Auteur Topic: Arianna, Roemeense  (gelezen 5947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Arianna, Roemeense
« Gepost op: 19 september 2012, 16:26:46 »
Arianna is een Roemeense van 21 (bijna22), afgestudeerd als accountant en erg intelligent te noemen. Spreekt foutloos Oxford-engels, 1m65, Slavische gezichttrekjes, geen tattoos of piercings, zeer mooi figuur, B/C-cup naturel buiten proportie met de rest van haar lichaam, ietwat hangend maar met zowat de reactiefste sappige tepels die men daarop kan monteren. Zeer lange presales, na een halfuurtje werd het me té dol, sleutelvraag, en toen werd me rechtuit meedegedeeld dat Tongzoenen niet tot de opties behoort gezien haar privésituatie, pfff, eerlijk is ze wel, na een korte twijfelronde toch ingestemd met voorkennis. Op de kamer dus géén TZ, laat staan zoenen op de mond, nog enkele kitzelige zones, hmmm. PZC was oké te noemen, zeer volgehouden maar genialiteit ontberend somtijds. Méér intiem was an sich on top zeer goed te noemen, helaas werd de "afstand" door het niet zoenen en diesmeer de rem op de spontaniteit van de sessie. Na enkele positiewissels werd het Arianna duidelijk ietjewat zwaar qua pijntjes hier en daar, uiteindelijk de sessie oraal afgewerkt waarover an sich niet veel te mopperen viel. Jammerlijk dat de intensiteit van de sessie op een waakvlammetje stond gezien de (overdreven) terughoudendheid somtijds, herhalingsgevaar is dan ook miniem te noemen, jammerlijk want deze dame is qua looks en presales een complete topper naar m'n geprefereerde smaak, en ik zal karakter moeten tonen want haar looks triggeren me behoorlijk. Echter, service is toch niet onbelangrijk  ;D, en wat dat betreft was het geen hoogvlieger helaas...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Arianna, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2012, 17:45:58 »
 verhuisd naar Samya: werknaam dort: Zusan...