Auteur Topic: MARIA (D)  (gelezen 51374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
MARIA (D)
« Gepost op: 2 juli 2013, 14:41:49 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg35081#msg35081

Dan maar eens een kamer wagen met een van de nieuwe meiden. De eerste die naar beneden kwam en voor een nadere kennismaking in aanmerking kwam, was Maria
 
 [smg id=6061]
 
 Naam : Maria
 
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,68 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ stevige B-cups
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/
 Voordelen: Spreekt zeer goed Duits
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 [smg id=6060]
 
 Maria
woont al geruime tijd in Duitsland en dit vertaalt zich in een zeer goede beheersing van de Duitse taal. Ze is een echte spraakwaterval; hier in het Zuiden noemen we zo iemand een “bebbel”. Het gesprekje op de bank was vrij vermoeiend; eens kijken hoe de kamerkwaliteiten erbij liggen. Volgens haar setcard is haar servicepakket nogal uitgebreid. Dat bleek ook op de kamer. Maria is zeer veelzijdig en toont ook eigeninitiatief. Zo wilde ze op een gegeven moment uit zichzelf met haar vinger m’n sluitspier enteren. Gezien haar lange nagels vond ik dat niet zo’n goed idee. Terwijl ik haar befte in 69, bood ze op een gegeven moment aan ook haar kleine choco exit te likken. Is echter niet aan mij besteed. Al met al was het wel een lekkere sessie met een klein wild Bulgaars stoeipoesje. Mede door het geile gezichtje dat Maria trok, toen Wijze Stijve zich op haar tongetje ontledigde, krijgt ze een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MARIA (D)
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2013, 05:43:32 »













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Lucia (Bulgaars) = MARIA Ex Pauschalclub Bochum
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2014, 22:46:38 »
 @admin: Mag dus naar Haus Panthera verplaatst worden.

Gisteren in Panthera trof ik ook nog een oude bekende: Mariauit de Pauschalclub in Bochum. Gisteren ontmoette ik haar weer. Ze herkende me meteen.
 
 Hier werkt ze nu onder de naam Lucia. Er staan (nog) geen foto's van haar op de Pantherawebsite.

Maar, uit het PC-Bochum archief heb ik nog een fotootje
 
[attachimg=1]

Ze is nog een evengrote babbelkont als voorheen. Moeilijk om er een woord tussen te krijgen. Lucia bleef wel meermaals gedurende de dag proberen om me tot een kamergang over te halen. Wat dat betreft is ze wel een volhoudertje. Maar ja, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor het heden. Er loopt hier teveel concurrerend ander lekkers rond.
 
 Lucia ondergaat nu een algehele (hoognodige) gebitsrestauratie en draagt een beugel. Hierdoor mist ze momenteel bovendien alle kiezen in de bovenkaak.
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2014, 00:30:42 door Wijze grijze »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MARIA (D)
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2014, 13:19:23 »
Aangezien deze dame in een fotoselector zit laten we dat over aan de admin sexspesjalist.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MARIA (D)
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2014, 21:33:57 »
De Maria die op dit moment in Dortmund werkt is in ieder geval een andere....

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (D)
« Reactie #5 Gepost op: 4 augustus 2015, 20:58:12 »
Volgens mij werkt Maria nu in Partytreff Xanten en Salon Cora in Duisburg onder de naam Mara.[attachimg=1]

[attachimg=2]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 10:43:43 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.