Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

SISSI (Bulgaarse)

<< < (2/3) > >>

LellebeL:

--- Citaat van: Sjeufke op 23 februari 2016, 21:46:17 ---Dat van die Sissi's begrijp ik nog niet helemaal, maar ik krijg daar nog uitleg over van SeF

--- Einde van citaat ---
Het is eenvoudig:
Sissy met de dikke kont maar fraai snoetje is degene die al sinds okt 2014 in Sixsens rondloopt (vaak samen met Helena) en altijd netjes afwacht tot je naar haar toe komt. Een extra opvallend kenmerk is haar fraaie kapsel in typische Bulgaarse stijl met knotje en slierten.
Sissy met het muggelijfje is recent pas in Sixsens en zal je telkens weer aanklampen en zegt overal Yes en No op want ze verstaat geen woord.

Tot zover de verschillen.
De overeenkomst: beiden zien er leuk uit als je van het type houdt, maar stellen al kort na de kennismaking erg tegen.

Voor het gemak stel ik voor om voortaan van SissyDKC en SissyGMC te spreken...
SissyGMC zou het voordeel van de twijfel mogen krijgen gezien haar onervarenheid.

seksenfun:
Ik moet altijd hard lachen als ik iemand hoor vertellen dat een Roemeense/Bulgaarse of uit een gelijkaardig minder ontwikkeld land, op haar eenentwintigste nog veel over seks moet leren.  Reken maar dat de doorsnee meid uit die contreien al van hun 16 af neuken/geneukt worden.  Ze weten best wat neuken/pijpen/tongzoenen is.  Of je dat nog wil weten als je verplicht wordt om met papa's seks te hebben, is wat anders :douchen.

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 24 februari 2016, 21:26:28 ---Ik moet altijd hard lachen als ik iemand hoor vertellen dat een Roemeense/Bulgaarse of uit een gelijkaardig minder ontwikkeld land, op haar eenentwintigste nog veel over seks moet leren.  Reken maar dat de doorsnee meid uit die contreien al van hun 16 af neuken/geneukt worden.  Ze weten best wat neuken/pijpen/tongzoenen is.  Of je dat nog wil weten als je verplicht wordt om met papa's seks te hebben, is wat anders :douchen .

--- Einde van citaat ---
Nu moet ik toch ook eens goed lachen .... denk je dat er een verschil is tussen meiden uit een 'minder ontwikkeld" land en meiden uit ons apenland?


Hier vind je ook enkel nog het sterrenbeeld maagd van zodra ze de 14 voorbij zijn  :lol_hitting:


Het is erg makkelijk, ze weten allemaal hoe het moet, alleen moeten ze het willen, zo makkelijk is dat. Dat geldt evenzeer voor Duitse, Poolse, Nederlandse, .... als voor Bulgaarse en Roemeense  ;D


En jij kon al opa zijn, dus zwijg  ;D ;D ;D :dance2 :douchen

LellebeL:

--- Citaat van: seksenfun op 24 februari 2016, 21:26:28 ---Ik moet altijd hard lachen als ik iemand hoor vertellen dat een Roemeense/Bulgaarse of uit een gelijkaardig minder ontwikkeld land, op haar eenentwintigste nog veel over seks moet leren. 

--- Einde van citaat ---

Waar heb je dat in deze discussie dan gehoord of gelezen?
Of is dat weer eens één van jouw eigen verkeerde interpretaties? (Die je waarschijnlijk nooit zal toegeven..)
De toevoeging van sexmachine is een gepaste nuancering.

KanariePiet:
[box title=SISSI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,57m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie