Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1126028 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #435 Gepost op: 4 mei 2015, 15:37:35 »
Springbreak in de Babylon
Gezien de hoeveelheid berichten van de 30 gasten op het feest vorige week :-P, volg ik NLNU maar om hopelijk het effect van de springbreakactie wat groter te maken. Alvast dank aan Relaxx en Eddy en Anita :pica.

Op weg vanuit Aachen besloot ik op het laatste moment nog even te kijken of de Arnoldusstube nog een kamertje vrij had. Eigenlijk niet, maar dat had ze aan de telefoon verkeerd gezien… zo kreeg ik alsnog een hokje. Dus toch een bieravond, terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was ;D.

Het korte wandelingetje gemaakt en Anita nam met een kleine zucht het vrijkaartje in, al was ze daarna snel te spreken over de kunst die Sexmachine ervan heeft gemaakt ;). Meisjes stonden niet echt te wachten, want die waren nog bezig met ontbijt enzo… Melinda was net bestek aan het pakken en wierp me een kushandje toe. Op de een of andere manier wat mooier en kleiner dan ik in mijn hoofd had van een maandje terug.

Na de douche en het “tetrissen” met de locker, ging ik even op verkenning uit. Wat een goede verbouwing zeg! Strak en mooi… de hoeveelheid kamers geeft aan dat Eddy grote plannen heeft. Daarnaast is de hoofdruimte perfect aangelegd voor dames om “rondjes” te maken, al hebben ze dat zelf kennelijk nog niet door… een van de leukste dingen vroeger in Oase. In eerste instantie vond ik het jammer dat de wellness exact hetzelfde is gebleven… maar eigenlijk was die ook al in orde. Ben benieuwd wat ie met de tuin gaat doen. Nog een dingetje: met de beperkte hoeveelheid handdoeken zitten er een hoop zweterige mannenruggen tegen die mooie banken en stoelen aan… zelf zit ik in Hessendress altijd op een extra handdoek (in Lulo, World, Sharks, RTC’s etc.), behalve in Babylon.

Eten en drinken weer op goed niveau. Dit keer de sausjes maar overgeslagen en het bij een tosti en zwijnensteak gehouden. Beide prima! Net als de saladetjes en schnitzels die op het buffet lagen. Buiten een sporadisch frisje, lekker Leffe’s en Kolsch gedronken. Natascha hield scherp in de gaten om alles op tijd bij te vullen!

Gedurende de dag tussen de 25 en 30 vrouwen, enkelen die niet op de lijst stonden… enkelen op de lijst die er niet waren en enkelen die alleen iets kwamen ophalen (Laura) of na een paar uur vertrokken (Marina). Zoals altijd een bont gezelschap met veel bekenden, enkele jonge slanke meiden, enkele minder strakke dames, een stuk of 4 chocolade mopjes, en twee stukken plastic met een meisje dat er achter hing :king:. Grappig genoeg had ik bij binnenkomst al snel een handvol dames waar ik iets mee zou willen… toch heel anders dan een dag eerder in sixsense. Zal toch aan het FKK liggen.

Gedurende de dag een heel behoorlijk aantal klanten, met in de avond zelfs een groot overschot (of ondertal van de dames). Hieronder tamelijk wat bekende veelplegers: NLNU die overal komt, Dupke en Deket die LR eens hadden overgeslagen en Minime die hier kind aan huis is. Maakte voor aangename gesprekken… en ik kreeg zelfs wat tips voor clubs in Den Haag. Nog nooit naar een club in mijn thuisstad geweest!

Al die gasten kwamen echter wat later dan ik, dus eerst zelf met een koffietje in een hoekje gaan muurbloemen. Al snel probeerde Tanja iets… grappig meisje, die na wat halve zinnetjes naar haar vriendinnen ging “is het een Roemeen?!”. Vier werkwoorden en 5 zelfstandige naamwoorden en je krijgt sommige van die meiden zo snel op de kast  :)) (anderen, zoals Nicole, verbeteren je omdat je de verkeerde uitgang gebruikt… verdomde duaal). Melinda lachtte alleen wat. De meeste dames maken nog niet echt gebruik van de grootte van de club… net als vroeger zitten ze samen op een bank, of liggen met zijn drieën op die ronde hocker. Daar ga je niet zo snel tussenliggen.

Toen er weer eens aangebeld werd, sprong iedereen op… behalve de wat gapende Melinda. Mooie kans om erbij te gaan liggen. Al lagen de twee anderen vlak erna weer naast ons. In een maandje toch wat veranderingetjes opgemerkt bij de kleine Hongaarse: niet meer solo, maar een paar Roemeense “vriendinnen”; een tikje brutaler en ook een stuk drukker geboekt. Eigenlijk allemaal goed: ze lijkt haar plekkie er te hebben gevonden. Ik bleek ook niet de enige te zijn die haar de mooiste van de club vind.

Een tijdje op dat ronde ding liggen kletsen en tongzoenen – veel beter dan het presalen de vorige keer, maar nu “kennen” we elkaar dan ook – met haar Roemeense vriendin die commentaar had over al die gratis actie. Juist deze tut had wel mogen weten dat ik dit allemaal wel verstond; Melinda deed alleen maar een “speak to the hand..” gebaar en zei me niet op haar te letten (buiten de initiële triovraag dan ::)… volgens mij heeft Deket daar later wel op gehapt). Net als de vorige keer bleef de kamervraag uit en stelde ik het zelf maar voor.

Kamer 7 beneden, met wat een redelijke sessie zou worden… maar helaas niet het onwaarschijnlijke hoogtepunt van de vorige keer. Het “startniveau” is zeker beter geworden… maar in tegenstelling tot de vorige keer, kreeg ik haar niet “aan de praat” (als je dat zo mag zeggen). Tongzoenen bleef relaxed, maar werd nooit het gulzige “opvreten” van eerder; ik mocht met de vingers spelen maar werd daarin niet echt aangemoedigd (zoals de vorige keer)… waardoor ik ook wat voorzichtiger bleef. Neuken in cowgirl duurde de vorige keer 40 minuten, nu al snel “wisselen”. In missionaris – met wat minder tongzoenen dan ideaal – dan na een half uurtje het hoogtepunt. En nog terwijl ik mijn laatste druppeltjes eruit aan het persen was, zei ze hoofdschuddend dat ze vandaag een “katastrophe” was. Dat is wat veel gezegd – nog steeds de op een na beste sessie van het weekend – maar inderdaad een stukje minder dan de vorige keer. Dat was toen dan wel buitencatagorie. Ik had het idee dat ze gedurende de dag wel wat beter in haar vel kwam… in ieder geval toen die jongen van begin twintig er was :017:. Op basis van deze service is herhaling voor mij al zeer waarschijnlijk, al zal dat toch met de hoop op iets meer zijn.

Enige tijd met de andere heren doorgebracht en voor de tweede sessie weer voor “optiek” gegaan. Het schattige snoetje van Luna, lijkt ook wat afgevallen… jammer dat ze niet echt mooie borsten heeft. Luna: 20, slank, mooi gezichtje, Roemeens en spreekt ook niet veel anders dan dat. Op de bank een leuk “gesprekje”, mede omdat ik mezelf al snel voor lul had gezet. Erg lacherig en vrolijk met het nodige zoenen er bij. Lippen zacht, tongetje … tja: zo van lalalala. Zal voor een ieder wel duidelijk zijn.

Beneden dezelfde kamer als eerder en doorgegaan met waar we waren gebleven. Redelijk zoenen, maar het werd niet beter of zo. Vingeren of droogneuken duidelijk niet de bedoeling (al mocht je wel een beetje spelen enzo). Wel een leuke sfeer en vaak een mooie lach op het snoetje. Pijpen was beter dan ik had verwacht en neuken was ook best ok (de 2 of 3 standaard standjes). Hiermee zou ik echter niet gaan komen, dus maar wat prutsen en weer wat pijpen. Hiermee zou het wel lukken… gelukkig even naar de mogelijkheden gevraagd (begreep ze niet tot ik “sperma in gura?” zei :o). Dat zit dus duidelijk niet in het pakket… lekker verder laten pijpen en het laatste zetje met de hand gegeven. Leuk meisje met redelijke service (maar niet meer dan dat).

Later op de avond dan nog een derde sessie met Nicole. Achter in de hoek een tijdje zitten praten en een beetje (erg goed) tongzoenen. Mooi lijf met strakke C cups, maar ze ziet er soms wat moe uit… wel sympathiek. Op de kamer een relaxed/intensief uurtje. Heel veel liggen tongzoenen, pijpen goed en ook neuken stevig en met veel zoenen. Gewoon goede service zonder echte “uitspattingen”, met poesje spelen mocht… maar geen vingers naar binnen. Droogneuken ook niet echt, want dat was meer haar navel en hand. Dus de standaardservice, maar wel goed. Ik zou zeggen dat herhaling er best in zit, maar kreeg in de avond een beetje het idee dat ze daar misschien zelf niet op zit te wachten :king:. We zien wel.

Nog een paar biertjes gedaan en wat gegeind met Tanja. Het viel wel op dat de presales in de avond een stuk beperkter werden. Vooral door klanten die meisjes gewoon zonder een woord te wisselen op sleuteljacht stuurden. Ondanks dat er nog best wat mannen waren en ook de meiden niet echt de indruk gaven “kapot te zijn”, werd op klokslag 1 uur de feierabend aangekondigd. De tijd dat het echt “open einde” was lijkt wat voorbij, ik heb het in ieder geval al lang niet meer later zien worden dan de minimum tijd. Even nog een extra biertje halen terwijl iedereen zich omkleed is ook niet meer… redelijk snel wordt de toko “leegegeveegd”. Maar goed, die sluitingstijd moet je dus maar letterlijk nemen. In ieder geval snel weer terug naar Eldorf!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #436 Gepost op: 9 mei 2015, 15:34:14 »
Babylon vrijdag 8 mei
Met dank aan Chef Eddy voor het vrijkaartje via het Babylon forum...

Nadat ik had gezien dat Kanariepiet op deze vrijdag naar Babylon trok, overigens geheel in overeenstemming met zijn voornemen om één keer in de twee weken niet te clubben, dacht ik dat het wel gezellig zou zijn om mee te gaan. Het vrijkaartje van Chef Eddy voelde warm aan (brandde nog net niet), ik had mijn bezoek aan de verjaardag van de Vulkaan Spesjalist op het laatste nippertje moeten annuleren en ik was er gewoonweg al te lang niet meer geweest (of dat nou met Babylon of met mijn favoriete dame te maken heeft maakt niet uit). En oh ja, mijn laatste bezoek was een teleurstelling, omdat de wellness tegen de verwachting in nog niet open was en ik die toen heel hard nodig had om in de sauna een fles of 2 (iemand anders zegt 3 of 4) whisky uit te kunnen zweten...

Binnenkomende werd ik, nog voordat ik Anita bij de ontvangstbalie had kunnen bereiken, al door Alice geschaakt, die zich (toevallig) strategisch gepost had op het terras met zicht op de inkomhal... Geen betere ontvangst dan dat natuurlijk. Echter, onder het ontvangen van de nodige welkomstkusjes hoorde ik in de verte wel geroep van de dames die zich bij de balie verzameld hadden om de nieuw aangekomen gast te verwelkomen en maar niemand binnen zagen komen. Zelfs Anita riep me toe dat ik nou maar eens door moest lopen... waarop ik me (met moeite) van mijn favorietje heb losgemaakt om de nodige plichtplegingen te doen...

Vrijkaartje laten zien, Anita vroeg nog van welk forum dat was, ik geantwoord dat het van hun eigen forum was en hoe het kwam dat ze dat niet herkende (er zijn immers een behoorlijke hoop vrijkaartjes van hun eigen forum uitgegaan, daar moet ze toch al de nodige van gezien hebben). "Ach ja", zei ze, "nu zie ik het, maar mijn ogen worden slecht...". Het zal toch niet zo zijn dat ook Anita een dagje ouder wordt? Ze had ook al moeite met het schermpje van de laptop, waar de letters toch groot genoeg van staan ingesteld....

Genoeg gekletst, vanwege de drukte en nog meer vanwege de opmerkingen over de te kleine lockers mocht ik op een oude stek mijn spullen opbergen: de lockers beneden. Welke nu eigenlijk voor de dames gereserveerd zijn omdat die hun oude kleedkamer met eigen lockers kwijt zijn... dar is nu een doorgang naar het nieuwe gedeelte zodat je (en de dames) rondjes kunnek lopen op de begane grond...

Aangezien er voor de nieuwe lockers dezelfde nummers gebruikt zijn als voor de oude, moest ik voor mijn lockernummer (42) een "1" denken, zodat het lockernummer 142 werd. Vooral belangrijk bij het noteren van mijn activiteiten op het gastenkaartje, zodat ik die activiteiten dan niet per ongeluk liet noteren op het kaartje van locker 42... en toen ik een big smile op mijn gezicht kreeg zei Anita me enigszins vermanend (en met ondeugend lachje) dat ik dat dus ook niet met opzet moest proberen...

Tijd voor omkleden en dus zoals vroeger niet terug gelopen maar de trap af... snel een blik in de wellness area geworpen en gezien dat daar op zich niet veel veranderd is, op een extra toilet (1x zit en 2x staan) na (pluspunt!) en natuurlijk in het verlengde stuk de nodige kamers. Ook een uitgang naar buiten (rechter zijkant van het pand, zodat je daardoor naar de tuin (en terug, WG?) kunt. Terug naar boven want de mannen van SS en elders zaten al aan de nodige pintjes en hadden van Alice natuurlijk gehoord dat ik gearriveerd was.

Buiten meteen ook MiniME begroet, altijd gezellig om daar weer eens mee bij te praten, alsof je een abonnement op een catalogus hebt waarvan je regelmatig een nieuwe update ontvangt om  de rest van de informatie mee aan te vullen.... Verder als verrassing BigEd verwelkomd, die een last minute beslissing had genomen, tevens forgetskinnyletsgetfatty en uiteraard de geplande aanwezigheden waaronder Kanariepiet, Vendezz, Ohhlord (eerste keer in Babylon), deket (met duim omhoog omdat ie het leuk vond of omdat ie dacht dat ie nog aan het liften was), en volgens mij een hoop Franstaligen..

Dames aanbod was op zich oké, maar (zoals verwacht) valt dat relatief tegen als de ruimte opeens zo groot is geworden. Vele lege plekken dus, zoals in de tuin waar niemand was (stond ook nog geen tuinmeubilair), in het nieuwe deel op de begane grond (nog donker, beetje steriel en zonder echte Babylon uitstraling), terras (vrijwel alleen mannen). Er is duidelijk nog de nodige fine-tuning nodig om van alles één geheel te maken, maar het rookverbond in het nieuwe gedeelte maakt dat de dames toch allemaal naar het oude gedeelte trekken waar dan ook nog eens de bar staat.... dat schiet natuurlijk niet op... maar goed, het heeft zijn tijd nodig..

Ik kreeg het aanbod van MiniME voor een rondleiding, waarbij hij een aantal dames aangaf dat wij beiden even op kamer gingen, hetgeen toch de nodige hilariteit opleverde... Rondje gemaakt, uitleg gekregen, hier en daar wat achtergrondinformatie, met nadruk gewezen op de deurstop bij de deur naar de tuin zodat je ook weer naar binnen kunt, en de bovenverdieping overgeslagen omdat daar niks veranderd is. Helemaal up-to-date weer terug gekeerd naar het terras.

Tja, wat doe je dan met een groep gezellige mannen in een club? Drankje, nog een, nog een, hapje (Ohhlord verzorgde een plaatselijk buffetje op het terras, Vendezz de nodige malen voor drank, waarvoor beiden dank), plasje op het nieuwe toilet. kusjes en knuffeltjes op de heen- en terugweg... effe verplaatsen naar binnen en aan de bar hangen, nog maar eens het blote lijf van Alice tegen je aandrukken en wat natte zoentjes ontvangen en dan uiteindelijk bezwijken voor een kamertje met haar... allemaal erg voorspelbaar maar toch zoooo lekker...

Zoals vanouds een kamertje met ingrediënten zoals ik ze graag heb: veel zoenen, strelen (wie zegt dat Alice geen GFE kent?), plagerijtjes, grapjes, massage, seks (ja, dat ook) en een heerlijke ft die bijna tot een tweede orgasme leidt.... zucht, wat had ik dat (te) lang gemist... Anderhalf uur de tijd genomen omdat ik toch nog wat in te halen cq. goed te maken had en daarna allebei tevreden weer de kamer verlaten. Nu nog even om de activiteiten op het juiste kaartje (ja ja, 142 en niet 42) vast te leggen, hetgeen vanaf aanstaande maandag niet meer hoeft. Zie daarvoor ook de uitleg/info van MiniME.

Tegen de tijd dat ik terug was in de bar had ik honger gekregen en heb ik wat te eten besteld. Eens rond kijkende zag ik nog een verbouwing waar ik nog niks over gelezen had: die van de voorgevel van Monika. Monika stond al een tijd op mijn todo lijst, vooral door haar leuk koppie, haar teasend gedrag en de verhalen over haar van o.a. Bob0808. Echter, toen ik haar zag vrijdagavond schrok ik wel een beetje van de upgrade die ze op borst(en)niveau gekregen heeft.... het was alsof ze haar borsten niet vergroot maar letterlijk opgeblazen had... moest dit soms op de een of andere manier nog gaan slinken of zo? Ik kon (en kan) me moeilijk voorstellen dat ze dit voor ogen had gehad toen ze voor die upgrade naar een (hopelijk gecertificeerde) chirurg is gegaan... afijn, in ieder geval niet (meer) mijn cup-of-tea, erg jammer, wel nog steeds dat leuke guitige koppie dus wie weet...

Tegen een uur of 20:00 uur begon ik eerlijk gezegd een beetje uitgekeken te raken... er was geen echte Babylon sfeer, geen dansende dames, ook niet aan de paal, veel ruimte met relatief weinig mensen (zowel dames als heren), dus de verveling begon er een beetje in te sluipen. Het voorstel gedaan om over een tijdje te gaan verkassen naar het happy hour van Sixsens en daar hadden meer heren wel oren naar... dus nog een saunaatje gedaan om te tijd te doden, wat gekwebbeld met Alice en Sascha die MiniME aan het "voorbewerken" waren en tegen 21:00 uur gaan omkleden, afrekenen, afscheid genomen van Alice, Anita en Babylon (in die volgorde) en de reis naar Sixsens begonnen.

Op zich wel een leuk dagje in Babylon, maar ik moet mijn draai er opnieuw gaan vinden, net zoals Babylon zelf, de dames en vast en zeker veel heren dan ook... echter, komt tijd komt raad, dus zorgen maak ik me er niet over...



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #437 Gepost op: 9 mei 2015, 19:32:02 »
Gisteren ben ik voor de tweede keer dit jaar naar Babylon getrokken, met dank aan Babylon en RB voor het vrijkaartje!!

Ik ben aangekomen om 12u30 en ik heb de club verlaten om 21u.

De verbouwingen zijn geslaagd: de club oogt nu veel mooier en ruimer. Jammer genoeg kwam dit gisteren de sfeer niet ten goede.

Had ik niet afgesproken met een handvol toffe ijsberen, waaronder Licky Luke, BigEd, MiniME, Nedlovefkk, Vendezz, Deket, forgetskkinnyletsgetfatty (die in tegenstelling tot wat zijn nickname doet vermoeden dus niet op dikke meiden valt), Ohhlord... had ik me bij momenten ongetwijfeld dood verveeld.

Naast mat was de sfeer ook absoluut niet geil. Ik heb eergisteren in het openbaar zelden tongzoenactie gezien, laat pijpen of neuken.

Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam als altijd. Ze doen echt hun best je in de watten te leggen.

Het drinken (blonde Leffe en Bittburger) en het eten (eerst een lekker ontbijt, later een varkenssteak met frietjes en champignonsaus) was meer dan in orde!

De line-up van de vrouwen viel me gisteren tegen: ik heb slechts 4 vrouwen gezien waarmee ik een kamergang zag zitten. Beetje mager voor een saunaclub.

Ik heb met 1 van die 4 meiden gekamerd: Hongaarse Melinda. Ik vond haar veruit de mooiste meid van de club, maar had mijn twijfels bij haar houding. Toen MiniME en een Duitse stammi zich ook maar zozo uitspraken over deze stunner, sloeg de twijfel past echt toe.

Ik herinnerde me echter dat een gekende, kritische ijsbeer zich toch wel positief had uitgelaten over deze meid (zei het recent al iets minder dan voorheen), dus ik dacht: dan kan dit toch niet mislopen.

Tja, niets was minder waar... Niet dat de kamer echt slecht was, maar top was ze zeker niet. Ik durf zelfs te zeggen dat dit mijn minste kamergang ooit in Babylon was. Herhalingsgevaar is dan ook onbestaande.

Overall heb ik me eergisteren zeker geamuseerd in Babylon, maar dat lag meer aan de toffe collega ijsberen dan aan de club. De line-up en de algemene sfeer vielen me te hard tegen. Het zal nu dan ook enkele maanden duren eer ik terugkeer naar Babylon. Maar... terugzien doen ze me er zeker 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #438 Gepost op: 13 mei 2015, 14:28:48 »
Met dank aan een vrijkaartje kon ik deze club weer eens bezoeken. Het is wel ver rijden maar ik kon eea combineren met een afspraak in de buurt. Mijn vrijkaartje werd zonder probleem geaccepteerd en eea werd me uitgelegd. Betalen moet je nu direct aan de dame. Het blijft leuk, al die naakte dames die je bij de ingang welkom heten. Ik had mijn zinnen gezet op een donkere dame en had al via de site gezien dat er diverse aanwezig moesten zijn. Er was een jong ding maar dat trekt mij minder en iets oudere met soort van rastavlechtjes (Katja?). Uiteindelijk voor de bijl gegaan door vlotte dame met bril en lange haren, bleek Precieuze te zijn. Ik heb daar een heerlijke sessie mee beleefd met alles er op en er aan. Wat een seksuele energie heeft deze meid. Tongzoenen is Tongzoenen met een hoofdletter T. Pijpen doet ze alsof ze hem op wil eten, neuken met evenzoveel passie. En ze smaakte heerlijk. Wat een prachtig gezicht toch, zo'n donkere poes met zachtroze binnenkant. Daar kan ik bij wijze van spreken uren mee aan de slag. Ik was hierna heerlijk voldaan. Heb nog even in de sauna gezeten en met een biertje in de zon, het was tenslotte heerlijk weer. Na de heerlijke sessie met deze dame had ik geen behoefte aan meer en ik ben heel tevreden naar huis gereden. Een prima hernieuwde kennismaking met deze mooi verbouwde club. Relaxxxboard nogmaals dank voor het kaartje!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #439 Gepost op: 13 mei 2015, 15:59:03 »
Het is goed te doen in de achtertuin op één van de nieuwe ligstoelen...

Uitgebreider verslag volgt.

Vreemd gevoel... Vreemd gaan met de beste vriendin van m'n ex-verloofde.
 :movingtits ze beginnen al meer in normale vorm te komen t.o.v. 2 (of3?) weken geleden

Offline hasta la pasta

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #440 Gepost op: 15 mei 2015, 17:24:13 »
Van de week maar eens een IM gestuurd aan Aamu of-ie zich nog in het land der levenden en meer specifiek in het land der hoerenlopers bevind. Ik had de beste kerel immers al ruim twee maanden niet meer gesproken. Gelukkig kreeg ik snel een reaktie. De afspraak was snel gemaakt om op de vrije donderdag een tochtje met de auto naar een sauna club te maken. Bij een kopje koffie bij me thuis werd besloten dat we maar weer eens naar Babylon moesten gaan, ons laatste gezamenlijke bezoek was immers ook hier geweest en ik had een vrijkaartje van RB en Babylon gekregen dat verzilverd kon worden; waarvoor hartelijk dank dus!

Na ruim 1,5 uur jakkeren over wat snelwegen kon de bel weer ingedrukt worden. Voor de verandering werden we ditmaal niet verwelkomd door schaars geklede dames en meiden. Bij de bar kon ik de Banaan en dhr. N de hand weer eens schudden en langdurig bijkletsen over het milieu onder het genot van een witte Leffe. Na wat BBQ eten en nog meer bier werd ik aangeklampt door Iman. Ik had nog nooit het genoegen gehad om een kamer met haar te doen.

Door drukte, stress en wat dies meer zij ontbrak het mij aan vorm om er eens lekker voor te gaan. De kamer was in mijn beleving vlak, zoenen prima, de standaard handelingen verder ook dik in orde, maar het vlammetje werd niet echt aangewakkerd bij me. Ik moet zeggen dat het een lieve meid is, after sales niks mis mee. Ik ga nog wel eens op herhaling als ik wat beter ben uitgerust.

De tweede kamer was met een bekende van mij en andersom. Dit werd er eentje in de categorie “ik ben niet gek maar een vliegtuig”. Door mijn eerder genoemde verschijnselen werd het een rustige, redelijke geile rit met na afloop de nodige idioterie. Ik heb de afspraak gemaakt met de porno spijker om na mijn vakantie vol gas te knallen en de pannen van het dak te neuken. Altijd leuk om naar iets uit te kunnen kijken . . .

« Laatst bewerkt op: 15 mei 2015, 17:45:55 door hasta la pasta »
Pluk de dag of een bloemetje

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Babylon
« Reactie #441 Gepost op: 16 mei 2015, 08:41:51 »
Mijn eerste bezoek aan deze club is moet ik zeggen goed bevallen. Aangezien ik een badjas prefereer boven een handdoek, ik wil immers de meiden niet gelijk shockeren met mijn goddelijk lichaam , was ik nog nooit eerder in deze club geweest. Het winnen van een vrijkaartje was een goede motivatie hiervoor. Ik ben de afgelopen 2 maanden toch al een keer of 4 in deze club geweest. De verbouwing is ten goede gekomen. De barruimte ziet er luxe uit met de banken en staat zo opgesteld dat het sfeerverhogend kan werken wanneer daar actie plaatsvind. De club is netjes en schoon. De barvrouw altijd vriendelijk en ik hoef mijn bestelling al niet meer door te geven, ze weet al wat ik drink
Serviceniveau van de meiden is goed en bij sommige zelfs meer dan dat.
Anita was heel scherp bij mijn eerste bezoek. Ilona had 3 keer een half uur op geschreven maar toen ze naar huis ging moest ze van Anita mij zoeken zodat ik kon bevestigen dat dit klopte. En het klopte want Ilona was dit meer dan waard en is een correcte mooie meid. Afgelopen zaterdag mijn teen gruwelijk gestoten toen ik mijn voet op de bodem van de whirlpool zette. Met een flinke bloeduitstorting en dikke teen tot gevolg. Waartegen ik het op de bodem van de whirlpool heb gestoten weet ik nog niet maar je bent gewaarschuwd.
Volgende vrijdag zal ik weer een bezoekje brengen aan deze club.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #442 Gepost op: 17 mei 2015, 18:22:19 »
09-05-2015 babylon betreed met een vrijkaart van relaxxxboard waarvoor mijn dank aan babylon en relaxboard

ontvangst goed anna vroeg of ik al is eerder in de club was geweest. natuurlijk 25 april nog op mijn verjaardag ze keek mijn verbaast aan  :lol_hitting:. zonder moeite werd het vrijkaartje geaccepteerd en kreeg ik de sleutel handdoek mee  ;D .

in de woonkamer was tjepha en jptoo al aanwezig . ik werd warm ontvangen door alice. met de boodschap dat ze me vandaag alleen ma wou pijpen  :-P .kesja had ik nog niet gezien ma na een tijdje verscheen ze in de geilste woonkamer van nrw. nog even wat zitten te buurten met haar over oa onze elektronische sigaret en welk opzetstuk ik er op had. dat was de nautulus mini met regelbarer luchtinlaat .ik legde haar uit dat er weinig verschil tussen de k1 van haar zat alleen dat je de luchttoevoer kan regelen ma daardoor verbruik hij ook meer en de inhoud van de tank iets groter was namelijk een een half milliliter . 

al gouw belande ik buiten op het lichbed met een gitinten roemeen  waar ik lekker mee lag te spelen ik ben geen profieteur en er kwam een kamer van die was onder het babylon gemiddelden :017: daar ben ik dus kord over

verder was het eten uitstekend  en een aantal keren lekker liggen te bubbelen   .

rond 23 uur trof ik kesja bij haar loker en nodigden haar uit voor een kamer  .helaas of toch niet. ma haar orden portevuier zat vol voor die avond . waardoor wet het een andere dame werd angie . kesja ik ben je dankbaar .niet omdat jij minder ben. ma zo heb ik er weer een topper bij in babylon  :dance2 voor mijn belevenis met angie verwijs ik u allen naar haar topic. ik kan er kord over zijn puure porno die je op geen een seks syt aantreft  ;D

nog een capitano genomen en om 0.30 vertroken na huis babylon zorg aub niet voor teveel toppers dan wordt het steeds moeilijker om te kiezen en tot de volgende keer   :adult

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #443 Gepost op: 17 mei 2015, 22:53:30 »
Visite au babylon ce 15,05,2015 pour profiter de l'entrée gagnée à la tombola (merci Relaxxxboard et Eddy!).  Beaucoup de francophones présents (Laurent74, Marc63, Razé...).

C'était ma première visite depuis les travaux. Impression positive: c'est très grand, très beau et bien agencé. Seul petit reproche: il manque un véritable coin repas (une table à 6 places pour 40 à 50 personnes, c'est insuffisant...). Autres changements: on paye aux casiers maintenant, et le club ferme à 3h les vendredis et samedis (mais à 2h il n'y avait pratiquement plus personne).

Autre constatation: le lineup n'a pas évolué ces derniers temps. Or, justement, deux superbes nouvelles Roumaines arrivent en même temps que moi. J'en testerai une, PARIS, grands brune aux longs cheveux de 21 ans. Elle embrasse du bout des lèvres, cunni et doigtage OK, fellation beaucoup trop vigoureuse. Pour le rapport, elle fait correctement le travail mais surjoue un peu. Récidive peu probable. La blonde s'appelle VANESSA.

Tout le monde attendait le moment où KESHA allait frapper les nouvelles. Elle n'en aura pas le temps. EDDY l'a mise à la porte avant que les choses s'enveniment, à la colère d'ANITA et au désespoir de certains clients...

Deuxième chambre avec SASHA. Session très correcte, rien à redire.

On s'amuse toujours au BABYLON. :dance2

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #444 Gepost op: 18 mei 2015, 11:24:47 »
De dubbele val van Babylon  :-\

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Tijd om het "After-Easter springbreak" kaartje te verzilveren. Dank je wel RB voor het vrijkaartje  :pica
Voor deze dag had ik met nog drie man afgesproken: Wijze Grijze, Pornokino en een goede vriend van mij. Laat ik hem maar Mister M noemen. Maar al vroeg in de ochtend melde Mister M en Pornokino zich bij mij af. Dus vandaag alleen met Wijze Grijze naar Babylon.
Na dat ik Wijze Grijze had opgehaald vertrokken we richting Babylon. Na ongeveer 10 minuten rijden klonk van uit de achterkant van mijn auto opeens, Ring.... Ring.... Ring.... Waarop Wijze Grijze aan mij vroeg: He Zuidpoolbeer is dat jouw telefoon ? Nee, als mijn telefoon over gaat dan gaan we naar de kerk !?! (Ik heb namelijk "Take me to church van Hozier" als ring tone)
Oeps zegt Wijze Grijze dat is mijn telefoon, kunnen we even stoppen ? Dan kijk ik even wie het is. Nadat we gestopt waren zegt Wijze Grijze, het is Wijze nog niet grijze Junior !! Hij heeft geen sleutel  ::) Dus maar even wachten tot hij de sleutel bij ons heeft opgehaald. Na een op onthoud van een kwartier konden we weer door rijden.  :steeringwheel: Weer een half uur later gingen opeens wel de kerk klokken rinkelen. Weer telefoon, maar nu die van mij !!
Hmm dat is Mister M. "He Zuidpoolbeer ben je al onderweg ?" ik wil ook mee.  :lol_hitting: Ehh ja, Mister M dan zou je toch zelf na moeten komen want wij zijn er al bijna. Dus later deze dag zou Mister M zich in de feest vreugde komen mengen  :dance2

Dan babylon zelf. Het blijft gewoon een goede club. Alles is er prima verzorgd.
Echter blijft het ontbreken van een badjas me elke keer weer storen  :017: Blijft lastig geen plaats om spullen op te bergen. Met als gevolg dat het Marlboro logo weer twee dagen op mijn heup staat afgedrukt  :17:
Maar er waren ook twee dingen veranderd in Babylon. Ten eerste: Babylon is nu in het weekend geopend tot 03.00 uur. Zelf vindt ik 01.00 eigenlijk iets te vroeg om naar huis te gaan. Vooral omdat ik zaterdags vaak laat in de middag arriveer.
Ten tweede: De betaling van de gemaakte kamer gangen dient nu direct aan de dame zelf te worden gedaan. Dit heeft als gevolg dat je inderdaad na afloop geen verrassingen meer hebt. Ook de lange rijen bij het verlaten van de club zijn hier door verleden tijd   :pica

Voor de faciliteiten krijgt Babylon een 7 op Zuidpoolbeer's punten lijst

Dan de dames deze dag. Ik had me vooraf al voor genomen dat ik niet met de zelfde dames als 3 weken geleden naar de kamer zou gaan. Niet omdat het toen niet goed was, maar ik hou nu een maal meer van afwisseling. En dus was ik van plan om met andere dames naar de kamer te gaan. Dit is maar voor een gedeelte gelukt.  :-\

Al bij binnen komst vloog Alina mij al om de nek. En gelijk begon ze me te verleiden. Maar steeds probeerde ik de boot een beetje af te houden. Ik wilde graag met een nieuwe dame naar de kamer. Dus zij ik tegen Alina dat ik eerst ging eten en dat ik nog op Mister M aan het wachten was. Dit bleek ook wel nog ook achter af. Want het liep al tegen 17.00 uur en Mister M was er nog steeds niet. Dus maar eens even bellen... Waar blijf je ? Ja mijn oude TomTom stuurt me over "de toeristische route". Dus na dat ik als telefonische TomTom gefunctioneerd had arriveerde Mister M ook tegen 17.30 in Babylon. En wie kwam er weer ? Alina. Nee, meisje ik moet eerst Mister M een rondleiding geven door Babylon. Zo gezegd zo gedaan. En na een rondleiding, eten en gezellig bij praten was het tijd om lekker te relaxen in de jacuzzi. Dus zat ik goed en wel lekker te bubbelen met Wijze Grijze en Mister M stond daar in eens weer Alina  :-\ En wat deed de kleine donder nu... Mag ik er bij in de jacuzzi ? Tuurlijk... En het duurde niet lang voordat Alina zich verplaatst had van tegen over mij tot boven op mij in de jacuzzi. Dus na een subtiele verleiding kon ik niet anders dan met haar naar de kamer te gaan. Ook op de kamer was Alina als van ouds. Een echte GFE. met verschillende standjes en afgemaakt in dogystyle.

Alina krijgt dan ook een 7,5

Zo en nu was het eerst tijd om eens lekker te relaxen en te genieten van al het goede wat Babylon te bieden heeft. Na dat ik lekker had gegeten en met alle rakkers gezellig had bij gepraat was het voor Mister M al weer tijd om ons te gaan verlaten. Na dat hij was vertrokken leerde een blik op de klok dat het inmiddels al bijna 0.30 uur was. En waar was Wijze Grijze ?? Ohh ja die was zwemvliezen aan het kweken in de jacuzzi. Dus tijd om eens een leuke dame te zoeken voor de tweede kamer gang deze dag. Dus eens rustig plaats nemen op een van de banken in het bar gedeelte. En eens rustig kiezen welke dame hier voor in aanmerking zou komen. Naast mij was Précieuse in gesprek met een donkere Franstalige rakker. Dus mijn blik was gericht op een paar andere dames. Maar binnen no time op eens naast me.... handdoekje en poff... Wie zat daar naast me... Het was Précieuse Zij had maar een vraag aan mij ? Ben jij ook een fransman ? Verbaast zij ik na Hollander.... Ohh dan is het goed... En voor dat ik een ander woord kon zeggen begon Précieuse al met een grondige inspectie van mijn gebit en keel en amandelen. Tijd om bij te komen kreeg ik van haar niet  :17:. Tijd om te praten ook niet. Tijd om te roken ook niet. Tijd om te drinken ook niet.  :17: Nee Précieuse nam de tijd voor me. Na bijna een half uur lang te hebben gezoend, was de tweede vraag. Mag ik Zuidpoolbeer's stijve ook zoenen ? Tuurlijk Précieuse en ze begon deze zeker een kwartier lang openlijk te verwennen. Tot dat ik tegen Précieuse zij dat ze maar beter een sleutel kon gaan halen. Wat volgde was een van de best GFE++++ kamer gangen die ik ooit heb mee gemaakt. Wat een wereld dame !!! :cheer: En een note voor Mr. Pussy: Een van de 5 aanwezige donkere dames die dag !!!

Précieuse krijgt dan ook een 10


Al met al een zeer geslaagde dag in Babylon.

Deze dag in Babylon krijgt dan ook een 8,5 op Zuidpoolbeer's punten lijst


Zuidpoolbeer uit...
 :djparty:
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2015, 12:33:38 door ZuidPoolBeer »
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #445 Gepost op: 18 mei 2015, 17:50:39 »
Two recent visits in Babylon to discover the new installations. Thank you at Relaxxxboard for the free ticket.  :laughingchick

Many french-speaking people are presents and especially ... Laurent74  ;D.

Eddy is always user-friendly and sometimes surprising. Example: “I know who you are, you are Manureva…”.

The weather was sunny what did the afternoon extremely pleasant.

As I found old Babs too little, as I find new installations give more space that we need. Babs needed a « lifting », here it is done and well done !!

I did 3 sessions : Tina (very good), Viktoria (very good) and Vivi (excellent).


Tina (Rumanian, brown) :

Difficult to remain insensible face to face with this pretty girl. Very pretty body, nice face, beautiful chest, devastating smile. She likes playing also… And I like it too…. ;D

Everything was perfect with a complete service. I found her extremely natural in her reactions and very participative. A real pleasure for my eyes and my senses…
 
I particularly appreciated to watch her in position « cow-girl » by maintaining my head on the cushion with her hand…  ;D

Appreciation : very good.


Victoria (Poland, brown) :

It started in a sensual mode but not for a long time …. ;D

She likes sex, it’s obvious …..

I appreciated this session very tonic, without time-out, with this woman very active and very participative.

To advise for the fans of pse style.

Appreciation : very good.


Vivi (Belgian, blonde) :

The main asset of Vivi ? Her natural charm. Pretty face, nice blue eyes, many tasks of redness, white skin.

Girl always smiling. Good social time between us. She speaks french, it is an asset for me, of course.

I never had the impression to be with a girl working in a club.

The session was perfect from beginning to end. She’s like an ocean of softness.

Perfect moment when you can share some feelings and get pleasure both.

Appreciation : excellent.
 

What I liked :
• Good welcome (reception, bar, girls).
• New installations (new space, shower, rooms, garden, …).
• User-friendly environment.
• New system of payment.
• Nice barbecue.

What I didn't like :
• Cupboards (cloakrooms) too little.
• dining room too small (only 6 chairs).
 


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #446 Gepost op: 19 mei 2015, 14:38:20 »
kitty is weer aanwezig in babylon op heden de enigen dame met een K als eerste letter van haar naam  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #447 Gepost op: 19 mei 2015, 14:49:29 »
kitty is weer aanwezig in babylon op heden de enigen dame met een K als eerste letter van haar naam  :lol_hitting:
Ja, want "I-Kristin" begint met een I van "ik-zie-slecht"  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #448 Gepost op: 19 mei 2015, 14:54:35 »
kitty is weer aanwezig in babylon op heden de enigen dame met een K als eerste letter van haar naam  :lol_hitting:
Ja, want "I-Kristin" begint met een I van "ik-zie-slecht"  ;D

dan moet je je bril op zetten  ;D ma kristin is inderdaat ook aanwezig kitty kan voor mijn een goede reden zijn om babylon te bezoeken  :laughingchick

Offline Le mouss quetard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #449 Gepost op: 21 mei 2015, 20:36:52 »
Ah Babylon ! The best FKK club in Germany, what a joke, if it didn’t exist… i wish nobody would have the idea to invent it ! But something like this can’t be invented ! otherwise the one who created such thing would deserve to be sent in jail !

 

I went there once (it’s already too much !) in October

 

On a Wednesday i ringed and found a woman who has a sympathy which can make regret a prisonner sentenced to death penalty to have not received the fatal lethal injection. But when i saw the faces of the girls then i thought they would receive the injection in the next five minutes.

 

The Thekefrau asks me if i come here for the first time. I lied. I told her i came already but it was a long time ago…

 

She shows me the changing room and told me a girl will make me visiting once back from the changing room. I replied that it was not necessary.

 

I hate that a girl makes me visiting the club for my first time there : if she’s ugly she will insist in a way or an other for being taken !  And i would have the same feeling as a kid changing school during the year. The teacher makes you visit the school and everyone stares at you. « Hey did you see ? It’s a new one ! Did you see his shoes ? his school bag ? So bad isn’t it ?

 

The changing room is very tiny, had to let my things on a chair, i don’t want to imagine where there is a lot of people ! We are likelt to touch Wolfgang’s balls who in spite of his 65 years wants to taste romanian’s pussies which will only swallow his wallet more than his dick !

 

I lead myself the visit of the club : Showers, jacuzzi and a big mattress just behind a screen. But seemingly no torture room. I was wrong, yes there is one ! It is the main area of the club. There is such a bad and cold atmosphere that i’m looking for the hanging room in order to shorten my sufferings but i can’t fin dit so i decided to return in the torture area…

 

On the ground floor is the bar, a buffet which can be compared to a canteen/cafeteria of a small company in financial difficulties and receivership… By the way the mussels on the right seem fresher than ones between the legs of the romanian girls who are all very haughty and arrogant.

 

Upstairs there is a kino and some rooms…

 

Very few places for being isolated with a girl, i have the feeling of being in Secret Story !! Where is the voice ? I’m seeking a confessional for admitting my sin and pain of being in such a dull place.

 

At the beginning of the afternoon there should be 5 or 6 clients and a dozen of girls. Very disappointing line up. Still no way to find the very beginning of a smile even searching the eye contact, they look at us on a very indifferent way sending you in the best case to the closest purgatory.

 

The atmosphere and ambience are disastrous, nonexistent with that girls who are permanently in a sulk, showing very depressed faces, others seem dying on the sofa not caring at any moment at the bears and some also seem wishing to escape their destiny. They couldn’t compete to Miss Romania not only because they are not attractive enough but especially because of their unability to smile. They achieved to make us depressed only by looking at them !

 

I’m ordering a Cola and the thekefrau who « welcomed » me at the beginning clearly showed i was disturbing her ! Sorry ! Next time i will drink it in the toilets ! Or i will as kit to the the nurse with a sedative in more !

The least we can say is that this club is very boring, as boring as being in the waiting room of a doctor where everyone stare stonily at each other. In fact nobody looks at each other, maybe it’s better like this !

 

I’m looking around the property but it’s quickly done, i was thinking i wouldn’t stay there for long time. From time to time some new clients arrive. It should be regular clients as the girls greet them… but as for me i’m still stinking ! It should be also because i don’t have the same wallet as Wolfgang. It is said that in Elsdorf doctors prescribe three times more anxiolytics and sedatives than in all Germany ! That’s it ! Babylon club should have some shares in the antidepressors in the pharmaceutical industry.

 

Well considering i’m here in that club i will try to make a room. Maybe i will be positively surprised… Miracles are always possible !

 

It should be underlined that the line up is not 100% romanian : there are black girls but german, hungarian and bulgarian ones.

 

As the girls never come towards the men for talking, i did it myself with one of them. She seems indifferent (like the others) and i am not in a mood already. Others are arrogant and look at you as if you were a chicory and ignore you while my hand almost touch the skin of one of them. Is it possible to have your attention please ? Should we take an appointment ? Unless there are only some parts of the day in which they are «available » ?

 

I don’t remember her name but as a misfortune never comes alone she is romanian ! The thekefrau should spank them when they got interested in the clients as the girls do everything for nor being asked nor disturbed nor opened to the contact. They make you understand it. Well she has black hairs with a common face and a nice body.

 

She looks a bit like Arianna Grande, well a wannabe Arianna Grande . I have always dreamed to fuck a brainless girl who can’t sing ! We were discussing at this moment and as nothing happens in that club they listen to our discussion !

 

No wish to do some social time in such conditions so i ask her directly the room…

 

In the room nothing interesting, very bad level of service, not as bad as Marechaux in Paris or in a Red Light District but really bad, The only good point is that the half hour has been strictly done. Staying in room with a vegetable who isn’t talking, far from being involved and who is caressing your belly as if you were a cat, i don’t see any interest in it.

 

Once out of the room she goes directly behind the branch writing something on her paper… I was waiting her for the payment but she replied that we pay at the end just before going out of the club. I don’t like this way because it opens the possibility of many abuses. She is likely to fuck me better than i fucked her finally ! Well it is valid if ever you are still alive at the end of the day and didn’t commit suicide considering the huge depressing aspect of that club ! I ask the girl what she wrote on the paper and she became angry because of it ! Sorry my dear but when i receive some bills i look at them before paying ! And at least there was a real service provided before unlike with you….

 

the amount is ok. It will be the only good thing with her. Let’s have a shower now…. I decide to try the buffet and truth is that we have to do with a minimalist buffet which is not very tasty. A can of food for sure…

 

I don’t dare to ask a drink because i feel i will disturb them like the first time. My chance was this girl who was behind the bar and to whom i asked a coca. I also asked curare poison for ending my pain but she replied there is no anymore as all was given already. Bad luck.

 

There are little by little more clients. A little bit more atmosphere (well at the Babylon scale !) but it still remains very calm and dead… Pity we have only a towel because i would have killed the time and boredom with crosswords….

 

Life is too short for wasting my time longer there. Girls remain in their search of a rope for a suicide but I decided to put an end to this torture and escaping direction Planet Eden which is not far from the Baylon but far from being like Babylon which is incurable.

 

 

Conclusion : Babylon is a miserable bad club without any interest, without any interaction with the girls, without atmosphere but with depressed, not attractive and cold girls snubbing the clients. The food is close to a company canteen on strike which had to ask urgently a subcontractor of illegal immigrants workers cooking for the first time. The welcome was everything but friendly and the invoicing is opaque. I do regret to have paid 50 euros for such content. But it it is the price of the antibiotics which will help me to never come back anymore. This visit has been the best vaccine for me and i even was eager to come back home eating a remoulade celeri while masturbating in front of a porn movie. I can assure you that it is much less depressing than a visit in Babylon.