Auteur Topic: Antonia  (gelezen 18970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Antonia
« Gepost op: 15 januari 2014, 17:23:23 »
Een nieuwe ontdekking in Xanten: Antonia
(24, braune Haare, Konfektionsgröße 36, 75D)
Service: Verkehr, Französisch ohne



Na een lekkere douche nam ik plaats op de bank en begon aan mijn tweede bakkie en een broodje toen plots Antonia   in beeld kwam  :-\  Een mooie jonge meid van 24 jaar met een forse D-cup (met een beetje hulp geschapen). Ze kroop lekker tegen me aan en begon heerlijk te spinnen. Antonia ie een Roemeense die inmiddels de nodige jaren in Duitsland woont en dus erg goed Duits spreekt, ze is zeker niet de domste en ik kon er een leuk gesprek mee voeren terwijl ik herstelde  :happy Toen de powermeter weer aan het hoogste streepje stond wilde ik haar meenemen naar de bedden maar ze mocht niet omdat er een Gangbang aan ging komen :wtf: Ik vertelde haar dat ik haar voor mezelf wilde.... Plots sprong ze op en begon op een stevig nummer aan de paal te dansen en de aanwezige mannen op te naaien :shakekontje Ze draaide en zwierde om de paal de nodige obscene gebaren makend naar de mannen, af en toe een knipoogje (en een open Poessie) naar mij makend...... :clap: Bij de start van het gangbangmuziekje trokken alle vrouwen de mannen mee naar het grote bed, Antonia kwam naar me toe en knipoogde "wir gehen separat".
Terwijl iedereen op het grote bed lag te seksen lagen wij heerlijk apart te genieten op één van de bedden  :bonken Tijdens het spel werd niets vergeten, zij bewerkte mijn complete lijf met haar borsten gevolgd door haar tong, heerlijk......Na een slobberende pijpbeurt volgde twee standjes en vulde ik het regenjasje. Antonia kwam nog even tegen mij aanliggen en toen we terug gingen was het grote bed inmiddels weer leeg........