Auteur Topic: Katty (Duitse)  (gelezen 1581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katty (Duitse)
« Gepost op: 28 december 2010, 22:12:14 »
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : slank (niet super slank)/B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : ongeveer 24
Tatoeages/Piercings : ontglipt me steeds
Service: beffen, vingeren, pmc, nmc, knuffelen (vraagt flinke extra om te tongzoenen... maar dat mag je haar niet toelaten natuurlijk )
Voordelen: lief, besteed heel lang aan de pre-sales, after sales o.k.
Nadelen: (zie tz bij service)

Katty.... Ik had haar al eerder op de dag opgemerkt toen ze gewoon een klein uurtje aan pre sales deed met een andere beer aan de bar. In tussentijd versierde ik dan maar wat andere dames .

' s Avondslaat omstreeks negen uur zou ik ze dan toch treffen. Ik zat in een sofa en zij kwam op de leuning van de sofa zitten. Wat gsm-men. Als dat achter de rug was, streede ik eens over haar rug. Ze keek om, lachte lief en kwam meteen bij mij zitten. Na wat small talk en de beentjes van haar op mijn benen gelegd te hebben, kwam het moment surpème. Qua service had ik nog geen duidelijke indruk over haar. Wel dat ze lief, mooi en vrolijk was. Ik kon leven met haar service maar toen ze zei dat ze voor het tongzoenen 25 euro extra vraagt... ... zei ik haar dat ik dan wel een andere dame zal zoeken. Ze verlaagde het supplement naar 10 euro... ik bleef haar zeggen dat ik dan de concurrentie ga laten spelen. Toen kreeg ik het tongzoenen als geschenk (wauuww, ik ben écht wel een speciale man voor haar ).
Na nog even geverifieerd te hebben dat: afspraken = afspraken, naar kamer gegaan.

Op de kamer was alles naar wens. Ze was lief en tongzoende enorm graag en heel erg lekker. Dit was zálig. Echt waar. (Ik vreesde een beetje dat ze haar verplicht zou voelen en dat ik op mijn beurt zou voelen dat het tz niet met overgave zou zijn.)
Tijdens het pijpen teast ze je voldoende aantal keren vooraleer ze je je gangen laat gaan.

« Laatst bewerkt op: 4 april 2011, 21:17:33 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man