Forum > SWEET- EYE

SWEET-EYE (HEVER)

(1/3) > >>

mechelen:
www.sweet-eye.be

MAKKIE62:

--- Citaat van: mechelen op 14 september 2013, 22:58:55 ---www.sweet-eye.be

--- Einde van citaat ---
heel goede massage gehad heel mooe kamers n de 3 meisje bij wi ik gewben zijn super daw lita en kitty

mechelen:

--- Citaat van: MAKKIE62 op 11 november 2013, 19:33:30 ---
--- Citaat van: mechelen op 14 september 2013, 22:58:55 ---www.sweet-eye.be

--- Einde van citaat ---
heel goede massage gehad heel mooe kamers n de 3 meisje bij wi ik gewben zijn super daw l :035:ita en kitty

--- Einde van citaat ---

Ha! Welkom op Relaxxxboard Makkie62!  :035:

sexmachine:
Als die stoten er neit veelbelovend uitzien, dan heb ik wel een heel erg slechte smaak gekregen.


Ik kan het bijna niet geloven, zo lekker zien ze er uit, miljaarde, en voor de prijs moet je het ook al niet laten, als die op mijn lijf liggen te kronkelen, dan word ik helemaal wild.... :blonde :blonde :blonde

Vanderbeffen:
Ik ben daar een keer willen binnengaan, maar ik ben toen onverrichterzake verder gereden. Je kon daar moeilijk parkeren, want er stond al een auto, en ik had het lumineus idee om enkele meter verderop te gaan parkeren op de overigens redelijk ruime parking vlak voor enkele aaneengebouwde winkels die zowat van de straat verwijderd staan. Plaats genoeg, dacht ik.

Dat was echter geen goed idee. Er was op die parking een bitsige woordenwisseling aan de gang, tussen een dame die blijkbaar eigenares van die winkelpanden is (zo zei ze toch) maar ook van die parking, en een Nederlander die daar geparkeerd had om (alweer volgens die madam) "hierneven naar dat hoerenkot te gaan". Wat blijkbaar niet mocht, want prive en blabla... Ik ben dus wijselijk terug ingestapt en verder gereden.

Het is maar dat jullie het weten. Als ik er ooit nog eens passeer, wil ik nog wel eens een poging doen, want ik las al wel wat leuke commentaren, maar heren, denk eraan als je hier naartoe gaat: zet je auto liever niet op de parking voor die winkels er naast.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie