Auteur Topic: clubruzie  (gelezen 8744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Gepost op: 18 juli 2016, 12:57:15 »
Elly is 25 jaar en komt uit roemenie en is blond met een beetje rood bovenop ze heeft haar haar in kleine golfjes ze heeft donkere ogen en een wit lichaam ze houdt van make up felle gekleurde lipstick. Ze is ong 1.67 groot normaal postuur ze kan heel goed dansen en paaldansen. Ze heeft een tattoe op haar rechter been net boven de  enkel. Het is een mooie dame om te zien. Ik wil jullie  op deze manier waarschuwen voor haar,ze doet allles om je geld af te pakken en daar bedoel ik mee dat ze zielige verhaaltjes ophangt en zelfs gezegd heeft dat ze zwanger zou zijn  en geld moest hebben om het weg te laten halen. Als iets niet naar haar zin is gaat ze ruzie liggen maken om je uit de tent te lokken om haar te slaan. En dan aangifte kan doen  om zo geld los te krijgen van je. Ik moet jullie waarschuwen voor deze roemeense dame. Laat haar lekker links liggen anders loop je in haar val.


Note sm: foto's weggehaald, dit lijken mij privéfoto's van de dame zelf (de eerste van facebook, de tweede een whatsapp, .....) en die kunnen we helaas niet laten staan zonder toestemming, meer nog, ik ga er dan vanuit dat jij met de dame in kwestie bevriend was op facebook en je zelfs met haar appjes stuurde...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2016, 14:11:09 »
Op basis van je verhaal zal deze dame niet lang werken in YinYang. Als er een paar keer wordt geklaagd over de dame bij de receptie zal het zo over en uit zijn.
Verhaaltjes hebben wel meer dames. Ten aanzien van tranentrekkende verhalen, mijn advies: gewoon negeren. Wij betalen voor een dienst. Als die dienst niet oké is, is het HHG 0% en gaan we door naar de volgende.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2016, 15:29:48 »
Op basis van je verhaal zal deze dame niet lang werken in YinYang. Als er een paar keer wordt geklaagd over de dame bij de receptie zal het zo over en uit zijn.
Verhaaltjes hebben wel meer dames. Ten aanzien van tranentrekkende verhalen, mijn advies: gewoon negeren. Wij betalen voor een dienst. Als die dienst niet oké is, is het HHG 0% en gaan we door naar de volgende.

Dat is inderdaad zo. Ik vind het verontrustender dat ze ruzie uitlokt om een aangifte in te kunnen diene. Hopelijk heeft clubganger ook een klacht over haar ingediend bij de receptie.

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2016, 00:39:54 »
Toevallig ben ik vnv daar geweest om een klacht in te dienen, heb het verhaaltje uitgelegd aan beveiliging, en die konden er wel wat mee. Ik heb daar allee de naam nog niet gezegd,hij zei denk er nog even over als je wilt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #4 Gepost op: 19 juli 2016, 01:05:18 »
Ik begrijp het niet zo goed, clubganger ....
Iedere dame probeert geld te verdienen ....
Een dame die zielige verhaaltjes ophangt, niet naar luisteren .......
Zwangere dames, de tante die kanker heeft, broer die al 7 benen kwijt is in evenveel ongevallen .. de clubs zitten vol met deze dames  ;)
Een dame die ruzie uitlokt zodat iemand haar zou slaan, ben ik nog nooit tegengekomen, ik zou begot niet weten hoe een meid mij ooit zover zou kunnen krijgen.


Mijn vraag, ben je met haar op kamer geweest en hoe was de dienstverlening?



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2016, 01:34:05 »
Sexmachine  ik heb met deze dame enkele kamers gehad en de eerste kamer was goed. En het werd steeds  slechter dus weinig zin in bepaalde dingen. En dat was zondag het geval en ik zei er iets van en ze werd boos mompelen wat in het Roemeens. En daarna begon ze me uit te dagen  door kwetsende dingen ten zeggen en echt tegen me aan staan en zeggen sla me dan,dat wil je toch. Van die dingen. Maar hou mijn eigen altijd in tegenover dames.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2016, 01:56:33 »
Sexmachine  ik heb met deze dame enkele kamers gehad en de eerste kamer was goed. En het werd steeds  slechter dus weinig zin in bepaalde dingen. En dat was zondag het geval en ik zei er iets van en ze werd boos mompelen wat in het Roemeens. En daarna begon ze me uit te dagen  door kwetsende dingen ten zeggen en echt tegen me aan staan en zeggen sla me dan,dat wil je toch. Van die dingen. Maar hou mijn eigen altijd in tegenover dames.
Niet dat het mijn zaken zijn, maar ik heb het vermoeden dat jij deze dame zeer goed kent, clubganger....  ;)
Als de eerste kamer goed was, en de volgende slechter, en de volgende nog slechter, kan ik je deze goede raad geven ... vergeet haar en op naar de volgende ...


Er lopen meiden genoeg rond in YY .....


Niks om je verder erg druk over te maken, let wel op als je privéfoto's plaatst van dames, zo kan je haar (terecht) boos maken, en dat zal toch niet je bedoeling zijn.


Elly en jij zijn geen match meer, daarmee is veel gezegd
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2016, 05:26:17 »
Om even antw te geven op sexmachine. Ik ken  de dame van de club zoals de meeste van ons. Het is zo gegaan die zondag wij kregen woorden over het feit dat ik haar ermee confronteerde dat ze dit werk niet vrijwillig deed en dat ze dus een fish had. Ik zeg dat vsrklaard dan de dingen die er gebeurt zijn en nu gebeuren. Dus op dat moment kom je te dicht in de buurt van hun leven wat niet mag en gaan ze dus weer een ander spelletje spelen. Dus mij uit de tent lokken wat overigens nooit zal gebeuren dus de dame wil het zo laten overkomen dat ik haar iets wil aandoen.(wat ik nooit doe) maar goed ze is nu bang voor me zegt ze. Dus dat heb ik maandag ook zo uitgelegt bij de beveiliging en die zeiden meteen is klets als dat zo zou zijn was ze gister al bij ons geweest met dit verhaal. En dat was iet het geval. Dus zo zie je maar dat de spelletjes die ze spelen steeds  geraffineerder worden. En dat is ook voor mij,dat ik dit hier neer wil zetten. Dat de dames steeds anders getraind worden om ons proberen geld afhandig te maken.  Ik heb ook foto s van haar gekregen die in de club zijn gemaakt,wat voor foto mag er hier bij dan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2016, 08:31:37 »
Om even antw te geven op sexmachine. Ik ken  de dame van de club zoals de meeste van ons. Het is zo gegaan die zondag wij kregen woorden over het feit dat ik haar ermee confronteerde dat ze dit werk niet vrijwillig deed en dat ze dus een fish had. Ik zeg dat vsrklaard dan de dingen die er gebeurt zijn en nu gebeuren. Dus op dat moment kom je te dicht in de buurt van hun leven wat niet mag en gaan ze dus weer een ander spelletje spelen. Dus mij uit de tent lokken wat overigens nooit zal gebeuren dus de dame wil het zo laten overkomen dat ik haar iets wil aandoen.(wat ik nooit doe) maar goed ze is nu bang voor me zegt ze. Dus dat heb ik maandag ook zo uitgelegt bij de beveiliging en die zeiden meteen is klets als dat zo zou zijn was ze gister al bij ons geweest met dit verhaal. En dat was iet het geval. Dus zo zie je maar dat de spelletjes die ze spelen steeds  geraffineerder worden. En dat is ook voor mij,dat ik dit hier neer wil zetten. Dat de dames steeds anders getraind worden om ons proberen geld afhandig te maken.  Ik heb ook foto s van haar gekregen die in de club zijn gemaakt,wat voor foto mag er hier bij dan?
Dit werpt al een heel ander licht op de zaak .... jullie hebben gewoon ruzie ...
De enige goede raad ... geniet van de dames waar je tegen betaling sexxx mee hebt, en al de rest (of ze nu dit werk doet om een huis te kopen, haar doodzieke moeder te redden van een gewisse dood, of om velgen te kopen voor de brolbak van haar lui vriendje) doet niet terzake en zijn domweg jouw of mijn zaken niet.


Over de foto's die zij jou heeft gegeven; deze heeft ze aan jou gegeven, niet om online te zetten, en door deze te willen plaatsen, heeft het er alle schijn van dat je je wil wreken op haar .... niet doen .... links laten liggen (jij haar en zij jou)
Foto's die we hier plaatsen, zijn foto's waar de dames toestemming voor hebben gegeven (op clubwebsites, ....), wij plaatsen nooit foto's die dames aan klanten zenden of geven ......
Als laatste ... je had een goed contact, getuige daarvan de foto's die ze jou gaf ..... herinner haar zoals je haar kende toen alles tussen jullie koek en ei was ... en vergeet jullie ruzie en ga een andere (of tien anderen) neuken ....  en niemand verplicht je naar de club te gaan waar zij werkt, het is misschien zelfs even beter andere lucht op te snuiven voor je
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #9 Gepost op: 19 juli 2016, 08:41:31 »
Ik hoor dat jij haar kent!!! En mij blijkbaar ook!! Want we hebben ruzie volgens jou? Er is van mijn kant geen ruzie miss van haar kant als ze dat tegen je heeft gezegd. En met die foto s heb je gelijk. Maar voor de rest weet je er niks van af.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #10 Gepost op: 19 juli 2016, 08:43:46 »
Ik hoor dat jij haar kent!!! En mij blijkbaar ook!! Want we hebben ruzie volgens jou? Er is van mijn kant geen ruzie miss van haar kant als ze dat tegen je heeft gezegd. En met die foto s heb je gelijk. Maar voor de rest weet je er niks van af.
Ja, Elly is mijn lief    ;D
Ik zal het anders formuleren: jij en zij zijn het oneens
Dit forum dient om ervaringen over betaalde sexxx te delen, drama over dames of heren hebben wij niks aan
En wij zijn geen podium om twisten tussen dames en heren te beslechten
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #11 Gepost op: 19 juli 2016, 08:47:04 »
Dan is het ook goed vriend dat je voor haar opkomt. En daarom zet ik zoiets ook hier op miss voor jou dat jou het niet overkomt.
.

Offline clubganger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #12 Gepost op: 19 juli 2016, 08:53:25 »
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die liegen. Dat doe ik dus niet. En aan schijnheilige mensen. Ik gun iedereen het beste van de wereld en jou ook! En zelfs elly en dat weet ze zelf ook heel goed. Dit is mijn nu gebeurt en wil gewoon niet dat het andere gebeurt vriend. Dus ik weet nieg hoe lang je haar kent en alles maar ik heb er meer als genoeg ervaring mee.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
clubruzie
« Reactie #13 Gepost op: 19 juli 2016, 08:57:36 »
Je hebt je podium nu wel gehad... ga hoeren neuken ....
En ik ken Elly niet, misschien had je dat nog niet door, bij deze dus .... maar ze ziet er wel erg lekker uit, ik wil er wel eens op, maar dan zonder jou als waakhond of jaloerse klant .....
case closed of beter ..... topic closed ..... ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal