Auteur Topic: Tongzoenen standaard in Samya?  (gelezen 38167 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2013, 21:31:48 »
En dan de advokaat van de duivel.....


Ik ben een man die na maanden twijfelen wel eens wil een club bezoeken.


VANZELFSPREKEND kijk ik in de fotoselector bij RelaxxxBoard.
En daar zie ik dan ANA staan.....


Nou moe, dat ziet me er een geil stuk uit.....










Ik hou van PZC en TZ.
Hela, alles klopt



Ik dus naar Samya.


Blijkt dat die griet pijpt met en niet tongzoent.


Dan kan ik enkele besluiten trekken...


DIE GRIET DEUGT NIET
DE INFO OP RB EN OP DE WEBSITE VAN SAMYA DEUGT NIET.....


Maar het feit is dat ik dan misschien wel voor niks naar Samya ben gegaan... en me bedot voel..


Einde pleidooi.


Dus zegt sm, het is toch makkelijk alles waarheidsgetrouw weer te geven, laat TZ dus van al die steekkaarten af, probleem opgelost......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #16 Gepost op: 10 november 2013, 21:55:01 »
En ik speel even gekke Henkie.


De dame die jij koos had ik al lang op de korrel, sinds ik de 1e foto zag, ja op RB.
Ik zie ook gelijk de setcard en de haarkleur is zwart, ik lees die normaal niet hoor, ik kijk alleen plaatjes.
De setcard klopt daar al niet, maar dames willen nogal eens wisselen van haarkleur, goed voor we deze discussie starten.


Ok ik ga naar Samya ik vraag niets aan de dame vooraf en krijg niet de minimale service volgens de club setcard. Tja jammer denk ik dan (voor mijzelf, maar vooral voor de dame, want die kamer ik niet meer (als ik het onthoud)) en ik ga verder.


Ik neem de club niets kwalijk, clubs bepalen mijns inziens niet de minimale service van een dame (dit past niet in mijn denkbeeld van betaalde, maar vrijwillige sex met een dame),
Ik klaag daarom niet bij een Theke, want dat vind ik zelfs zonde van mijn verspilde tijd. RB kopieert alleen de clubdames in de fotoselector, dus om die kwalijk te nemen is wel heel vreemd.


Mocht ik dit vaker treffen, dan begin ik me te ergeren en sla ik mezelf voor de kop en check bij de dame vooraf na of wat ik wil ook zal kunnen. En dan nog is het geen garantie voor een spetterende kamergang.


De "klik"is veel belangrijker, ook kunnen sommige handelingen die de dame geeft veel leuker zijn dan ik zelf in gedachten had, dus en leuke spontane gekke griet die met veel humor dingen met mij uithaalt die ik niet verwacht kunnen leiden tot geweldige sessies. Maar idem heb ik wel eens een dame gekamerd na 1 uur kletsen, die net als ik op bed ging liggen en zei "lik maar". Tja die ben ik dan ook nooit meer vergeten.


Maar gekke Henkie zegt wat ze op een kaartje schrijven is geen garantie, wil je garantie dan komt gekke Henkie met TV, Auto's en magnetrons. Hoerenlopen is mensenwerk, sedcards, minimale clubservice en garanties hebben voor gekke Henkie geen waarde.


Recensies van anderen helpen mij wel, maar gekke Henkie heeft het meeste aan Fotoselectoren, want die vind ik in 1 woord GEWELDIG.


Groet, Foots  O0  in de rol van gekke Henkie  :sex
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #17 Gepost op: 10 november 2013, 22:04:31 »
Ik speel even gekke sm.


Ik zie ANA en die had ik al lang op het oog, want gekke sm kijkt naar foto's.


Gekke sm heeft geeneens in de mot dat er een setcard op de website of op RB staat.


Gekke sm roept Schlussel en al wat komt is lekker.....
zelfs al komt Nieky  :dance2


Maar ik speelde effe advokaat van de duivel, gekke henkie.


Gekke sm zal dat nooit voorhebben, aangezien hij enkel fotokes bekijkt, op RB uiteraard  ;D :cheer: :blonde


Dat is namelijk wat gekke sm zoekt , een zwartharige met een rost haar, die neuken goed...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #18 Gepost op: 10 november 2013, 22:25:42 »
Wie is hier gek ?
Gekke SM

[attachimg=1]


Gekke Henkie

[attachimg=2]


Of toch deze ?

[attachimg=3]


Gekke Henkie zoals deze laatste zijn wij dus duidelijk NIET !

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #19 Gepost op: 10 november 2013, 22:37:46 »
Heh... dat met Anna kan ik beamen; met Nieky verschilt het een beetje per keer. Soms goed tongzoenen, soms een beetje alibi tongzoenen ;).

Uiteindelijk is dat niet waar het hier om ging, dat setcards een verwachting scheppen is logisch... maar soms houden dames zich er niet aan en zeker bij Samya heb ik vaak het idee dat alle setcards identiek aan elkaar zijn. Even kort gezegd als je Samya hierop aanvalt, dan moet je dat ook bij HP, Babylon, DV doen. Zelfs bij LR en GT, want die hebben een paar jaar geleden dames ook 'paspoortjes' laten maken voor IJBf (waar natuurlijk ook van af geweken werd).

Het is jammer dat sommige stukjes zijn verplaatst; maar er zijn ook clubs waar bepaalde service wordt 'opgelegd'. Wat je hiervan vindt en of je wat hebt aan 'verplichte service' is een andere discussie. Het gaat erom dat Samya deze status werd toegedicht: want setcards. Dit is een onjuistheid die ik probeerde aan te geven (info op het forum he) en ook door SS is benoemd, maar kennelijk wil SEF dat onderscheid niet begrijpen; of in ieder geval niet onderkennen dat dit een wezenlijk verschil is (ongeacht wat je ervan vindt of hoe je er mee omgaat).

Dat is hem dus: de dames wordt geen verplichte service opgelegd in Samya en je kunt niet van de setcards uitgaan (net als op vele andere plekken). Dit is niet bijzonder en ook niet nieuw.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Tongzoenen standaard in Samya?
« Reactie #20 Gepost op: 10 november 2013, 23:21:28 »

Dat is hem dus: de dames wordt geen verplichte service opgelegd in Samya en je kunt niet van de setcards uitgaan (net als op vele andere plekken). Dit is niet bijzonder en ook niet nieuw.

Klopt dat is exact wat het is, en bij zoveel clubs geldt dat dat ik er niet eens meer heen kijk. Het is beter en gemakkelijker te benoemen de clubs waar dit wel geldt en dat kan ik zonder dat ik ze bezocht heb. Ik kijk als ik dat wil weten vooral naar waar jij heen gaat of SS, want jullie zijn beide (ieder op zijn eigen manier) nogal gesteld op het leveren van een minimale service.

Maar daarom vinden wij het hele paspoorten en setcards die clubs aanleveren ook niet maatgevend en proberen we door fotoselectoren (ja daar is hij weer) toe te voegen en de inhoudelijke recensies van leden objectievere info te bieden waar iedereen wat aan heeft of er uit kan halen wat je zoekt.

Ik verbaas me dan ook vaak over de clubs waar jij ooit komt als RTC's en exotische varianten of plaatsen waar ik amper de deur open zou durven te doen, zulke goede damesservice vind. Dat vind ik persoonlijk een grote inhoudelijke aanvulling aan het board, waar vele heren wat aan hebben.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.