Forum > ANTWERPSE KEMPEN

2-LOVE

<< < (3/23) > >>

roberto:
Ja, de helft van mijn inkomen gaat naar wandelen en de kosten per maand lopen soms nogal hoog op.
Maar neem gerust van me aan dat ik heren ken, die er nog veel meer doorjassen dan ik. In de prostitutie is 1 000 euro per maand niks als je een echte wandelaar bent en aan dit bedrag kom ik niet eens.

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 30 juli 2011, 12:01:55 ---Ja, de helft van mijn inkomen gaat naar wandelen en de kosten per maand lopen soms nogal hoog op.
Maar neem gerust van me aan dat ik heren ken, die er nog veel meer doorjassen dan ik. In de prostitutie is 1 000 euro per maand niks als je een echte wandelaar bent en aan dit bedrag kom ik niet eens.

--- Einde van citaat ---

Gegeven : 1.000 > (inkomen / 2)
 
Besluit :    inkomen < 2.000
 
Alleen de vraag hoeveel je van die 1000 EUR af blijft.  Maar ja, je bent nog jong zeker he ?!

roberto:
Haha Jabber,

Je bent mijn rekening weer aan het maken. ;D ^-^
Lees mijn recensies en tel alles op dan weet je hoeveel ik van die 1000 af blijf. ;D
Ondanks mjin dure hobby genereer ik nog genoeg inkomsten om een comfortabel leven te leiden.

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 22 augustus 2011, 20:59:38 ---Haha Jabber,

Je bent mijn rekening weer aan het maken. ;D ^-^
Lees mijn recensies en tel alles op dan weet je hoeveel ik van die 1000 af blijf. ;D
Ondanks mjin dure hobby genereer ik nog genoeg inkomsten om een comfortabel leven te leiden.

--- Einde van citaat ---

Was maar om te lachen hoor roberto !  Maar je bent wel een gezond bazeke denk ik, want 1.000 gedeeld door 50 is 20 keer per maand, dat is begot iedere werkdag !  Geniet er maar van, voor ge het weet zit ge vast op de bank naar TV te kijken !
 
Jabber

roberto:
Ma jaat maat, er moet gelachen worden.
De wereld is veel te triestig. >:( :(
20 wippen per maand? Dat kan niet, maximum 12! ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie