Auteur Topic: Vanessa (Hongaarse)  (gelezen 1681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vanessa (Hongaarse)
« Gepost op: 28 maart 2011, 21:25:24 »
haarkleur/-lengte: bruin (met wat acajouschijn)/lang
ogen: bruin
lengte: 1,60
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Hongaarse/Duits (enkele woordjes Engels)
leeftijd: 29
tatoeages/piercings: nee/nee
service: PMC, NMC, zoenen, beffen
opmerkingen: is een jaar uit roulatie geweest, tongzoent zeker niet met volle overtuiging, pijpt kortstondig zonder condoom (minste voorvocht = rubbertje erover)  ;).
« Laatst bewerkt op: 3 april 2011, 00:37:23 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vanessa (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2011, 00:41:32 »
Na meer dan een jaar uit roulatie geweest te zijn, was ze er plots terug.  Lang geleden ervaarde ik wat in het paspoortje hieronder staat.  Daarom ging ik niet meer op herhaling.

Nu was ze ineens heel aanhankelijk naar mij toe.  Ze nam rustig de tijd om mij een aantal keren te proberen te verleiden.  De laatste keer nam ze zelfs de moeite om in de sofa bij mij te komen zitten.  We waren best een tijd ondeugend bezig. 
Toen ze de kamervraag stelde (en ik al lang geil was geworden van haar), maakte ik haar heel duidelijk wat ik van een kamersessie verwacht en dat dat dus een stuk beter moest zijn dan vorige keer.

Zogezegd zogedaan.  Deze keer was het volop lekker tongzoenen, pijpen en bereed ze op een fantastische manier.  Ze is geslaagd in haar tweede zit en zal nog wel eens een keer met mij opgescheept zitten  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vanessa (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2012, 00:47:35 »
Ze was dolenthousiast om me weer te zien.  Ze fluisterde in mijn oor giele woordjes, geile beloftes... maar ook zij moest afgelopen donderdag aan de kant blijven staan voor nieuw geweld in YY  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man