Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270848 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #195 Gepost op: 11 februari 2020, 08:50:07 »
Maar ik zal mijn punt dan ook beter formuleren: betaal de prijs die gevraagd wordt en kom niet in het SKW af met het idee dat je mag afbieden omdat het in de Duitse club ook goedkoper was. Ga dan naar die club, als je slechts die prijs wil betalen.
Voor alle duidelijkheid: ik heb nog nooit afgedongen. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor andere forumleden hieronder.

Omgekeerd is het wel zo dat ik niet in ga op upselling of extra's voor doorgaans gewone handelingen. Daar ben ik pas allergisch voor.
Een toenemende plaag bij de ramen en tegenwoordig ook in sommige clubs.
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2020, 09:00:00 door Shakir »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #196 Gepost op: 11 februari 2020, 10:59:18 »
Maar ik zal mijn punt dan ook beter formuleren: betaal de prijs die gevraagd wordt en kom niet in het SKW af met het idee dat je mag afbieden omdat het in de Duitse club ook goedkoper was. Ga dan naar die club, als je slechts die prijs wil betalen.
Voor alle duidelijkheid: ik heb nog nooit afgedongen. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor andere forumleden hieronder.

Omgekeerd is het wel zo dat ik niet in ga op upselling of extra's voor doorgaans gewone handelingen. Daar ben ik pas allergisch voor.
Een toenemende plaag bij de ramen en tegenwoordig ook in sommige clubs.
Het was ook niet mijn suggestie dat jij of gelijk wie hier zou afdingen. Ik stel gewoon vast dat het fenomeen een plaag is en dat dat misplaatst is tov de meisjes. In het algmeen dus.

Uselling, in de zin van méér geld vragen voor diensten die beloofd werden voor de standaardprijs, daar knap ik ook op af. Er worden vooraf afspraken gemaakt, en net zoals wij ons moeten houden aan de prijs, moeten zij zich aan hun deel van de afspraak houden: de service die beloofd werd, moet voor die prijs dan ook geboden worden.

Dat neemt niet weg dat je bij een goed meevallende date méér kan betalen voor een langere tijd of voor dingen die niet afgesproken waren, als je dat uit eigen beweging beslist. Stel bv dat je afsprak voor de standaard seks tegen de standaardprijs, en het valt zo goed mee dat je tijdens de date toch ook goesting krijgt voor extra dingetjes, dan vind ik het normaal dat een meisje daar een meerprijsje voor voorstelt.

Dat upselling een toenemende plaag lijkt te worden bij de ramen, kan verklaard worden doordat ze vaak onder de prijs moeten werken. Als ze dan een 'lieverdje' binnen krijgen waarvan ze denken dat die wat vrijgeviger zou kunnen zijn, dan is het natuurlijk voor de hand liggend dat ze "proberen".  Een enkele vraag, dat vind ik dus nog enigszins begrijpelijk en aanvaardbaar, maar er zijn er, die vanaf moment 1 over 50 euro extra beginnen en die de hele date door blijven aandringen. Die zien mij 1 keer bij hen binnen en daarna nog dikwijls op de straat.  ;D ;D ;D ;D ;D

Dat upselling ook in 'sommige' clubs voorkomt zal wel te maken hebben zeker, met de prijzen die zij daar krijgen om zich te laten neuken. Het is niet omdat de meisjes lachen en lief doen dat ze achter dat masker ook tevreden zijn met hun loon.
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2020, 11:13:33 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #197 Gepost op: 11 februari 2020, 11:04:43 »
En los van dit alles: vinden jullie dat nu echt normaal dat een mooi jong meisje zich zomaar moet laten neuken voor 30 euro??? Is 30 euro de geactualiseerde waarde van de 1000 Bfr van 20 jaar geleden???
Hier ben ik het 1000% mee eens, ik bedoel als je bij je volle verstand bent dan kan het toch niet zo zijn dat een bloedmooi 18!! jarig Roemeens meisje (net 18 geworden) het fijn vindt om dit werk te doen? En het lekker vind om een 65 jarige vent over haar heen te laten kwijlen?
Dat het uberhaupt wettelijk is toegestaan is al bizar en dan nog afdingen of vragen om "speciale" handelingen maar niet meer willen betalen...
Ik loop zeer regelmatig door de straten maar af en toe overvalt het me en denk ik wat een zieke wereld leven we in.
Voor mezelf probeer ik het goed te praten door nooit af te dingen en de meisjes met respect te behandelen.
Als er geen sprake is van dwang, stoort het mij niet dat meisjes deze stiel doen. Maar de keuze die zij maakten houdt dus wél in dat zij een bepaald inkomen verwerven voor de handelingen die ze doen. Dat moet in evenwicht blijven. Of ze nu 18 of 40 zijn, dat maakt voor dat evenwicht weinig uit.

Het is pas als de prijsdruk zo hoog wordt, dat er de facto moet gewerkt worden tegen zulke lage prijzen (of ze halen niets binnen) dat het zelfrespect verloren gaat. Om psychisch ongehavend uit een 'carrière' van enkele jaren DVP te komen, moet een meisje vooraal haar zelfrespect kunnen bewaren.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #198 Gepost op: 11 februari 2020, 11:56:56 »
Ze kiezen er zelf voor, ook die voor 30 euro van bil gaan. En die club Mondial waarover ik het heb, dit forum geeft daar vrijkaartjes voor weg. Misschien moet jij ook eens gaan? Je zal nogal verschieten...


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #199 Gepost op: 11 februari 2020, 12:11:18 »
Ze kiezen er zelf voor, ook die voor 30 euro van bil gaan. En die club Mondial waarover ik het heb, dit forum geeft daar vrijkaartjes voor weg. Misschien moet jij ook eens gaan? Je zal nogal verschieten...
Dure de comprenure blijkbaar. NEE, ze kiezen daar niet zelf voor. Ze stellen een prijs, maar ze moeten 'dank zij' de afbieders bereid zijn om voor die lagere prijs zich te laten pakken, of ze hebben niets. Voor hen is het hun job he.

En nogmaals, voor de zoveelste keer: wat heeft jouw club nu in godsnaam te maken met het SKW???? Ga toch rustig naar jouw club en geniet. Hou je hoofd wat schuin, dan lopen de hersencellen samen naar 1 kant, en dan ga je misschien eindelijk begrijpen waarover hier gepraat wordt: betaal toch gewoon de prijs die er gevraagd wordt.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #200 Gepost op: 11 februari 2020, 12:39:29 »


En nogmaals, voor de zoveelste keer: wat heeft jouw club nu in godsnaam te maken met het SKW????

Alles. Dezelfde job, dezelfde meisjes met dezelfde achtergrond, dezelfde kopers.

De meisjes zien jou ook maar als een wandelend 50 euro biljet hoor. Als je denkt dat zij voor jou respect hebben...
Dream on.

Je zit hier op een hoerenlopersforum, niet op het forum van Groen of Het Parochieblad.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #201 Gepost op: 11 februari 2020, 13:18:06 »
En op het eind van de dag maakt madame haar rekening.

Vier keer 50 euro, twee die 100 betaald hebben en eentje van 150. Plus nog twee sjarels die slechts 40 wilden betalen.

Dat wordt dan opgedeeld : een deel voor de raamhuur, een deel voor de pimp en de rest voor haar zelf.

Of ze nu zes keer of negen keer haar benen opengedaan heeft interesseert haar niet...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #202 Gepost op: 11 februari 2020, 16:46:59 »

Ook over die toppers moet je realistisch blijven denken. Ik heb al verschillende meisjes die zogenaamd constant bezet zijn enkele uren zien vrij staan. Je moet bedenken dat de gemiddelde wandelaar geen hele shift rond blijft lopen he. En meestal op bepaalde momenten komt. Op andere momenten ziet hij ook niet of die 'constant bezette meisjes' al dan niet bezet  zijn. Ik passeer er vaak en op allerlei verschillende momenten. Dan zie je sommige dingen net ietske anders.


De discussie tussen Mechelen en Vanderbeffen laat ik even passeren, grappig hoe mensen kunnen boos worden zonder elkaar tegen te spreken.

Maar over die toppers-quote die je maakt...
Ik passeer ook op allerlei verschillende momenten en zie dezelfde dingen als jij denk ik. Ja, ik vertoef graag langer in de omgeving en maak tussendoor een wipje (of twee of drie). En uiteraard staan toppers soms vrij. Maar dat verandert niks aan het feit dat die op een nacht vaak 20x50 of 5x150 binnen rijven. En, een zeldzame woensdag niet meegerekend, doorgaans staan zij géén uren achter het raam. Gelukkig af en toe wel want anders geraakten we er zelf niet binnen. En ik blijf er bij dat zij hun prijzen niet hoeven te laten zakken voor die afdingende losers...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #203 Gepost op: 11 februari 2020, 18:28:55 »
Dat afbieden, daar ergeren de meiden zich inderdaad meer en meer aan.  Ik hoor het langs alle kanten en de dames worden er gewoon soms zot van.

Voor mij mogen ze Aldipoepers blijven heten, want het skw is in mijn ogen in feite de Lidl van de prostitutiewereld : topkwaliteit / grote merken aan lagere of correcte prijzen, maar wat minder mooi uitgestald dan in Delhaize. 

In het skw heb je in mijn ogen de doorgaans de mooiste en de geilste meiden, maar de kamers laten in 95% van de gevallen te wensen over, en een serieuze service qua gebruik van handdoeken en douches zijn een grote uitzondering.

Wanneer je het skw goed kent, er niet enkel rondloopt maar ook regelmatig binnenwipt bij de dames en niet begint af te bieden krijg je toch echt topservice. 
Dan kom je regelmatig dames tegen die ook gewoon graag met een lul bezig zijn en gewoon graag neuken, zeker wanneer het geld opbrengt. 
Dat zijn in mijn ogen de beste DVP's : diegenen die gewoon lullen willen voelen en zien spuiten.  Welke vent aan die lul vast hangt speelt niet zoveel rol, zolang het maar geen "eikel" is en zolang hij maar betaalt.

In de luxe massagesalons of privés heb je dan weer wel de verse lakens en doucheservice, maar je betaalt er ook extra voor.  De meiden zijn er vaak mooi, maar je komt er toch ook vaak minder mooie en minder aangename/hete meiden tegen dan in het skw. 
Af en toe kom je er zelfs meiden tegen die daar wel hun cliënteel hebben en in het skw niet aan de bak kwamen omdat ze niet mooi genoeg zijn.  Ik ken er zo eentje.  In een niemendalletje achter een vitrine staan in vol daglicht met nog wat neonlicht erbij is genadeloos voor diegenen met een minder mooi figuur. 

In het algemeen hebben de meiden in de salons ook veel meer kapsones en denken ze soms dat ze prinsessen zijn, wat dan resulteert in belachelijk hoge prijzen voor extra's.

De Aldipoepers zakken blijkbaar tegenwoordig in grotere getallen af naar de Lidl om er topmateriaal categorie AAA+++ aan de haak te willen slaan voor de prijs van de onbekende merken categorie  B en C die zij normaal in de Aldi vinden.
Ik zie hen zo al in de Lidl staan en aan de kassa vragen om maar de prijs van een B of C merk te moeten betalen voor een bekend merk.

Zelf ben ik de andere weg opgegaan : vroeger dacht ik er niet aan om meer dan 50 euro te spenderen. Gewoon een snelle F&S en weer verder.
Vorig jaar heb ik echter enkele dames leren kennen waarbij het echt wel de moeite is om langer te blijven en wat meer te spenderen.
Wat ik er bij de dames voor terugkrijg is enorm veel.  Je betreedt - althans bij deze dames - een ander niveau van service, wat achteraf toch een heel ander gevoel bij je achterlaat dan de snelle 50 euro wip.

Ik kan stellen dat wanneer je de prijs van een luxe salon of wat minder in het SKW spendeert, je een veel betere service krijgt van een veel mooiere meid dan in zo'n salon (alleen jammer van de mindere kamers/wasgelegenheid).

Ik zou er nog nog niet aan denken om bij zo'n topmeid te zagen voor een Aldiprijsje.



Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #204 Gepost op: 11 februari 2020, 20:08:28 »

Zelf ben ik de andere weg opgegaan : vroeger dacht ik er niet aan om meer dan 50 euro te spenderen. Gewoon een snelle F&S en weer verder.
Vorig jaar heb ik echter enkele dames leren kennen waarbij het echt wel de moeite is om langer te blijven en wat meer te spenderen.
Wat ik er bij de dames voor terugkrijg is enorm veel.  Je betreedt - althans bij deze dames - een ander niveau van service, wat achteraf toch een heel ander gevoel bij je achterlaat dan de snelle 50 euro wip.

Ik kan stellen dat wanneer je de prijs van een luxe salon of wat minder in het SKW spendeert, je een veel betere service krijgt van een veel mooiere meid dan in zo'n salon (alleen jammer van de mindere kamers/wasgelegenheid).

Ik zou er nog nog niet aan denken om bij zo'n topmeid te zagen voor een Aldiprijsje.


Ik ga me niet mengen in de voorgaande discussie maar het citaat van White Rabbit hierboven, daar kan ik me voor 200% bij aansluiten. Behalve dan misschien wat de kamers betreft, tenzij mijn toppertjes allemaal in de beste kamers werken. Behalve hier en daar eens een pompbak die te hoog hangt heb ik toch nog niet echt te klagen gehad van de faciliteiten in de kamers. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen clubs of salons bezoek dus in die zin kan ik niet vergelijken.

Als je niet op je zak zit (ik bedoel dan je zak waar je geld inzit) en af en toe eens een beetje meer of zelfs nóg een beetje meer besteedt dan wordt door een heleboel meiden in het SKW gewoon TOP-service geleverd, zeker als je er regelmatig over de vloer komt en de betrokken dames wat beter leert kennen.

Dus, of het nu gaat om Aldi-poepers, Lidl-poepers, Colruyt-poepers, Carrefour-poepers, Delhaize-poepers of zelfs Cru-poepers ....... betaal godverdomme gewoon de basisprijs van 50 Eur aan zo'n dame. Als je beknibbelt op de prijs dan zakt ook de service en/of de geboden tijd., daar ben ik van overtuigd.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #205 Gepost op: 11 februari 2020, 22:08:16 »
Uiterst vermakelijke discussie over wat een Aldi poeper is. Het SKW is nog van enige statuur als je het vergelijkt met laufhausen zoals bijvoorbeeld Duisburg. Toen ik daar zo'n zes jaar geleden voor het eerst kwam bood de eerste de beste dame mij haar service voor de helft van het geld aan. Ik ben daar niet op ingegaan, maar tijdens mijn eerste rondje door de verschillende huizen werd me diverse malen een voorstel gedaan door "mindere goden" om van bil te gaan onder de gangbare prijs. Zou ik een billig ficker of zoals het in het Vlaams heet Aldi poeper zijn dan is het nog niet eens zo vreemd dat ik dan bij een andere dame ook zou vragen of het voor dat geld zou kunnen, want het is me namelijk al diverse malen aangeboden. Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat de oorsprong van het onderbieden niet noodzakelijkerwijs afkomstig is of ontstaan is door een man.

Nu kom ik nog maar sporadisch in een raambuurt of laufhaus maar ik ben iemand die meestal een dame minimaal een uurtje boekt tegen het gangbare tarief. Afpingelen zou me als Nederlander in mijn vezels moeten zitten maar dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard.

Als je een dame op regelmatige basis bezoekt dan komen ze meestal zelf met "speciale aanbiedingen" als vorm van klantenbinding. Benieuwd hoeveel van de heren die hier het hardst roepen daar nee tegen zeggen en het volle tarief betalen voor de extra tijd of de handelingen die bij de eenmalige klant een meerprijs kosten. Ik durf de weddenschap wel aan te gaan om geen een te zeggen.

Het is nu eenmaal niet zo zwart/wit. Daar tussen zitten nog 50 shades of grey. Letterlijk en figuurlijk.

Om psychisch ongehavend uit een 'carrière' van enkele jaren DVP te komen, moet een meisje vooraal haar zelfrespect kunnen bewaren.

Niet denigrerend bedoelt, maar onder welke steen leef jij?

Elke maar dan ook elke dame die langer dan laat ik het simpel houden een maand dit werk doet loopt psychische schade op (waarschijnlijk al eerder). Na een carrière van enkele jaren zijn ze allemaal F.U.B.A.R.
Fucked up beyond all recognition/repair/reality/reason

De dames zijn er allemaal ontzettend goed in om te verbergen wat er achter hun "best fake smile" schuil gaat. Door de jaren heen wat "vriendschappen" opgebouwd met zowel dames uit raambuurten als uit de saunaclubs waarbij er ook privé contact was en we als "normale mensen" uitstapjes maakten. Als dat masker eenmaal verdwenen is en je hun diepste zieleroerselen hoort dan is er geen beerput tegen bestand. Er is werkelijk geen enkele dame die toen ze nog een meisje met dromen was, ooit gedroomd heeft van een carrière waarbij ze tegen betaling oneerbiedig gezegd een man in zijn bek pist of om op één dag haar benen te spreiden voor tien verschillende mannen met allemaal hun wensen, verwachtingen en sexuele kronkels en dan laat ik hun "vriendjes" nog buiten beschouwing. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een wereldje waarin schone schijn hand in hand loopt met rauwe realiteit.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #206 Gepost op: 12 februari 2020, 01:20:30 »
Dat afbieden, daar ergeren de meiden zich inderdaad meer en meer aan.  Ik hoor het langs alle kanten en de dames worden er gewoon soms zot van.

Voor mij mogen ze Aldipoepers blijven heten, want het skw is in mijn ogen in feite de Lidl van de prostitutiewereld : topkwaliteit / grote merken aan lagere of correcte prijzen, maar wat minder mooi uitgestald dan in Delhaize. 

In het skw heb je in mijn ogen de doorgaans de mooiste en de geilste meiden, maar de kamers laten in 95% van de gevallen te wensen over, en een serieuze service qua gebruik van handdoeken en douches zijn een grote uitzondering.

Wanneer je het skw goed kent, er niet enkel rondloopt maar ook regelmatig binnenwipt bij de dames en niet begint af te bieden krijg je toch echt topservice. 
Dan kom je regelmatig dames tegen die ook gewoon graag met een lul bezig zijn en gewoon graag neuken, zeker wanneer het geld opbrengt. 
Dat zijn in mijn ogen de beste DVP's : diegenen die gewoon lullen willen voelen en zien spuiten.  Welke vent aan die lul vast hangt speelt niet zoveel rol, zolang het maar geen "eikel" is en zolang hij maar betaalt.

In de luxe massagesalons of privés heb je dan weer wel de verse lakens en doucheservice, maar je betaalt er ook extra voor.  De meiden zijn er vaak mooi, maar je komt er toch ook vaak minder mooie en minder aangename/hete meiden tegen dan in het skw. 
Af en toe kom je er zelfs meiden tegen die daar wel hun cliënteel hebben en in het skw niet aan de bak kwamen omdat ze niet mooi genoeg zijn.  Ik ken er zo eentje.  In een niemendalletje achter een vitrine staan in vol daglicht met nog wat neonlicht erbij is genadeloos voor diegenen met een minder mooi figuur. 

In het algemeen hebben de meiden in de salons ook veel meer kapsones en denken ze soms dat ze prinsessen zijn, wat dan resulteert in belachelijk hoge prijzen voor extra's.

De Aldipoepers zakken blijkbaar tegenwoordig in grotere getallen af naar de Lidl om er topmateriaal categorie AAA+++ aan de haak te willen slaan voor de prijs van de onbekende merken categorie  B en C die zij normaal in de Aldi vinden.
Ik zie hen zo al in de Lidl staan en aan de kassa vragen om maar de prijs van een B of C merk te moeten betalen voor een bekend merk.

Zelf ben ik de andere weg opgegaan : vroeger dacht ik er niet aan om meer dan 50 euro te spenderen. Gewoon een snelle F&S en weer verder.
Vorig jaar heb ik echter enkele dames leren kennen waarbij het echt wel de moeite is om langer te blijven en wat meer te spenderen.
Wat ik er bij de dames voor terugkrijg is enorm veel.  Je betreedt - althans bij deze dames - een ander niveau van service, wat achteraf toch een heel ander gevoel bij je achterlaat dan de snelle 50 euro wip.

Ik kan stellen dat wanneer je de prijs van een luxe salon of wat minder in het SKW spendeert, je een veel betere service krijgt van een veel mooiere meid dan in zo'n salon (alleen jammer van de mindere kamers/wasgelegenheid).

Ik zou er nog nog niet aan denken om bij zo'n topmeid te zagen voor een Aldiprijsje.
Dat is een mooi samengevat. Alleen over de kamers, daar heb je globaal gezien uiteraard wel gelijk in. Ik ben geen club-fan maar toevallig ben ik vorige week nog (beroepshalve en met een vriendin, maar niet met de bedoeling om te kameren) langsgeweest in een Vlaams-Brabantse 'club' en als je die kamers ziet, en de faciliteiten die je daar hebt, dat is natuurlijk heel wat anders dan de gemiddelde kamer in het SKW. Daarbij moet je dan wel bedenken dat die kamers alleen al meer dan het dubbele kosten dan een standaardneuk in het SKW. De Duitse clubs zijn uiteraard niet meteen vergelijkbaar met wat men in Belgenland een 'club' noemt, dat is een totaal ander concept.

Ook de talloze RDV kamers die ik in de loop der jaren bezocht (ik denk bijna alles wat Vlaams Brabant, Limburg, Antwerpen en een stuk van Oost Vlaanderen rijk is op dat vlak) zijn meestal wel een heel pak luxueuzer. Alhoewel ik ook toestanden tegenkwam die zoelfs moesten onder doen voor sommige SKW kamers. Maar iedereen die escorte gewend is, weet dat ook hier de prijs minstens gelijk is aan de prijs van een SKW-wipje.

In het SKW is de kwaliteit van de kamers (als we dat zo kunnen noemen) uiteraard niet overal gelijk. Een paar voorbeelden. De kamers die de Gouden Driehoek verhuurt (de rij pare nummers in de VR) zijn doorgaans groter en een stuk fijner ingericht dan wat er vanuit de Blauwbroekstraat in de Schippersstraat wordt verhuurd. VR 12 heeft bv zelfs een Jaccuzi (die zelden gebruikt wordt haha). In de Schippersstraat 38 valt me telkens opnieuw die vreselijk krakende vloer op, en de kamertjes zijn erg klein. De Vingerlingstraat 8 wordt dan weer door de Gouden Driehoek verhuurt, en daar trekt het eigenlijk op niet veel. Triestig geval. Je kan er dus niet echt een touw aan vastknopen, maar de ene kamer is de andere niet. Sommigen vind ik best heel mooi (al fotoshoots in gedaan), anderen vind ik maar niks. Op verschillende plaatsen is er ook gemikt op soft SM, of is er moeite gedaan om de inrichting wat origineel te houden. Andere kamertjes zijn weer niet meer dan bed tussen twee muren.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #207 Gepost op: 12 februari 2020, 01:54:24 »

Niet denigrerend bedoelt, maar onder welke steen leef jij?
Ik leef niet onder een steen, maar achter de stenen van de voor wandelaars zichtbare voorgevel.

Elke maar dan ook elke dame die langer dan laat ik het simpel houden een maand dit werk doet loopt psychische schade op (waarschijnlijk al eerder). Na een carrière van enkele jaren zijn ze allemaal F.U.B.A.R.
Fucked up beyond all recognition/repair/reality/reason
Correctie: elke dame die plat gaat voor het geld en haar eigen grenzen laat vervagen, loopt schade op. Ik kan er verschillende opnoemen die op hun strepen zijn blijven staan en die nu, al verschillende jaren, een heel normaal 'gewoon' leven leiden met een 'gewoon' beroep en een 'gewone' relatie. Zonder schade.

De dames zijn er allemaal ontzettend goed in om te verbergen wat er achter hun "best fake smile" schuil gaat. Door de jaren heen wat "vriendschappen" opgebouwd met zowel dames uit raambuurten als uit de saunaclubs waarbij er ook privé contact was en we als "normale mensen" uitstapjes maakten. Als dat masker eenmaal verdwenen is en je hun diepste zieleroerselen hoort dan is er geen beerput tegen bestand.
Uiteraard gaat er achter hun glimlach een andere wereld schuil. Zij laten zich betalen om een toneeltje op te voeren waar wandelaars zich mogen bij vermaken, in ruil voor het geld. Het feit dat je 'vriendschappen' tussen aanhalingstekens plaatst, laat me wel vermoeden dat het privecontact en de normale-mensen-uitstapjes nog altijd iets anders gebleven zijn dan de vriendschappen die je met niet dvp-dames opbouwde.

Er is werkelijk geen enkele dame die toen ze nog een meisje met dromen was, ooit gedroomd heeft van een carrière waarbij ze tegen betaling oneerbiedig gezegd een man in zijn bek pist of om op één dag haar benen te spreiden voor tien verschillende mannen met allemaal hun wensen, verwachtingen en sexuele kronkels en dan laat ik hun "vriendjes" nog buiten beschouwing.
Er zal ook geen enkele jongen zijn die, toen hij nog een jongentje met dromen was, ooit gedroomd heeft om achter de vuilkar te lopen. En zo zijn er nog wel wat beroepen die niet echt hoog aangeschreven staan bij 'de mensen' maar die wel noodzakelijk zijn. De beschrijving die je hier zo beeldrijk geeft, suggereert wel min of meer dat je zelf ook niet bepaald hoog oploopt met de meisjes hun beroep. Het niet maatschappelijk aanvaard zijn van de prostitutie, wordt dus zelfs mede in stand gehouden door mensen die er gebruik van maken.

Laten we het zo stellen (en ik schrijf het nu ook eventjes 'oneerbiedig' op): de verpleegster die in het rusthuis de bejaarden de stront van hun gat moet vegen, om van de rest nog maar te zwijgen, wordt maatschappelijk erg gewaardeerd (het financële luik is al heel wat minder) en bejubeld om haar inzet. De dame die een vent zijne piet eens lekker aftrekt, daar wordt op neergekeken. Nochtans vullen beide vrouwen een functie in, die in de maatschappij nodig is. En het is allebei toch, laten we zeggen, wel enigszins intiem.

Meisjes die in de sekssector werkzaam willen zijn, moeten seks en gevoelens, seks en intimiteit kunnen scheiden van elkaar. Anders wordt het moeilijk en dreigt er inderdaad 'schade'. Net zoals mannen die naar de meisjes willen gaan, dat als een plezante hobby moeten kunnen zien. Want als je 'uit noodzaak' gaat, ben je eigenlijk ook al beschadigd. Indezelfde zin: welke man heeft er toen hij nog een jongen met dromen was. ooit gedroomd dat hij geen gratis seks zou kunnen krijgen en dat hij zou moeten betalen om aan zijn gerief te geraken.

Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een wereldje waarin schone schijn hand in hand loopt met rauwe realiteit.
Dat is een feit. Maar de schone schijn is blijkbaar nodig om naïeve mannen die rauwe realiteit niet te laten zien. De mannen willen geloven dat de meisjes het doen omdat ze graag seksen, en niet omdat overmorgen de deurwaarder komt. Maar dan sluiten we in ons oordeel wel de gevallen uit waarbij bewuste keuze gemaakt werden. Een oostblokkertje kan hier met wat geluk op enkele jaren tijd het huis verdienen waar ze in haar eigen land een heel leven lang zou moeten voor werken. Mooie start toch. Of ze kunnen zich een leven proberen op te bouwen in een land met meer mogelijkheden.  Niet alle dvp's zijn marginaaltjes, gepooierd of dom. Er zitten ook intelligente tussen. Net zoals niet alle wandelaars sukkels zijn die niet aan hun gerief geraken, of harteloze mannen die de meisjes 'misbruiken'.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #208 Gepost op: 12 februari 2020, 02:12:38 »
En op het eind van de dag maakt madame haar rekening.

Vier keer 50 euro, twee die 100 betaald hebben en eentje van 150. Plus nog twee sjarels die slechts 40 wilden betalen.

Dat wordt dan opgedeeld : een deel voor de raamhuur, een deel voor de pimp en de rest voor haar zelf.

Of ze nu zes keer of negen keer haar benen opengedaan heeft interesseert haar niet...
Ik vrees dat de verhoudingen tegenwoordig niet kloppen. Die van 40 euro maar twee?? Daarover gaat nu net het verhaal: de toename van dit groepje.

Dan het verhaal van het opdelen.... De raamhuur moeten ze allemaal betalen. De pimp? Jij leeft dus echt in de veronderstelling dat ze nog allemaal klassiek gepooierd worden. De meesten leven op een of andere manier samen met iemand.

Ik ken uiteraard de klassieke verhalen, maar als een dopper zijn vrouw gaat werken, is die dopper dan ook een pooier? Verder zijn er ook wel wat vriendjes van SKW-meisjes die zelf ook werken, maar die krijg je niet te zien. De enkelingen die 'hun' meisje komen afzetten met een opvallende (tweedehands)wagen van bepaalde merken, die vallen natuurlijk wél op.

De grootste pooiers in het SKW zijn de verhuurders. Die eisen onverbiddellijk hun deel op, klanten of geen klanten die dag. En die verhuurders worden op hun beurt gepooierd door de overheid en de stad.
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2020, 02:20:29 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #209 Gepost op: 12 februari 2020, 02:52:12 »
En nogmaals, voor de zoveelste keer: wat heeft jouw club nu in godsnaam te maken met het SKW????
Alles. Dezelfde job, dezelfde meisjes met dezelfde achtergrond, dezelfde kopers.
Mis jongen. Helemaal mis. Want ze vragen een verschillende vraagprijs. En daar gaat het gesprek hier over.
De meisjes zien jou ook maar als een wandelend 50 euro biljet hoor.
Elke winkelier waar ik koop, elke webshop waar ik iets bestel, allemaal zien ze mij als een wandelende portemonnee. Zij ontwikkelen allemaal gewiekste verkoopstechnieken om mij maximaal veel geld te ontfrutselen.

Wat is nu eigenlijk jouw punt? Waarom schrijf je dit? Wat heeft dit met deze discussie te maken? Niks toch... Integendeel zelfs, als ze ons als een bron van inkomsten zien (dat zijn we voor hen ook, en daar is niets mis mee) dan is het toch weer logisch dat ze verwachten dat we de gevraagde prijs gaan betalen en niet dat we gaan afbieden. Jij spreekt gewoon je zelf tegen zonder dat je dat inziet.
Als je denkt dat zij voor jou respect hebben...
Dream on.
Ze hebben niet meer of ook niet minder respect voor de klant-wandelaar dan elke andere handelaar die iets probeert te verdienen aan zijn klanten.

Wat ik er zelf wel bij denk, dat is dat mannen die een bepaalde soort negatieve houding uitstralen tegenover de meisjes inderdaad op geen greintje respect moeten hopen bij die meisjes.
Je zit hier op een hoerenlopersforum, niet op het forum van Groen of Het Parochieblad.
Ik heb hier gelukkig op dat 'hoerenlopersforum' al veel mensen ontmoet, die wél logisch kunnen redeneren en die wél respect kunnen opbrengen voor de meisjes, en waar je wél een zinvol gesprek kan mee voeren.

Waar ik nu nog zit over te denken, dat is wat Groen en het Parochieblad met elkaar te maken hebben. Want het ene is links, het andere rechts.