Auteur Topic: Vingerlingstraat 03/02, Anna (Roe)  (gelezen 4601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 03/02, Anna (Roe)
« Gepost op: 22 november 2016, 22:59:18 »
[box title=ANNA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,6om
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 03/02, Anna (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2016, 23:03:08 »
Ik moest en zou vandaag een KP meisje hebben. Anna voldoet niet perfect aan het ideaalbeeld, maar ze komt toch goed in de buurt. Wat een taille :-\. En wat een mooie billen en borsten :-\. De service was niet speciaal, maar het was toch leuk zo een klein, mooi, blond poppetje te kunnen neuken ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 03/02, Anna (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2016, 09:31:15 »
Gisteren in het SKW voor de eerste keer geneukt met Anna.

Anna is een mooi Roemeense meid van 22 jaar jong. Het is een kleintje (max 1,60m) met een slank lichaam en voorzien van een heel mooie B-cup, lekkere billen en een hele slanke taille. Anna heeft een mooi gezicht, blond haar en bruine ogen. Ze heeft een tattoo op 1 van haar onderarmen. Annie heeft vroeger blijkbaar in de Duitse saunaclubs gewerkt.

De tocht naar de kamer was er eentje naar de nok van het gebouw. Nogal wat traptreden doen met andere woorden :o.

De kamergang zelf was, naar raamprostitutienormen, goed. Anna ontdeed zich onmiddellijk van haar kledij, waarbij ze haar mooie, naakte lichaam toonde. Ze voorzag kleine Piet van een condoom en begon aan een weinig gevarieerde, maar desalniettemin bevredigende pijpbeurt.
Tijdens het pijpen mocht ik met Annie haar borsten, billen en poesje (héél voorzichtig) spelen.

Eens Piet op oorlogssterkte stond, vroeg Annie me haar te neuken. 2 standjes gedaan: missio en hondjes, waarbij Anni goed mee deed, en probleemloos klaargekomen tijdens doggy ;D.

We hebben tijdens het opfrissen en aankleden nog rustig nagepraat en ik heb na iets meer dan 20 minuten dan maar de tocht naar beneden aangevat. Nog een kusje ter afscheid gekregen en tevreden terug de straat opgegaan.

Herhalingsgevaar: mooie meid, oké service, maar een herhaling hoeft niet zo direct nee 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum