie niet)  :lol_hitting:  besloot ze dat het echte werk was aangebroken. Terug een goede prostaatmassage, deze keer met drie vingers, een voet losgemaakt en een beentje omhoog, en deeptroath erbij.
En ik kon geen kant op, want ik lag nog steeds met beide handen en één voet vast aan bed.
Ze pijpte zo lekker terwijl ze steeds sneller masseerde, en trok er een half minuutje voor mijn fatale schot de condoom eraf, en trok enkele keertjes erg hard aan het koordje dat nog steeds rond mijn melocakes zat  .... ZAAAAAALIG  :cheer:
Twee rukjes verder aan mijne kleine, met de mond vlak erboven, spugend en daar was het dan, ik liet me volledig gaan.....


Ze zei .... Schatje (zoals zij dat alleen kan zeggen), dat kwam van diep, van heel diep......


Tevreden, zeer tevreden, Manar praatte nog wat na over koetjes en kalfjes, en wist me ook te vertellen dat ze "binnenkort" van raam veranderen gaat.
Ze gaat namelijk in de Schippersstraat werken, het pand dat ze nu nog aan het klaarmaken zijn, ik ken de huisnummer niet ...12? 14????   Bema, help me.... ze gaat wel in het rechtse raam werken,e n binnenkort is dus over 3 tot 4 maand.


Manar is gewoon erg goed, maar dat is een understatement,d at weet iedereen die haar ooit heeft bezocht, en volgende keer wil ik haar plat op de buik en zo op zijn hondjes ...... want dat lijf, die kont, die tieten, die glimlach, dat geile dondertje gewoon ..... WOW....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #74 Gepost op: 4 juli 2015, 01:20:27 »
Machientje- of moet ik je de nieuwe Lassie  ;) noemen ?- het pand in de Schippersstraat dat ze aan het "klaarmaken" zijn, bevindt zich op nr. 12.
A propos, ik heb je aansteker nog !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...