Auteur Topic: Brigitta  (gelezen 39646 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Brigitta
« Gepost op: 10 augustus 2013, 22:43:21 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend of naar achter gekamd in een paardenstaart)
ogen: bruin
lengte dame: 1,65 
postuur/cupmaat: zeer slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Hongaarse/Engels
leeftijd: ongeveer 21
tatoeages/piercings: schouderbladen Chinees teken, rechterpols/navel (kettinkje)
service: knuffelen, strelen, veel zoenen (maar niet tongzoenen), likken, vingeren mag niet (spelen met poesje wel maar ook daar krijg je een hele handleiding bij), PMC (zeer matig), NMC, massage 
nadelen: je krijgt op kamer tijdens de expliciete sekshandelingen continue instructies hoe ze het liever niet heeft
opmerkingen: belooft tongzoenen maar maakt het niet waar op kamer, doet trio's

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Brigitta
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2013, 22:59:51 »
Al snel leerde ik haar kennen.  Ik liep op het terras met een drankje en werd door Brigitta en een vriendin bij hen geroepen.  Ik mocht tussen hen beiden gaan zitten.  Het was al vrij snel duidelijk dat beide dames in mij geïnteresseerd waren.  Ik liet al snel even duidelijk merken dat ik Brigitta's vriendin niet zag zitten.  Zonder dat ik dat ook expliciet moest zeggen verdween even later de vriendin van Brigitta. 

Met Brigitta had ik een aangenaam onderonsje op het terras.  Een halfuurtje hadden we het over koetjes en kalfjes en maakten we wat flauwe grapjes.  Ik voelde me goed bij haar maar de respons van haar was matig en koeltjes.  Ze had me nog maar nauwelijks aangeraakt.  Toen ik naar haar services vroeg, bleek alles te kunnen behalve anaal en FT.  Ik vroeg nog even voor alle zekerheid of zoenen ook in haar pakket zit.  Ze zei dat ze dat niet had opgenoemd en dat dat dus in het pakket zit.  Kijk, ze had me nog bijna niet aangeraakt na een halfuur, ze reageerde koeltjes toen ik met mijn hoofd in haar schoot ging liggen en toen ik naar haar services vroeg, zei ze eerst dat ze plots mijn Engels niet goed had verstaan.  Het is een klassieker dat.  Toch ging ik om een of andere onverklaarbare reden toch met haar naar een kamer. 

Op kamer heb ik me heerlijk met haar geamuseerd.  Het was een heerlijke en vooral brave GFE-sessie.  Mekaar heerlijk strelen, dicht tegen mekaar aankruipen, veel zoenen, een beetje teasen....  Na verloop van tijd probeerde ik haar te tongzoenen maar het was duidelijk dat ze dat liever niet had.  Ik kreeg hoogstens af en toe het puntje van haar tong te voelen.  Ze was anders wel heel lief.  Ze draait wel een knop om om alle gevoelens uit te schakelen.  Hoe subtiel je ze ook verwent.  Tijdens het likken en het spelen met haar poesje liet ze zich toch wat gaan en werd ze nat.  Ze onderbrak dit door aanwijzingen te beginnen geven van hoe ze liever wel en niet bespeeld werd aan haar poesje met mijn vingers.  Zaak kwam er op neer dat ik de gevoelige plekjes niet meer mocht aanraken.  We hadden ondertussen 45 minuten plezier gehad, waarbij ik met plezier vooral haar verwende.  Toen ze dat beetje dat ze zich toch uiteindelijk liet gaan zelf doorbrak door allerlei rare instructies te beginnen geven van hoe ze het liever had, was mijn goesting over en spoorde ik haar aan tot orale verwennerij bij mij.  Nu nog een kwartier goed pijpen en/of wat neuken en het uur zou heel mooi geweest zijn.  Helaas, pindakaas....  Voor ze begon te pijpen deed ze er een condoom over.  Daar kan ik mee leven.  Uiteindelijk gaat het er om of een dame kan pijpen of niet.  Helaas genoeg kon zij niet pijpen.  Absoluut niet.  Snel en monotoon op en neer met dan nog veel handwerk er bij.  Zo komt mijn lul niet recht.  Ik heb de sessie dan na 50 minuten maar afgebroken, zonder orgasme.  Al bij al viel de sessie mee maar als je niet kan klaarkomen geeft dat wel een wrange nasmaak.

Ik betaalde haar € 75 aan de lockers.  Ik vond dat ruim voldoende voor een sessie van een uur zonder orgasme.  Aan haar gelaatsuitdrukking kon ik zien dat ze graag € 100 had ontvangen maar ze had niet het lef om dat ook te zeggen.  Nadien bekeek ze me niet meer.  Dat zegt genoeg.

De volgende dag zou ze toch nog bij mij komen zitten aan tafel op het terras bij schemering omdat Eliza (haar collega) dat vroeg.  Zelf zal ze het wel raar gevonden hebben.  Temeer omdat ik er geen doekjes om wond toen Eliza een trio voorstel deed.  Ik zei Eliza dat ik Brigitta al geprobeerd had en dat het maar een matig succes was geworden  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2013, 23:14:09 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man