Forum > ANTWERPSE KEMPEN

2-LOVE

<< < (2/23) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op 27 juli 2011, 13:51:45 ---
--- Citaat van: roberto1989 op 27 juli 2011, 12:33:34 ---Er wordt veel te weinig geschreven over Bar 2Love op de Lierseweg 321 in Herentals.
--- Einde van citaat ---
Doe eens een voorzet Roberto, en schrijf over je bevindingen daar !  Of heeft Sexmachine jou voor zijn kar gespannen om mij uit mijn tent te lokken ?  ;D   C:-)

--- Einde van citaat ---
Ik pleit onschuldig, en ik geloof je verhalen wel, we noemen dat in bedekte termen de vallen van het specimen dat god vrouw heeft genaamd.
Zij heeft het kutje Jabber, dus schrijf het van je af, maar overtref Smoking Fetish Lover niet aub  :D ;D

roberto:
Dag Jabberwalkie,

Ik heb al mijn bevindingen over de 2Love hier al geschreven. Ik kom er enkel om snel een pint te drinken en wat sfeer te snuiven. Wandelen kost me echt al genoeg en ik heb het niet echt breed. Dertig euro voor een kamer valt mij dan ook te duur uit. Ik verkies het SKW. Ik heb daar wel eind 2009 een mooi Marrokaans hertje gekamerd maar die is blijkbaar gestopt en daarom zou nu nog een recensie irrelevant zijn.

En het belangrijkte: Roberto laat zich door NIEMAND voor zijn/haar kar spannen. Ik stel alleen maar vast dat het vaak "full house" is in 2Love en dat er op dit forum ongetwijfeld leden moeten zijn die dat daar frequenteren. Ervaringen delen is leuker.

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 27 juli 2011, 14:05:33 ---Ervaringen delen is leuker.

--- Einde van citaat ---

Dat klopt, maar mijn ervaringen zijn wat uit de hand gelopen (figuurlijk dan  ;D ) en het ligt te gevoelig om erover te schrijven momenteel.

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op 27 juli 2011, 14:38:12 ---
--- Citaat van: roberto1989 op 27 juli 2011, 14:05:33 ---Ervaringen delen is leuker.

--- Einde van citaat ---

Dat klopt, maar mijn ervaringen zijn wat uit de hand gelopen (figuurlijk dan  ;D ) en het ligt te gevoelig om erover te schrijven momenteel.

--- Einde van citaat ---
En toch kan het heilzaam werken.
Ik herinner me nog 2008, toen ik verliefd werd op een hoertje, en hoe pijnlijk het zelfs was dat iemand anders goeds over haar schreef (want ze was van mij en mij alleen  ??? :o  ).
Nadien zie je gewoon in wat een dwaas je bent, je bent een wandelende ATM machine, en niet meer o niet minder en ze doen je alles geloven wat je wil horen. Zelfs al zeggen ze het eerlijk, dan nog ga je als verliefde eikel (en ik noem jou geen eikel  ;D  ) alles in je voordeel draaien.
We volgen nu eenmaal onze lul, en zij hebben het kutje. Dusse, en je gaat me gek verklaren, maar schrijf het volledig van je af, en lees dit binnen enkele maanden terug, en dan sla je jezelf voor de kop. Ik heb er een punthoofd van gekregen intussen, van al mijn onnozele fratsen en stoten  ;) :P

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 27 juli 2011, 14:05:33 ---Wandelen kost me echt al genoeg en ik heb het niet echt breed.
--- Einde van citaat ---

Als ik je verhalen zo lees, dan laat je het toch precies wel breed hangen haha

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie