Auteur Topic: Schippersstraat 16/1 Laura  (gelezen 38435 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1 Laura
« Gepost op: 31 augustus 2011, 21:07:08 »
Plaats van tewerkstelling: Villa Tinto Raam 2
Naam: Laura
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Haarkleur: Bruin, kort
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Het was vroeg in de morgen toen ik afstapte bij Laura. Ik moest voor zaken immers al heel vroeg in Antwerpen zijn. Niet alleen Jansen onderneemt dus! ;D Als je een eindje moet rijden dan kan je beter maar vroeg vertrekken teneinde fileleed te vermijden.

Zo draaide ik mijn wagen om 05.30 met uiterst veel schwung de Brouwersvliet op. De vogeltjes floten al maar het Schipperskwartier was uitgedoofd zoals een smeulend vuurtje. Niet al te veel dames aanwezig en de lelijkste van de nachtshift zaten er nog en met mij werd de hoop van de lelijken dus gewoon vergroot! ;D

Bij het binnenkomen van de Schippersstraat nog 3 kussen mogen ontvangen van een bekende dame, haar shift zat erop en met haar rookte ik dan nog een sigaretje. :) Volgens haar was de straat "kaputt". Die hoeren toch, altijd maar klagen. Dat ze dan maar bij de LU aan de band gaan staan zeg ik dan. ;)

Goed ik vervolgde mijn weg en kwam in de Villa Tinto in het tweede raam de Roemeense Laura tegen. Jawel, die dame die naast Bianca staat. Ik dacht dat Bianca professioneel was maar helaas was haar gezicht een donderwolk toen ik bij de dame naast haar binnen ging. Bianca je bent een klein meisje... :-\

Laura levert een niet te versmaden service. Ze is lief, kan tegen een stoot en laat godverdomme veel toe. Laura haar oogjes waren maar klein toen ze me binnenliet, ze zat immers al op het einde van de shift en was heel de nacht trouw op post gebleven.

Ik dokte haar de 50 euro af en zag dat haar vuilbakje helemaal vol was. Met een lach dacht ik terug aan die hoer van de Schippersstraat die mij kwam vertellen dat de straat "kaputt" is. ;D Ik deed Laura haar kleertjes uit, draaide haar om zodat ik haar lekkere kont kon bepotelen en legde haar op bed. Ik kwam op haar en begon haar tieten te likken. Lekker was dat.

Dan het condoom erover en werd ik lekker gepijpt. Ik trok haar in een 69 op mij, dat werd toegestaan. Tussendoor was haar kutje vingeren - waar ik zo dol op ben - ook al geen probleem.

Het neuken heb ik afgemaakt gewoon in doggy. Heer die ik ben, vond ik het namelijk onverantwoord een amazone te vragen aan deze Roemeense bevallige schat.

Laura levert echt wel goed werk. Ik hou bij mijn beoordeling ook rekening met het tijdstip waarop ik haar bezocht. Dit was namelijk helemaal op het einde van haar shift want na mij stopte zij. Ze was echt zichtbaar moe maar deed er alles aan het beste er van te maken met bakken inzet en oog voor mijn wensen. Laura ziet me terug want Laura is gewoon goed.
« Laatst bewerkt op: 1 april 2012, 12:00:48 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto Raam 2 Laura
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2012, 13:03:26 »
Laura zie ik ook nog geregeld in ons geliefde SKW maar je kan haar overal treffen door haar onregelmatige werkuren.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto Raam 2 Laura
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2012, 12:00:30 »
Laura zie ik ook nog geregeld in ons geliefde SKW maar je kan haar overal treffen door haar onregelmatige werkuren.


Tegenwoordig hebben de rakkers de meeste kans om haar te rakken op Schippersstraat 16/1!
Adres even aangepast!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1 Laura
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2012, 12:25:38 »
Laura heb ik nu toch al een hele tijd niet meer gezien.
Als ze er nog zou zijn, werkt ze heel onregelmatig maar ik denk dat ze plaats heeft gemaakt voor de nieuwe garde.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1 Laura
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2013, 19:16:14 »
Laura is echt wel weg.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1 Laura
« Reactie #5 Gepost op: 4 september 2013, 20:35:41 »
Topic op slot.