Auteur Topic: Aanwezigheidslijst Babylon  (gelezen 11488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Gepost op: 9 april 2018, 06:06:33 »
[attachimg=2]

Ik weet niet waar onze Sjeuf bovenstaande informatie weghaalt, maar onderstaande AWL vind ik op de website van Babylon. Deze wijkt behoorlijk af van bovengenoemde AWL. Zijn er meerdere websites van Babylon met AWL's?

https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/anwesenheit2.php

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 9 april 2018, 06:17:23 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2018, 06:34:27 »
Vielleicht liegt es daran, dass Sjeufke an
"bessere und genauere Infos" kommt? Valentina z.B. das stimmt, habe
Sie gestern selbst gesehen und mehrmals mit ihr gesprochen. Machen
Wir einen Mix aus Beiden dann haben Wir zu 85% die richtige AWL.
Auch ist jetzt rumänischer Oster-Urlaub!!!!

vanKees
« Laatst bewerkt op: 9 april 2018, 07:05:23 door vanKees »

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2018, 07:56:10 »
Sjeufke heeft hopelijks gelijk ,  met Mila vandaag afgesproken in Bab , en als Johanna ook komt dan is er een kans voor een trio .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2018, 08:54:16 »
Niet zo bijdehand zijn meneer Taylor.

Dit zijn gewoon de wijzigingen op korte tijd.
De schermafdrukjes komen van de saunaclubs.org.

In de eerste afdruk waren 8 Imps. Deze is van 22:27uur
Later om 00:47uur zag ik dat er veel meer waren en dus heb ik die gewijzigd.

Nu zijn het er 10.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2018, 09:25:53 »
Hoezo bijdehand? Ik doe slechts een constatering. Gisteravond heb ik ook op de website van Babylon gekeken (exacte tijd weet ik niet, maar was na 23:00uur) en toen stonden er ook maar een stuk of 10 dames op de AWL.

Ik vond de afwijking tussen de 2 AWL's bijzonder groot, vandaar mijn opmerking.

Vandaar ook mijn vraag of er een andere website van Babylon is, want dan had ik dat graag geweten.

Jammer dat er zo agressief wordt gereageerd op een constatering...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #5 Gepost op: 9 april 2018, 11:08:22 »
Hoezo bijdehand? Ik doe slechts een constatering. Gisteravond heb ik ook op de website van Babylon gekeken (exacte tijd weet ik niet, maar was na 23:00uur) en toen stonden er ook maar een stuk of 10 dames op de AWL.

Ik vond de afwijking tussen de 2 AWL's bijzonder groot, vandaar mijn opmerking.

Vandaar ook mijn vraag of er een andere website van Babylon is, want dan had ik dat graag geweten.

Jammer dat er zo agressief wordt gereageerd op een constatering...


Ik zie geen enkele vorm van agressie.


Ik zie enkel dat Sjeufke telkens een momentopname plaatst, vanaf de website van saunaclubs.org, die de aanwezigheidslijst beheren van Babylon.


Het SIERT Babylon, in tegenstelling van wat hier beweerd wordt, dat ze dit proberen up to date te houden .... we zoudend at moeten bewieroken in plaats van af te breken.
Veel clubs kunnen hier een puntje aan zuigen .... ofwel geen lijst, ofwel eentje die al maanden niet eens meer bijgewerkt is.


Taylor, wij vinden het zeer goed dat wij steeds een indicatie kunnen geven van wat je van dames kan verwachten ..... sjeufke doet dit steeds de avond voordien (of 's  morgens vroeg)
Voor een steeds up to date gehouden lijst, effe naar de website kijken.
Het is echter slechts een indicatie van wie er aan dames kunnen aanwezig zijn ..... zoals jij goed genoeg weet zijn dames nogal wispelturig, en een meid die op de lisjt staat en niet komt opdagen, dat kan niemand voorzien .... en de dames zijn zelfstandige onderneemsters ... ze beslissen zelf of ze in een club al dan niet aanwezig tekenen.


Een pluim op de hoed van sjeufke, die dan ook nog eens de lijst gaat aanpassen, als hij merkt dat die verandert op de website.







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #6 Gepost op: 9 april 2018, 13:21:53 »
Naar mijn mening had dat 'Niet zo bijdehand zijn meneer Taylor' niet gehoeven. Ik naar mijn mening een legitieme vraag, zeker omdat www.saunaclubs.org gerund wordt door die fotograaf. Ik was erg benieuwd of er een andere website was van Babylon.

Daarnaast bleken de 2 awls voor meer dan 70% te verwchillen van elkaar. Ik weet ook wel dat de awls nooit 100% kloppen, maar dit vond ik wel erg extreem, vandaar dat ik er melding van maakte
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #7 Gepost op: 9 april 2018, 13:30:21 »
Darf ich mal als Deutscher dazu was sagen?
Wenn ich jemanden mit "Herr...." anrede, meine ich damit auf höfliche Art und
Weise:
Bitte sei doch jetzt in diesem Moment nicht so kleinlich, pingelich. Gib mir noch eine kleine Zeit und dann ist es korrekt.
Die AWL wurde jetzt schon zweimal für heute nachgebessert und entspricht so zu 95%? der Tatsache.
Und außerdem ist es hier ein Männerforum, da darf der Umgangston auch
männlich sein.
(Hab ich mich jetzt zu arg eingemischt ::)?) :lol
Viel Spaß an unserem Hobby!!!!!!

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #8 Gepost op: 9 april 2018, 15:59:28 »
Is gewoon de wijziging van de AWL van tijd tot tijd. Het toont gewoon aan dat ze er bij Babylon hun werk van maken om deze up to date te houden en dat ze de zaak zelfs niet mooier willen maken want als er minder imps zijn, dan tonen ze dat ook en er wordt geen vertekend beeld gegeven. En daar kan Sjeufke al helemaal niets aan doen als er imps afmelden en er 's middags ineens minder imps staan dan 's ochtends bij wijze van spreken waarna de awl weer aansterkt: nu zijn er weer 14. De lijst is niet statisch maar dynamisch.

Eventuele tip hoe dat op te lossen:


Door te linken en er een disclaimer onder te plaatsen zodat opmerkzame rakkers gerust gesteld zijn.  ;)

[attachimg=1]
AWL HEUTE
Disclaimer: deze lijst is onderhevig aan veranderingen gedurende de dag en de verdere week naarmate imps zich aanmelden, ineens afwezig zijn om later toch aanwezig te zijn of dito omgekeerd. (of zoiets...)

[attachurl=2]

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #9 Gepost op: 9 april 2018, 18:12:41 »
Hebben jullie dan niet door dat Sjeufke er af en toe eentje uitgumt opdat hij het betreffende meiske de hele dag dan voor hemzelf heeft!! ;D ::) ;)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #10 Gepost op: 9 april 2018, 19:13:33 »
Ik wil er nog een laatste ding over zeggen, over deze heisa. Ik heb  nooit gezegd, dat Sjeufke inhoudelijk verantwoordelijk is voor de line-up in Babylon. Dat er zich meiden afmelden, komt in alle clubs voor. In dit geval week de AWL zo erg af, dat ik dacht dat Sjeufke van een andere website de AWL had.

Een voorbeeld, Heaven Seven heeft z'n eigen website waar de dames op staan (overigens door gelinkt vanaf hun officiele website naar www.girls-willich.de), maar op www.6profis.de hebben ze ook de dames staan en ook een AWL. In het verleden was die laatste website betrouwbaarder dan hun eigen website. Op dit moment lijkt het erop dat die laatste website niet meer wordt bijgewerkt.

Vandaar dus ook de vraag “Zijn er meerdere websites van Babylon met AWL's?”

Dus niks bijdehand...

En meneer VanKees, de context waarmee “meneer” in de post van Sjeufke wordt geschreven, heeft niets te maken met “Deutsche höflichkeit”, zeker niet omdat alles op RB op een informele toon gaat, maar meer als een corrigerend vingertje.

En dit is ook het laatste wat ik er over ga schrijven. Blijkbaar berust alles op een misverstand en is er maar 1 website van babylon met een AWL. En deze AWL blijkt in een uur tijd compleet te veranderen, wat dan overigens niet de fout is van Sjeufke, dit even gezegd te hebben, voordat we weer een oeverloze discussie krijgen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Aanwezigheidslijst Babylon
« Reactie #11 Gepost op: 9 april 2018, 19:41:39 »
Ok, IK heb de grootste, iedereen weet dat intussen, vooral de dames in het skw   :lol
Bijgevolg gaat het topic op slot, want IK en alleen IK heb de grootste  ;D ;D ;D


Al die heisa rond een AWL, Babylon heeft tenminste een lijst ... ik ga nog denken dat satanic surfer terug is  .... en wie het nog niet wist, IK heb de grootste
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal