Forum > CLUBS

Secret Sins - Zele

(1/6) > >>

pedro28:
Ik ben er geweest op Hemelvaartdag .
 
Deze nieuwe club in Zele is een prachtige club .

Toen ik aankwam waren er 8 meisjes aanwezig waavan er 2 bezet waren .
 
De meisje kunnen voor mij perfect de vergelijking doorstaan met wat je in vele FKK's tegenkomt .
 
Het eten is super , alle drank inbegrepen met uitzondering van de dure dranken ( bvb gewone wodka inbegrepen maar wie Grey Goose wilt drinken betaalt ervoor . )
 
De sfeer is heel ontspannend en relax .
 
Bediening is dik in orde alsook de ontvangst door de bloedmooie Maya ...
 
Ik heb mijn berekening gemaakt tov Duitsland . Als ik naar Duitsland ga zit ik tussen de 5 en 6 u in de auto ( heen en terug) en ben ik max 3 uur in een club . autokosten : tussen de 100 en 150 euro ( prijs auto, verzekering , brandstof , onderhoud , ...)
 Als ik hier naartoe ga zit ik max 1 uur in de wagen ( heen en terug) . Maw ik kan 4 u in de club zijn daar waar ik vroeger die tijd in de auto zat :-( .
 
Ik denk dat voor iedereen in Vlaanderen die nu naar Duitsland trekt dit een zeer mooi alternatief is . Als je alles rekent ben je niet meer geld kwijt . Tenzij je dichter naar Duitsland toe woont .

Ik ga vanaf nu regelmatig in de richting van Secret Sins gaan . Duitsland zal nog even een uitzondering worden voor mij . Ik win vele uren en ben niet meer geld kwijt . Iemand die beetje rekent weet dat dit klopt .
 
Volgens de bazen gaan er nog meisjes bijkomen .
 
Ik ben afgelopen donderdag met een meisje , Laura , geweest en de sessie was ok !!!

 eten 10/10
 bediening en ontvangst 10/10
 sfeer 9/10
 interieur : 9/10
 aantal meisjes op moment van mijn bezoek : 8/10
 uiterlijk en vreindelijkheid van de meisjes : 8/10
 muziek : 8/10 ( vooral niet te luid :-) )
 douches : 9/10
 handdoeken , badjas , slippers : 9/10
 welness : 7/10 ( wordt nog uitgebreid )

pedro28:
Afgelopen zaterdag nog es een bezoekje gebracht aan deze mooi club .
 
Ontvangst gebeurde door de bloedmooie Maya in lingerie ... dat alleen al was de 90 euro waard  8) 8) 8)

Het was er door het verlengde weekend kalm zowel in beren als in meisjes .
 
lekker ontspannen in de zon , daarna een jacuzzietje en ... met Ella .
Voor mij was ze geen topper . Ze had nog wel een kater van de avond ervoor ... katastrof ...

eten was weer top !!!

pedro28:
donderdag 14 juni officiƫle opening van de mooie club .

Ik zal er zijn !!!

foots:
Secret Sins - The largest sensual relax club in Belgium


Secret Sins, heel veel succes !


Groet, Foots  O0

pedro28:
Wat een opening gisteren !!!! ... Veel volk , mooie en geile meisjes , lekker eten , veel drinken en partysfeer ...

It was a night to remember !!!

Eeen hele geile sessie gedaan met Iliona ... tz, pijpen, neuken .... Uiterlijk niet 100% maar in bed een toppertje !!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie