Auteur Topic: Emna (Tunesch - Braziliaans, zwart haar, bruine ogen, natuurlijke C-cup.  (gelezen 3465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Morgen ga ik naar YY.  Het is geleden van afgelopen maandag.  Daarvoor was het heel lang geleden.  Ik ging er naar toe omdat het al zo lang geleden was.  Een poolshoogte nemen.  Helaas, het eten was niet vet (allé, het was vet maar niet veel) en 10 dames voor 60 beren is ook niet veel.

Ben ik dan compleet gek om er morgen weer naar toe te gaan?  Dat zou wel kunnen, ware het niet dat ik Emna teruggevonden heb.  Mevrouw waar ik een uur in bad heb mee gespeeld in Freude in 2008.

Nog een dik uur en we zijn morgen.  Mijn verbeelding slaagt op hol.  Mijn dromen zullen zalig zijn.

Ik ben nog niet zo lang in YY en Emna komt binnen.  Ze lacht even naar enkele beren die ze passeert maar komt regelrecht mijn richting uitgestoofd.  Ze springt als een zotte op mijn schoot.  Ze kijkt me erg verleidelijk aan, komt net niet in de gevarenzone van tongzoenen.  Ze wil wel maar ze mag niet.  Dat belachelijke regeltje van YY dat je in de bar niet meer mag (tong)zoenen.  Niks aan te doen.  Als je er bent, moet je je schikken.
Ze vraagt wat ik wil drinken.  Ze brengt me een dubbele espresso met een wolkje melk.  We hebben de grootste pret en lachen de bar plat, bij manier van spreken.  Haar benen liggen over mijn schoot, haar hoofd ligt na een tijdje tegen mijn borstkas.  Ze vertelt me dat ze een beetje verveeld zit met de actie van afgelopen maandag.  Ik wenkte haar toen en zij gunde me geen minuut pre sales.  Ze vroeg meteen of ik met haar naar kamer wou: ja of nee.  Gewoontegetrouw ging seksenfun direct mee.  Pre salen, da’s voor GFE-watjes.  Neuken wou ik haar!  Haar uitwonen. 

Onze koffie’s zijn opgeslurpt, ik vraag haar wanneer we naar kamer zullen gaan.  Toegeven dat het op dit moment nog erg rustig is qua beren en er een overschot aan dames is.
Emna wil best op kamer gaan maar stelt voor om ons eerst samen te gaan douchen aan de douches in het wellnessgedeelte.  Ik denk even dat dat evengoed op kamer kan (en veel intiemer) maar ga toch in op haar voorstel.  Stel dat de douchedeur op de kamer weer gesloten is, net als afgelopen maandag. 
Onder de douche zepen we mekaar in en wassen we mekaar.  Sommige lichaamsdelen krijgen niet iets meer aandacht maar we zorgen er toch voor dat we niet te veel opvallen.  Hopelijk kijken ze net niet in de camera’s.  Af en toe geven we mekaar lieve kusjes.  Emna, wat is ze lief.  Nochtans kan ze een kat zijn die je maar beter niet zonder handschoenen aanpakt.
Uiteraard drogen we mekaar ook af en tippelen dan gezellig arm in arm naar een kamer.

We sluiten de deur van de kamer achter ons gat en voor ze goed en wel wat kon zeggen of doen duw ik haar voorzichtig tegen de muur, neem haar armen, pak haar handen en duw die tegen de muur boven haar hoofd.  Een koekje van eigen deeg.  Zoals ze mij maandag besprong op de kamer….  Ik begin te doen alsof ik haar eens flink wil nemen zo tegen de kamermuur maar schakel dan meteen over in mijn GFE+++-modus.  Ze was blij verrast en noemt me een duivelke.  Ik begin haar teder te kussen maar zij begint mij gretig en passioneel te tongzoenen.  We houden dat vele minuten vol.  Ons speeksel begint zich in onze monden te wisselen.  Natter en heerlijker tongzoenen kan niet meer. 
Ineens maakt ze mij er attent op dat ik haar handen nog vast heb en dat het ongemakkelijk wordt.  Ik zeg haar dat zolang ik mijn handen nodig heb om haar vast te houden ik geen duivelse dingen kan beginnen doen.  Ze merkt weer op dat ik een échte duivel ben.  Ja, de duivel van mijn engeltje, met zwarte vleugels dan.  Ik probeer een voor mij interessante deal te sluiten.  Het lukt.  Ze hapt (letterlijk) toe.  Ik laat haar handen los en zij zakt wat en gaat zo goed als op haar hurken zitten en trekt me een zwier mijn handdoek los (ik draag altijd een badmantel – die ik al uitdeed - met daaronder een handdoek zodat ik mijn badmantel open kan laten hangen zonder dat er een opmerking van het management op wordt gegeven).  Ze smijt de handdoek ergens op de grond en begint mijn inmiddels zeer stijve lul flink te verwennen.  Pijpen kan ze erg goed.  Ik laat ze zo niet te lang doen.  Twee redenen: zo kom ik veel te snel en zo zit ze niet gemakkelijk.

We duikelen het bed in.  We bekomen even en genieten van dicht tegen mekaar liggen, lieve strelingen, zachte kusjes, veel tongzoenen….  Haar mooi natuurlijke C-cup kan ik niet ongemoeid laten natuurlijk.  Ik speel op een erotische en prikkelende manier met haar borsten.  Nadien kus ik haar borsten en tepels.  Ik begin haar overal en steeds lager en lager te kussen maar laat de verboden vrucht nog onaangeroerd.  Zo hoort dat immers.  Ik streel en kus de binnenkant van haar dijen.  Wanneer ik haar voetjes kus, laat ze duidelijk blijken dat ze dat erg graag heeft.  Ik stop er mee en vertel haar dat ze het allemaal veel te leuk begint te vinden en dat als ik zo doorga zij mij moet betalen.  Tegelijkertijd probeer ik haar om te draaien op haar buik.  Ze wringt wat tegen.  Ik zou wel gekund hebben met mijn mannenmacht maar laat haar los.  Ze komt recht en doet alsof ze mij weer teder en innig wil gaan binnendraaien maar duwt me erg bruut op bed op mijn rug.  Van het verschieten met mijn benen in de lucht.  Ze pakt mijn benen vast, opent ze wijd en begint me weer oraal te verwennen.  Genieten dat ik doe, het zal nog niet.  Ze wisselt veel af.  Stevig pijpen zonder handen, speeksel spuwen, met de nagels over mijn ballen, mijn ballen ook heerlijk in haar mond nemen en er flink op zuigen, lief met haar tongetje over mijn grote aders strelen, mijn eikel verwennen….  Tussendoor tongzoenen we ook wat.  Heerlijk!  Ik ben echt niet vies van mezelf.  Het is ook een mooie afleiding.  Zo kan mijn aankomend orgasme elke keer weer wat zakken.  Het is nodig bij wijlen.  Ze wil mijn pik in haar kutje voelen en wel nu meteen.  Ik laat haar dan maar een condoom nemen en geen vijf seconden later kruipt ze op mij.  Ik plaag haar eerst wat door langs haar poesje heen en weer te wrijven maar lang gunt ze mij deze plagerij niet.  Ze pakt ‘m vast en duwt hem voor haar spleet.  Na een kleine beweging, floepte hij er in.  Vol afwisseling, met de nodige passie en inlevingsvermogen begint ze daar een rit.  Joeng, joeng!!  Ik laat ze zichzelf heerlijk uitleven.  Tot ik (lees: mijn orgasme) niet meer terug kon.  Oeps!  Ze geeft me al lachend naar mijn vijs.  En ik?  Ik geef haar een intense tongzoen.  Ik zou weeral tevreden zijn maar vrouwen….  Na even tegen mekaar gelegen te hebben, vraagt ze of ik graag een massage wil, zolang ik even op adem kom.  Ik stem toe.  Ik geniet van haar massagekunsten.  Ze kan er niks van, zegt ze maar ze doet het voortreffelijk.  Voortreffelijk maar kort.  Ze is het snel beu.  Ze sekst liever dat de stukken er van af vliegen.  Ik weet van mezelf dat ik nu absoluut niet meteen opnieuw kan.  Zo vlak na een eerste orgasme en eerder op de dag had ik met een mooie blonde lolita ook al een spetterend hoogtepunt.  Met plezier laat ze zich door mij masseren.  Ik vertel haar dat ik er ook niet voor geleerd heb maar ik doe het blijkbaar beter dan de meeste mannen.  Zou ze dit menen of geeft ze me gewoon even een goed gevoel?  Ze zal het menen want dat goede gevoel heb ik al en dat moet ze weten.  Zodra mijn vingers en handen haar venusgebied en meer beginnen te verkennen begint ze te giechelen. Vrouwen toch hè.  Ze heeft weer lust in mijn lul en begint de half stijve lul weer te pijpen.  In geen mum van tijd staat hij weer stijf.  Nog geen 10’ na mijn eerste kwakje verschoten te hebben.  Ze vraagt of ik even wil douchen omdat mijn lul nu toch wel een beetje anders smaakt.  De douches zijn weer op slot.  Geen erg, dan zo, zegt ze, no prob.  Tussen het orale bedrijf door tongzoenen we mekaar weer regelmatig.  Ze wil nu dat ik de arbeid verricht.  Het is wat zoeken naar een condoom.  Gelukkig vindt ze nog een laatste condoom in haar tasje.  Gelukkig voel ik me zo goed bij haar dat door al dat gezoek mijn zwabber nog niet half ingezakt was.  Ik al het werk… in missionaris dan maar.  Ze wil dat ik keihard doorbeuk.  Ze schreeuwt het uit, nu haar benen in de lucht.  Na niet al te lange tijd kom ik klaar op een fractie van een seconde nadat zij ineens stilvalt.  Ze hijgt van vermoeidheid.  Vermoeidheid?  Ik deed toch net al het werk?  Waarom heb ik het vermoeden dat we samen zijn klaargekomen.  Omdat ik niet beter weet?

Een beetje uitgeteld liggen we nog erg close tezamen.  We genieten nog van mekaars lichamen en lichaamsdelen vooraleer we ons weer vertrekkensgereed maken. 

Na de betaling aan de lockers gaan we ons weer tezamen douchen maar om de film niet opnieuw te laten beginnen, zijn we deze keer een stuk braver onder de douche.

“Bis spater im bar”, nog een kusje en ze trippelt weer naar een andere klant  ;).       
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Emna (Tunesch - Braziliaans, zwart haar, bruine ogen, natuurlijke C-cup.
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2012, 13:55:22 »
Emna ken ik gelukkig ook een van de highlights in mijn p6 carriere, zeldzaam dit soort vrouwen.
Ga geeneens beginnen aan een beschrijving van haar. Mischien na de volgende ontmoeting. :P

Ze werkt nu overigens in Living Room.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Emna (Tunesch - Braziliaans, zwart haar, bruine ogen, natuurlijke C-cup.
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2012, 20:56:22 »
Emna heeft YY geruild voor GT.  Nog maar eens gehopt dus  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Emna (Tunesch - Braziliaans, zwart haar, bruine ogen, natuurlijke C-cup.
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2012, 16:44:37 »
Emna heeft YY geruild voor GT.  Nog maar eens gehopt dus  ;).

haal maar weg.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit