Auteur Topic: ALEXANDRA  (gelezen 4430 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Gepost op: 29 oktober 2012, 13:05:29 »
[box title=ALEXANDRA]

[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met ALEXANDRA
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2012, 00:36:00 »
 Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24406#msg24406

 In de loop van de dag ben ik één of meerdere keren op de kamer geweest met Susi, Gül, Violetta, Christina
, Alexandra en Alex.
 
 Naam : Alexandra
 [smg id=5133]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : bruin met blonde accenten/ halflang tot over de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32/ A-cupje
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ, PZC, NMC, 69, massage
 Voordelen: GFE
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 25 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Zeer lief en servicegericht.
 Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

 3 x mee gekamerd. Alexandra is zeer lief. Zij vertelde me haar leeftijd (27), maar mijn eerste indruk van haar kwam eerder bij een jaar of 21 uit. Haar leeftijd heeft het voordeel dat ze een behoorlijke portie ervaring meebrengt hetgeen in combinatie met haar frisse uiterlijk een heel prettige combinatie is. Op de kamer werd eerst lekker innig geknuffeld, gestreeld en getongd, waarna Alexandra me zalig begon te pijpen. Alexandra bezorgde me tijdens alle 3 de sessies een heerlijke real girlfriend illusie. Ik ervoer bij haar een hoge mate van bereidwilligheid om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Dus absoluut geen afwerksex. Later op de dag had ze haar haren in een knotje opgestoken, maar op mijn verzoek deed ze ze weer los, omdat ik haar dat veel sexier vond staan.   

Wijze grijze

  • Gast
Wederom Wijze grijze en ALEXANDRA
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2012, 01:07:44 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24439#msg24439

 Vanuit mijn strategische positie zag ik dat Alexandra weer binnenkwam.
[smg id=5133]

De rakker waar ik mee zat te praten, zal alleen maar een grijze flits (der Silberpfeil) hebben gezien, toen ik Alexandra afving en met haar op een bank ging zitten. Ik was 3 weken geleden ook al enkele keren met haar op de kamer geweest en hoopte op een herhaling van deze prettige herinnering. ’s Morgens tijdens het trio met Gül hadden we niet veel gesproken, maar nu was er wel tijd om lekker te keuvelen. Alexandra wist nog precies wat ik lekker gevonden had en beloofde me voor vandaag even lekkere en misschien wel nog lekkerdere ervaringen. En ik moet inderdaad toegeven, dat de klik met Alexandra van dusdanige positieve aard was, dat ik aan m’n trio met haar uiteindelijk nog 4 kamers heb toegevoegd. Wat een geweldig lief servicekanon. Haar zoenen waren wederom van een ultra GFE++ niveau. Ze liet me geestelijk helemaal zorgeloos wegzinken en was zoooo lief. Ongelofelijk
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Wijze grijze

  • Gast
ALEXANDRA
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2013, 18:59:56 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg25103#msg25103
 
 Alexandra
: Ik was blij dat ze ook naar McSex2 getransfereerd is. Topmeid Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10